The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Davydoff Wrote:Die linksback die in eigen doel schoot, waardoor Volendam degradeerde.... succes er mee :wink:

Als er dan toch een speler voor de breedte wordt gehaald, waarom dan niet Verhoeven? :-s
Hebben de andere selectieleden van Heerenveen wél een prima adresje voor gerookte paling!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:FC Volendam doet opnieuw zaken met Vitesse. Na trainer Edward Sturing maakt Onur Kaya waarschijnlijk de overstap van Arnhem naar Volendam.

Volgens de Gelderlander is de overgang van Kaya zo goed als rond. FC Volendam huurt de middenvelder voor één jaar. De
23-jarige Belg heeft in Arnhem nog een contract tot medio 2010.

Kaya hoopt met de overstap meer aan spelen toe te komen. Onder trainer Theo Bos komt hij nauwelijks aan bod. Hoewel Vitesse open stond voor een afscheid van de middenvelder, wilde de Arnhemse club wel een afkoopsom ontvangen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Geen reactie erbij? :wink:
Wel een aardige speler lijkt me die in de Jupiler veel voor jullie kan betekenen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat denk ik ook ja. Middenveld was ook een groot probleem bij Volendam. Te veel controleurs en geen creativiteit.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
In de Premier League is weer eens een complete club getransferreerd, ditmaal het Londense West Ham Utd.

De eigenaar van Icesave had wat cash nodig en heeft zijn speeltje afgelopen weekend van de hand gedaan.


+


Pech naar Heracles.
Reply
Verbeek nieuwe trainer Heracles. Heerkens wordt eruit geschopt. Zo kennen we die ouwe Jan Smit toch eigenlijk niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gentenaar- > VVV
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:Verbeek nieuwe trainer Heracles. Heerkens wordt eruit geschopt. Zo kennen we die ouwe Jan Smit toch eigenlijk niet.

Heeft WKE toch te snel voor John de Wolf gekozen. Heerkens had prima gepast bij WKE.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
John de Wolf past er ook prima.

Ken ie mooi zn bloesjes weer eens uit de kast trekken.

Wie worden zijn assistenten, Taument en Blinkerd?
Reply
Hij past er misschien prima, maar ik heb van de trainer de Wolf niet zo'n hoge pet op. Waarschijnlijk alleeen op naam gehaald. En beter dan dit seizoen gaat niet lukken ben ik bang voor.

Die André Paus trouwens gaat naar Spakenburg (ik begreep voor € 60.000,00 per jaar), amateurs.....

Wij hebben bij Hoogeveen een aantal jaren geleden Kees Kist gehad als trainer. De duurste en tevens slechtste ooit. #-o #-o
Wat een drama was dat zeg.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:Verbeek nieuwe trainer Heracles. Heerkens wordt eruit geschopt. Zo kennen we die ouwe Jan Smit toch eigenlijk niet.

Heracles heeft Heerkens een andere functie bij de club aangeboden (lees: weggepromoveerd), omdat hij nog een 2-jarig contract had, maar daar hij geen trek in.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Prima voor Verbeek. Iedereen luistert weer naar hem dus die zal vast resultaten gaan boeken.
Jammer dat Huuracles er weer in blijft volgend jaar met dat kunstgras van ze
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
centre court Wrote:Verbeek nieuwe trainer Heracles. Heerkens wordt eruit geschopt. Zo kennen we die ouwe Jan Smit toch eigenlijk niet.

Dacht dat die Heerkes het wel aardig deed. Prima vent ook, komt goed over.

Waarschijnlijk wil Smit toch een wat grotere naam.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Legion Wrote:Prima voor Verbeek. Iedereen luistert weer naar hem dus die zal vast resultaten gaan boeken.
Jammer dat Huuracles er weer in blijft volgend jaar met dat kunstgras van ze

wel treurig dat hij weer over feyenoord moet beginnen.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Prima voor Verbeek. Iedereen luistert weer naar hem dus die zal vast resultaten gaan boeken.
Jammer dat Huuracles er weer in blijft volgend jaar met dat kunstgras van ze

wel treurig dat hij weer over feyenoord moet beginnen.

Beaam. Totaal geen toegevoegde waarde
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Prima voor Verbeek. Iedereen luistert weer naar hem dus die zal vast resultaten gaan boeken.
Jammer dat Huuracles er weer in blijft volgend jaar met dat kunstgras van ze

wel treurig dat hij weer over feyenoord moet beginnen.

Beaam. Totaal geen toegevoegde waarde

Geen toegevoegde waarde idd, maar hij zou best eens gelijk kunnen hebben.
Reply
Ajax pakt iig 13 mio op Vermaelen.
Mooie deal, nu nog een leuke back zien te ritselen.
Misschien Maxwell terug?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:Verbeek nieuwe trainer Heracles. Heerkens wordt eruit geschopt. Zo kennen we die ouwe Jan Smit toch eigenlijk niet.

Dacht dat die Heerkes het wel aardig deed. Prima vent ook, komt goed over.

Waarschijnlijk wil Smit toch een wat grotere naam.

Die Heerkes is alleen aangesteld omdat de papieren heeft en dattie Kruzen te achterlijk is om voor dat examen te slagen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Adder Wrote:Ajax pakt iig 13 mio op Vermaelen.
Mooie deal, nu nog een leuke back zien te ritselen.
Misschien Maxwell terug?

dream on, spelers die aan het grote geld hebben geroken gaan niet naar een Nederlands clubje. Alleen voetbalbejaarden zoals litmanen, Overmars en zo doen dat. Soms pakt het dan toch goed uit (Jaap Stam, Philip Cocu) maar meestal is het een fiasco
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Serviër Obradovic moet Vermaelen opvolgen'
Geschreven op maandag, 8 juni om 23:11

Achter de schermen is men bij Ajax al druk bezig met de opvolging van Thomas Vermaelen, die op het punt staat een contract te ondertekenen bij Arsenal. Zo meldt De Telegraaf maandagavond dat de Amsterdammers bij Partizan Belgrado hebben geïnformeerd naar de twintigjarige linksback Ivan Obradovic.



De krant bericht dat de vraagprijs voor de zevenvoudig A-international van Servië rond de zeven miljoen euro ligt. Dat bedrag hebben de Amsterdammers in kas, en bovendien moet de aanstaande verkoop van Vermaelen aan de Londenaren nog eens een transferbedrag van om en nabij de tien miljoen euro opleveren.

Ajax richt zich nu met name op Obradovic, omdat het voor de positie van linksback niet ruim in de alternatieven zit. Urby Emanuelson, in het verleden vaak op die positie geposteerd, heeft aangegeven liever een meer aanvallende rol op zich te nemen. Een andere optie, Robbert Schilder, speelt met ingang van komend seizoen voor NAC Breda.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gewoon kopen voor 5 miljoen, dat moet wel lukken met een vraagprijs van 7.

Vermaelen weg voor 13, dus weer 8 miljoen in de broekzak. Helaas wordt dat de laatste jaren niet in de jeugdopleiding gestoken, maar in het aankopen van te dure en te slechte voetballers. Het aantal miskopen is d elaatste 10 jaar echt gigantisch gestegen, geld maakt dus niet altijd gelukkig.
Reply
wat is er met al dat geld van sneijder en huntelaar gebeurd :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als dividend uitgekeerd aan de aandeelhouders....

Tevens hebben ze daar die Sulemanji, Cvitanich en Wielaart voor gekocht. Tevens moeten ook de overbetaalde wissels iedere maand hun salaris ontvangen (als Bruno Silva).

Ach, we mogen ook niet klagen, over geld over de balk en miskopen gesproken.


Real Madrid heeft Kaka losgeweekt bij AC Milan, naar verluidt voor een record bedrag.
Reply
Dugarry Wrote:Gewoon kopen voor 5 miljoen, dat moet wel lukken met een vraagprijs van 7.

Vermaelen weg voor 13, dus weer 8 miljoen in de broekzak. Helaas wordt dat de laatste jaren niet in de jeugdopleiding gestoken, maar in het aankopen van te dure en te slechte voetballers. Het aantal miskopen is d elaatste 10 jaar echt gigantisch gestegen, geld maakt dus niet altijd gelukkig.

Verrassend dat je na al die (buitenlandse) miskopen toch die Obradovic voorstelt. Is dat zo'n garantie voor succes dan? De communicatie zal er niet beter op worden achterin als je Oleguer ook laat staan. :-k
Reply
Wie zegt dat het een garantie voor succes is dan?


Bij PSV gaat dat communiceren ook niet echt best. Geen mens die Marcelus verstaat, die keepert spreekt louter Zweeds (de reden waarom ie bij Villa nooi aan de bak kwam) en die andere idioten praten of niet, of in het Spaans.

Is dat een garantie voor succes?
Reply
Geweldig nieuws dat Verbeek terug komt! Nu nog afwachten welke spelers wij er bij krijgen maar ik heb enorm veel vertrouwen in Verbeek. Voor Heerkes is het zuur, maar zo gaat dat in de voetballerij. Heerkes is een sympathieke man en ik hoop voor hem dat hij zijn weg vind als trainer in het betaalde voetbal. Hij heeft het inderdaad aardig gedaan bij ons al moet ik wel zeggen dat het niet helemaal rozengeur en manenschijn was met hem. Zijn keuzes en wissels waren soms simpelweg bizar te noemen. Daarnaast is onze speelstijl in uitwedstrijden nauwelijks veranderd tov de periode Brood. Ik hoop dat Verbeek ons weer met opgeheven hoofd in het uitvak laat staan. Ik verwacht niet van Heracles dat zij de punten aan elkaar rijgen buiten Almelo maar ik wil in ieder geval de wilskracht en het lef zien dat we ook in Almelo zien. Nu wordt het tijd dat de gemeente ons eindelijk is gaat helpen met uitbreiding\nieuwbouw van het stadion want dit duurt véél te lang. Maar de ambities zijn er, dat wordt met het aantrekken van Verbeek nog maar is bevestigd.
Reply
Dugarry Wrote:Wie zegt dat het een garantie voor succes is dan?

Dat vraag ik juist. Jij vond die miskopen niks, maar stelt toch weer de komst van een buitenlander die nog niks bewezen heeft voor. Dus dacht mss doe je dat omdat je hem vaak hebt zien spelen en weet dat het een topper wordt ofzo.

Dugarry Wrote:Bij PSV gaat dat communiceren ook niet echt best. Geen mens die Marcelus verstaat, die keepert spreekt louter Zweeds (de reden waarom ie bij Villa nooi aan de bak kwam) en die andere idioten praten of niet, of in het Spaans.

Is dat een garantie voor succes?

Waar gaat t over PSV? Wist niet dat die Obradovic ook wilden. :-k Of vind je t niet erg als t bij Ajax slecht gaat zolang dat bij PSV ook het geval is? Dan snap ik waarom je PSV erbij haalt. :o
Reply
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Wie zegt dat het een garantie voor succes is dan?

Quote:Dat vraag ik juist. Jij vond die miskopen niks, maar stelt toch weer de komst van een buitenlander die nog niks bewezen heeft voor. Dus dacht mss doe je dat omdat je hem vaak hebt zien spelen en weet dat het een topper wordt ofzo.


Waar stel ik dat voor meneer Peter de allesweter?

Iemand post dat Ajax hem eventueel wil gaan kopen, dus dat gegeven neem ik mee, maar ik stel nergens voor om deze speler te kopen of om Ajax hem te laten kopen. Ik zeg alleen dat als men hem koopt, men dat voor ongeveer 5 miljoen moet doen, zodat er van de Vermaelen transfer ongeveer 8 miljoen euro overblijft. Het liefst heb ik dat ze niemand kopen en het gewoon met deze spelers en wat jeugdspelers gana doen en dan lopende het seizoen kan de nieuwe trainer goed beoordelen wie wel en wie niet voldoen, om daar dan het gericht wat aankopen voor te gaan doen.
Reply
Dugarry Wrote:
Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Wie zegt dat het een garantie voor succes is dan?

Quote:Dat vraag ik juist. Jij vond die miskopen niks, maar stelt toch weer de komst van een buitenlander die nog niks bewezen heeft voor. Dus dacht mss doe je dat omdat je hem vaak hebt zien spelen en weet dat het een topper wordt ofzo.


Waar stel ik dat voor meneer Peter de allesweter?

Iemand post dat Ajax hem eventueel wil gaan kopen, dus dat gegeven neem ik mee, maar ik stel nergens voor om deze speler te kopen of om Ajax hem te laten kopen. Ik zeg alleen dat als men hem koopt, men dat voor ongeveer 5 miljoen moet doen, zodat er van de Vermaelen transfer ongeveer 8 miljoen euro overblijft. Het liefst heb ik dat ze niemand kopen en het gewoon met deze spelers en wat jeugdspelers gana doen en dan lopende het seizoen kan de nieuwe trainer goed beoordelen wie wel en wie niet voldoen, om daar dan het gericht wat aankopen voor te gaan doen.

Zeg dat dan in plaats van:
Dugarry Wrote:Gewoon kopen voor 5 miljoen, dat moet wel lukken met een vraagprijs van 7.

Daar kan ik echt moeilijk uit opmaken dat je wilt dat hij wegblijft.
Maar hoezo ben ik alwetend?
Reply
Peter hou je waffel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: