The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Het ging er mij om dat je zei dat ik er achteraf mee kwam. Ik probeer namelijk altijd zoveel mogelijk mijn keuze's en niet-keuze's vooraf te benoemen hier. Zoals ik al zo vaak zeg, is het achteraf altijd gemakkelijk lullen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als je Hernych had gekozen had ik je ook uitgelachen :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En als Andy het toernooi wint..... [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben gewoon de enige met Djokovic? :eeeek: Undecided

Mijn last-minute was Djoko/Murray voor een hele hoop rotzooi Hakkuh
Dit kwam ik toevallig net even tegen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
@buurs
En ik dacht dat jouw motivatie weg was. #-o
En ineens is het weer terug, ik dacht dat ik slecht tegen mijn verlies kon. Maar jij bent toch nog een graadje erger. ](*,)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben gewoon de enige met Djokovic? :eeeek: Undecided

Mijn last-minute was Djoko/Murray voor een hele hoop rotzooi Hakkuh
Dit kwam ik toevallig net even tegen :lol:

lekker doorgaan met je last-minute wissels Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:@buurs
En ik dacht dat jouw motivatie weg was. #-o
En ineens is het weer terug, ik dacht dat ik slecht tegen mijn verlies kon. Maar jij bent toch nog een graadje erger. ](*,)

ik ben idd minder gemotiveerd.
heb ook niet zoveel tijd aan dit team besteed.

maar daarom ben ik wel blij dat het nu eens een keer wel meezit.

En je hebt gelijk dat ik een heel slechte verliezer ben, maar dat was allang bekend.

maar ik begrijp dat je gefrustreerd bent...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En nu is Kuiper de gefrustreerde Undecided
Reply
die laatste zin vind ik opvallend.
normaal is hij rustiger.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die laatste zin is een feitelijke constatering, geheel op zijn plaats.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben gewoon de enige met Djokovic? :eeeek: Undecided

Mijn last-minute was Djoko/Murray voor een hele hoop rotzooi Hakkuh
Dit kwam ik toevallig net even tegen :lol:

lekker doorgaan met je last-minute wissels Undecided

Ik had het ook beter niet kunnen vermelden hier :wink: mijn teleurstelling is nu zo groot Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:@buurs
En ik dacht dat jouw motivatie weg was. #-o
En ineens is het weer terug, ik dacht dat ik slecht tegen mijn verlies kon. Maar jij bent toch nog een graadje erger. ](*,)

ik ben idd minder gemotiveerd.
heb ook niet zoveel tijd aan dit team besteed.

maar daarom ben ik wel blij dat het nu eens een keer wel meezit.

En je hebt gelijk dat ik een heel slechte verliezer ben, maar dat was allang bekend.

maar ik begrijp dat je gefrustreerd bent...

Dat laatste valt nu nog mee hoor. Alleen als Murray het toernooi gaat winnen dan zal ik nog wel een keer schelden denk ik. :wink:
Dus come on Del Potro!!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Cornholio heeft trouwens Murray en Del Potro. =D> =D>
Maar weer geen Federer, dat scheelt (hopelijk).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat te denken van ML, die heeft Djoko en Potro nog, een mogelijk finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa ik zie mezelf hooguit als outsider, maar verwacht na vanavond niemand meer over te hebben. Mocht er iemand van mij winnen, is dat bonus.
Reply
mindlight Wrote:Mwa ik zie mezelf hooguit als outsider, maar verwacht na vanavond niemand meer over te hebben. Mocht er iemand van mij winnen, is dat bonus.

mindlight Wrote:Maar na de "zekere" Nadal-Federer finale wordt het nu een "zekere" Murray-Federer finale? :lol:

:wink:
Reply
Ik zeg hier toch wat anders, of niet?

In de eerste quote geef ik aan dat ik outsider ben, in de tweede dat het in mijn ogen geen zekere Murray-Federer finale wordt. Daarmee spreek ik mezelf toch niet tegen?

En die Murray-Federer quote was natuurlijk m.n. gericht op de uitspraken van gisteren, dat het zo'n beetje vaststond dat Nadal en Federer de finale zouden gaan spelen.
Reply
Ik denk dat jij weekwinnaar wordt ML :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat zou voor het eerst in mijn FTM-historie zijn, ik durf daar nog niet aan te denken eerlijk gezegd...
Reply
Federer is rijp voor de slacht dat is zeker.
Murray wordt lastiger idd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toch heeft die ook al twee partijen behoorlijk staan prutsen (Massu en Monaco), alleen daarna was het wel superovertuigend.
Toch vind ik dat ook wel Potro gelden met winst op Ferrer en Nadal. Zijn geen misselijke jongens natuurlijk.
Reply
Denk dat het nu teveel wordt. Het was natuurlijk een pittige wedstrijd tegen Rafa.
Ga er maar aan staan om een 3setter die eindigt met 7-6 tegen Rafa op donderdag te spelen en vrijdag meteen tegen Murray te spelen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is zeker waar, al heeft hij vorig jaar wel bewezen langere tijd achter elkaar een niveau vast te kunnen houden. Maar laat ik duidelijk stellen dat ik Murray hier als grote favoriet zie, ik geef Djoko iets meer kans.
Reply
Niemand is bij voorbaat kansloos, dat blijkt wel de laatste weken, maar wat Murray de laatste 2 potten heeft laten zien, is niet mis. Denk dat Potro er in straight af gaat met in elke set breakje tegen. Djoko geef ik ook meer kans tegen Federer, al is dat alleen omdat het basisniveau van Djoko hoger ligt dan dat van Potro. We zullen het wel zien, ik ben iig voor jou ML!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Thnx Hag! =D>
Reply
En Potro heeft zijn moment al te pakken. Winnen van Nadal!!
Er zijn maar weinigen gegeven die de knop dan nog weer kunnen omzetten. Ik denk ook dat hij er keihard afgaat tegen Murray.
Federer geef ik toch wel een goede kans tegen Djoko. Het zal me erg tegenvallen als hij gaat verliezen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Waar ik trouwens nog niemand over heb gehoord is, dat bij winst van Murray, Cornholio zijn 1e weekwinst gaat pakken =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan heb je blijkbaar niet goed gelezen =D>
Reply
buurs Wrote:Waar ik trouwens nog niemand over heb gehoord is, dat bij winst van Murray, Cornholio zijn 1e weekwinst gaat pakken =D>

Ik zie wel dat jij opgegeven hebt bij ons toernooi in Hoogeveen???
Blessure of geen motivatie?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: