The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Het "feit" dat hij zo'n grote kans op de weekwinst heeft ontken ik ook nergens, sterker nog, dat heb ik meermaals beaamd gedurende het seizoen. Nogmaals, dat ik hem niet heb heeft niets met naïviteit te maken, en uiteraard doet de reden er wel toe. Ik zeg toch nergens dat ik hem niet neem om een grotere kans op de weekwinst te hebben of iets dergelijks?
Reply
mindlight Wrote:Het "feit" dat hij zo'n grote kans op de weekwinst heeft ontken ik ook nergens, sterker nog, dat heb ik meermaals beaamd gedurende het seizoen. Nogmaals, dat ik hem niet heb heeft niets met naïviteit te maken, en uiteraard doet de reden er wel toe. Ik zeg toch nergens dat ik hem niet neem om een grotere kans op de weekwinst te hebben of iets dergelijks?
Als je aan een spel meedoet doe je dit om te winnen...Dan is het in dit geval naief als je Nadal niet neemt.

Als je meedoet aan een voetbalspel en je moet AZ niet en je neemt geen spelers van AZ is dat ook naief.

Maar inderdaad je bent goed bezig...22ste en 0 0 0 :lol:
Reply
Kijk, nu komen de Buurs-redeneringen om de hoek, jammer dat je het woord figurant niet gebruikt. In plaats dat je inhoudelijk op mijn argumenten ingaat kom je met de stand op de proppen.

Maar leg mij nou eens uit waarom het naief is als ik zeg "zelfs als het mij het klassement kost weiger ik voor die galbak van een Nadal te juichen". Noem het dom, noem het onverstandig, maar met naïviteit heeft het werkelijk niets te maken.
Reply
Overigens hoop ik dat Armstrong vandaag umpire is bij Kohlschreiber-Robredo, wat een bizarre fout maakte hij hier :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=GlYXBMYlU5c">http://www.youtube.com/watch?v=GlYXBMYlU5c</a><!-- m -->

Wel hilarisch hoe hij fout op fout blijft stapelen hier Undecided
Reply
mindlight Wrote:Kijk, nu komen de Buurs-redeneringen om de hoek, jammer dat je het woord figurant niet gebruikt. In plaats dat je inhoudelijk op mijn argumenten ingaat kom je met de stand op de proppen.

Maar leg mij nou eens uit waarom het naief is als ik zeg "zelfs als het mij het klassement kost weiger ik voor die galbak van een Nadal te juichen". Noem het dom, noem het onverstandig, maar met naïviteit heeft het werkelijk niets te maken.

Als jij inderdaad niet wilt winnen is het niet naief...

Tuurlijk wordt de stand erbij gehaald...Daar draait alles om in een spel...Behalve bij jou kennelijk.
Ik ben ook geen Nadal fan maar ga mezelf niet veel tekort doen door mijn principes
Reply
Kijk, nu zijn we het eens =D>

Ik ben er weer vandoor, zie aan het einde van de dag de uitslagen wel.
Hup Robredo, Federer, Monfils en Tsonga =D>
Reply
FTM verneukt

Maar nadal eruit is gewoon \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Deze is voor Haggie, aangezien hij het weer zo vreselijk vond dat ik constant zei dat Nadal slecht speelde, en dat dat de uitslag van de wedstrijd bepaalde. Nadal, toch een van de meest sympathieke en sportieve spelers in de pers, zegt het zelf ook:

Quote:RAFAEL NADAL: Well, you know, when, for ‑‑ I playedvery short, you know. I play veryshort. I didn't play great. I didn't play with calm at no one time duringall the match.

That makes him easy toplay at this level during all the match, no? So was my fault, and more than ‑‑ well, sure, he did well. He did very well, but I didn't ‑‑ yeah,I think I didn't play my best tennis. And I didn't play not my best tennis, no? I didn't play my tennis, and for that reasonI lose. That's it.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb de wedstrijd ook zitten kijken, met grote verbazing. Nadal onder zijn gebruikelijke niveau, dat staat buiten kijf. Maar wat stond Soderling goed te spelen zeg =D> =D> =D> .

En nu die titel pakken Roger! =P~ [-o<
Reply
Federer Haas begonnen...Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben...Das minder om te kijken.
Reply
6-5* ....Federer al 6 games zonder punt tegen op zijn service =D>
Reply
Zijn servicegames zijn indrukwekkend! Foutloos
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Eerste punt in de tb is voor Haas...inderdaad...op de service van Federer
Reply
Ook zijn tweede servicepunt naar Haas...*3-2 Haas
Reply
Set Haas...Eigenlijk zonder moeite...Federer moet er meer een gevecht van maken en het niet op enkele punten aan laten komen...

Fed 39 punten
Tom 33 punten
Reply
Jantje zei het goed, Federer heeft het hier zelf onder controle, waar Nadal dat gisteren niet had. Komt nog wel goed dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat anders, Hogenkamp en Kerkhove slaan even de nummer 2 en 5 geplaatst naar huis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap er niets meer van: Wordt Soderling-Haas nu de finale?
Reply
haas op 0-30 bij 6-5* in zijn voordeel [-o<

ace
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
haas mist de lijn op een haar :eeeek:

30-30 ipv 2 sp Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
sp haas!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gaat haas pielen op 2e service #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2e sp voor 2-0 in sets [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar de fuck gaat dit over?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

7-6 7-5 voor haas :Big Grin

federer voelt druk, omdat rafa eruit ligt Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tommy \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
haas serveert echt belachelijk goed voor zijn doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling-Murray Robredo-Haas, dat zou een stel anti-helden in de halve finale zijn.
Bij de bookmakers is Murray nu favoriet voor de titel. In mijn ogen is dat niet terecht. Davydenko, Gonzalez en Federer zie ik in staat om deze Grand Slam te winnen.
Reply
Federer heeft het natuurlijk heel lastig tegen Murray en Murray staat al in de kwart.

als Federer deze pot wint, dan zal hij weer favoriet zijn bij de bookies.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We zullen nu gaan zien of Federer wel de wapens heeft om hem in lastige momenten bij te staan.
Reply


Forum Jump: