The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Niet choken, please!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd 0-40 ](*,)
Reply
Wat doe je nou man, aanvallen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat een gekloot ](*,)
Reply
Hele set geen bp tegen, en nu op love. Maak het nou gewoon af tegen dat tyfusjong!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-15, kom op Fernando!
Reply
0-30!
Reply
0-40 [-o<
Reply
JAAAAAAAAAAAA!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAA

WAT EEN GROOT KAMPIOEN Notworthy
Reply
GONZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
O, wat is het lekker om eindelijk eens een goede keuze op een GS zo beloond te zien worden! Scheelt nu al gewoon meer dan 1000 punten en kan alleen nog maar meer worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat één zo'n toernooi zulke grote gevolgen kan hebben.
Ik sta gewoon een half jaar bij de top en ik sta straks niets eens meer bij de beste 15.

Erg zuur. Icon_evil Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:O, wat is het lekker om eindelijk eens een goede keuze op een GS zo beloond te zien worden! Scheelt nu al gewoon meer dan 1000 punten en kan alleen nog maar meer worden.

Gonzo is wel 16x gekozen dus zo heel veel schiet je er niet mee op toch ?
Reply
Met goede keuze bedoel ik Djoko of Gonzo plus een hoop quali's. Dat was voor mij vooraf dé keuze namelijk. En dat had me 1000 punten gekost...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Met goede keuze bedoel ik Djoko of Gonzo plus een hoop quali's. Dat was voor mij vooraf dé keuze namelijk. En dat had me 1000 punten gekost...

Ja kijk naar mij. Ik stond voor dezelfde keuze en heb voor Djoko gekozen, omdat ik dacht dat hij van Nadal ging winnen in de finale.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik dacht net dat het helemaal fantastisch was geweest als Nadal nu in de SF had gestaan, maar het is misschien alleen nog maar mooier dit, want wat een kans op 1200 punten voor Gonzo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided

Veilige keuzes worden dus niet altijd beloond, dat maakt het wel mooi natuurlijk. Wel zeer opvallend dat het tijdens een GS zo hard gaat met de top eruit, dat hebben we de laatste jaren amper gezien.
Reply
En morgen heel hard hopen op Robredo en Federer, wat een droom-RG is het dan [-o<
Reply
En ik dacht net.... als Nadal nou gewoon gedaan had wat die al 4 jaar gedaan heeft Confused ....dan had ik er helemaal goed voorgestaan met ook nog Potro en Gonzo in mijn team :8:
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided

Veilige keuzes worden dus niet altijd beloond, dat maakt het wel mooi natuurlijk. Wel zeer opvallend dat het tijdens een GS zo hard gaat met de top eruit, dat hebben we de laatste jaren amper gezien.
Amper? Nooit! Hoe lang is het wel niet geleden dat er maar 1 iemand van de top 4 in de halve finale stond, en dan is dat nog niet eens zeker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee precies, dit is een zeer zeldzaam toernooi, heerlijk :-({|=
Reply
Klasse Gonzo. Nu ook die zweed on fire eruit.

Morgen hopen op 720 voor del potro!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided

Veilige keuzes worden dus niet altijd beloond, dat maakt het wel mooi natuurlijk. Wel zeer opvallend dat het tijdens een GS zo hard gaat met de top eruit, dat hebben we de laatste jaren amper gezien.
Wel frappant dat Nadal en Djokovic nu als veilige keuzes gezien worden, terwijl normaal juist de keuze van Buurs voor een groot team met kleintjes als laf bestempeld wordt.
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided

Veilige keuzes worden dus niet altijd beloond, dat maakt het wel mooi natuurlijk. Wel zeer opvallend dat het tijdens een GS zo hard gaat met de top eruit, dat hebben we de laatste jaren amper gezien.
Wel frappant dat Nadal en Djokovic nu als veilige keuzes gezien worden, terwijl normaal juist de keuze van Buurs voor een groot team met kleintjes als laf bestempeld wordt.

Ik bestempel zelf zelden keuzes als laf/niet laf, maar de keuze voor Nadal op gravel vind ik een keuze voor zekerheid, of een veilige keuze. Dat wordt nu eens niet beloond.
Reply
T is ook altijd wat
Pech of geluk, en bla bla Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Even iets veel belangrijkers: Waar is de Surbiton challenger gebleven, het mooiste toernooi van het jaar?
Ze spelen dan wel met een mager deelnemersveld in Nottingham, maar dat is niet meer dan een slap aftreksel.
Reply
De mooiste challenger van het jaar is al geweest (Sunrise), Surbiton is helaas niet meer.
Reply
De bookies geven Monfils morgen meer kans van Federer te winnen, dan ze geven voor de kans dat Robredo Del Potro verslaat. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.
Reply


Forum Jump: