The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Geflopt bij 020 en nu naar psvee. Dit lijkt me geen versterking maar je weet het natuurlijk nooit
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Geflopt bij 020 en nu naar psvee. Dit lijkt me geen versterking maar je weet het natuurlijk nooit

Van mij mag hij weg, vangen we nog wat geld als hij op tijd weggaat.
Bij Twente bakt hij er toch weinig van op een spectaculaire voorbereiding na, daarna is het maar een choker. Hij speelt toch niet met hart voor de club, hij is een geldwolf, dat hebben ze hem bij Ajax geleerd!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Legion Wrote:Geflopt bij 020 en nu naar psvee. Dit lijkt me geen versterking maar je weet het natuurlijk nooit

Koeman zag het niet in hem zitten..Van Basten wel

Quincy is ook geflopt bij 020, die deed gisteren ook vrolijk mee bij Arsenal
Reply
Volgens v Basten is het de ideale spits voor het Ajax van nu!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quincy is niet geflopt, hij was een raddraaier, hij luisterde niet, hij was een rebel, hij zocht de problemen op, hij poepte naast de wc, hij smeet met dakpannen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Quincy is niet geflopt, hij was een raddraaier, hij luisterde niet, hij was een rebel, hij zocht de problemen op, hij poepte naast de wc, hij smeet met dakpannen.


die klink eerder rijp voor het gesticht :eeeek:
Bangkok resident.
Reply
in twente noemt men dat normaal
Reply
Weet niet of Culina goed genoeg is voor PSV maar vind het iig een goede voetballer. Dreigend, goed schot, goede acties.

Vond het al een goede voetballer toen ie nog bij ajax 2 zat!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote: FC Twente wijst eerste PSV-bod op Culina af

28/9/2005 18:42

Om Jason Culina naar Eindhoven te halen moet PSV dieper in de buidel tasten. FC Twente heeft het eerste bod op de Australische international afgewezen.
Culina heeft zelf wel oren naar een transfer naar PSV. Maar de clubs zijn nog ver verwijderd van een akkoord. Het verschil tussen vraag en aanbod is nog groot. Maar dat betekent niet dat beide partijen de onderhandelingen hebben afgebroken.

Culina moet bij PSV voor verlichting van de personele problemen zorgen. De Eindhovense club zit dun in de spelers door het blessureleed. Mocht het tot een overgang komen, dan gaat de Australische middenvelder dagelijks werken met de bondscoach van zijn land, Guus Hiddink.

Terecht! Het onderste uit de kan van die kapitalisten! Bloeden zullen ze! Icon_twisted
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Van Hanegem staat voor Turkse avontuur

28/9/2005 20:14

Om welke club het gaat wilde hij niet zeggen, maar Willem van Hanegem staat voor een vervolg van zijn trainercarrière in Turkije.

Bij Studio Sport liet Van Hanegem zich ontglippen dat hij in beeld is bij een Turkse club. De Kromme, die sinds zijn vertrek bij het Nederlands elftal niet meer op het veld heeft gestaan, wilde de naam van de club niet noemen. 'Het is toch geen soap.'

Het is niet de eerste keer dat Van Hanegem in verband wordt gebracht met een Turkse club. Deze zomer resulteerde de belangstelling van Gençlerbirligi niet in een dienstverband.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
'Utrecht wil Gregoor van Dijk'

FC Utrecht heeft interesse in Gregoor van Dijk, zo meldt het AD. Beide partijen hebben dit reeds indirect bevestigd. Het contract van de 23-jarige middenvelder van Roda JC loopt aan het eind van dit seizoen af.

"Ik heb al een tijdje geleden met Roda gesproken over contractverlening, maar daar kwamen we niet uit. Het is nog te vroeg in het seizoen om beslissingen te nemen. Maar in beginsel sta ik open voor een nieuwe club. FC Utrecht? Ja, waarom niet? Ze hebben al eerder geprobeerd om me te halen", aldus van Dijk in de krant.

Ook van FC Utrecht-kant is de naam van Dijk al gevallen: "Indertijd is het niet doorgegaan, hij gaf er de voorkeur aan met zijn vader mee te gaan. Maar ik vind hem nog steeds een interessante speler. Een echte winnaar, die, denk ik, uitstekend bij de clubcultuur van FC Utrecht zou passen", aldus trainer Foeke Booy van de Domstedelingen.

Bron : voetbalprimeur
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Gelukkig hebben wij al niet voldoende middenvelders... Het halen van Van Dijk zou betekenen dat Booy volgend seizoen kan kiezen uit Tiendalli, Broerse, Tanghe, Somers, Alisic, Kruys en Van Dijk voor twee posities... Dan ga ik er vanuit dat De Jong na dit seizoen afscheid neemt al heeft ie nog een contract tot en met volgend seizoen...

Wat wel in Van Dijks voordeel spreekt, is dat hij beschikt over de mentaliteit die het elftal nu in mijn ogen ontbeert. Daarnaast zou Broerse wel weer eens kunnen opbloeien, want bij Groningen speelde de tandem Van Dijk-Broerse de pannen van het dak. Joost die veelvuldig voor het doel verscheen en Van Dijk als zijn waterdrager...
Reply
Quote:'Nigel de Jong kan tekenen bij Hamburger SV'

Nigel de Jong kan in de winterstop of volgend jaar zomer naar Hamburger SV verkassen, suggereert de Duitse krant Der Kicker. De jonge middenvelder heeft niet elke week een basisplaats bij Ajax en is mede daardoor ook zijn vaste plek in het Nederlands elftal kwijtgeraakt.

De Amsterdammer zou bij Hamburger SV het aantal Nederlandse spelers bij de Duitse topclub op drie brengen. Momenteel spelen Rafael van der Vaart en Khalid Boulahrouz een sleutelrol bij de nummer twee van Duitsland. De eerstgenoemde was de gevierde man in het met 2-0 gewonnen duel op koploper Bayern München afgelopen weekend.

De Jong heeft een aflopend contract bij Ajax en kon afgelopen zomer bij onder andere Manchester United een meerjarig contract tekenen. Toen koos hij voor een langer verblijf bij Ajax, momenteel ligt de situatie anders. De Jong zegt zelf binnenkort met het Ajax-bestuur te gaan praten.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl">http://www.voetbalzone.nl</a><!-- w -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
'Jason Culina komende zondag al in shirt PSV'

30/9/2005 8 :41

Het is Guus Hiddink dan toch gelukt. Jason Culina maakt per direct de overstap van FC Twente naar PSV, zo meldt de Twentsche Courant Tubantia. Eerder deze week had de club uit Enschede nog een bod van de Eindhovense club afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest.

Naar verwachting zou de Australische middenvelder komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Nederlandse kampioen, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.

Voor Culina is PSV de zesde club in zijn loopbaan. De 25-jarige international stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap. Sinds vorig seizoen speelt hij bij FC Twente, waarvoor hij in 38 competitieduels twaalf doelpunten maakte.

Het is nog niet bekend onder welke voorwaarden Culina naar PSV is vertrokken. Bij FC Twente stond de tienvoudig international nog tot het einde van dit seizoen onder contract.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goeie voetballer.
Kijken of hij goed genoeg is voor PSV.
Reply
Na het Koné-effect bij Roda JC nu het Culina-effect bij FC Twente? Ik ben iig een stuk geruster op komend weekend met Hellings en Hocher in mn CM-team! =D>
Reply
Ze hadden zich naar mijn idee beter kunnen richten op een verdediger... maar goed.. als Guus hem wil zal het wel goed zijn....
Wie dit leest is gek
Reply
zeg, nu heb ik die culina in mijn team ( ik heb namelijk ook de geblesseerde slot, alles wat ik op dit moment opstel verandert in poep Icon_evil ), krijg ik dan de punten die hij eventueel met paapsvee haalt?
Reply
waf Wrote:zeg, nu heb ik die culina in mijn team ( ik heb namelijk ook de geblesseerde slot, alles wat ik op dit moment opstel verandert in poep Icon_evil ), krijg ik dan de punten die hij eventueel met paapsvee haalt?


regels Wrote:Het is tijdens de reguliere speeldagen niet toegestaan om meer dan 2 spelers van één club te selecteren in jouw elftal. In het geval dat een speler gedurende het seizoen transfereert naar een andere club in de Eredivisie, zal deze speler namens zijn oude club geen punten meer scoren. De speler wordt toegevoegd aan de selectie van zijn nieuwe club, met een nieuwe waarde, en zal dan alleen punten gaan verdienen voor zijn nieuwe club. Hij wordt verwijderd uit de lijst van zijn oude club en er komt (OUT) achter zijn naam te staan. Hij behoudt wel zijn marktwaarde bij de verkoop

Geen puntjes dus voor Culina
Reply
Maar wat als je nou 2 pisvee'ers hebt en Culina dan heb je er nu 3, dus team ongeldig :wink: !!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Maar wat als je nou 2 pisvee'ers hebt en Culina dan heb je er nu 3, dus team ongeldig :wink: !!

Hahaha dat zou wat zijn :8:
Reply
Overgang Culina naar PSV nog niet rond

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving in de media
vanmorgen, is de transfer van Jason Culina naar PSV
nog niet afgerond.
FC Twente is wel met PSV in verregaande onderhandeling, maar tot een handtekening is het nog niet gekomen. Zodra er een definitieve overeenkomst bereikt
wordt zullen wij dat op deze site melden.

bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fctwente.nl">http://www.fctwente.nl</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:zeg, nu heb ik die culina in mijn team ( ik heb namelijk ook de geblesseerde slot, alles wat ik op dit moment opstel verandert in poep Icon_evil ), krijg ik dan de punten die hij eventueel met paapsvee haalt?


regels Wrote:Het is tijdens de reguliere speeldagen niet toegestaan om meer dan 2 spelers van één club te selecteren in jouw elftal. In het geval dat een speler gedurende het seizoen transfereert naar een andere club in de Eredivisie, zal deze speler namens zijn oude club geen punten meer scoren. De speler wordt toegevoegd aan de selectie van zijn nieuwe club, met een nieuwe waarde, en zal dan alleen punten gaan verdienen voor zijn nieuwe club. Hij wordt verwijderd uit de lijst van zijn oude club en er komt (OUT) achter zijn naam te staan. Hij behoudt wel zijn marktwaarde bij de verkoop

Geen puntjes dus voor Culina

slecht gemanaged dus van mij. ik sta niet voor niets 4000+. ook dit weekend is de gifbeker nog niet leeg. ik dacht dat het nog wel even zou gaan duren met culina omdat feyenoord om te sucken ook interesse toonde in deze middelmatige voetballer. beetje psveepraktijken, heeft in dit geval niet gewerkt. :wink:

hopen dat australie uitgeschakeld wordt door iets in zuid amerika, zit hiddink met die culina opgescheept terwijl hij bondscoach van engeland wordt. :razz:
Reply
FC Twente: 'Transfer Culina nog niet rond'

30/9/2005 10:44

FC Twente en PSV willen vooralsnog niet bevestigen dat de transfer van Jason Culina naar de Nederlandse kampioen al afgerond is. Maar naar verwachting zal dat deze vrijdag nog gaan gebeuren.
Volgens de Twentsche Courant Tubantia waren Twente en PSV donderdagavond al tot een akkoord gekomen. Maar de Enschedese club laat via de eigen website weten dat nog niets definitief is. 'FC Twente is wel met PSV in verregaande onderhandeling, maar tot een handtekening is het nog niet gekomen.'

Woensdag had de club uit Enschede nog een bod van PSV afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest. Volgens algemeen directeur Johan Plageman kwam het voorstel niet eens 'in de buurt' van het bedrag dat de Tukkers willen ontvangen.

Toch lijkt de overgang van de Australische middenvelder binnen korte tijd te worden afgerond. Wellicht zou hij komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Brabantse club, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
@ waf: dat van die "middelmatige voetballer" zoals jij schrijft dat onthou ik. Heerlijk om je na een PSV- Feyenoord mee om de oren te kunnen meppen
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:@ waf: dat van die "middelmatige voetballer" zoals jij schrijft dat onthou ik. Heerlijk om je na een PSV- Feyenoord mee om de oren te kunnen meppen

gister zijn we ook uitgeschakeld door middelmatige voetballers, dus ik kan wel een klappie hebben. :wink:

maar je bent het dus niet met me eens?
Reply
Laat die deal maar zondagavond rondkomen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:@ waf: dat van die "middelmatige voetballer" zoals jij schrijft dat onthou ik. Heerlijk om je na een PSV- Feyenoord mee om de oren te kunnen meppen

gister zijn we ook uitgeschakeld door middelmatige voetballers, dus ik kan wel een klappie hebben. :wink:

maar je bent het dus niet met me eens?

Het is een voetballer die wekelijks tot de betere spelers van Twente behoort. Of hij het nivo van PSV aan kan moet nog blijken. Dan zal dus ook moeten blijken of hij een middelmatige voetballer is of niet.

Voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfel, ik ben het dus niet met je eens :8:
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:@ waf: dat van die "middelmatige voetballer" zoals jij schrijft dat onthou ik. Heerlijk om je na een PSV- Feyenoord mee om de oren te kunnen meppen

gister zijn we ook uitgeschakeld door middelmatige voetballers, dus ik kan wel een klappie hebben. :wink:

maar je bent het dus niet met me eens?

Wat ik van hem gezien heb is best positief. Hij heeft mogelijkheden. Misschien dat ik het over een jaartje met je eens ben, maar spelers kunnen tot bloei komen bij PSV. Voorbeelden te over dat het zo gebeurde, maar ook voorbeelden te over (misschien nog wel meer) dat zij flopten. Afwachten dus, maar mijn gevoel zegt dat Culina geen slechte koop is.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:Jason Culina voor vier jaar naar PSV

30/9/2005 13:17

Jason Culina is PSV'er. Dat maakte FC Twenten en PSV vrijdagmiddag bekend. Het enige wat een overgang van de middenvelder nog in de weg kan staan, is een medische keuring.
Als die keuring goed verloopt, dan zet Culina zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de regerend landskampioen. 'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.

Vrijdagochtend werkten FC Twente en PSV de laatste details van de transfer van de 25-jarige speler uit. Bij de club uit Enschede stond Culina nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Hoeveel de Tukkers ontvangen voor de Australische middenvelder, is niet bekend. De tienvoudig international was bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente.

Komende zondag hoopt Culina al zijn debuut te kunnen maken als PSV'er. De Eindhovenaren moeten op bezoek bij SC Heerenveen. In Europees verband zal hij pas na de winterstop voor de ploeg van Hiddink in actie mogen komen.

Voor de 25-jarige speler is PSV de zesde club in zijn loopbaan. Hij stond jarenlang bij Ajax onder contract, dat hem onder meer verhuurde aan De Graafschap.

Naast PSV waren ook AZ, Feyenoord en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd in Culina. AZ zou zelfs een ruil met Adil Ramzi hebben voorgesteld.

Toch opmerkelijk voor een ex-ajacied. Zeggen dat PSV de grootste club is van Nederland.
Reply


Forum Jump: