Threads: 312
Paardenkus houdt Beerens voorlopig op stal
Roy Beerens heeft in het competitieduel met Heracles Almelo (1-1) een blessure aan zijn bovenbeen opgelopen. De zogeheten 'paardenkus' noopt de aanvaller van sc Heerenveen de komende dagen rust te nemen.
Beerens vergaloppeerde zich en
kreeg vervolgens een hengst van Heracles-doelman Martin Pieckenhagen. Het overgrote deel van de trainingen van deze week zal de aanvaller aan zich voorbij moeten laten gaan.
"Roy heeft behoorlijk veel pijn", zegt fysiotherapeut Erik te Voorde op de clubsite. "Hij wordt behandeld en traint aangepast. De eerste drie, vier dagen is het afwachten. Eind van de week is duidelijk of hij tijdig fit is voor het duel met Volendam. Het wordt spannend."
De afwezigheid van Beerens zou een aderlating betekenen voor de Friese eredivisionist.
De aanvaller heeft de draf dit seizoen aardig te pakken en wist al negen keer het net te vinden.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/104243/2/Paardenkus_houdt_Beerens_voorlopig_op_stal.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _stal.html</a><!-- m -->
Threads: 93
Hij zal de verdediging van Volendam dus geen nachtmerrie bezorgen! Jammer voor Heerenveen want hij is samen met Pranjic toch wel hun stokpaardje!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
zeker het beste paard van stal.
The great old Ludwig von...
Threads: 93
gittermaster Wrote:zeker het beste paard van stal.
Ik ken hem niet van haver tot gort maar hij lijkt mij toch een beetje een over het paard getilde voetballer. Ik wil hem best in de ArenA hebben maar voor meer dan 5 miljoen hoef ik hem niet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Hij heeft zich idd wel vaker vergaloppeerd toen hij alle aandacht kreeg, maar idd voor 5 miljoen. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
The great old Ludwig von...
Threads: 55
Zullen ze niet één of ander paardenmiddel in Friesland hebben om hem alsnog op te knappen?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Threads: 103
Pfff, broodje-paard-verhaal volgens mij [-X, die speelt gewoon tegen Veulendam.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 114
Beerens dartelt zondag weer heerlijk in wei. Met een beetje zadelpijn kan ie heus wel spelen, anders span je je paard ook maar wat achter de wagen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 52
Kennem, kennemer, kenneminst
Threads: 131
Dit is wel een mooie voor Dave:
Quote:Een paard dat stormt en een meisje dat wil trouwen zijn niet tegen te houwen.
:8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 55
Quote:Hofstede loopt bilspierblessure op en mist Heerenveen uit (09-04-09)
De rentree van Bernard Hofstede bij FC Volendam laat nog even op zich wachten. De aanvaller van de Noord-Hollanders kampte de afgelopen weken met een spierblessure en een beenmergprobleem, en verrekte deze week op de training een bilspier.
Door de kwetsuur mist Hofstede (28) zondag de confrontatie met SC Heerenveen. Al met al staat de spits nu al bijna een maand aan de kant met verschillende klachten. Hij speelde dit seizoen al wel 24 keer mee bij Het Andere Oranje, maar vond desondanks pas één keer het net; in november tegen Roda JC.
Zondag hoopt de promovendus tegen Heerenveen een stunt uit te halen zoals het afgelopen zondag tegen Feyenoord deed: winnen en wegblijven van de laatste plaats in de Eredivisie. Die plek is momenteel in handen van De Graafschap.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
SC Heerenveen: Hanssen (enkel), Steppe (rug), Väyrynen (knie), Vandenbussche (buik). Onzeker: Beerens (foto, bovenbeen), Pranjic (kuit).
--
Pranjic onzeker dus? Benieuwd waar VI dat vandaan heeft.
Threads: 273
Peter Wrote:SC Heerenveen: Hanssen (enkel), Steppe (rug), Väyrynen (knie), Vandenbussche (buik). Onzeker: Beerens (foto, bovenbeen), Pranjic (kuit).
--
Pranjic onzeker dus? Benieuwd waar VI dat vandaan heeft.
Van vorige week.....
Ik heb een droom.
Threads: 131
Quote:Terugkeer Beerens zondag tegen Volendam
Geschreven op vrijdag, 10 april om 18:05
Roy Beerens verwacht er zondag bij te zijn als zijn club Heerenveen het thuis opneemt tegen FC Volendam. De buitenspeler raakte vorige week in het uitduel met Heracles Almelo (1-1) geblesseerd aan zijn bovenbeen, maar traint inmiddels weer volop mee met de groep. ââ¬ÅHet gaat goedââ¬Â, liet de speler vrijdag na afloop van de oefensessie weten.
Beerens verscheen op het trainingsveld, al was zijn gekwetste dijbeen nog altijd wel zwaar ingepakt. Reden daarvoor is de botsing die de aanvaller vorige week had met Heracles-doelman Martin Pieckenhagen. Daarbij ontving de oud-PSVââ¬â¢er een knietje in het bovenbeen. Gevolg: enkele dagen rustig aan doen, en afwachten.
Die behandeling lijkt zich nu uit te betalen, want de speler in kwestie zal volgens de Leeuwarder Courant zondagmiddag ââ¬Ëgewoonââ¬â¢ van de partij zijn tegen de degradatiekandidaat. Ook de licht geblesseerde doelman Brian Vandenbussche lijkt fit genoeg. ââ¬ÅBrian kan keepenââ¬Â, bevestigde trainer Trond Sollied, die zijn spelers nog een boodschap meegaf. ââ¬ÅAutoriteit uitstralen. WÃÂj zijn Heerenveen en gaan vierde wordenââ¬Â,aldus de Noor.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!