The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
buurs Wrote:
Haggie Wrote:buursje, ik heb wel de link gekregen op mijn mobiel.. Is wel relaxed zo, maar is geen automatische updater toch?

hij update helaas niet automatisch.
maar de pagina laadt wel snel.
Hij refresht niet eens automatisch?!

Dus jij hebt je mobiele nummer weggegeven en krijgt er zo goed als niks voor in de plaats Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:buursje, ik heb wel de link gekregen op mijn mobiel.. Is wel relaxed zo, maar is geen automatische updater toch?

hij update helaas niet automatisch.
maar de pagina laadt wel snel.
Hij refresht niet eens automatisch?!

Dus jij hebt je mobiele nummer weggegeven en krijgt er zo goed als niks voor in de plaats Undecided

geldt bij veel mobiele sites.
je krijgt een link toegestuurd.

en deze is zeker wel relaxed.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Heb je je bril op?
Heb je het tegen mij?

natuurlijk heb ik het tegen jou!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je kunt ook gewoon de HTML scorepage gebruiken. Is vrijwel hetzelfde en dan hoef je iig niet je nummer af te geven, zodat je binnenkort door tientallen marketingbureaus gebeld wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lekker benneteau..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Heb je je bril op?
Heb je het tegen mij?

natuurlijk heb ik het tegen jou!
Waarom zeg je dit dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je kunt ook gewoon de HTML scorepage gebruiken. Is vrijwel hetzelfde en dan hoef je iig niet je nummer af te geven, zodat je binnenkort door tientallen marketingbureaus gebeld wordt...

laden duurt veel langer.
en dit zal de toekomst zijn.

van vi heb ik ook nog nooit een telefoontje gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom op nou Tsonga, zak hooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom op Stak...Doe het gewoon in 4!
Benneteau en Tsonga 1-1 in sets...
Monaco op voorsprong...Maar Baghdats beste sets komen nog...set 4 en 5!
JCF gaat de goede kant op tegen Ljubo...Break voor in de derde
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je kunt ook gewoon de HTML scorepage gebruiken. Is vrijwel hetzelfde en dan hoef je iig niet je nummer af te geven, zodat je binnenkort door tientallen marketingbureaus gebeld wordt...

laden duurt veel langer.
en dit zal de toekomst zijn.

van vi heb ik ook nog nooit een telefoontje gehad.
Blijf jij dat maar lekker doen dan, ik vind wel manieren zonder mijn nummer weg te geven.
En de toekomst zal toch hopelijk zijn dat de pagina automatisch refresht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Stak =D>
Op naar Djoko waar tegen jij je mentale kracht gaat laten zien, in combi met loopvermogen en harde slagen!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Heb je je bril op?
Heb je het tegen mij?

natuurlijk heb ik het tegen jou!
Waarom zeg je dit dan?
Nou?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Stak!!! =D>
Jammer dat Marcos me in de steek laat in deze fase...
Reply
Prima Monaco, gaat lekker zo.

Wat een pot bij Serena trouwens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse ferrero, seppi en monaco

hup tsonga
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsonga speelt weer alles of niks, benieuwd hoe lang dat goed gaat. Op dit idioot snelle gravel werkt het wel, best een leuke pot.

Mayer gaat ook zo beginnen, maar die zal wel niet op tv komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Rochus. Ben de enige in onze ''spannende'' groep die voor de Belg gaat dus erg belangrijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Heb je je bril op?
Heb je het tegen mij?

natuurlijk heb ik het tegen jou!
Waarom zeg je dit dan?
Nou?

zie ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zag ik iets niet goed dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Benneteau was even een weekje in de zevende hemel, maar is nu weer terug op zijn trieste niveau...

Monaco heeft hem bijna binnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga break in de 4e set al te pakken. =D>
Monaco en Seppi bijna klaar. =D>
Rochus meteen op 3-0. =D>

Ljubo maakt er een 5e set van. Hup JCF.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kom op ivan de verschrikkelijke, dit wordt een vijf sets overwinning voor jou! Doe 't!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga levert de break meteen weer in. Hier gaat Monaco toch niet van verliezen de volgende ronde. Blake-Mayer ook op de baan. Hup James.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, dit gaat Monaco gewoon dik winnen. Dan misschien nog liever Tsonga, daar is Monaco veel en veel te degelijk voor.

Vamos Mayer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Tsonga break in de 4e set al te pakken. =D>
Monaco en Seppi bijna klaar. =D>
Rochus meteen op 3-0. =D>

Ljubo maakt er een 5e set van. Hup JCF.


Ook al van die snelle conclusies? Rochus gewoon op 2-0 en Deuce..
Reply
GGL gaat er keihard af tegen Seppi. Die gozer kan helemaal niks en heeft toevallig een goede week in zijn leven. En ik had hem niet. Gebeurt me helaas net iets te vaak dit seizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel een dure voor de poll Sad
Reply
die pavel gaat hier toch geen 3 sets uitspelen tegen haas? die man dubbelt geloof ik alleen nog wat in de marge. dit is samen met reynolds en tomic de makkelijkste loting. :8:
Uiteraard hoop ik wel dat Pavel wint. Kut Haas. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klasse monaco.
rochus en tsonga houden vooralsnog de break.
ferrero-ljubo wordt erg spannend. doe 't JCF, ouwe gravelkoning. Toon 't dan nog één keer!
Pavel is lachwekkend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubo breakt, wat een gast is het toch ook!

En ik snap ook echt niet waarom Pavel hier nog meedoet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: