The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: Wist je voor 22uur dat Davydenko niet meedoet?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, maar ik had geen tijd om het te vermelden
0%
0 0%
Ja, maar ik dacht dat iedereen dit zou weten
20.00%
3 20.00%
ja, maar ik wil FTM winnen en hield tactisch mijn mond
13.33%
2 13.33%
Nee, ik wist het ook niet.
66.67%
10 66.67%
Total 15 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Davydenko geblesseerd
had mijn team om 20.00 gemaakt.
Met ook bewust geen Davy, omdat ik niet wist of hij wel zou komen opdagen.
gelukkig goed uitgevallen.

Kan me voorstellen dat anderen die rond die tijd het team hadden gemaakt, het niet gezien hadden of er vanuit gingen dat hij wel speelde.

bij FTM is het in ieder geval aangepast ruim voor de deadline.
Als je dan geen tijd meer hebt gehad in de avond, is het dus geen FTM fout
maar gewoon PECH
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
cruijff Wrote:Wat een onzin weer zeg... Ik heb zelf ook Davydenko.. Dat is toch mijn probleem? Waarom zou iemand moeten melden dat hij geblesseerd is? Dat is toch ieders eigen verantwoording? En dat Buurs hem om 22.03 uur plaatst lijkt me logisch, aangezien hij om 22.01 pas de teams van de anderen kan zien... Moet hij ruiken dat André Davy heeft???

Wat een ophef om niks weer zeg..
Lees even de hele discussie, Cruijff. Het gaat er niet om dat het een zeker was dat ie geblesseerd was maar nog niet in het FTM-schema stond. Dat stond er namelijk wel, maar is verder bewust stil gehouden in de hoop dat managers erin zouden trappen op zo'n rustige avond in zo'n rustige week. Dat vind ik op z'n minst jammer te noemen...

Maar goed, ik heb er nu ook wel alles over gezegd en ga me er verder niet druk om maken. De managers die Davy hebben zijn idd zelf verantwoordelijk voor het niet zien of checken, maar hoe er voor de rest omheen gedaan wordt, is een beetje vervelend.

Dat jij dit dan weer vervelend vind ik snap ik weer niet.
Ik kan jou niet altijd volgen, maar dat kan ook aan mij liggen. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Laat ik hier ook maar even reageren, zoals al eerder aangegeven ben ik deze week maar zeer sporadisch online (waaronder niet gisterenavond), en op het moment dat ik mijn team maakte, wist ik wel van de afmeldingen (sms Stille), maar kon ik nog geen LL's kiezen, aangezien die er nog niet in stonden.
Reply
Wat volg je dan niet? Ik heb het volgens mij prima verwoord, maar ik wil het best nog eens uitleggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat volg je dan niet? Ik heb het volgens mij prima verwoord, maar ik wil het best nog eens uitleggen...

Zou jij het gemeld hebben? ( eerlijk antwoord graag )
Reply
Dit heb je prima verwoord, maar jouw mening over het benadelen en eerlijk spel kan ik niet goed bij jou plaatsen. Ik suggereer hiermee dus niet dat jij benadeeld of oneerlijk speelt, maar ik denk als het bij buurs was gebeurt dat je het dan wel lachwekkend had gevonden.
Reply
Dat laatste is wat anders, maar dat zou ook een typische 'in your face' zijn van een zelf enorm onsportieve manager.

Ik ben organisatie, dus als ik online was geweest, had ik het zeker gemeld. En als ik geen organisatie was geweest, dan had ik het denk ik gedaan hoe ik het zojuist verwoordde. Dus als het een gerucht was uit zeer betrouwbare bron, of zelfs al in het ATP-schema te zien was geweest, maar nog niet in FTM, had ik het niet gemeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Hier wil ik wel even op reageren Ad.
Ik vind spelletjes inderdaad erg leuk en als ik meedoe doe ik ook serieus mee en inderdaad erg fanatiek.
Ik vind niet dat ik de concurrentie benadeel, we hadden en hebben allemaal dezelfde kansen.
Daarnaast vind ik niet dat ik erg opschep, integendeel daar hou ik helemaal niet van (alleen als grapje misschien een keer).
Ik vind het gewoon bij het spelletje horen. Maar ieder heeft zijn keuze daarin.
Ik snap best dat de mangers zich kloten voelen, maar ik vind niet dat ze benadeeld zijn!
Hier ben ik het volledig mee eens. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om te checken wat het laatste nieuws is vlak voor deadlines. Doe je dat niet, dan is dat je eigen probleem.

Dat is altijd zo geweest, en moet ok zo blijven. Ik heb niet gechecked, dus ik heb Davydenko. Daar treft niemand anders enige blaam voor. Ook niet Arco(?) die dan waarschijnlijk Davydenko uit de draw heeft gehaald.
Reply
Diegene die Davy uit de sheet heeft gehaald is juist sportief, hij had davy ook kunnen laten staan. dan waren er mss ook nog wel managers die tot 10 uur online zijn geweest met davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik meen dat wij ooit besloten hebben dat je niet zomaar mocht veranderen in het schema? Heb ik dit als enigste gelezen?
Reply
Ik zou zeggen, zoek die afspraak op.
Reply
kooltje Wrote:Ik meen dat wij ooit besloten hebben dat je niet zomaar mocht veranderen in het schema? Heb ik dit als enigste gelezen?
Ten eerste is het als ENIGE!!!!!

Ten tweede:
Waarom blijf je nou eigenlijk zeuren?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goede reacties trouwens Ad...Eerlijk en redelijk =D>

Opvallend dat ineens 10 mensen van de 13 het ook niet wisten...Al weet ik het zeker van Ad en ML.
Reply
ik heb ook al gezegd dat ik het niet wist.
En ik had davy al niet, omdat hij niet voor niets vorige week al geblesseerd was.
Dan neem ik liever het riscio niet.
Als je dat risico wel neemt, en je checkt het niet

PECH GEHAD en deal with it
Reply
Degene die het wisten zijn de mensen met Capdeville, dat lijkt me duidelijk.

Ik zei al meteen dat ik het niet wist, maar waar maak ik me druk om eigenlijk?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bocaloca Wrote:
kooltje Wrote:Ik meen dat wij ooit besloten hebben dat je niet zomaar mocht veranderen in het schema? Heb ik dit als enigste gelezen?

Ten tweede:

Omdat ik er van baal dat mijn week op zo een manier naar de klote is...
Omdat ik het jammer vind van sommige personen...
Reply
Haggie Wrote:Degene die het wisten zijn de mensen met Capdeville, dat lijkt me duidelijk.

Denk omdat jij ook inziet dat de manier van handelen niet geheel juist is...
Reply
Haggie Wrote:Degene die het wisten zijn de mensen met Capdeville, dat lijkt me duidelijk.

Nee, ik wist het ook maar ik heb ook bewust geen Capdeville genomen.
Die jongen die zegt geblesseerd af in de qualies. Ik neem aan dat hij nu niet ineens weer wonderbaarlijk herstelt is. Of hij had toen gewoon geen zin meer. #-o
Reply
Nogmaals, de manier van handelen was m.i. volstrekt correct.
Reply
kooltje Wrote:
Bocaloca Wrote:

Ten tweede:

Ik vind jouw reactie's een beetje jammer kooltje. Als je zo fanatiek bent had je het in mijn ogen kunnen zien of kunnen opzoeken. We hoeven jou toch niet alles voor te kauwen.
Reply
kuiper Wrote:
kooltje Wrote:
Bocaloca Wrote:

Ten tweede:

Ik vind jouw reactie's een beetje jammer kooltje. Als je zo fanatiek bent had je het in mijn ogen kunnen zien of kunnen opzoeken. We hoeven jou toch niet alles voor te kauwen.

Gek he dat mensen werken/cursus hebben.

Ik zal verder mijn mond houden..Jullie je zin...tot RG.
Reply
Ik werk toch ook, geef toch ook training op maandag avond en dat soort ongein?

Dus geef of jezelf de schuld, dat je niet meer hebt gekeken en dus onnodig risico hebt genomen.
En deal with it

of inderdaad :niet meer erover praten Smile
Reply
kooltje Wrote:Gek he dat mensen werken/cursus hebben.

Undecided geniaal
Reply
kooltje Wrote:Jij hebt het derde antwoord gekozen Buurs?

Denk je nou echt dat op die onzin van jou ga stemmen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:6 Managers...
Waaronder drie uit de top-tien...Dat zegt genoeg denk ik...
Buurs en Tampie inderdaad erg kortzichtig...en vanuit mijn ogen oneerlijk/onsportief.

Icon_evil

"Idd erg sportief buurs, deze opmerking om 22:03."

Is het enige wat ik gemeld heb. Het dondert me verder niet dat ik Davy heb en die geblesseerd is. Ik heb na 20:00 de PC uitgezet en ken de situatie van Davy (vorige week opgegeven, nu favoriet maar mogelijke afzegging) en neem bewust het risico. Alleen vind ik de opmerking van buurs om 22:03 niet sportief. Beetje vreemd dat ik als kortzichtig / oneerlijk / onsportief wordt weggezet door jou kooltje.
Reply
Dat moet een verspreking zijn geweest, Tamp.
Reply
Kooltje was 't even kwijt toen ie deze berichten plaatste volgens mij, trek 't je niet aan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:
Buurs en Tampie inderdaad erg kortzichtig...en vanuit mijn ogen oneerlijk/onsportief.

Icon_evil

Is het enige wat ik gemeld heb. Het dondert me verder niet dat ik Davy heb en die geblesseerd is. Ik heb na 20:00 de PC uitgezet en ken de situatie van Davy (vorige week opgegeven, nu favoriet maar mogelijke afzegging) en neem bewust het risico. Alleen vind ik de opmerking van buurs om 22:03 niet sportief. Beetje vreemd dat ik als kortzichtig / oneerlijk / onsportief wordt weggezet door jou kooltje.
Mijn welgemeende excuses Tampie...Hier moest Kuiper staan.
Reply
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:

Icon_evil

Mijn welgemeende excuses Tampie...Hier moest Kuiper staan.

Ok, dan is het goed.
Reply
dan is het nu weer wachten oop Kuiper Tongue
Reply

Forum Jump: