The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Hopen dat Nalbi vanavond wint, is één van de weinige die Nadal kan verslaan. Safin moet van Isner winnen al is die wel flink aan 't knallen deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik verdien de weekzege maar mensen met Rafa of Roger gaan me nog inhalen...
Reply
Dus dan verdien je het niet. Maar ik geef Verdasco of Murray een goede kans om Federer te verslaan dus dan maak jij ook een hele goede kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geintje....
Verdasco was niet best...
Ook Murray valt tegen wat betreft zelf punten maken...
Vind Roger al beter op dit moment...maar wie weet
Reply
centre court Wrote:Hopen dat Nalbi vanavond wint, is één van de weinige die Nadal kan verslaan.
Big Grin
Reply
Ik vermoed dat de verwerkers van de punten geen Federer in hun team hebben. :lol: :lol: :lol: :lol:
Meestal kun je het niet afkijken of de punten staan er al bij.

Nogmaals maakt mij echt niet uit hoor, maar het is maar een constatering.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Je blijft anders de teams van de verwerkers anders wel steeds als argument noemen, ipv gewoon de vraag te stellen om even een verwerking te doen.
Reply
mindlight Wrote:Je blijft anders de teams van de verwerkers anders wel steeds als argument noemen, ipv gewoon de vraag te stellen om even een verwerking te doen.

Je ziet toch, aan mijn smileys, dat ik het wel lollig vind.
Het valt me gewoon al vaker op. Maar maakt niet uit, de punten komen er echt wel bij.
Ik vraag toch niet om de verwerking? Het is gewoon een constatering.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tsja, toch presteer ik al vanaf week 1 dramatisch en zit ik consequent te updaten. Dat het vanochtend dan toevallig wat langer duurde is echt niets meer dan toeval. Anders zou ik de rest van deze week de boel toch ook hebben laten gaan?

En ik weet dat het je "opvalt", maar ik ben het er gewoon niet mee eens, je legt een relatie die er iig bij mij niet is.
Reply
mindlight Wrote:Tsja, toch presteer ik al vanaf week 1 dramatisch en zit ik consequent te updaten. Dat het vanochtend dan toevallig wat langer duurde is echt niets meer dan toeval. Anders zou ik de rest van deze week de boel toch ook hebben laten gaan?

En ik weet dat het je "opvalt", maar ik ben het er gewoon niet mee eens, je legt een relatie die er iig bij mij niet is.

ML, ik geloof je. Het was ook beetje om te sarren. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ok dan :wink:
Reply
Als ik het goed gezien heb, wordt ik weekwinnaar met een finale Nadal-Federer, waar Nadal wint.

Dan versla ik Kooltje met 18 pnt :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Als ik het goed gezien heb, wordt ik weekwinnaar met een finale Nadal-Federer, waar Nadal wint.

Dan versla ik Kooltje met 18 pnt :wink:

Ik ken de teams niet precies, maar Stille eindigt dan sowieso boven je. Ohh en Roffaboy ook zie ik nu, die zal de weekwinst wel pakken vermoed ik.
Reply
ohja die hebben die ook nadal. Ik stond nog boven hun maar roddick verziekt de boel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er is maar 1 speler die deze week verziekt heeft en dat is Nalbi. :roll:
Reply
mindlight Wrote:Er is maar 1 speler die deze week verziekt heeft en dat is Nalbi. :roll:


Undecided Undecided Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Roffaboy, Kooltje en Stille gefeliciteerd met jullie medailles :Big Grin !!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd, feli, tevens aan iedereen met Nadal.
Reply
Feli Roffaboy! =D>
Reply
Als Nadal de zaken goed plant dit jaar (=z'n rust neemt) dan pakt hij gewoon het Grand Slam.
Reply
kuiper Wrote:Ik vermoed dat de verwerkers van de punten geen Federer in hun team hebben. :lol: :lol: :lol: :lol:
Meestal kun je het niet afkijken of de punten staan er al bij.

Nogmaals maakt mij echt niet uit hoor, maar het is maar een constatering.

Ik heb de laatste tijd sowieso weinig tot niet geüpdate, maar ik geef grif toe dat ik niet de behoefte voel om te updaten als het slecht gaat, en andersom. Maar er zijn altijd mensen die precies het omgekeerde hebben, dus zo wordt er altijd geüpdate zou ik zeggen. Wink
Reply
Feli aan alle mensen met Nadal. Moedige keuze! (wel door het oog van de naald gekropen tegen Nalbi, maar dat hoort bij het spel)

Alleen Roffaboy is wel behoorlijk dichtbij gekomen. De rest van de concurrentie die dichtbij stond had al een niet veel betere week dan ik.
De meesten die een goede week hadden staan nog steeds op 1000 punten of meer.
Nu Miami hopelijk wel de juiste keuze's maken. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hehe eindelijk een medaille. Helaas levert dat maar 4 plekken winst op in het algemeen klassement. Erg jammer! In 1 week Dubai/Aca/Delray ben ik totaal 11 plekken gezakt. Eer dat ik dat hersteld wil hebben zitten we in Queens/Halle
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hehe tsja, de daling was pas echt zichtbaar als Nalbi het afgemaakt zou hebben :8:
Op zicht is het nu allemaal nog vrij redelijk natuurlijk.
Reply
goede morgen allemaal.

bedankt voor de felicitaties ik ben blij met de week zege
het was een moeilijke week om de juiste keuzes te maken
maar het is toch gelukt. Nu op weg naar het volgende toernooi
zal wel weer moeilijk worden om een goed team neer te zetten.
veel succes iedereen :wink:
Reply
Feli Roffa (en de anderen Wink)
Reply
Ik verwacht dat rond 21 uur de laatste q wedstrijden zijn afgelopen.
Het zou mooi zijn als iemand ze vanavond nog in het speelschema kan zetten.

alvast bedankt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat hangt er puur vanaf hoelaat de organisatie de quali's in het schema zet natuurlijk. Waar mogelijk zullen we het uiteraard vanavond doen, maar ik ga er niet tot heel laat voor opblijven Smile
Reply
Er is nog geen draw met quali's maar ik ga nu wel pitten. Hoop voor je dat Ad nog wakker is, en dat hij het straks kan doen, anders wordt het morgenochtend.
Reply
Door in de link die Haggie gisteren plaatste de 1 aan het einde in een 2 te veranderen heb ik nu toch een draw met quali's bemachtigd. Hopelijk is dit de officiele :lol:
Reply


Forum Jump: