The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Berend Botje Wrote:Er is een tijd geweest dat ik je erg vermakelijk vond, Mukkus, maar helaas ben je nu wel erg voorspelbaar geworden.

Dank je. Jij ook een goed weekend!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ajax biedt officieel op Eljero Elia Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM/ENSCHEDE - Ajax heeft woensdag de daad bij het woord gevoegd en een officieel bod uitgebracht op FC Twente-aanvaller Eljero Elia. In Enschede heeft de 22-jarige international nog een lopend contract tot 2013.

Naar verwachting is het een bod onder de tien miljoen euro, terwijl FC Twente tot nu heeft vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.

--
Jol wilde toch 4-4-2 gaan spelen omdat Ajax daar in zijn ogen meer de spelers voor heeft dan voor 4-3-3? Vind dit goed nieuws, was bang dat ze voor dat geld Berg gingen halen. Ajax in een 4-4-2 opstelling met Suarez-Berg voorin en Sulejmani erachter zou mi de garantie voor een titel zijn.
Reply
Blijf het vreemd vinden bij Ajax. Met Leonardo (is ie al weg?), Sulejmani, Suarez, Cvitanich en dan ook nog Elia heb je m.i. nog steeds geen echte centrumspits vergelijkbaar met een Berg, Hamdaoui/Dembele, Koevermans/Toivonen, Makaay, Nkufo, Sibon/Elm, zoals bij de "concurrentie".
Denk dat ze meer hebben aan zo'n type speler, die ze vroeger prima zelf konden opleiden. Ik noem een Bosman, een van Basten, een Bergkamp, een Kluivert....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Laten ze nou eerst maar eens achterin beginnen, Boularouz halen of zo......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:en iedereen weet dat we nog een cv, spits en keeper kunnen gebruiken. daar wordt aan gewerkt (schijnt).
Ga dan maar snel lege flessen inleveren....

waf Wrote:oveirgens sterft heerenveen van het geld en zelfs als je geld hebt is het blijkbaar lastig een goeie keeper te kopen. en heerenveen sterft van het geld, maar toch zijn dingsdag en biobak nielsen echt geen versterking voor feyenoord.

We hebben met Steppe een goeie keeper, maar die heeft wat tegenslag gehad afgelopen seizoen (redelijk zware rugblessure). Voor Dingsdag wordt nu doorgeselecteerd, die raakt zijn plaats kwijt volgend seizoen. Bak Nielsen onderschat je duidelijk, die is beter dan die Kevin Lafhond. Achter Breuer als rechtsback hebben we hier nog ene Daryl Janmaat rondlopen, ook niet veel in actie gekomen afgelopen seizoen door verschillende blessures o.a. aan zijn lies.

Neuh, geen enkele speler van Heerenveen is goed genoeg voor Feyenoord. Dat verklaart waarschijnlijk de 15 punten verschil op de ranglijst......

Bedankt voor de tip Dubarry! Ik laat het hierbij....toch mooi dat ze Dani hebben van NEC. Komt er tenslotte niet een lege helicopter de Kuip invliegen.


Geen dank, iemand moet toch de ogen van anderen doen openen [Image: excited.gif]
Reply
Dugarry Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:en iedereen weet dat we nog een cv, spits en keeper kunnen gebruiken. daar wordt aan gewerkt (schijnt).
Ga dan maar snel lege flessen inleveren....

waf Wrote:oveirgens sterft heerenveen van het geld en zelfs als je geld hebt is het blijkbaar lastig een goeie keeper te kopen. en heerenveen sterft van het geld, maar toch zijn dingsdag en biobak nielsen echt geen versterking voor feyenoord.

We hebben met Steppe een goeie keeper, maar die heeft wat tegenslag gehad afgelopen seizoen (redelijk zware rugblessure). Voor Dingsdag wordt nu doorgeselecteerd, die raakt zijn plaats kwijt volgend seizoen. Bak Nielsen onderschat je duidelijk, die is beter dan die Kevin Lafhond. Achter Breuer als rechtsback hebben we hier nog ene Daryl Janmaat rondlopen, ook niet veel in actie gekomen afgelopen seizoen door verschillende blessures o.a. aan zijn lies.

Neuh, geen enkele speler van Heerenveen is goed genoeg voor Feyenoord. Dat verklaart waarschijnlijk de 15 punten verschil op de ranglijst......

Bedankt voor de tip Dubarry! Ik laat het hierbij....toch mooi dat ze Dani hebben van NEC. Komt er tenslotte niet een lege helicopter de Kuip invliegen.


Geen dank, iemand moet toch de ogen van anderen doen openen [Image: excited.gif]


het tekent je verbale onmacht dat je steun moet zoeken bij anderen. enorme schreeuwlelijk. Undecided
Reply
Anderen zoeken steun bij mij Wafje (in dit geval Mukkus), of zit je soms op begrijpend lezen?
Reply
Dugarry Wrote:Anderen zoeken steun bij mij Wafje (in dit geval Mukkus), of zit je soms op begrijpend lezen?

lees maar eens terug dan, ontzettende begrijperd. jij begon er toch echt over tegen mukkus. oh nee, tegen kukkus. :roll:
Reply
Die Perez maakt vrienden in Madrid.

Cristiano Ronaldo wordt de duurste speler ooit. Manchester United maakt op de officiële website bekend dat het donderdagochtend een bod van Real Madrid van ongeveer 93 miljoen euro heeft geaccepteerd. Ronaldo moet nu nog zelf een akkoord zien te bereiken met Real, maar problemen worden er niet verwacht. De Portugees wordt na Kaká de tweede recordaankoop van Florentino Pérez en vervangt Zinedine Zidane als duurste aankoop ooit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Anderen zoeken steun bij mij Wafje (in dit geval Mukkus), of zit je soms op begrijpend lezen?

lees maar eens terug dan, ontzettende begrijperd. jij begon er toch echt over tegen mukkus. oh nee, tegen kukkus. :roll:


Ik hoef nooit wat terug te lezen Waffetje, ik weet namelijk wél wat ik allemaal uitkraam.

Ik geef een tip, waar iemand gebruikt van maakt en mij vervolgens bedankt. Hierop geef ik aan dat ik er geen dank voor hoef, met de woorden "Geen dank". Volgens mij is dat heel wat anders dan steun zoeken bij iemand, ontzettende forumgeleerde. Maar verbeter me gerust even als ik het niet goed zie en abuis ben.

Tot zover alles duidelijk, of moeten we je net als op school vroeger even appart nemen voor wat extra uitleg en bijles?
Reply
centre court Wrote:Die Perez maakt vrienden in Madrid.

Cristiano Ronaldo wordt de duurste speler ooit. Manchester United maakt op de officiële website bekend dat het donderdagochtend een bod van Real Madrid van ongeveer 93 miljoen euro heeft geaccepteerd. Ronaldo moet nu nog zelf een akkoord zien te bereiken met Real, maar problemen worden er niet verwacht. De Portugees wordt na Kaká de tweede recordaankoop van Florentino Pérez en vervangt Zinedine Zidane als duurste aankoop ooit.


De winst van Man.Utd. zal dus wel weer torenhoog zijn over het boekjaar 2009.

Wie is de volgende en wie zijn de slachtoffers?
Reply
Sneijder en van der Vaart terug naar Ajax! =D> [-o< :-" \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Villa zal nog wel uit de hoed worden getoverd.
Vidic wilden ze daar ook wel hebben voetballen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Heerenveen stalt drie jeugdinternationals in Emmen
11/06/2009 10:33

FC Emmen kan komend seizoen beschikken over drie jeugdinternationals van SC Heerenveen. Bjorn Jonsson, Richard Stolte en Pawel Wojciechowski spelen dan op huurbasis in Drenthe.

Van het drietal is Wojciechowski de bekendste speler. De negentienjarige aanvaller speelde afgelopen seizoen drie competitieduels voor Heerenveen en scoorde één keer. In de A1 van de Friese club maakte de Poolse spits ook veel indruk met tien treffers in elf wedstrijden.

Bjorn Jonsson en Richard Stolte maakten hun debuut nog niet in de hoofdmacht van Heerenveen. Jonsson is een achttienjarige IJslander die op het middenveld en in de aanval uit de voeten kan. Stolte is een negentienjarige linksback die bijna alle nationale jeugdteams heeft doorlopen.

Eerder al verzekerde Emmen zich van de Heerenveen-spelers Xander Houtkoop en Michel Poldervaart. De twee clubs hebben afgesproken dat er tijdens hun samenwerkingsverband jaarlijks zes beloften van Heerenveen worden verhuurd aan Emmen.

Dat is al 5 van de 6 voor dit seizoen. Nu al een constructieve samenwerking dus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Treesong Wrote:Sneijder en van der Vaart terug naar Ajax! =D> [-o< :-" \Big Grin/

Ze zullen niet terugkomen maar ajax zal er wel flink van profiteren. De meeste transfers bevatten clausules waarin de verkopende partij nog een % afdwingt bij een volgende verkoop.
En wij hebben Drenthe! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:'AZ overweegt Zwinkels als nieuwe doelman'
11/06/2009 09:04

Robert Zwinkels mag zich verheugen op de belangstelling van AZ. De doelman van ADO Den Haag moet in Alkmaar de ontevreden Joey Didulica vervangen.

De onvrede bij Didulica is de aanleiding voor de Alkmaarse zoektocht naar een nieuwe keeper. De Australische Kroaat heeft weinig trek nog een seizoen te fungeren als stand-in voor Sergio Romero. Daardoor is AZ volgens De Telegraaf terecht gekomen bij Zwinkels, die in Den Haag nog een contract voor twee jaar heeft.

Zwinkels kende een goed seizoen bij ADO Den Haag. Ondanks de komst van Boy Waterman, die werd gehuurd van AZ, was hij de eerste keus van trainer André Wetzel. Door blessureleed moest hij de laatste wedstrijden van het seizoen toekijken.

Dan Didulica maar naar Feyenoord? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry Wrote:Ik geef een tip, waar iemand gebruikt van maakt en mij vervolgens bedankt. Hierop geef ik aan dat ik er geen dank voor hoef, met de woorden "Geen dank". Volgens mij is dat heel wat anders dan steun zoeken bij iemand, ontzettende forumgeleerde. Maar verbeter me gerust even als ik het niet goed zie en abuis ben.

je ziet het niet goed, maar je bent vast niet abuis. je bent denk ik te dom om abuis te zijn.

je betrekt een heel andere discussie bij een gesprek tussen mij en mukkus. dat is steun zoeken. steun zoeken is treurig.

zo, weer genoeg jip en janneke taal voor je. ik zal je nu maar weer negeren, dus oordat je weer zo'n kut verhaal opschrijft moet je je misschien bedenken dat ik dat niet op reageer. dan zal je dat dus wel doen, want je wilt duidelijk het laatste woord hebben. neem dat dan maar lekker. 8-[
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Ik geef een tip, waar iemand gebruikt van maakt en mij vervolgens bedankt. Hierop geef ik aan dat ik er geen dank voor hoef, met de woorden "Geen dank". Volgens mij is dat heel wat anders dan steun zoeken bij iemand, ontzettende forumgeleerde. Maar verbeter me gerust even als ik het niet goed zie en abuis ben.

je ziet het niet goed, maar je bent vast niet abuis. je bent denk ik te dom om abuis te zijn.

je betrekt een heel andere discussie bij een gesprek tussen mij en mukkus. dat is steun zoeken. steun zoeken is treurig.

zo, weer genoeg jip en janneke taal voor je. ik zal je nu maar weer negeren, dus oordat je weer zo'n kut verhaal opschrijft moet je je misschien bedenken dat ik dat niet op reageer. dan zal je dat dus wel doen, want je wilt duidelijk het laatste woord hebben. neem dat dan maar lekker. 8-[

Undecided
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'AZ overweegt Zwinkels als nieuwe doelman'
11/06/2009 09:04

Robert Zwinkels mag zich verheugen op de belangstelling van AZ. De doelman van ADO Den Haag moet in Alkmaar de ontevreden Joey Didulica vervangen.

De onvrede bij Didulica is de aanleiding voor de Alkmaarse zoektocht naar een nieuwe keeper. De Australische Kroaat heeft weinig trek nog een seizoen te fungeren als stand-in voor Sergio Romero. Daardoor is AZ volgens De Telegraaf terecht gekomen bij Zwinkels, die in Den Haag nog een contract voor twee jaar heeft.

Zwinkels kende een goed seizoen bij ADO Den Haag. Ondanks de komst van Boy Waterman, die werd gehuurd van AZ, was hij de eerste keus van trainer André Wetzel. Door blessureleed moest hij de laatste wedstrijden van het seizoen toekijken.

Dan Didulica maar naar Feyenoord? :8:


Die kunnen die sloebers nooit betalen vrees ik. Wel jammer voor die topclub uit de begin jaren '70 .
Reply
centre court Wrote:
Treesong Wrote:Sneijder en van der Vaart terug naar Ajax! =D> [-o< :-" \Big Grin/

Ze zullen niet terugkomen maar ajax zal er wel flink van profiteren. De meeste transfers bevatten clausules waarin de verkopende partij nog een % afdwingt bij een volgende verkoop.
En wij hebben Drenthe! \Big Grin/

Denk je dat er nog een keer een club is die 15 miljoen voor Drenthe gaat neertellen dan? Undecided
Reply
En over die Munsterman:

FC Twente is woest op PSV Van onze speciale verslaggever
ENSCHEDE - Als het aan FC Twente-commissaris Aldo van der Laan ligt, doet zijn club nooit meer zaken met PSV. Aanleiding voor de woede is de handelwijze van PSV bij de overgang van assistent-trainer Erik ten Hag. Hij diende eerder deze week zijn ontslag in en vertrekt naar Eindhoven, waar hij Fred Rutten gaat assisteren.

Ten Hag liet zijn werkgever weten gebruik te willen maken van de clausule in zijn contract die positieverbetering mogelijk maakt. "We leggen Erik niets in de weg, maar het gaat ons om de manier waarop", briest Van der Laan. "Nadat Jan Reker ons liet weten dat ze Erik voor niets wilden hebben, bleef het vervolgens wekenlang stil. Wij hebben uiteindelijk drie keer zelf contact gezocht, omdat we wilden weten waar we aan toe waren. Reker heeft nooit gereageerd. Schandalig, ongehoord en onbeschoft! Als PSV nog eens wat van ons wil, gaan we lachen. Dan kunnen ze de boom in!"

--
Hopelijk brengt PSV deze week een bod van 20 miljoen uit of Romao Denneboom ofzo.. moeten ze weigeren. Undecided

Ten Hag was op vakantie en het was wachten op zijn terugkomst voordat hij naar PSV zou komen, dat wist iedereen, maar bij Twente wisten ze het zogenaamd niet (al hebbe ze wel 2 weken terug al Schreuder gehaald als opvolger van Ten Hag). Zelfs de overgang van een assistent levert in Enschede dus drama op tegenwoordig. Hup Munsterman. :roll:
Reply
FC Twente wil Ten Hag laten gaan
ENSCHEDE - FC Twente heeft positief gereageerd op het verzoek van assistent-trainer Erik ten Hag om zijn lopende contract te laten ontbinden. De oud-speler van Twente kan daardoor overstappen naar PSV.

De nummer twee van de eredivisie vindt echter dat PSV ook zijn ,,verplichtingen'' moet nakomen. Formeel heeft Ten Hag nog enkele jaren te gaan in Enschede en FC Twente vindt dat dit moet worden gecompenseerd. ,,We hebben PSV dat gezegd, maar nog geen reactie gehad'', aldus een woordvoerder van FC Twente.

PSV's nieuwe trainer Fred Rutten wil Ten Hag graag hebben als zijn assistent. De twee werkten eerder bij FC Twente enkele jaren samen. In principe tekent Ten Hag binnenkort een contract voor meerdere jaren in Eindhoven. PSV zou ook graag Phillip Cocu aan de staf toevoegen, maar de voormalig international heeft al verplichtingen als assistent-bondscoach en daardoor weinig tijd over.

--
En dan moet PSV zeker ook nog een vergoeding gaan betalen aan Twente omdat zij in een contract hebben laten opnemen dat dit ten alle tijden ontbonden kan worden. Undecided
Reply
Positieverbetering?

Dan zou je eerder een overstap van PSV naar Twente verwachten gezien het afgelopen seizoen.
Reply
Peter Wrote:ten alle tijden

cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dugarry Wrote:Positieverbetering?

Dan zou je eerder een overstap van PSV naar Twente verwachten gezien het afgelopen seizoen.

Duggie.. straks zonder oa Arnautovic en Elia wordt Twente gewoon weer 7e ofzo komend seizoen, iets wat PSV nooit zou overkomen. Twente is nog lang geen topclub. Zelfs AZ moet het eerst maar eens een paar jaar bewijzen.
Reply
Quote:Arsenal is volgens The Sun bereid vijf miljoen euro te betalen voor Luc Castaignos. De zeventienjarige aanvaller voetbalt nog bij Feyenoord en maakte indruk tijdens het EK Onder-17, waar Oranje de finale verloor van gastland Duitsland. 'Luc tekent alleen bij Arsenal, als The Gunners hem op huurbasis bij Feyenoord laten spelen', vertelt zaakwaarnemer Arie Treffers in The Sun.

mooi bedrag voor iemand die in de eredivisie nog niets heeft laten zien. En welkom in Rotterdam neem ik aan...
Mijn gras is groener
Reply
Dat is netjes van zowel speler als zaakwaarnemer. Hopelijk gaat Arsenal akkoord met het voorstel van de huur voor 1 jaar en gaat Feyenoord akkoord met de 5 miljoen. Heb die gast nog nooit zien ballen, dus kan moielijk beoordelen of hij het geld waard is of niet. Aan de andere kant, speelt hij dit seizoen echt zo goed als dat men verwacht, dan kan hij ook voor 15-20 miljoen verkocht worden.

Als ik Feyenoord was zou ik hem nog een jaartje of twee jaartjes houden en dan pas verkopen. De kans dat hij minder wordt dan 5 miljoen is kleiner dan de kans dat hij meer waard wordt dan 5 miljoen.
Reply
Amor Fati Wrote:
Quote:Arsenal is volgens The Sun bereid vijf miljoen euro te betalen voor Luc Castaignos. De zeventienjarige aanvaller voetbalt nog bij Feyenoord en maakte indruk tijdens het EK Onder-17, waar Oranje de finale verloor van gastland Duitsland. 'Luc tekent alleen bij Arsenal, als The Gunners hem op huurbasis bij Feyenoord laten spelen', vertelt zaakwaarnemer Arie Treffers in The Sun.

mooi bedrag voor iemand die in de eredivisie nog niets heeft laten zien. En welkom in Rotterdam neem ik aan...

Heel dubbel natuurlijk. 5 miljoen is zeker welkom en het is natuurlijk nooit zeker dat ie echt een topper wordt, zie die Vd Berg die naar Arsenal ging en nu weer bij Excelsior Maassluis speelt. Hij is nu hot en dan moet je 'm misschien wel verkopen.
Aan de andere kant hoort zo'n jongen minimaal 2 jaar in de Kuip te spelen, als ie echt goed wordt kan ie dan voor 20 miljoen weg.
Ze moeten iig een % bedingen bij een volgende transfer. 25% bijv. Als Arsenal 'm dan voor 94 miljoen verpatst aan Real heb ik er vrede mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, of een constructie dat Feyenoord meer krijgt dan 5 miljoen als hij bv bij 1, 3 en 5 jaar een bepaald aantal wedstrijden gespeeld heeft bij Arsenal.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:en iedereen weet dat we nog een cv, spits en keeper kunnen gebruiken. daar wordt aan gewerkt (schijnt).
Ga dan maar snel lege flessen inleveren....

waf Wrote:oveirgens sterft heerenveen van het geld en zelfs als je geld hebt is het blijkbaar lastig een goeie keeper te kopen. en heerenveen sterft van het geld, maar toch zijn dingsdag en biobak nielsen echt geen versterking voor feyenoord.

We hebben met Steppe een goeie keeper, maar die heeft wat tegenslag gehad afgelopen seizoen (redelijk zware rugblessure). Voor Dingsdag wordt nu doorgeselecteerd, die raakt zijn plaats kwijt volgend seizoen. Bak Nielsen onderschat je duidelijk, die is beter dan die Kevin Lafhond. Achter Breuer als rechtsback hebben we hier nog ene Daryl Janmaat rondlopen, ook niet veel in actie gekomen afgelopen seizoen door verschillende blessures o.a. aan zijn lies.

Neuh, geen enkele speler van Heerenveen is goed genoeg voor Feyenoord. Dat verklaart waarschijnlijk de 15 punten verschil op de ranglijst......

Bedankt voor de tip Dubarry! Ik laat het hierbij....toch mooi dat ze Dani hebben van NEC. Komt er tenslotte niet een lege helicopter de Kuip invliegen.

Jij durft Steppe nu al een goede keeper te noemen? Lekker objectief. En who the fuck is Janmaat? Beetje raar dat je hier over blessures praat. Als Feyenoord minder blessures had gehad hadden ze 20 punten meer gehad. Vlaar, Guzman, Vincken en lange tijd Tomasson scheelt nogal.

Dat Bak Banaan beter is dan Hofland krijg je er bij waf echt niet in dus bespaar je de moeite.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: