19-04-2009, 06:57 PM
Hulde! =D>
Jammer dat we geen forummer van die club hebben.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
AZ
|
19-04-2009, 06:57 PM
Hulde! =D>
19-04-2009, 07:57 PM
Misschien stond er wel een toekomstig forummer tussen die 300 supporters bij 't stadion.
![]()
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-04-2009, 08:52 PM
Van Gaal zong trouwens wel uit volle borst mee: Helemaal niets in Amsterdam. :-({|=
En dat voor een rasechte Ajacied.
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-04-2009, 09:04 PM
Heeft hij ongelijk dan?
Van mij mag ie hoor, zeker na die wanvertoning van vanmiddag. Ik klap voor de wedstrijd voor hem zondag! En als de wedstrijd begint is het weer even 90 minuten lang een klootzak.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
19-04-2009, 10:26 PM
centre court Wrote:Van Gaal zong trouwens wel uit volle borst mee: Helemaal niets in Amsterdam. :-({|= En op de vraag "jij had toch voorspeld dat Twente en Ajax zouden verliezen dit weekend?" als antwoord: "ja dat klopt en als ik wat zeg komt dat meestal ook wel uit". ![]()
20-04-2009, 08:36 AM
Er wordt nu wel overal gedaan alsof AZ dankzij PSV nu kampioen is geworden, maar de overwinning van Feyenoord op Twente van dit weekend is natuurlijk veel belangrijker. Die wedstrijd was dan wel een dag eerder, maar als Twente gewonnen had was AZ nog geen kampioen geweest, dan hadden ze zelfs aan 1 punt uit de resterende wedstrijden nog niet genoeg.
May The Schwartz Be With You
20-04-2009, 09:20 AM
Hoe lang is het eigenlijk uberhaupt wel niet geleden dat de hele top 4 in 1 weekend verloor?
20-04-2009, 11:01 AM
Berend Botje Wrote:Er wordt nu wel overal gedaan alsof AZ dankzij PSV nu kampioen is geworden, maar de overwinning van Feyenoord op Twente van dit weekend is natuurlijk veel belangrijker. Die wedstrijd was dan wel een dag eerder, maar als Twente gewonnen had was AZ nog geen kampioen geweest, dan hadden ze zelfs aan 1 punt uit de resterende wedstrijden nog niet genoeg. dus eigenlijk zeg je dat door feyenoord ajakkes geen kampioen is geworden. waarom heeft nu niemand het over de kampioen van de armoede. oh nee, dat is alleen als feyenoord kampioen wordt. 8-[
20-04-2009, 11:07 AM
waf Wrote:waarom heeft nu niemand het over de kampioen van de armoede. oh nee, dat is alleen als feyenoord kampioen wordt. 8-[ Als PSV kampioen wordt ook. ![]()
20-04-2009, 11:57 AM
waf Wrote:dus eigenlijk zeg je dat door feyenoord ajakkes geen kampioen is geworden. Hoezo?
May The Schwartz Be With You
20-04-2009, 01:41 PM
centre court Wrote:Van Gaal zong trouwens wel uit volle borst mee: Helemaal niets in Amsterdam. :-({|= Zooooo triest vind ik dat weer. En ooooh zo origineel. In Eindhoven en Rotterdam zongen ze dat vorig jaar ook al. Sta je 5 minuten op dat bordes en dan moet je alweer over Amsterdam zingen. Zo een mooi moment voor AZ en dan ben je alleen maar bezig met één concurrent. Menig Ajacied gunt AZ die titel.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
20-04-2009, 01:49 PM
Davydoff Wrote:In Eindhoven en Rotterdam zongen ze dat vorig jaar ook al. Ze worden nooit.. meer kampioen, ze worden nooit meer kampioen, ze worden noooooit meer kam-pi-oen, ze worden nooit meer kampioen. :-({|=
20-04-2009, 01:57 PM
Davydoff Wrote:Menig Ajacied gunt AZ die titel. Ik gun Az zeker de titel!
20-04-2009, 02:05 PM
Davydoff Wrote:Menig Ajacied gunt AZ die titel. goed argument. =D> =D> er speelt nog wel wat meer. de hoofdstedelijke arrogantie trekken ze daar in alkmaar kennelijk ook niet (juist daar niet zou ik zeggen), bovendien was ajakkes de grootste concurrent, bovendien had ajakkes een begroting die 2x zo groot was en bovendien had ajakkes net met 6-2 klop gehad waardoor de schaal binnen was. ik vind het knap van van gaal, hoewel het vnl tot stand is gekomen door het falen van de 3 tradionionele topclubs, maar hij blijft een armetierige irritante zaadstengel. ik gun het az een beetje, ik gun het ajakkes dat ze het niet geworden zijn. van gaal: ![]() ![]()
20-04-2009, 02:12 PM
:lol:
20-04-2009, 02:20 PM
Ik ken dat gebaar van Van Gaal ergens van...
Ehhhh... Wacht even... Oh ja! [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
20-04-2009, 02:21 PM
Treurig dat die beelden dan toch uitlekken.........
Ronald Koeman vertelde gisteren in Studio Voetbal dat hij de beelden gezien had dus ik verdenk hem er van ze nu openbaar te hebben gemaakt.
20-04-2009, 02:26 PM
Bumme Wrote:Ronald Koeman :razz:
20-04-2009, 02:37 PM
Bumme Wrote:Treurig dat die beelden dan toch uitlekken......... treurig dat ze het niet uitzonden. kan mij het nou rotten dat hij er niet op voorbereid was. of dat wat uitmaakt. :roll:
20-04-2009, 02:44 PM
waf Wrote:Davydoff Wrote:Menig Ajacied gunt AZ die titel. In Eindhoven zijn ze net zo arrogant. Twente was de grootste concurrent! De begroting van PSV is ook groter dan die van AZ. Waarom daar niet over zingen? Het is gewoon triest dat ze in Rotterdam, Eindhoven en nu ook in Alkmaar zich meer druk maken over de prestaties van Ajax, dan over hun eigen prestaties. Ik zeg zonde van de energie.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
20-04-2009, 02:46 PM
waf Wrote:ik vind het knap van van gaal, hoewel het vnl tot stand is gekomen door het falen van de 3 tradionionele topclubs, maar hij blijft een armetierige irritante zaadstengel. ik gun het az een beetje, ik gun het ajakkes dat ze het niet geworden zijn. Hoe noemen we dit? Traditionele top 3 arrogantie?
20-04-2009, 02:49 PM
Davydoff Wrote:waf Wrote:Davydoff Wrote:Menig Ajacied gunt AZ die titel. zit niet te zeuren man. in 93 zongen we 'are you watching eindhoven' omdat dat de grootste concurrent was. en als je serieus meent dat ze in eindhoven net zo arrongant zijn als bij dat klote ajakkes, dan zijn we idd uitgepraat. helemaal niemand heeft dit jaar fc koeiepoep uit enschede als serieuze titelkandidaat gezien, dus die 300 man die gisteren op dat trainingsveld stonden wss ook niet. en verder moet ajakkes gewoon dood!
20-04-2009, 02:50 PM
Davydoff Wrote:waf Wrote:ik vind het knap van van gaal, hoewel het vnl tot stand is gekomen door het falen van de 3 tradionionele topclubs, maar hij blijft een armetierige irritante zaadstengel. ik gun het az een beetje, ik gun het ajakkes dat ze het niet geworden zijn. als er sinds 50 jaar voor de 2de keer een andere club kampioen wordt, zijn het misscien gewoon de feiten, huilebalk. ![]()
20-04-2009, 02:54 PM
waf Wrote:en verder moet ajakkes gewoon dood! Ruuuustig... ga even ontspannen op je terras zitten en drink een glas mineraalwater
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
20-04-2009, 02:57 PM
Meteen vol in de aanval =D> Wat een frustraties zeg :!:
Een normale discussie met jou voeren is onmogelijk. Speciaal voor jou ga ik op 17 mei zingen: helemaal niets in Rotterdam :!:
20-04-2009, 03:01 PM
Davydoff Wrote:Meteen vol in de aanval =D> Wat een frustraties zeg :!: ach gut, voel je je nu ook al aangevallen. oh ja, ik heb een andere mening, dus dan is een normale discussie onmogelijk. 8-[
20-04-2009, 03:03 PM
Treesong Wrote:waf Wrote:en verder moet ajakkes gewoon dood! waar denk jij uit af te leiden dat ik niet rustig ben? :| ik ben gewoon ff in gesprek met een vmbo'er, laat me ff, ik lach me gek. |
« Next Oldest | Next Newest »
|