The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Ad Wim Wrote:Daar speculeer ik zeker op, en ook bij jou snap ik het vertrouwen in Gasquet niet helemaal...

Bovendien staat het niemand nemen in het eerste kwart me ook niet echt aan.

Almagro! Hakkuh
Reply
Ik twijfel alleen nog tussen Tipsarevic en Monaco, de rest van het team staat.
Reply
Ik neem aan dat niemand Berdych neemt. [-X
Die is vorige week toch afgekraakt terwijl ik hem een kansje gaf. Je zult zien er zijn altijd weer mensen die hem nu in één keer weer een kans geven :cry:

Dat is al is eerder gebeurt toen ik Vassallo had genomen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nalbi zal bij mij wel weer een cruciale rol gaan spelen. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nalbandian is deze week natuurlijk wel een must-pick.

5 spelers die het voor mij moeten gaan doen [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Nalbandian is deze week natuurlijk wel een must-pick.

Voor jou ja.
Nalbi gaat bij mij altijd fout, maakt niet uit of ik hem neem of niet. Volgens mij wacht hij totdat hij mijn team heeft gezien en gaat dan bekijken of hij echt gaat tennissen of gaat flierefluiten. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Nalbandian is deze week natuurlijk wel een must-pick.

5 spelers die het voor mij moeten gaan doen [-o<

Ben benieuwd buurs. Ik denk niet dat ik deze week het verschil van vorige week al kan goed maken. Maar 100 a 200 punten zou al mooi zijn. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
400 punten lukt ook vast wel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kuiper heeft kunitsyn :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1x Nieminen :eeeek:
4x Almagro :eeeek:
3x Soderling :eeeek:
5x Gonzo :eeeek:
7x Berdych :eeeek:

Dat wordt een alles of niets week.
Reply
Redelijk standaard team.

De eerste 8 van de meest gekozen spelers zitten in mijn team.
Alleen Kunitsyn als verrassing. Come on Igor!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:Kuiper heeft kunitsyn :lol:

Canas moet die punten nog maar halen. Davy komt weer redelijk in vorm en zal zeker het eindstation van onze dopingzondaar Canas zijn.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:1x Nieminen :eeeek:
4x Almagro :eeeek:
3x Soderling :eeeek:
5x Gonzo :eeeek:
7x Berdych :eeeek:

Dat wordt een alles of niets week.

Berdych???
Dat was toch die tennisser van vorige week die totaaaaaal niets op gravel kon?????
Of heb ik dat weer verkeerd begrepen? :-k
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kunitsyn heeft normaal gesproken 15% kans en is dan veel te duur.

Canas heeft het spelletje om Davy te verslaan.
Het is alleen de vraag of hij het nog kan.

Maar het is voor mij een laatste opvuller.
Het was Canas of Riba.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:1x Nieminen :eeeek:
4x Almagro :eeeek:
3x Soderling :eeeek:
5x Gonzo :eeeek:
7x Berdych :eeeek:

Dat wordt een alles of niets week.

Berdych???
Dat was toch die tennisser van vorige week die totaaaaaal niets op gravel kon?????
Of heb ik dat weer verkeerd begrepen? :-k

Berdych heeft natuurlijk nu een veel betere kans om 45 punten te halen.
Dan is hij al een redelijk rendabele speler.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar goed, als je deze week de onderste finalist hebt, doe je het goed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:1x Nieminen :eeeek:
4x Almagro :eeeek:
3x Soderling :eeeek:
5x Gonzo :eeeek:
7x Berdych :eeeek:

Dat wordt een alles of niets week.

Berdych???
Dat was toch die tennisser van vorige week die totaaaaaal niets op gravel kon?????
Of heb ik dat weer verkeerd begrepen? :-k

Dat heb je idd verkeerd begrepen... :lol:
Reply
ik sta zowaar bovenaan in de tussenstand.. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
7e \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verdasco opvallend veel gekozen. Presteerde in vijf eerdere optredens helemaal niks.
Vorig jaar eerste ronde exit tegen Lapentti...Inderdaad...Waarschijnlijk zijn eerste tegenstander!
Reply
kooltje Wrote:Verdasco opvallend veel gekozen. Presteerde in vijf eerdere optredens helemaal niks.
Vorig jaar eerste ronde exit tegen Lapentti...Inderdaad...Waarschijnlijk zijn eerste tegenstander!

ALLEZ PHM!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davydenko mijn troef...niet verwacht...

PHM Undecided Geweldig keus Hag
Reply
Dat zal zijn omdat Davy max SF haalt, en het dan wel een dure jongen is natuurlijk. Wel een leuke keuze, en bij afzeggen/tegenvallen Nadal een grote kanshebber op de titel.
Reply
Mooi, ik heb iig geen standaardteam. Gonzo, Robredo en Berdych moeten het gaan doen onderin voor mij. Hopelijk heb ik daarvan iig drie kwartfinalisten en het liefst twee halve finalisten.

Ik vind het ook maar aparte keuzes van iedereen. Verdasco zo vaak en Robredo zo weinig. Verdasco moet voor dat geld de finale halen, en dat is nog maar de vraag. Ik heb hem iig geen enkel moment overwogen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Dat zal zijn omdat Davy max SF haalt, en het dan wel een dure jongen is natuurlijk. Wel een leuke keuze, en bij afzeggen/tegenvallen Nadal een grote kanshebber op de titel.
Klopt...Maar vind de eerste rondes redelijk zeker voor zover dat kan op gravel...
Reply
Ik ook niet, en juick mee met Gonzo en Berdych \Big Grin/
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat zal zijn omdat Davy max SF haalt, en het dan wel een dure jongen is natuurlijk. Wel een leuke keuze, en bij afzeggen/tegenvallen Nadal een grote kanshebber op de titel.
Klopt...Maar vind de eerste rondes redelijk zeker voor zover dat kan op gravel...
Dat heb ik met Robredo en Gonzo, die zie ik toch wel de kwart halen en dan nog maar zien.

Ferrer ook al zo vaak gekozen, die werd vorige week weggespeeld en door iedereen weggehoond. En nu 17x gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat zal zijn omdat Davy max SF haalt, en het dan wel een dure jongen is natuurlijk. Wel een leuke keuze, en bij afzeggen/tegenvallen Nadal een grote kanshebber op de titel.
Klopt...Maar vind de eerste rondes redelijk zeker voor zover dat kan op gravel...
Dat heb ik met Robredo en Gonzo, die zie ik toch wel de kwart halen en dan nog maar zien.

Ferrer ook al zo vaak gekozen, die werd vorige week weggespeeld en door iedereen weggehoond. En nu 17x gekozen...
Ferrer goed verleden hier...Richt zich op dit toernooi.
Gonzo voor mij toch een beetje een vraagteken...Kan er zomaar af eerste ronde. 3 van de 4x eerste ronde exit hier.
Reply
Ik kijk nooit na het verleden van een toernooi en al helemaal niet naar HtH's.
Reply


Forum Jump: