The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Scorebordjournalistiek, maar zo te zien heeft Cibulkova de wals gestart.
Reply
Nu eens breaken, Gonzo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Scorebordjournalistiek, maar zo te zien heeft Cibulkova de wals gestart.
Dat is dan ook de mooiste van de Tour, dus die gun ik alles!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie Murray deze partij niet echt winnen... Gonzalez toch een stuk sterker op dit moment..
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Scorebordjournalistiek, maar zo te zien heeft Cibulkova de wals gestart.
Dat is dan ook de mooiste van de Tour, dus die gun ik alles!

Cibulkova de mooiste van de tour :lol:

dan heb jij haar nog niet van dichtbij gezien.

ik dacht ook dat ze lekker was, maar na afgelopen zaterdag weet ik genoeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat was ook tegen een vervelender mannetje (Coria).

En het gaat om de vergelijking tussen Nadal en Federer. Federer kreeg gisteren wel massive support, Nadal niet.

Exact, en dat vind ik volstrekt logisch. Nadal heeft het toernooi al 4x gewonnen, en vrijwel iedere liefhebber hoopt dat het Federer een keer zal lukken om RG te winnen. Dan vind ik de massale support voor Federer dus verklaarbaar.

Dan Nadal, hij treft een tegenstander die boven zichzelf uitstijgt. Het publiek is op zijn hand (als underdog), en raakt door zijn spel nog meer op zijn hand. Dat is toch wel verklaarbaar? Dat dat niet leuk is als viervoudig kampioen kan ik me ook wel voorstellen, maar het is ook flauwekul om te stellen dat het publiek uit een raar soort respect maar voor je zou moeten juichen omdat je nr 1 van de wereld bent en al 4x gewonnen hebt.
Dat ben ik dus ook wel grotendeels met je eens, maar toch zou je zeggen dat Nadal redelijk wat support heeft gekregen over de jaren. En echt vrijwel niemand die hem een hart onder de riem stak, geen slow hand clap, niks. Als Soderling nou Frans was...
En bij Federer kwam er een ovatie toen hij de 3e set pakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
cruijff Wrote:Zie Murray deze partij niet echt winnen... Gonzalez toch een stuk sterker op dit moment..
CC had de beste quote hiervoor: Murray weet op de een of andere manier precies wat ie moet doen om net te winnen.
Gonzo kan daar natuurlijk wel doorheen slaan, maar Murray is zo geslepen...

Is het een mooie pot?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De break voor Gonzalez :cry:

Gaat toch nog een middelmatige score worden Sad
Reply
Klopt, hoewel tijdens de partij tegen Acasuso er redelijk gemengde geluiden waren hoor, die kreeg ook best wat support. Nu zal de steun voor Fed alleen maar toenemen als hij Monfils verslaat. Geen Fransman meer over, en de ultieme kans om eindelijk te winnen.

Hoewel in een finale tegen Soderling, dan moet ik het weer zien.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Scorebordjournalistiek, maar zo te zien heeft Cibulkova de wals gestart.
Dat is dan ook de mooiste van de Tour, dus die gun ik alles!

Cibulkova de mooiste van de tour :lol:

dan heb jij haar nog niet van dichtbij gezien.

ik dacht ook dat ze lekker was, maar na afgelopen zaterdag weet ik genoeg.

Je hebt haar van iets te dichtbij bekeken? :o
Reply
en de break... Lekker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-0 6-0 Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aan de binnenkant van je ogen zeker?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
cruijff Wrote:Zie Murray deze partij niet echt winnen... Gonzalez toch een stuk sterker op dit moment..
CC had de beste quote hiervoor: Murray weet op de een of andere manier precies wat ie moet doen om net te winnen.
Gonzo kan daar natuurlijk wel doorheen slaan, maar Murray is zo geslepen...

Is het een mooie pot?

Dat is idd wel zo, maar ik zie Murray echt niet winnen ( maar hoop dat ik mis zit )

Gonzo bepaalt wat er gebeurd op dit moment.. Murray loopt er een beetje achteraan.. Die forehand blijft zo goed.. Echt niet normaal..

Maar zitten wel wat leuke puntjes tussen, maar niets bijzonders..
Reply
Jaaaaaaaaa, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, keurig! =D>
Reply
Huh, nu opeens deuce...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
40-15 stand.. eerst een backhand misser, daarna een dubbele fout van Gonzo... Dan weer een zwakke return en 3e sp... Weer een misser van Gonzo.. Deuce #2
Forehand misser Murray SP4.. Forehand winnener.. 1e set Gonzo..
Reply
Dank Cruijff, en keurig Gonzo =D>
Reply
Gek, er stond al veel eerder 6-3, maar nu alsnog, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Gonzo. Houdt dit vol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maria :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Paar afzwaaiertjes van gonzo nu. Murray gaat wat gevarieerder spelen, serve/volley enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij blijft goed die backhand opzoeken nu, waar toch zo nu en dan wat afzwaaiers vandaan komen nu... En 0-30 nu! Forza Murray!
Reply
En 0-40!
Reply
3 bps murray
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zijn 1e service hapert en dan komen er kansen voor Murray.. Maar van 40-0 naar Deuce nu Sad
Reply
Die service redt hem ook zovaak. Wat een kanonskogels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2e keer in 10 minuten tijd dat gonzo een smash mist. :-k
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Godverdegodver. Een smash missen op voordeel en 2 ue's later staat 't 2-4 ipv 3-3. Grr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: