The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Ad Wim Wrote:Op dit moment, voorafgaand aan dit toernooi: 95%, 90%, 80%

met Seppi 98% en Soderling 95% zul je dan inzien dat de kans op toernooiwinst 64% is.
Reply
buurs Wrote:Kuiper:

Wat is waarschijnlijker?

- Dat Nadal 1 op de 10 graveltoernooien wint

of

- Youzhny wint 9 van de 10 keer op gravel van Traver?

Waarom is gras groen?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper:

Wat is waarschijnlijker?

- Dat Nadal 1 op de 10 graveltoernooien wint

of

- Youzhny wint 9 van de 10 keer op gravel van Traver?

Waarom is gras groen?

Dat gras groen is, is een feit.

Maar dit gaat om een verwachting/kans.

Het lijkt me duidelijk dat het 1e een grotere kans is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja uiteraard.
Maar het slaat nergens op. Tuurlijk wint Nadal 1 op de 10 graveltoernooien. Wellicht 8 of 9.
En Youzhny zal hooguit 8 keer van Traver winnen. Maar hij hoefde maar 1 partijtje te winnen voor 70 punten en Nadal 5 voor 1000 punten, tegen niet de minste tegenstanders.
Ik had mijn geld liever gezet op Youzhny in de 2e ronde dan op Nadals overwinning.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper:

Wat is waarschijnlijker?

- Dat Nadal 1 op de 10 graveltoernooien wint

of

- Youzhny wint 9 van de 10 keer op gravel van Traver?

Waarom is gras groen?

Dat gras groen is, is een feit.

Maar dit gaat om een verwachting/kans.

Het lijkt me duidelijk dat het 1e een grotere kans is.

Kun je dat onderbouwen, of zeg je dit gevoelsmatig?
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper:

Wat is waarschijnlijker?

- Dat Nadal 1 op de 10 graveltoernooien wint

of

- Youzhny wint 9 van de 10 keer op gravel van Traver?

Waarom is gras groen?

Dat gras groen is, is een feit.

Maar dit gaat om een verwachting/kans.

Het lijkt me duidelijk dat het 1e een grotere kans is.

Kun je dat onderbouwen, of zeg je dit gevoelsmatig?

Ik bedoelde trouwens dat Nadal 9 van de 10 graveltoernooien wint :oops:
Dit blijkt uit de cijfers van de afgelopen 3 jaren. 9 van de 10 is nog voorzichtig denk ik.

Youzhny wint de helft van zijn partijen dit jaar en is geen geweldige gravelaar.
Het lijkt me gevoelsmatig duidelijk dat Youzhny er wellicht 7 van de 10 wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En toch neemt iedereen nadal voor 1000 punten en niet omdat hij 65% kans op de toernooiwinst heeft natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O,ik dacht al. :lol: Maar 9 van de 10 is wel veel, maar Nadal heeft wel bewezen dat hij dat kan.

Als je het over gevoelsmatig hebt dan heb ik dit hele toernooi al het gevoel dat Nadal niet gaat winnen deze week. Wellicht verliest hij al van Gonzo en anders van Djoko.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:En toch neemt iedereen nadal voor 1000 punten en niet omdat hij 65% kans op de toernooiwinst heeft natuurlijk.

Maar wel omdat hij in mijn punten/budget lijstje hoog genoeg stond om hem te nemen. En ik met mijn teams zonder Nadal niet aan meer punten kwam.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik denk dat het toch gewoon 85% kans is... ik moet mijn sheet eens gaan herzien, want er zit een imperfectie in waardoor spelers die zwaar favoriet zijn in de latere fasen worden benadeeld :oops: .
Reply
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik. En dan nog, bij Rome 2008 was al enigszins bekend dat hij last had van blaren en bij Hamburg 2007 was Federer nog Federer.
Als heden ten dage Nadal fit is en aan een graveltoernooi begint met Federer en Djokovic in hun huidige vorm, zoals voor dit toernooi dus, vind ik zelfs 85% nog aan de lage kant...
Ik heb de discussie ook maar doorgelezen en ben het helemaal met Ad Wim eens.
De kans dat Nadal zo'n toernooi wint, mits fit, is bijna 95%.
En misschien kun je (achteraf) voor 15K spelers vinden die meer dan 1000 punten opleveren, maar met zo'n alternatief team haal je die meer dan 1000 punten alleen als de hele week werkelijk alles meezit. Bij Nadal heb je die 1000 punten met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik. En dan nog, bij Rome 2008 was al enigszins bekend dat hij last had van blaren en bij Hamburg 2007 was Federer nog Federer.
Als heden ten dage Nadal fit is en aan een graveltoernooi begint met Federer en Djokovic in hun huidige vorm, zoals voor dit toernooi dus, vind ik zelfs 85% nog aan de lage kant...
Ik heb de discussie ook maar doorgelezen en ben het helemaal met Ad Wim eens.
De kans dat Nadal zo'n toernooi wint, mits fit, is bijna 95%.
En misschien kun je (achteraf) voor 15K spelers vinden die meer dan 1000 punten opleveren, maar met zo'n alternatief team haal je die meer dan 1000 punten alleen als de hele week werkelijk alles meezit. Bij Nadal heb je die 1000 punten met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Daar tegenover staat weer dat mocht Nadal snel verliezen je met meerdere spelers meer punten haalt dan hij alleen...
Reply
Waarom wordt mijn team niet aangepast als ik op submit druk? Ik krijg nog steeds mn team van Rome te zien.
Reply
Zal ik even fixen Mitch, had ik eerder kunnen doen maar door drukte op werk nog niet aan toegekomen Smile

edit: done
Reply
mijn complimenten mindlight =D>

je herstelt veel =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nja, het is mooier als er niets hersteld hoeft te worden, maar in dit geval was het geheel mijn eigen fout. Toch bedankt.
Reply
Is het een optie om de Q's uit Estoril en Belgrado ook in het schema op te nemen (mits ze natuurlijk hoog genoeg staan op de ranglijst), zodat ze te kiezen zijn?
Reply
Ja, doe ik zo.
Reply
Ga ik regelen, Cruijff.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh helemaal mooi, dan ga ik eerst eten.
Reply
Is al klaar, er zijn er maar 3 te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top, thnx!
Reply
Lekker snel gefixt. Bedankt! =D>
Reply
jij ook klasse Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quali's van Estoril staan in het schema. Cuevas tegen Monaco :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat te doen met Kiefer/Chardy.... een van hen gaat 45 halen, kans op 90 en zelfs 150. Wat een poeptoernooi trouwens zeg in Munchen.
Reply
Ad Wim Wrote:Quali's van Estoril staan in het schema. Cuevas tegen Monaco :|

Van mustpick naar shouldntpick.
Reply
Monaco?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Monaco?

Nee Cuevas. Monaco blijft een must.
Reply
Die gasten in Belgrado worden zeker niet meer in het hoofdschema geplaatst vandaag? Toch jammer, er zitten mooie spots bij.
Reply


Forum Jump: