Threads: 31
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Maar CC, als Djoko 2 weken geleden nog 6-1 6-7 (weersomstandigheden) 6-0 wint van Montanes, is dit wel triest hoor. Niks triests aan, Montanes is gewoon op gravel heel goed en voor heel veel mensen een lastige tegenstander.
Montanes is zeker goed op gravel, dat ontken ik ook nergens. Maar 2 weken geleden was hij niet minder dan nu en toen ging het zeer gemakkelijk. Dat is ook logisch gezien de kwaliteiten van Djokovic. Wel gewoon 3 sets toen ook. Nu waarsch weer.
Poeh poeh, met wel 1 hele game in 2 sets, en een tweede set die geruineerd werd door regen, met een partij die gestaakt had moeten worden (alle andere partijen lagen stil).
Threads: 21
Zolang 't niet gaat regenen kunnen ze gewoon doorspelen als je 't mij vraagt. Prima omstandigheden bij Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Keurig Djoko, keurig Pipo =D>
Threads: 99
En Djoko draait het om...wat een toernooi zeg...
Nu al bang voor rafa op deze manier
Omg die Fognini. Kut eendagsvlieg. Sinds wanneer wint Volandri weer potjes dan?
Djoko speelt toch ook wel heel lekker op gravel hoor. In de rally kan ie mee en z'n aanvalsballen en netspel is net als op HC goed verzorgt.
Ben net thuis maar zie ik nou goed dat Tipsa gewoon van Acasuso wint? Dat is wel lachwekkend zeg. En goed voor Gonzo.
Albert van 0-30 keurig in 1x door naar gamewinst. 4 goede punten op rij.
Acasuso wint zoals gewoonlijk niets in Europa :lol:
TB bij Djoko, die zal hij simpel binnen gaan halen normaal gesproken.
Threads: 97
Prima Fabio, nu wel doordrukken. Ik ga pitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Slaapze, hoewel ik denk dat Pipo dit nog zal herstellen.
Dropshots heeft hij nu wel door Albert
2-2. 4 mbs.
Wat maakt die Djoko een fouten zeg :eeeek:
En **3-2 ALbert. 5e mb. Hij maakt echt heel weinig fouten hoor.
Ad die gaat pitten tijdens tb :roll:
Djoko al 3 ue met forehand in tb
Ik zie DJoko nog wel even 3 identieke forehands missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
En de vierde en een kapot racket :lol:
wat een matige punten dan weer albert
Die almagro gaat zo de set weggeven, daar kun je de klok ook op gelijk zetten.
Djoko hoort gewoon strafpunt te krijgen voor dat racket...
Strafpunt voor racket? Was toch 1e waarschuwing?
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Maar CC, als Djoko 2 weken geleden nog 6-1 6-7 (weersomstandigheden) 6-0 wint van Montanes, is dit wel triest hoor. Niks triests aan, Montanes is gewoon op gravel heel goed en voor heel veel mensen een lastige tegenstander.
Montanes is zeker goed op gravel, dat ontken ik ook nergens. Maar 2 weken geleden was hij niet minder dan nu en toen ging het zeer gemakkelijk. Dat is ook logisch gezien de kwaliteiten van Djokovic. Wel gewoon 3 sets toen ook. Nu waarsch weer.
Poeh poeh, met wel 1 hele game in 2 sets, en een tweede set die geruineerd werd door regen, met een partij die gestaakt had moeten worden (alle andere partijen lagen stil). En als het nou 61 76 was geworden, was het dan minder dik geweest? :roll:
kooltje Wrote:Ad die gaat pitten tijdens tb :roll:
Djoko al 3 ue met forehand in tb Wat maakt deze pot uit dan?
Tuurlijk Djoko, jij bent de topper =D>
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Ad die gaat pitten tijdens tb :roll:
Djoko al 3 ue met forehand in tb Wat maakt deze pot uit dan? 9x gekozen misschien?
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Maar CC, als Djoko 2 weken geleden nog 6-1 6-7 (weersomstandigheden) 6-0 wint van Montanes, is dit wel triest hoor. Niks triests aan, Montanes is gewoon op gravel heel goed en voor heel veel mensen een lastige tegenstander.
Poeh poeh, met wel 1 hele game in 2 sets, en een tweede set die geruineerd werd door regen, met een partij die gestaakt had moeten worden (alle andere partijen lagen stil). En als het nou 61 76 was geworden, was het dan minder dik geweest? :roll:
Nee, maar als je die partij gevolgd zou hebben zou je hebben geweten dat hij ook in set 2 met 4-0 of 5-0 (ik weet het niet precies meer) voorstond. Toen begon het te regenen, werd alles gestaakt behalve die partij, en verloor Djoko veel games en de tweede set.
In de derde set liet hij uiteraard weer even zien dat Montanes niet meer dan een middelmatige Spanjaard is.
Keurig Fognini, nou wil ik ook zien dat je deze er nog uitgesleept hebt als ik morgen wakker wordt. djoko zal de 2e set wel met 6-4 oid winnen. net iets te goed. gaat wel weer ver komen hier, zeker als ferrer zo loopt te prutsen.
|