The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sparta - Graafschap
Mag dat grafschaap alsjeblieft degraderen [-o< Wat een zouteloos voetbal zeg.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Geweldige blik van Hese bij zijn rode-niet-rode kaart :lol:
Reply
de nieuwe Wrote:Mag dat grafschaap alsjeblieft degraderen [-o< Wat een zouteloos voetbal zeg.....

Precies. En Sparta ook. Doe mij dan maar Volendam, die durven tenminste nog iets.
Reply
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Mag dat grafschaap alsjeblieft degraderen [-o< Wat een zouteloos voetbal zeg.....

Precies. En Sparta ook. Doe mij dan maar Volendam, die durven tenminste nog iets.

Wat durfde psv vandaag in Almelo? Verder dan 2 counters kom je waarschijnlijk niet Undecided

Wat een mongolen ook in het uitvak. Gehele wedstrijd kaken op elkaar terwijl de Heracles aanhang als vanouds bloedje fanatiek was, maar na de 0-2 als een stelletje carnavalsclowns 'ajax publiek' piepen. En wat is de psv aanhang eigenlijk om de ajax aanhang te dissen? Qua support zitten ze beide op het zelfde bedroevende niveau maar ajax neemt tenminste nog een vol uitvak mee :|

Om toch nog een beetje on-topic te reageren; ik hoop altijd dat W2 degradeerd maar dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Laat Ado en Roda dan maar gaan.
Reply
ander topic bedankt!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:

Wat durfde psv vandaag in Almelo? Verder dan 2 counters kom je waarschijnlijk niet Undecided

Wat een mongolen ook in het uitvak. Gehele wedstrijd kaken op elkaar terwijl de Heracles aanhang als vanouds bloedje fanatiek was, maar na de 0-2 als een stelletje carnavalsclowns 'ajax publiek' piepen. En wat is de psv aanhang eigenlijk om de ajax aanhang te dissen? Qua support zitten ze beide op het zelfde bedroevende niveau maar ajax neemt tenminste nog een vol uitvak mee :|

Om toch nog een beetje on-topic te reageren; ik hoop altijd dat W2 degradeerd maar dat zal ook dit jaar niet gebeuren. Laat Ado en Roda dan maar gaan.

Daar is ie weer! Heracles verliest en dus moet de verlijking gemaakt worden tussen beide supportersgroepen......die Heracles dan wint.
Misschien moet je de KNVB mailen, misschien krijg je nog een punt daarvoor.... Confused
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wat een mongolen ook in het thuisvak.

[Image: img1521v.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Wat durfde psv vandaag in Almelo? Verder dan 2 counters kom je waarschijnlijk niet Undecided

PSV heeft een ouderwets degelijke 0-2 zege geboekt in een lastig uitduel (ivm kunstgras). Doet mij deugd met het oog op volgend seizoen. Alle puntverlies de 2e seizoenshelft was onnodig.

Over Heracles.. jullie blaften wel, maar beten nooit. In een thuisduel 90 minuten lang geen enkele grote kans kunnen creëeren.. matig!
Reply
Gut, legion kan een post aanpassen. Ik ken wel een paar jongens van die foto, zij stonden er in Veendam, Oss en Haarlem ook al voor onze trots.
En dat noemt onze gothic (gezien de avater??) uit r'dam, die al moeite heeft om een thuiswedstrijd van Feyenoord te bezoeken, mongolen Undecided

Peter Wrote:PSV heeft een ouderwets degelijke 0-2 zege geboekt in een lastig uitduel (ivm kunstgras). Doet mij deugd met het oog op volgend seizoen. Alle puntverlies de 2e seizoenshelft was onnodig.

Over Heracles.. jullie blaften wel, maar beten nooit. In een thuisduel 90 minuten lang geen enkele grote kans kunnen creëeren.. matig!

Ivm kunstgras Undecided Je bent nog lachwekkender dan het anti-voetbal van 'top'club van psv.

Het feit dat Heracles blafte zegt al wat over onze club. Zijn jullie niet de 4-voudig landskampioen dat speelde tegen de gedoodverfde degradatiekanidaat? Of is het nu, omdat het spelbeeld zo uitkomt, opeens de onkunde van Heracles dat het kwallende psv geen pijn kon doen? :lol:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Gut, legion kan een post aanpassen. Ik ken wel een paar jongens van die foto, zij stonden er in Veendam, Oss en Haarlem ook al voor onze trots.
En dat noemt onze gothic (gezien de avater??) uit r'dam, die al moeite heeft om een thuiswedstrijd van Feyenoord te bezoeken, mongolen Undecided

Peter Wrote:PSV heeft een ouderwets degelijke 0-2 zege geboekt in een lastig uitduel (ivm kunstgras). Doet mij deugd met het oog op volgend seizoen. Alle puntverlies de 2e seizoenshelft was onnodig.

Ivm kunstgras Undecided Je bent nog lachwekkender dan het anti-voetbal van 'top'club van psv.

Het feit dat Heracles blafte zegt al wat over onze club. Zijn jullie niet de 4-voudig landskampioen dat speelde tegen de gedoodverfde degradatiekanidaat? Of is het nu, omdat het spelbeeld zo uitkomt, opeens de onkunde van Heracles dat het kwallende psv geen pijn kon doen? :lol:
Wat is er in godsnaam gothic aan die avatar ??? :crazy:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Wat is er in godsnaam gothic aan die avatar ??? :crazy:

Niks, volgens mij ben je gewoon een piraat.
[Image: 120px-Pirate_Flag_of_Rack_Rackham.svg.png]
Reply
Mukkus Wrote:

Niks, volgens mij ben je gewoon een piraat.
[Image: 120px-Pirate_Flag_of_Rack_Rackham.svg.png]
Ging niet over mij geloof ik Wink
Reply

Volgens mij is het gewoon een jeugdfilmpje van Ace Frehley en Peter Criss Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:

Die kunstgrasdiscussie is al zo vaak gevoerd, daar gaan we nooit uitkomen. Blijf het erg opvallend vinden dat zowel Heracles als Volendam bijna alle punten in eigen huis haalt.

Maar hoe vaak is Heracles in Almelo weggespeeld door een tegenstander? Zelden lijkt me, want geen enkele club wordt in eigen huis vaak weggespeeld. Vraag me dan ook af waarom je dat tegen PSV, dat toch niet bekend staat om zn mega-aanvallende spel, wel had verwacht.

En tis zeker geen onkunde van Heracles, juist niet. Dat Sparta vrijdag de nul hield lag aan de (aanvallende) onkunde van De Graafschap, dat De Graafschap de nul hield lag aan de (aanvallende) onkunde van Sparta. Dat PSV de nul hield was kunde van PSV zelf omdat Heracles (voor hun doen) een goeie pot speelde. En dat geeft mij vertrouwen, want in de 1e helft van dit seizoen was PSV absoluut niet in staat een duel als dit zakelijk en zonder grote kansen weg te geven met 0-2 te winnen.
Reply
Heracles wordt inderdaad zelden weggespeeld in eigen huis. Dit was ook pas de 4e thuisnederlaag, waarbij alleen AZ het écht leek te controleren.
Verder een duidelijk verhaal. Heracles speelde inderdaad een erg goede wedstrijd, ik vond het dan ook onterecht dat je het aanvalsspel matig noemde. Oke inderdaad geen 100% kansen gecreërd maar Hakola - Dost - Overtoom was een verademing met wat ik eerder dit seizoen heb gezien. Nu was ons aanvalsspel op een gegeven moment ook wel erg triest dit seizoen en een kinderhand is dan snel gevuld Wink

Nog gefeliciteerd! Volgend jaar weer meedoen om het kampioenschap? Ik ga een weddenschap met een fct'er aan dat zij niet bij de eerste 4 eindigen aankomend seizoen, dus jullie moeten even goed je best doen :razz:
Reply
Als je geen enkele 100% kans hebt gecreëerd vind ik dat je het per definitie matig hebt gedaan, ook al zag het er leuk uit. :razz:

Over meedoen om de titel en of Twente bij de eerste vier gaat eindigen kunnen we pas na 31 augustus spreken natuulijk. Alle selecties zullen nog flink wijzigen. Als PSV dit bij elkaar houdt (al denk ik dat Ibi gaat. Hopelijk halen we dan een spits die er minimaal 20 inschopt en gaat Toivonen op 10 spelen) gaan we zeker meedoen. AZ moet weer Europa in en zal wat spelers kwijtraken dus die gaan het sowieso zeer zwaar krijgen. Bij Ajax zal veel afhangen van of Suarez blijft. Enz.enz.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Gut, legion kan een post aanpassen. Ik ken wel een paar jongens van die foto, zij stonden er in Veendam, Oss en Haarlem ook al voor onze trots.

Lekker ventje is die linkse met die rode jas aan.
Maar goed je kan wel weer over supporters beginnen of over Gothic Undecided Avatars gaan lullen, je hebt gewoon een terechte zak gehad met 0-2 en hoort gewoon in de eerste divisie thuis met je kunstgras.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Als wij in de eerste divisie thuis hoorden waren we wel gedegradeerd; iets dat wederom niet gaat gebeuren! =D>
Vijf jaar eredivisie, een wereldprestatie voor een club dat enkel de 18e en 17e begroting heeft gehad. Kan men in Spangen nog véél van leren, o.a. hoe zij maar niet boven Heracles kunnen eindigen terwijl ze toch bijna het dubbele te besteden hebben. Dat vervelende kunstgras verbloemt het eigen wanbeleid Undecided
Reply
Wereldprestatie Undecided
Reply
Alles is relatief. En welke Nederlandse clubs hebben sinds de invoering van het betaalde voetbal een soortgelijke prestatie geleverd? Je hebt waarschijnlijk maar 1 hand nodig om ze te tellen. Ik wordt kotsmisselijk van mensen die Heracles in het begin van het seizoen afschieten als gedoodverfde degradatiekandidaat maar aan het eind van het seizoen roepen dat het aan het kunstgras heeft gelegen dat we weer keurig de nacompetitie ontlopen. Ik weet wel beter. Daar waar ze bij andere clubs tonnen vergooien aan een overgewaardeerde prof met een leuk rijtje clubs op het CV haalt Heracles voor noppes een behoorlijk goede verdediger (voor Heracles begrippen) van Club Brugge met tientallen wedstrijden Europacup ervaring. En dat is 1 van de zoveel voorbeelden waarin wij slachtvaardiger zijn geweest dan de concurrentie. Paniekaankopen in de winterstop? Heracles huurt een Friend, Garcia-Garcia of Lakic en het elftal begint weer te draaien. Dát heeft ons tot nu toe altijd nog handhaving opgeleverd.
Reply
dat is misschine wel zo dr'an, maar op lange termijn zal je daar niet veel mee opschieten. Ik begrijp dat je moet roeien met de riemen die je hebt, maar huren is altijd korte termijn visie. Ik vind Heracles een leuke club met een fanatieke aanhang en zou t leuk vinden als ze blijven presteren, maar ik denk wel dat ze eens moeten gokken en wat minder op zeker moeten spelen om misschine eens een definitieve stap vooruit te maken
The great old Ludwig von...
Reply
Dat is helemaal waar. De groei is er met de huidige capaciteit ook uit, de begroting zal de komende jaren amper stijgen. Heracles ligt ook al geruime tijd met de gemeente in de clinch over uitbreiding van het stadion, blijkbaar is de gemeente zich er nog niet van bewust dat Heracles het enige echte uithangbord van de stad is. Ik ben negatief over de lange termijn, ik geloof niet dat wij een keer ontsnappen aan het degradatiespook. Over het algemeen speelt de club inderdaad ook op 'safe', maar dat kan ik de leiding niet kwalijk nemen. Met Bas Dost (19 jaar en gehaald voor 3 ton) heeft het bestuur overigens wel een risico genomen met oog op de toekomst. Maar we moeten ook wat, lijkt me sterk wil de uitbreiding binnen 3 jaar groen licht krijgen. En als ik dan verhalen hoor dat een VVV (dat al wel concrete plannen met het stadion lijkt te hebben) promoveert en wel eens een begroting in de toekomst van rond de 15 miljoen kan realiseren dan weet ik dat we nu moeten genieten van deze jaren eredivisie omdat het snel genoeg voorbij kan zijn.
Reply
waarom heeft de gemeente dan een uithangbord nodig? om toeristen te trekken of zo? zo mooi is het allemaal niet daaro, hoewel de omgeving natuurlijk prachtig is is het niet te vergelijken met alkmaar of volendam. daar zou ik me nog zo'n opmerking kunnen voorstellen.

en juliie hebben herman finkers toch al als uithangbord? en bennie jolink, die is uithangbord voor heel de provincie.

:razz:
Reply
waf Wrote:waarom heeft de gemeente dan een uithangbord nodig? om toeristen te trekken of zo? zo mooi is het allemaal niet daaro, hoewel de omgeving natuurlijk prachtig is is het niet te vergelijken met alkmaar of volendam. daar zou ik me nog zo'n opmerking kunnen voorstellen.

en juliie hebben herman finkers toch al als uithangbord? en bennie jolink, die is uithangbord voor heel de provincie.

:razz:

Ilse de Lange :8:
En natuurlijk Daphne Bunskoek :-k

Die Jolink komt uit de achterhoek. Gelderland dus.

Elke gemeente zou wel een BVO op het hoogste niveau willen. Heracles zet Almelo op de kaart. De gemeente wil echter alleen de lusten en zeker niet de lasten.
Reply
tuurlijk ilse. die is tof na haar metamorfose.

die gemeente van jullie heeft nu wel genoeg uithangborden. wat zijn de lusten van de gemeente voor heracles eigenlijk?
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Elke gemeente zou wel een BVO op het hoogste niveau willen.

Mwoah, ik denk niet dat de gemeente Schiermonnikoog zit te springen om een BVO in hun gemeente....
Reply

Het wegvallen van schone, powell en het niet meer opstellen en verkopen van de groot heeft graafschap geen goed gedaan. De vervangers;
*wuijtens.. Niet goed genoeg om graafschap op sleeptouw te nemen
*sahar.. Duidelijk de beste voetballer, maar daarmee redt je het niet (hij redt het nergens)
*de jong.. Te jong, te vroeg weg, mij niet overtuigd

Daarbij moet graafschap snel Volmer van de hand doen en den ouden vertrouwen geven volgend jaar.

Ik vind dat het graafschap thuishoort op het hoogste niveau. Hopelijk hebben ze het na dit weekend nog in eigen hand ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
de grafschaap vind ik altijd wel mooi. mooie shirts, karakteristiek publiek. iig 10x leuker en meer identiteit dan roda.
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Elke gemeente zou wel een BVO op het hoogste niveau willen.

Mwoah, ik denk niet dat de gemeente Schiermonnikoog zit te springen om een BVO in hun gemeente....

Daarentegen zullen er best wel BVO's zijn die eens een uitwedstrijd zouden willen spelen in de gemeente Aruba. De reiskosten zijn wel aan de hoge kant, maar een kniesoor...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:die is tof

[gay]
Reply

Forum Jump: