Threads: 312
Volgens vi.nl denkt 44% van de Nederlanders dat Feyenoord gaat winnen van AZ. :eeeek:
Maakt Feyenoord zondag een einde aan de reeks wedstrijden zonder nederlaag van AZ?
44% Ja
56% Nee
10488 stemmen
Threads: 76
Peter Wrote:Volgens vi.nl denkt 44% van de Nederlanders dat Feyenoord gaat winnen van AZ. :eeeek:
Maakt Feyenoord zondag een einde aan de reeks wedstrijden zonder nederlaag van AZ?
44% Ja
56% Nee
10488 stemmen
was zo'n gekke gedachte dus nog niet. het devies: laat az het spel maken, daar kunnen ze niet echt goed mee omgaan.
gelukkig had van gaal 5 kansen gezien voor az.

jammer dat ze die niet uitgezonden hebben. en ook fijn dat ze een overwicht hadden. dat was ook juist de bedoeling.
knap gedaan van feyenoord. fer en wijnaldum gaan nu wel erg sterk spelen. als el amadi eens ophoudt met dom balverlies en makaay weer eens een keertje wat scherper wordt en biseswar eens wissel mag, dan klimmen we nog wel een paar plaatsjes.
Threads: 131
waf Wrote:Peter Wrote:Volgens vi.nl denkt 44% van de Nederlanders dat Feyenoord gaat winnen van AZ. :eeeek:
44% Ja
56% Nee
10488 stemmen
was zo'n gekke gedachte dus nog niet. het devies: laat az het spel maken, daar kunnen ze niet echt goed mee omgaan.
gelukkig had van gaal 5 kansen gezien voor az.
jammer dat ze die niet uitgezonden hebben. en ook fijn dat ze een overwicht hadden. dat was ook juist de bedoeling.
knap gedaan van feyenoord. fer en wijnaldum gaan nu wel erg sterk spelen. als el amadi eens ophoudt met dom balverlies en makaay weer eens een keertje wat scherper wordt en biseswar eens wissel mag, dan klimmen we nog wel een paar plaatsjes.
Lowie bedoelde wellicht mogelijkheden op kansen en daar hadden ze er inderdaad een handvol van.
![[Image: icon_cool.gif]](http://www.competitieteam.nl/phpBB2/images/smilies/icon_cool.gif)
Als Makaay inderdaad eens wat scherper wordt, want wat een gigantische kans en wat afgrijselijk slecht afgerond. Keeper ligt al op de grond, dus met een klein tikje naar links en dan met rechts hoog erin zet je AZ op een vroege achterstand en is het helemaal lekker achterover hangen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
waf Wrote:Peter Wrote:Volgens vi.nl denkt 44% van de Nederlanders dat Feyenoord gaat winnen van AZ. :eeeek:
44% Ja
56% Nee
10488 stemmen
was zo'n gekke gedachte dus nog niet.
Interessante materie. Want op zich heb je gelijk, maar hoe verklaar je dan dat bij competitiemanager 99% van de managers 2x AZ had opgesteld? :-k
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Volgens vi.nl denkt 44% van de Nederlanders dat Feyenoord gaat winnen van AZ. :eeeek:
44% Ja
56% Nee
10488 stemmen
was zo'n gekke gedachte dus nog niet.
Interessante materie. Want op zich heb je gelijk, maar hoe verklaar je dan dat bij competitiemanager 99% van de managers 2x AZ had opgesteld? :-k
dat is toch wat anders. je weet dat iedereen het doet, dus je kunt er niet echt een buil aan vallen. bovendien was didulica goedkoop.
en dit soort peilingen zegt helemaal niets. als er een ajakkessied in de peiling staat wint die meestal. en misschien hebben alleen feyenoordzupporters gestemd op deze op zcih al onnozel stelling?
zegt meer over de toevallige bezoekers dan over een juiste afspiegeling van de meningen.
Als je niet in de top 10 staat moet je toch juist een verschilletje maken en iets kiezen wat niemand doet. En als 44% van de NL'ers denkt dat AZ verliest ist niet zo logisch dat iedereen daar 2 spelers van neemt. En mss idd vooral Feyenoorders die stemmen, al ist wel op basis van 10.000+ stemmen. Maar ach t zal allemaal wel. T zijn dus blijkbaar gewoon kutpolls. :razz:
Peter Wrote:al ist wel op basis van 10.000+ stemmen.
bij psvee zijn dat bijna alle supporters, bij feyenoord niet. :razz:
en misschien is er wel met die poll geknoeid. ik vond het een opvallende en onlogische uitslag. maar toevallig zo'n poll idiote poll zie stem ik altijd debiel als ik niet op feyenoord kan stemmen. misschien waren er nu wel ajakkessieden die hoopten dat feyenoord zou winnen omdat ze dachten dat ze nog een kansje maakten na 1 goeie wedstrijd tegen marseille.....
Threads: 133
waf Wrote:Peter Wrote:al ist wel op basis van 10.000+ stemmen.
en misschien is er wel met die poll geknoeid. ik vond het een opvallende en onlogische uitslag. maar toevallig zo'n poll idiote poll zie stem ik altijd debiel als ik niet op feyenoord kan stemmen. misschien waren er nu wel ajakkessieden die hoopten dat feyenoord zou winnen omdat ze dachten dat ze nog een kansje maakten na 1 goeie wedstrijd tegen marseille.....
Volgens mij zijn enkele Ajax supporters alleen voor Feyenoord als ze tegen PSV moeten.....voor de rest, nooit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Adder Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:al ist wel op basis van 10.000+ stemmen.
Volgens mij zijn enkele Ajax supporters alleen voor Feyenoord als ze tegen PSV moeten.....voor de rest, nooit.
Over een paar weken ist Feyenoord-Twente.. denk dat er maar weinig Ajax-fans hopen dat Feyenoord verliest hoor.
Threads: 93
Az - Feyenoord was ik zeker voor AZ, kampioenschap is al weken geleden beslist en muv de twee potjes tegen PSV gun ik Feyenoord doorgaans zeer weinig.
Straks met Feyenoord - Twente hoop ik inderdaad dat Feyenoord wint, uiteraard alleen vanwege de strijd om plek twee. Was die niet meer spannend geweest dan hoopte ik op een 0-5 voor Twente.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Bumme Wrote:Az - Feyenoord was ik zeker voor AZ, kampioenschap is al weken geleden beslist en muv de twee potjes tegen PSV gun ik Feyenoord doorgaans zeer weinig.
Straks met Feyenoord - Twente hoop ik inderdaad dat Feyenoord wint, uiteraard alleen vanwege de strijd om plek twee. Was die niet meer spannend geweest dan hoopte ik op een 0-5 voor Twente.
en bij volendam feyenoord ben je ook voor feyenoord. daar ga ik persoonlijk voor zorgen. :razz: