The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




vriendin / vrouw van...
#91
Wat vinden jullie van nummer 31 dan, op deze foto... \Big Grin/ ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Ik vind juist dat die vrouwelijke sporters er in sporttenue vaak beter uitzien dan in casual kleding, maar dat komt wss ook omdat ik op sportieve vrouwen val. Ik zal even over een aantal voorbeelden nadenken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Haggie Wrote:Wat vinden jullie van nummer 31 dan, op deze foto... \Big Grin/ ?

Helemaal niks.
Reply
#94
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Kirilenko en Ivanovic. =D>

Sharapova en Koernikova zijn ook wel lekker, maar ze zijn blond en russisch, niet helemaal mijn ding.

Blond, Oost-Europees en Goedkoop Notworthy

Icon_twisted

:-({|=
Reply
#95
Haggie Wrote:Wat vinden jullie van nummer 31 dan, op deze foto... \Big Grin/ ?
Amanda Coetzer, en dan denk jij dat ik oud ben? :p
Reply
#96
Ik wilde net zeggen, wat moet je met haar dan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Kirilenko met lach.. scheelt zeker..
[Image: kirilenko.jpg]
Reply
#98
Ik vind haar zeker goed maar ben met ad eens dat ze wel vrij standaard is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Tis maar hoe je het bekijkt he, of beter gezegd mee vergelijkt..... Toch?
[Image: p1_henin_0706.jpg]
[Image: amelie-mauresmo.jpg]
Of een beetje gesjopt...
[Image: mauresmo.jpg]
Reply
Wat is dat voor lijst! Caroline zo laag plaatsen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davenport 40
Henin 39
Myskina 20
Dementieva 10
Jankovic 9

Undecided Undecided Undecided

Schett 'slechts' op 33: schande!

@ Ad: Golovin staat 14e op de lijst.
Reply
Haggie Wrote:
Elikian Wrote:Mijn conclusie: wij hebben niet dezelfde smaak.

Mijn conclusie: Jij bent ook 2x mijn leeftijd? :oops: ? :wink:

Mag ik mijn mening ook nog geven als veertiger.... :oops:
Mijn heldin staat nog steeds op 13. Gabriela. :-" Er was in die tijd ook niet zo veel moois als nu moet ik zeggen.
Dat Henin in die lijst staat is toch ongelofelijk. Wat een draak!

Die Wozniacki is ook niet verkeerd, maar dat had mijn dochter bijna kunnen zijn.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ook niet verkeerd :8:


Attached Files
.jpg   Noah in het hoge gras.jpg (Size: 4.71 KB / Downloads: 226)
.jpg   noah op vakantie.jpg (Size: 57.86 KB / Downloads: 225)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omg zeg aub dat dit niet jouw hond is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
van mijn vriendin :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bah, haal die rat eens uit beeld!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zal ik er nog een paar plaatsen? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom in dit topic?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het gaat toch om dames?

ieder zijn eigen smaak :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom zo'n mormel? Als je dan een hond neemt, als, neem dan ook een hond en geen lelijke afstammeling van de duivel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Buurs please :|
Reply
:lol:

Wat zo'n verliespotje van Nadal niet met iemand's psyche kan doen, schitterend Undecided
Reply
Kirilenko nog een keertje, deze heb ik zelf gemaakt. =P~

[Image: p1110107.th.jpg]
Reply
Haggie Wrote:Voor de complete lijst (Met een Capriati o.a. en een Dokic op 7 :crazy: ) zie....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://sports.popcrunch.com/the-50-hottest-women-of-tennis/">http://sports.popcrunch.com/the-50-hott ... of-tennis/</a><!-- m -->

Dokic, Domachowska, Paszek, Tulyaganova, enz. zijn typische gevallen van een PLORK (prachtig lichaam, ontzettende rotkop) en er is maar één reden waarom zij op de lijst staan natuurlijk. Wink
Reply
Wie is trouwens dat lekkere ding op 17?! :-k
Reply
Overdune Wrote:Wie is trouwens dat lekkere ding op 17?! :-k
Dat is nou Martina Hingis :wink:
Reply
En dan nog beweren dat het de hond van zn vriendin is.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mindlight Wrote::lol:

Wat zo'n verliespotje van Nadal niet met iemand's psyche kan doen, schitterend Undecided
Ik denk eerder dat hij naar de stand heeft gekeken en gezien dat Monsterachtig hem waarschijnlijk van de troon gaat stoten. Denkt ie eindelijk iedereen van vorig jaar achter zicht gelaten te hebben, komt er een nieuwe deelnemer om de hoek zetten die gebruik maakt van zijn dramatische vorm van de laatste weken.
Dus ik denk dat hij een beetje in de war is; iets met een kat in het nauw...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lag inderdaad in mijn opmerking verscholen. En niet alleen gaat Monsterachtig hem voorbij, er gaan ook een aantal mensen zeer dichtbij komen, zoals Haggie en Cruijff =D>
Reply


Forum Jump: