The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
klasse gonzo! Jij gaat ook van soderling winnen!

Morgen fedex en dan is het prima! potro mag er wel uit.

Met federer als winnaar ga ik ook een mooie sprong maken Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:Even iets veel belangrijkers: Waar is de Surbiton challenger gebleven, het mooiste toernooi van het jaar?
Ze spelen dan wel met een mager deelnemersveld in Nottingham, maar dat is niet meer dan een slap aftreksel.
Nottingham is in de plaats gekomen van Surbiton en Eastbourne is in de plaats gekomen van Nottingham.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided
Op naar de top 3! Of zelfs nog meer Potro???!!!!
Reply
Ik snap die enorme quote op dit moment voor Gonzalez niet. Hij lijkt mij favoriet nummer 1.
Als ik zou wedden, zou ik flink op hem inzetten.
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de stand nog nooit zo door elkaar is gegooid tijdens 1 toernooi Undecided
Op naar de top 3! Of zelfs nog meer Potro???!!!!

Je verwacht dat Potro de finale haalt? :roll:
Reply
Wtf, paar dagen niet op het forum en m'n hele team ligt eruit. :oops: Leuk voor FTM, er vallen hele harde klappen. :o

Het zou fantastisch zijn als Federer RG weet te winnen, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat hij bv Gonzo zou verslaan.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Scorebordjournalistiek, maar zo te zien heeft Cibulkova de wals gestart.
Dat is dan ook de mooiste van de Tour, dus die gun ik alles!

Cibulkova de mooiste van de tour :lol:

dan heb jij haar nog niet van dichtbij gezien.

ik dacht ook dat ze lekker was, maar na afgelopen zaterdag weet ik genoeg.

kdp'tje, anders is het niet.
Reply
Overdune Wrote:Wtf, paar dagen niet op het forum en m'n hele team ligt eruit. :oops: Leuk voor FTM, er vallen hele harde klappen. :o

Het zou fantastisch zijn als Federer RG weet te winnen, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat hij bv Gonzo zou verslaan.

Hehe je opmerking dat je op weg was naar de weekwinst met het wegvallen van al die kleintjes is idd niet helemaal uitgekomen. Maar belangrijker zaken, bevalt het nog een beetje daar? En tot wanneer zou je daar nou ook alweer blijven?
Reply
Overigens zie ik nu ook dat de hoogste score van dit seizoen zal gaan sneuvelen. Cruijff had op de AO 2425 punten, maar met de zekere finalist van Stille zal zijn minimale score de 2500 passeren. Daarmee gaat hij minimaal de 7e plaats in het klassement bezetten.
Reply
jij zelf zult toch echt de week gaan winnen ML met 2000 punten van Fedex. Ik zal een zilvere plak krijgen :wink: ...

Ze beginnen vandaag met de vrouwenpartijen, lekker is dat! Vanaf half 4 ongeveer pas de heren.. Grrr
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Wtf, paar dagen niet op het forum en m'n hele team ligt eruit. :oops: Leuk voor FTM, er vallen hele harde klappen. :o

Het zou fantastisch zijn als Federer RG weet te winnen, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, kan me niet voorstellen dat hij bv Gonzo zou verslaan.

Hehe je opmerking dat je op weg was naar de weekwinst met het wegvallen van al die kleintjes is idd niet helemaal uitgekomen. Maar belangrijker zaken, bevalt het nog een beetje daar? En tot wanneer zou je daar nou ook alweer blijven?

Ik was er redelijk van overtuigd dat Nadal RG gewoon weer zou gaan winnen. En indien niet hij, dan wel Djoko. Daar zit je dan met 270 puntjes voor 22+ duizend euro. cry Enige positieve is Haas, die precies deed wat ik gehoopt had en zelfs bijna (bijna) meer.

Ik blijf hier nog tot en met het einde van het FTM seizoen, dan is het wel mooi geweest. Wink
Reply
Nee joh OD, straks ben je weer in NL (toch?), dan zit je er veel meer in, en gaat het vanzelf weer kriebelen. Smile

En Hag, ik ga daar echt nog niet zomaar vanuit. Monfils speelde gewoon sterk tegen Roddick en Federer overtuigt nog niet bepaald.
Reply
Ik bedoelde, mijn terugreis valt zo'n beetje samen met het einde van het FTM seizoen, om je een idee te geven hoe lang ik nog blijf. Volgend jaar ben ik uiteraard weer van de partij! Ik vond FTM te leuk om niet mee te doen, maar het is wel lastig met deadlines om 5 uur 's ochtends en partijen die dan in volle gang zijn.
Reply
Ahh zo, helemaal verkeerd gelezen, het is hier dan ook nog (redelijk) vroeg Wink
Maar gaaf! Je bent dan gewoon pas op de helft :eeeek: Geniet er nog van man, en echt top dat je zo'n lange periode hebt!
Reply
Haggie Wrote:Ze beginnen vandaag met de vrouwenpartijen, lekker is dat! Vanaf half 4 ongeveer pas de heren.. Grrr

Komt mij juist goed uit! Kwart over vier thuis, al had ik ze liever na elkaar gezien.
Reply
Als de vernietigende forehand van soderling door de verdediging van ferrer, nadal en davy heen kan beuken moet de power van Potro toch ook genoeg zijn om subtop-gravelaar robredo te vloeren?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Als de vernietigende forehand van soderling door de verdediging van ferrer, nadal en davy heen kan beuken moet de power van Potro toch ook genoeg zijn om subtop-gravelaar robredo te vloeren?

Subtopper gravelaar zou ik hem niet willen noemen. Dit jaar is hij na Nadal ongeveer de meest succesvolle gravelaar toch van dit jaar ? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nja Djokovic doet het ook uitstekend dit jaar natuurlijk, en ook Fed haalt zijn punten wel (m.n. door Madrid).

En subtop gravelaar is inderdaad onzin, daar is hij veel te constant voor, één van de weinig jongens die dit jaar wel steady presteert op gravel, en piekt op het juiste moment.

Groot nadeel van Robredo blijft dat hij nooit van top-10 spelers wint, kortom, dit is een kansloze missie.
Reply
mindlight Wrote:Nja Djokovic doet het ook uitstekend dit jaar natuurlijk, en ook Fed haalt zijn punten wel (m.n. door Madrid).

En subtop gravelaar is inderdaad onzin, daar is hij veel te constant voor, één van de weinig jongens die dit jaar wel steady presteert op gravel, en piekt op het juiste moment.

Groot nadeel van Robredo blijft dat hij nooit van top-10 spelers wint, kortom, dit is een kansloze missie.

Ik moet het nog zien vanmiddag hoor. Een robredo in vorm, versla je niet 1,2,3. Ik zou het mooi vinden om een fijne lange, maar dan ook hele lange 5 setter te zien vanmiddag.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook, als Robje daar dan maar wel als winnaar uit naar voren komt [-o<
Reply
Ik hoop het ook, maar ik denk gewoon een 3-sets overwinning van Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Same here, kan me niet voorstellen dat Robredo wint. Dan moet Potro een totale offday hebben.
Reply
Heeft iemand van ons Robredo al zien spelen deze week?

De uitslagen die hij heeft neergezet zijn degelijk te noemen. Het zijn geen super spelers, al was Kohlschreiber wel erg in vorm en ontliep hij hierdoor Djokovic.

R1: Robredo - Mannarino 6-2 6-1 6-2
R2: Robredo - Ginemo T. 6-4 6-4 6-3
R3: Robredo - M.Gonzalez 4-6 7-5 6-1 6-0
R4: Robredo - Kohlschreiber 6-4 5-7 7-6 6-2

Potro heeft wel betere tegenstanders gehad, maar ook Robredo had van deze jongens gewonnen.

R1: Potro - Llodra 6-3 6-3 6-1
R2: Potro - Troicki 6-3 7-5 6-0
R3: Potro - Andreev 6-4 7-5 6-4
R4: Potro - Tsonga 6-1 6-7 6-1 6-4

--------

QF: Robredo - Potro 7-6 3-6 6-4 7-6
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aangezien we hier toch maar zitten te wachten op de start van de laatste QF's, hier nog wat leuke beelden :lol:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=u7MQQ34Z1TU">http://www.youtube.com/watch?v=u7MQQ34Z1TU</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Era5QUCoB-8">http://www.youtube.com/watch?v=Era5QUCoB-8</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=JqYvBSoQmmI">http://www.youtube.com/watch?v=JqYvBSoQmmI</a><!-- m -->
Reply
Die eerste is hilarisch, maar die tweede en derde snap ik niet helemaal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In de tweede zegt Roddick tegen Fed: "You're such a fucking dickhead"

De derde heeft Safin niet door dat de partij is afgelopen, het ei Undecided
Reply
O ja, ik zie nu pas dat er match point stond, haha.

En van Roddick vind ik het niet echt verrassend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat vermeldt het filmpje/verhaal niet, hoewel ik gezien zijn manier van weglopen niet denk dat hij een grapje maakte.

En ik idd ook niet, hoewel het nog meer van Murray had verwacht.
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=cD8UvA69bjk

1 van de beste tennisreclames ooit..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En nog een fantastisch, waarschijnlijk bij jullie wel bekend, persconferentie na een wedstrijd met Roddick.. Notworthy

http://link.brightcove.com/services/play...1457734382
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: