The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
mindlight Wrote:Ik geef toch duidelijk aan dat ik daar niet naar refereerde? Waarom blijf je daarover bezig?

Tevens geef ik duidelijk aan dat ik het mentale stuk bedoelde, wat volgens jou de kern van de discussie was is in deze volstrekt irrelevant.
Omdat dat veel meer met de discussie van gisteren te maken had.

En het mentale aspect was maar een miniem deel van de gehele discussie, maar goed, jij je zin.
En uiteraard was de kern van de discussie niet totaal irrelevant, aangezien je bewust naar die discussie refereert.

Dat je zo gepikeerd reageert, zal wel de kater zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle belangrijke partijen voor mij zijn de 3e of 4e partij, lekker dan. Zometeen 5 partijen tegelijk belangrijk en nu geen een...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, dat dat met de discussie van gisteren te maken had, zal best, maar het is een opmerking van jezelf, waar ik aangaf niet op te reageren.

En ik refereer inderdaad bewust naar die discussie, en geef daarbij exact aan naar welk deel. Dat dat wellicht niet de kern is, doet dan toch verder niet ter zake?

Ohh en over het gepikeerd reageren, hou het daar maar op ja.
Reply
Chardy 6-2 6-3 =D>
Andreev 1-6 5-1 :roll:
Seppi in de TB nu, Gimeno doet in de 2e set lekker mee tegen robje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 bps gimeno
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heel apart. robredo op 6-4 4-4 maar hij staat echt in alle stats achter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de break voor Robredo, lekker =D>

MVA lijkt ook terug te komen in de set, zou wat zijn, hopelijk geeft Andreev dan gewoon op.
Reply
Seppi en kleine Gonzalez doen net zo lang over 1 set als de rest over 2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Andreev. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mijn Nadalmeter staat inmiddels op 395-1790 (gerealiseerd - gehoopt). Monfils, Beck en Ferrero kunnen hem vandaag naar 530-1790 brengen (ja ik heb ze alledrie op winst staan). Voor Ferrero is dan het werk gedaan, die mag eraf tegen Djokovic. Beck heb ik doodleuk op 180 staan want hij wint van Roddick Hakkuh. Monfils gaat na Crivoi ook nog Melzer en Beck pakken (als hij eenmaal tegen Beck speelt, is er natuurlijk Nadalmeter-technisch gezien sprake van een win-win situatie :wink: ).
Reply
Beck-Gicquel wordt een spannend potje. Echt 50/50. Erg belangrijk. Winnaar kan Roddick natuurlijk ook hebben.
Monfils moet van Crivio winnen anders wordt hij veel te rendabel. Ferrero zie ik van Kohli verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vamos Chucho. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Vamos Chucho. :-({|=

[-(

Al zou dat wel het schema voor Monfils openen :-k
Reply
centre court Wrote:Beck-Gicquel wordt een spannend potje. Echt 50/50. Erg belangrijk. Winnaar kan Roddick natuurlijk ook hebben.
Monfils moet van Crivio winnen anders wordt hij veel te rendabel. Ferrero zie ik van Kohli verliezen.
Ik heb een hard hoofd in Beck. Hij kan het wel, maar Gicquel ook voor eigen publiek.

Ik geef Crivoi een grote kans tegen Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils geeft zelf al aan dat het puur afhangt van de lengte van de partij. Hij kan 1,5 uur pijnvrij spelen, daarna is het uit met de pret. Hij zal dus (neem ik aan) voor snelle punten gaan en een grote voorsprong willen pakken. Als het een gelijkopgaande strijd wordt, denk ik niet dat Monfils dat vol gaat houden.

Maargoed, Monfils is natuurlijk wel gewoon een goede gravelaar, Crivoi zal nog wel lukken.
Reply
federer heeft het nu al lastig :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Monfils geeft zelf al aan dat het puur afhangt van de lengte van de partij. Hij kan 1,5 uur pijnvrij spelen, daarna is het uit met de pret. Hij zal dus (neem ik aan) voor snelle punten gaan en een grote voorsprong willen pakken. Als het een gelijkopgaande strijd wordt, denk ik niet dat Monfils dat vol gaat houden.

Maargoed, Monfils is natuurlijk wel gewoon een goede gravelaar, Crivoi zal nog wel lukken.

En is er kans op verbetering gedurende het toernooi? Heb je een link naar zijn interview?
Reply
Crivoi heeft een goede kwalificatie achter de rug en is sowieso erg goed bezig de laatste tijd, dus die zie ik sowieso een set pakken. En Monfils kan volgens mij geen korte punten spelen, behalve servicewinners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Beck-Gicquel wordt een spannend potje. Echt 50/50. Erg belangrijk. Winnaar kan Roddick natuurlijk ook hebben.
Monfils moet van Crivio winnen anders wordt hij veel te rendabel. Ferrero zie ik van Kohli verliezen.
Ik heb een hard hoofd in Beck. Hij kan het wel, maar Gicquel ook voor eigen publiek.

Ik geef Crivoi een grote kans tegen Monfils.

Crivoi staat 4,3 bij de bookies. Maar als Monfils opgeeft is het geen payout toch?
Reply
acasuso al 3 bp gemist :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en bp #4 Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Beck-Gicquel wordt een spannend potje. Echt 50/50. Erg belangrijk. Winnaar kan Roddick natuurlijk ook hebben.
Monfils moet van Crivio winnen anders wordt hij veel te rendabel. Ferrero zie ik van Kohli verliezen.
Ik heb een hard hoofd in Beck. Hij kan het wel, maar Gicquel ook voor eigen publiek.

Ik geef Crivoi een grote kans tegen Monfils.

Crivoi staat 4,3 bij de bookies. Maar als Monfils opgeeft is het geen payout toch?
Ligt eraan bij welke bookie. Dat verschilt nog wel eens namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:en bp #4 Undecided
Wat is er allemaal, Buurs?

Hij stond ook 2-0 achter tegen Martin...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Troicki op een quote van 9 ...
Reply
Waarom duurt nou de enige pot die snel afgelopen moet zijn zo ontzettend lang?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zijn wss ook meteen de laatste kansen geweest voor acasuso.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
cruijff Wrote:Troicki op een quote van 9 ...
Op zich interessant, maar die zie ik echt niet winnen van Potro. Geef hem wellicht 5% kans...

Minar vind ik dan interessanter, wat krijgt die?
Of Mayer, maar die zal wel niet zoveel krijgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan het zo snel niet vinden Tampie, irritant want las het volgens mij vanochtend nog. Kijk nog heel even verder.
Reply
Del Portro komt nooit ver hier.. Ga er toch wel eventjes 10 euries op zetten..

Minar op 5, maar denk dat Roddick er met 3-0 overheen gaat..

Mayer op 2.32
Reply
Del Potro was ook nooit eerder zo in vorm dan dit jaar. Ik ga maar eens op Minar inzetten. Op die Amerikanen rust toch altijd een vloek tijdens RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: