16-05-2009, 11:57 AM
Lekkere berichten...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nederlanders op de tour
|
16-05-2009, 11:57 AM
Lekkere berichten...
08-06-2009, 03:03 PM
de Bakker - Janowicz 7-5 6-7 7-6
Prima uitslag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-06-2009, 04:42 PM
Deze week ook weer de future van Apeldoorn. Altijd leuk om bij een dergelijk toernooi een dagje rond te lopen... :
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
08-06-2009, 04:43 PM
Kom je nog naar Rosmalen Triplexxx?
En maak je nog eens een keer een FTMteam :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
08-06-2009, 04:49 PM
Haggie Wrote:Kom je nog naar Rosmalen Triplexxx? Hey pik. Had Ad gesproken vrijdag en jullie gaan dinsdags, dat is môn vaste werkdag. Kan ik echt niet onderuit i.v.m. vergadering en gesprekken. FTM ben ik mee gekapt nadat ik het 2 x vergeten was :wink: . Maandag is lastige avond voor mij gebleken. Owja, heb een nieuwe aanwinst voor ons superleagueteam, je kent hem vast wel. Michel van der Horst. Veruit beste speler van de Stedendriehoek imo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
08-06-2009, 05:40 PM
Tripplexxx Wrote:Deze week ook weer de future van Apeldoorn. Altijd leuk om bij een dergelijk toernooi een dagje rond te lopen... : Is dat bij De Manage? Heb je iets van een link misschien? Lijkt mij ook wel mooi om daar te gaan kijken deze week.
08-06-2009, 05:53 PM
Scholten! Wrote:Tripplexxx Wrote:Deze week ook weer de future van Apeldoorn. Altijd leuk om bij een dergelijk toernooi een dagje rond te lopen... : <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wtta.nl/WTTA/Home.html">http://www.wtta.nl/WTTA/Home.html</a><!-- m --> Is bij Tepci. Mooi Park in de bossen. Je staat er echt bovenop.
08-06-2009, 06:05 PM
Iedere avond EK voetbal op een groot scherm! Dat wil je niet missen
08-06-2009, 06:12 PM
Site van vorig jaar idd, kon niks anders vinden. :wink:
08-06-2009, 11:46 PM
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.merida-open.nl/">http://www.merida-open.nl/</a><!-- m -->
10-06-2009, 04:46 PM
T. De Bakker 4 6 1
R. Ramirez-Hidalgo 6 2 6
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
13-06-2009, 05:35 PM
Tripplexxx Wrote:Haggie Wrote:Kom je nog naar Rosmalen Triplexxx? Aah oke balen! Jammer dat je niet kunt komen. FTM kun je altijd voor de medailles spelen ipv het algemeen klassement zoals Tampie doet he?! MvdH ken ik wel ja. Is vooral een 180 koning en kan ook erg goed gooien. Ik heb vorig jaar een keer tegen hem gespeeld en verslagen. Maar hij had toen zijn dag niet zei die :wink: (2x 180 voor mij en 1x voor hem in een leg 180, ik gooide dan ook boven mijn niveau)! Maar idd, mooie versterking :-({|= !
He i’m back, koploper FTM 2018!
18-07-2009, 08:05 PM
Sijsling halve finalist challenger Manchester na prima overwinning op Karol Beck. Nu tegen Bogdanovic.
18-07-2009, 08:21 PM
Finale!
Tegen O.Rochus, won van Mahut.
18-07-2009, 08:22 PM
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-07-2009, 10:01 PM
Mahut en Beck verslaan :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
19-07-2009, 12:01 AM
En Bogdanovic, die toch als topfavoriet aan dit toernooi begon. Zonde van zijn blessure, maar dat daardoor Sijsling de finale haalt maakt veel goed.
19-07-2009, 12:11 AM
Hoeveel gekleurde brillen heb jij ML?
19-07-2009, 12:53 AM
Slechts 36 :8:
19-07-2009, 01:05 PM
Ad Wim Wrote:Mahut en Beck verslaan :eeeek: Waar staat dat hij van Mahut won?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
19-07-2009, 06:35 PM
Ollie is met 1m56 toch nog een maatje te groot.
01-08-2009, 08:19 PM
De Bakker haalt finale in Tampere door Brizzi met 6-0 6-0 te verslaan :eeeek: =D>
Nu tegen Luczak
02-08-2009, 11:58 PM
De Bakker wint in 2 sets van Luczak =D>
Siemerink stond hem deze week bij. Hopen dat hij deze lijn kan doorzetten.
03-08-2009, 11:39 AM
Sijsling ook goed bezig laatste weken.
Wint nu kwalificatieronde van Tomic en plaatst zich voor grote challenger Vancouver. Speelt 1e ronde tegen Bogdanovic.
03-08-2009, 12:44 PM
Ai, dat is een lastige loting, De Bakker ook pech in San Marino tegen Dolgopolov on fire.
04-08-2009, 01:15 PM
Sliceling out in Vancouver. 75 derde.
04-08-2009, 02:59 PM
Huta 7-6 eraf in de 3e set tegen Dimitrov.
Niets is sterker dan dat ene woord...
04-08-2009, 03:05 PM
De Bakker nu de hoogst geplaatste Nederlander op #207. Niet slecht voor een gokverslaafde :wink: .
04-08-2009, 06:45 PM
De Bakker 6-0 1*-0 voor tegen Oleksandr :eeeek: =D>
|
« Next Oldest | Next Newest »
|