The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Eigenlijk moet alleen Nadal er snel uit deze week, dan komt het wel goed :8:
Reply
Ik vind het prima voor een keertje.

Hij was zelf ook al niet al te blij met het blauwe gravel en de grote hoogte [gay]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, laat helden als Melzer, Montanes, Almagro of Kohlschreiber maar eens goed stunten =D>
Reply
Bijvoorbeeld, een finale Almagro-Chardy mag van mij hoor Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik wil toch ook graag weer eens wat punten inlopen en heb daarom (mede op advies van Musse) DEL POTRO als verrassing genomen.
Hierdoor moest ik wel een paar mannen laten lopen die ik eigenlijk wel wou hebben (monaco en wat qualies bijvoorbeeld).
Hij moet nu minimaal halve finale halen. VOL voor Del Potro deze week!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
andre Wrote:Nadal , 5 te kiezen qualifiers en de 3 winnaars van vandaag houdt 709 over.

Ik ben hiervoor gegaan. Verwacht amper verschillen deze week.
Nou, ik heb flink wat verschillen met onze koploper bijvoorbeeld.
Hij is wederom niet voor Robredo gegaan, ook al wordt die steeds goedkoper. Maar meestal belooft dat niet al te veel goeds...

Wat wil je met Robredo bereiken?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Robredo haalt natuurlijk minimaal QF deze week, Davy wordt moeilijker.
Reply
Dan is het een goede keuze, maar anders niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De volgende ronde wint hij zeer waarsch, dan heeft ie al 90 punten, en tegen Murray heeft ie ook een kans natuurlijk. Die kan nog steeds op gravel van heel veel gasten verliezen. En daarna is hij ook niet kansloos tegen Potro of Wawrinka. Het is iemand die in goede vorm dat kwart kan winnen, zeker voor eigen publiek. En nogmaals, volgens mij is 90 punten voor 2350 euro niet eens zo heel gek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had Robredo ook voordat ik voor Del Potro ging. Ik besef dat ik heel wat zekerheid heb ingeleverd voor Del Potro, maar wellicht betaalt hij mij dat uit. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Murray 0 x gekozen had ik toch niet verwacht :roll:
Ik heb serieus een team Nadal, Murray, Ferrero overwogen maar ben toch voor de iets veiligere variant Nadal, Potro en nog wat Qualifiers gegaan.
Nu maar hopen dat Potro wint van Murray in de kwart :8:
Reply
=D> =D> =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Berdych gaat me niet 4 weken op rij een oor aannaaien lijkt me. deze week maakt ie alles goed en wint ie 't toernooi.

Deze week zou het zomaar kunnen... :eeeek:

:eeeek:
Reply
:lol: :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vorige week was wel de week van de verkeerd vallende derde set tb's zeg. Uit mijn hoofd 5 stuks die steeds een uitschakeling van een speler van mij betekenden... :eeeek:
Reply
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Berdych gaat me niet 4 weken op rij een oor aannaaien lijkt me. deze week maakt ie alles goed en wint ie 't toernooi.

Deze week zou het zomaar kunnen... :eeeek:

:eeeek:

Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Vorige week was wel de week van de verkeerd vallende derde set tb's zeg. Uit mijn hoofd 5 stuks die steeds een uitschakeling van een speler van mij betekenden... :eeeek:

Idem. Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En daar was Berdych minimaal 2x ''schuldig'' aan. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En daar was Berdych minimaal 2x ''schuldig'' aan. =D>

Is toch wel beter zo, wanneer ik de wedstrijden niet live volg. Dan vallen de tb's de goede kant op :Big Grin \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zometeen meteen één van de belangrijkste potjes. Gaba-Ljubo. Hup Gaba.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Ljubicic!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Leuke week...
Federer, Ferrer, Hernandez 1x gekozen :lol:
Tsonga twee keer...
Berdych 5x en Chardy 7x....
Alles of niets! =D>
Reply
djoko 1x gekozen en op dit snelle gravel... Hakkuh ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik hoop het voor je Haggie, pak jij in dat geval het goud maar [-o<

Verdasco 1x gekozen en op dit snelle gravel Hakkuh
Reply
Juist omdat het zulke snelle omstandigheden zijn verwacht ik niet zoveel van Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Snel gravel en niemand Federer...
Vooral blij dat Tsonga zo weinig gekozen is....Gaat ver komen denk ik...
Reply
Hoeveel mensen wisten vooraf dat het gravel zo snel was? Daarbij vind ik de keuze om Fed niet te nemen erg logisch, die is gewoon dramatisch in vorm. Zelfde voor Tsonga eigenlijk, die laat op gravel ook erg weinig zien.
Reply
djoko presteert na nadal het best op het gravel en wanneer dit sneller is dan normaal kan dit alleen maar meer in het voordeel zijn van hem tov nadal..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klopt, maar hij zal nog steeds nooit winnen, zeker niet gezien zijn vrij drukke week vorige week.

En snel gravel dus Federer? Was Federer zo goed dan de afgelopen maanden op snelle banen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Hoeveel mensen wisten vooraf dat het gravel zo snel was? Daarbij vind ik de keuze om Fed niet te nemen erg logisch, die is gewoon dramatisch in vorm. Zelfde voor Tsonga eigenlijk, die laat op gravel ook erg weinig zien.
Ik wist dat het snel was. Wedstrijd uit de q bekeken.
Daarom voor wat "snelle" jongens gegaan. Niet voor Nadal omdat hij pas woensdag op het schema staat en ik hem niet onverslaanbaar acht op deze baan.
Reply


Forum Jump: