The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Wat een rare stats. Maar 5 spelers vaker dan 10x gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Koning Ivan maar 2x :eeeek: :-({|=
En zo te zien ben ik de enige die nog iets van vertrouwen in Almagro heeft. Ik denk dat hij deze week weer gaat vlammen.
Almagro niet echt lekkere loting met deze vorm...Maar wel getwijfeld aan hem..Kan zomaar goed uitpakken!
Reply
Ik zie 't al. De meeste gaan voor Nadal, Gonzo, Monaco en een stuk of 6 qualies. Dan moet Del Potro maar meer punten dan die q's halen. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dacht ik met Haas een afwijkende speler te hebben, moet ik straks de weekwinst alsnog met drie anderen delen. Wink
Reply
mindlight Wrote:Koning Ivan maar 2x :eeeek: :-({|=
En zo te zien ben ik de enige die nog iets van vertrouwen in Almagro heeft. Ik denk dat hij deze week weer gaat vlammen.

Come on Ivan!!!
Federer gaat ook deze week knallen. Gonzo is terug en heeft natuurlijk een plaats in mijn team! Verdasco is een koning in best of 5 partijen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Helemaal mee eens Hag :-({|=

Maar zodra Verdasco de ontketende Almagro treft is het helaas wel afgelopen met hem. 8-[
Reply
Monsterachtig heeft trouwens Djoko én Federer. :-k Daar moet dan wel de winnaar uit komen.
Reply
Maar mocht dat het geval zijn heeft hij het goed gedaan natuurlijk, mits deze gasten elkaar treffen in de SF natuurlijk, en er niet 1 voortijdig sneuvelt.
Reply
nadal maar 18x Undecided

ik dacht dat er weinig verschillen zouden ko:men deze rg.

en gonzo is we'll vaker twijfelachtig geweest maar stond er altijd we'll gewoon. op naar de halve finale!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar is jouw Ljubicic Ad? :o
Reply
mindlight Wrote:Helemaal mee eens Hag :-({|=

Maar zodra Verdasco de ontketende Almagro treft is het helaas wel afgelopen met hem. 8-[

Die teksten probeerde ik 2 weken terug ook, maar hij heeft het echt niet dit jaar ML. Dit is tegen beter weten in met Almagro :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Waar is jouw Ljubicic Ad? :o
Ad heeft een Buurs-team
Reply
Team Stille zal voor iedereen te sterk zijn :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
je bedoelt almagro en melzer Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Helemaal mee eens Hag :-({|=

Maar zodra Verdasco de ontketende Almagro treft is het helaas wel afgelopen met hem. 8-[

Die teksten probeerde ik 2 weken terug ook, maar hij heeft het echt niet dit jaar ML. Dit is tegen beter weten in met Almagro :wink:

An sich is dat zo, maar toch is RG speciaal en heb ik er wel vertrouwen in dat hij er weer staat. Ben wel blij dat hij maar 1x gekozen is, dat wordt dus een duidelijk geval van alles of niets.
Reply
mooi dat er zoveel weinig gekozen gasten zijn. maar goed, ga je daar het verschil mee maken?

djoko 16x, dat vind ik toch we'll erg veel. ik ben een groot fan, maar ik vind het toch we'll link met potro en daarna federer. als het een zware vijfsetter wordt tegen potro, gaat het fysiek lastig worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez Chardy!!!!!!!! Jij gaat het doen deze week !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
vind het ook opvallend dat greul en crivoi zo weinig gekozen zijn. ideale spot daar met een geblesseerde monfils en reynolds in de volgende ronde. goede kans op 115 punten, daarom heb ik ze ook allebei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:R. Nadal RG 2009 10 in 14960
F. Gonzalez RG 2009 10 in 2945
J. Del Potro RG 2009 10 in 4830
J. Monaco RG 2009 10 in 1180
A. Beck RG 2009 10 in 1032

Grote mannen! Geen enkele q. Had alleen graag Brands gehad maar die moest wijken voor de 360 punten van Beck.

Bijna hetzelfde team hier CC..en heb ook nog gedacht aan Beck maar zie Haas toch net iets verder komen ! :8:
Reply
Overdune Wrote:Dacht ik met Haas een afwijkende speler te hebben, moet ik straks de weekwinst alsnog met drie anderen delen. Wink
Of Elikian haalt de weekwinst met Kubot en Giraldo.
Reply
Of Cruijffie met Murray en Federer Smile
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Koning Ivan maar 2x :eeeek: :-({|=
En zo te zien ben ik de enige die nog iets van vertrouwen in Almagro heeft. Ik denk dat hij deze week weer gaat vlammen.
Almagro niet echt lekkere loting met deze vorm...Maar wel getwijfeld aan hem..Kan zomaar goed uitpakken!
Niet echt lekkere loting? Hij heeft bijna de makkelijkste eerste twee rondes die je kunt hebben. Hij is inderdaad niet in vorm nee, maar ik vind het wel een leuke gok. Maar daarvoor moet ie eigenlijk wel van Verdasco winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, of Verdasco voortijdig verliezen natuurlijk, maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren. Toch hoop ik dat de partij van vandaag Almagro vertrouwen geeft, en die pot tegen Verdasco iig spannend zal worden.
Reply
Gonzo trouwens gisteren nog een setje gespeeld en gewonnen van Gaudio, dat komt dus wel goed.
Hij was de grootste reden dat ik Djokovic niet genomen heb. Je moet Gonzo volgens mij gewoon hebben met deze loting en zijn kwaliteiten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat gonzo zoveel gekozen is, vind ik een eer voor mijn favo topper. Vanzelfsprekend heb ik hem ook. Hij speelt alleen zo weinig. 360 punten ga ik minimaal vanuit..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook wel, en natuurlijk kans op SF met Murray daar. Hij is ook erg constant de laatste tijd, twee keer SF de afgelopen weken. Enige is zijn fysieke gesteldheid, maar volgens mij was dat vorig jaar precies ook zo op RG. En voor Barcelona was hij ook een tijdje geblesseerd geweest.

Zou heel zuur zijn als hij nu vroeg exit gaat en DJoko haalt de finale. Maar dat zal wel weer, want ik maak altijd de verkeerde keuzes op GSs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ditmaal niet Ad, Federer gaat Djoko elimineren, en Gonzo haalt gewoon de SF Hakkuh
Reply
Gonzalez had ik ook wel graag in mijn team gehad. 360 punten is zeker haalbaar. Maar ik wilde hem niet inruilen voor Djoko (toch ook kans op 2000 punten).
We zullen zien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ben al 2 spelers kwijt =D>

interesseert me op dit moment niet.

heerlijke barbecue gehad nadat we de kampioen met 6-2 hebben verslagen.

Ik heb 1e enkel tegen een 4 gewonnen met 6-3 6-3 en de mix gewonnen tegen een 4/5 met 7-6 6-1 Hakkuh

granollers is een prutsers en ik moest kiezen tussen hem en ferrero.

brands stelt flink teleur, maar geen ramp.
nu maar hopen dat youzhny mij niet teleurstelt [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is dat toch met die Ferrero, die gaat echt niet van Ljubicic winnen hoor.

En Youzhny gaat je niet teleurstellen :-"
Reply


Forum Jump: