The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Ad Wim Wrote:Tja, ik ga ook al jaren voor de eerste plek en ben dit seizoen ook aan het ploeteren om een beetje aansluiting te vinden. Toch gaat het mij lang niet alleen maar om het winnen bij dit spel, anders was ik al een tijdje geleden gestopt.

En Kuip, volgens jou is Buurs toch zo fantastisch in dit spel en zie jij bijvoorbeeld Haggie al vrij zeker onder Buurs eindigen. Hoe zit het dan met jezelf, aangezien je Buurs een goede kandidaat vindt voor de nummer 1 en zelf ook voor nummer 1 gaat?

Dat is simpel Ad.
Dit waren mijn voorspellingen voor de top-5 aan het begin van het FTM seizoen.

Voorspelling Kuiper:

1. Kuiper
2. Buurs
3. Woerdie
4. Cornholio
5. Arco

Daar was toen nog enige commotie om, maar ik vind nog steeds dat je best van je eigen kwaliteiten mag uitgaan en mag uitspreken dat je voor de eerste plek gaat. In mijn optiek heeft dat niets met arrogantie of iets dergelijks te maken. Maar wel de wil om te winnen. Natuurlijk gaat het mij ook niet alleen om te winnen, maar ik ga er wel absoluut voor. Elk spelletje dat ik meedoe wil ik gewoon winnen.

Maar ik moet zeggen dat Monsterachtig (de sluwe vos) het ook fantastisch doet. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Overigens even een mededeling. De puntentelling van Queens gaat (nog) niet goed. Let op dat er bij eerste ronde winst slechts 10 punten te verdienen zijn, en de rest allemaal een ronde opschuift.
Reply
Commotie is een groot woord, maar daar verschilden we zeker flink over van mening. Ik heb dat toen ook niet ingevuld, omdat ik gewoon niet zo van dat soort dingen hou.

En tussen ervoor gaan en jezelf op 1 voorspellen vind ik ook nog wel een verschil zitten. Zeggen dat je van je eigen kwaliteiten uitgaat en jezelf dan op 1 zetten, daar vind ik zeker wel arrogantie in zitten, zeker als je nog niet hebt laten zien te kunnen winnen.

Maar goed, het seizoen is nog lang en alles is nog mogelijk. En als je uiteindelijk wint (of tijdelijk bovenaan staat), vind ik het nog steeds wel een tikkie arrogant, maar wel een mooie vorm. Nu je 13e staat moet ik er eigenlijk een beetje om gniffelen.

Tenslotte lijkt het me geen relaxte manier van spelen, omdat je de lat wel heel hoog legt en het seizoen bijna alleen maar kan tegenvallen, en denk ik dat je de concurrentie onderschat. Vergeet niet dat hier de elite van het oude TM aan meedoet; meerdere jongens die het al wel eens gewonnen hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
OD en Mitch geen team :eeeek:
Reply
Roddick maar 7x, go Andy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eén ding realiseer ik mij heel goed. Ik onderschat de concurrentie absoluut niet. Ik doe toch ook al jaren mee aan TM en MV dus ik ken al die jongens wel.
Maar het was dus niet uit arrogantie bedoeld, maar bij voorbaat al zeggen dat je niet bij de eerste 5 komt vind ik ook niks.

Ik vind dat bijv. met voetbal ook. Nederland moet gaan voor de wereldtitel. Dat is geen arrogantie en ik weet ook wel dat dat niet zonder enig geluk kan. Maar je moet ervoor gaan en het ook durven uitspreken. (en niet zoals bijv. de Belgen).

En jij mag om mij gniffelen als je dat leuk vind. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Geen spelers boven de 2000 euro voor mij, te riskant. Anderson, Gulbis en Kiefer er zsm uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick maar 7x, go Andy!

Daar zijn we het wel over eens. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:OD en Mitch geen team :eeeek:
Als het kan mag je Overdune mijn team geven.
Hij vraagt het me vaker, maar waarschijnlijk is er dit keer een PM'tje blijven hangen.
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Roddick maar 7x, go Andy!

Daar zijn we het wel over eens. :lol: :lol:
Tuurlijk, Andy topfavoriet voor Queens, maar hij moet het natuurlijk winnen voor dat geld, of iig de finale halen. Maar komt goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs wordt trouwens bang en gaat enorm op safe spelen met Youzhny en Baghdatis, en Ljubicic, Anderson en Querrey in een stukje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:OD en Mitch geen team :eeeek:
Als het kan mag je Overdune mijn team geven.
Hij vraagt het me vaker, maar waarschijnlijk is er dit keer een PM'tje blijven hangen.

Ja, ik heb ook nog steeds een pm naar hem in de outbox staan, dus waarschijnlijk heeft hij problemen om op internet te komen (pm van zondagochtend). Ik stel dan idd voor hem jouw team te geven, lijkt me gezien de omstandigheden wel zo fair.
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Roddick maar 7x, go Andy!

Daar zijn we het wel over eens. :lol: :lol:
Tuurlijk, Andy topfavoriet voor Queens, maar hij moet het natuurlijk winnen voor dat geld, of iig de finale halen. Maar komt goed!

Dat lijkt mij ook, finale haalt hij zeker, en hopelijk pakt hij ook die 100 punten extra.
Reply
Mooi zo ML, bedankt.
Reply
Nou ik ga er natuurlijk niet in mijn eentje over, dit was puur een mening op persoonlijke titel, maar ik verwacht niet dat de mede-organisatoren hier heel moeilijk over zullen doen Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Buurs wordt trouwens bang en gaat enorm op safe spelen met Youzhny en Baghdatis, en Ljubicic, Anderson en Querrey in een stukje.

ik word bang... :lol:

ik wil gewoon de halve finalist hebben in het zwakste deel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niemand heeft Clement. Ik heb hem heel lang in mijn team gehad. Maar op het laatst toch geswitcht naar Kiefer. Dat kon omdat ik Youzhny ongewisseld had voor Baghdatis.
Dus de combi Kiefer/Baghdatis moet wel meer scoren dan Clement/Youzhny!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ga daar maar niet vanuit Kuiper Icon_twisted
Reply
mindlight Wrote:Nou ik ga er natuurlijk niet in mijn eentje over, dit was puur een mening op persoonlijke titel, maar ik verwacht niet dat de mede-organisatoren hier heel moeilijk over zullen doen Smile

Ik heb er geen moeite mee. Zeker niet als het geen kwestie is van dom vergeten, maar een technisch storing.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs wordt trouwens bang en gaat enorm op safe spelen met Youzhny en Baghdatis, en Ljubicic, Anderson en Querrey in een stukje.

ik word bang... :lol:

ik wil gewoon de halve finalist hebben in het zwakste deel.
En dan wordt het Blake Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, OD is zeer regelmatig online, als ik hem een pm stuur (op Australische overdag tijden), stuurt hij vrijwel direct iets terug normaal gesproken, dus ik was uberhaupt al zeer verbaasd nog niets van hem terug gehoord te hebben. Dat hij nu geen team heeft verbaast me derhalve ook niet zo, want dan had hij ook wel gereageerd.
Het is natuurlijk ook niet makkelijk, zo op 20.000 km afstand :8:
Reply
Waarom Fati nog steeds erin?
Wanneer nou deadline voor volgende week? De voorgestelde zondag?
Reply
Fati staat er nog in omdat hij nog niet verwijderd is. Maar hij maakt geen teams meer, dus al teveel last heb je er niet van toch?

Deadline volgende week weet ik zo 123 niet.
Reply
Overigens heb ik ook best een standaard team deze week

Toch een "hup" voor: Youzhny, Roddick, Muller en Gulbis
Een "anti-hup" voor: Baghdatis, Hewitt, Berdych en Kiefer
Reply
mindlight Wrote:Fati staat er nog in omdat hij nog niet verwijderd is. Maar hij maakt geen teams meer, dus al teveel last heb je er niet van toch?

Deadline volgende week weet ik zo 123 niet.
Kleine moeite om te verwijderen lijkt mij...
Daarom zeg ik het al op maandag...
Reply
mindlight Wrote:Overigens heb ik ook best een standaard team deze week

Toch een "hup" voor: Youzhny, Roddick, Muller en Gulbis
Een "anti-hup" voor: Baghdatis, Hewitt, Berdych en Kiefer
De "hups" heb ik geen van allen, de "anti-hups" allemaal.
Reply
Normaal ga ik wel voor de weekwinst met Roddick, maar vind de loting te zwaar om het te gokken...
Saaie week van mij kant...op zeker gespeeld voor zover mogelijk...
Reply
Dan wordt het dus een "anti-hup" voor Andre deze week Wink

En het verwijderen moet Mac doen, dat kunnen wij niet. De deadline is wel prima dat je dat aankaart Smile
Reply
Waarom wil je zo graag de komende week vervroegen, maar deze week niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom wil je zo graag de komende week vervroegen, maar deze week niet?
Beide MD beginnen zondag al volop...Ze willen zsm klaar zijn voor Wimbledon.
Reply


Forum Jump: