11-06-2009, 08:14 AM
Die Kohlschreiber is echt niet te voorspellen...Gek van dat joch...
al was RG tegen Djoko wel lekker...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Queens/Halle.
|
11-06-2009, 08:14 AM
Die Kohlschreiber is echt niet te voorspellen...Gek van dat joch...
11-06-2009, 08:17 AM
HEt is gewoon een hele goede, allround speler, alleen niet altijd even constant helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-06-2009, 08:29 AM
Nee precies, en daarom zo rot als manager. Hij kan overal ver komen, maar hij komt maar zelden ver...
Exemplarisch is een maandje geleden zijn enorm dikke verlies tegen Cilic, om daar een week later van te winnen :crazy:
11-06-2009, 08:43 AM
mindlight Wrote:Nogal ja, ook hier. Darcis!!!!!!!!!! HELD!!!!!!!! =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
11-06-2009, 09:31 AM
Pleuriszooi! Weer iemand die geblesseerd tijdens een toernooi de brui er aan geeft. Kost zoveel punten. Net als eerder Murray in Dubai. Dan moeten Roddick en Kohlschreiber de toernooien maar winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
11-06-2009, 01:43 PM
Hup Querrey!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-06-2009, 01:47 PM
Kom op James en Lopez!!
11-06-2009, 01:48 PM
Hup Blake en Fish =D>
11-06-2009, 01:50 PM
Als die andere 2 duitsers nu ook nog winnen dan zijn er 7 bij de laatste 8 :eeeek:
Uit FTM belang: hup Kiefer en Ollie :8:
11-06-2009, 02:01 PM
Lopez bakt er niks van...Blake iets beter maar geen breaks
Hup Ollie
11-06-2009, 02:01 PM
Die gekke Vis heb ik nog even overwogen, maar toen ik zijn record in Queens bekeek meteen laten vallen. Foutje volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-06-2009, 02:03 PM
hup Sam en Feliciano!
Maak mijn week nog een beetje draaglijk jongens..
He i’m back, koploper FTM 2018!
11-06-2009, 02:03 PM
Lopez is wel heel droevig maar in de vorige rondes was 't ook al niet veel. Alleen maar Tb's gewonnen.
Querrey wel belangrijk, hup in die TB zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
11-06-2009, 02:05 PM
Ad Wim Wrote:Die gekke Vis heb ik nog even overwogen, maar toen ik zijn record in Queens bekeek meteen laten vallen. Foutje volgens mij...Precies hetzelfde... Op "zeker"gegaan met Lopez...
11-06-2009, 02:07 PM
Uitstekend James =D>
11-06-2009, 02:08 PM
Ollie moet wel echt winnen, voor FTM en Poll!
11-06-2009, 02:12 PM
Laten we eens bij 't begin beginnen, ga eens lekker serveren Sam en Feli. Dan komt de rest vanzelf.
11-06-2009, 02:13 PM
Prima dit. Beiden verliezen en Roddick het toernooi winnen en ik ben tevreden.
11-06-2009, 02:13 PM
Ad Wim Wrote:Prima dit. Beiden verliezen en Roddick het toernooi winnen en ik ben tevreden. =D>
11-06-2009, 02:15 PM
querrey van 40-0 naar break tegen...
over en sluiten ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-06-2009, 02:25 PM
1e bp querrey!
11-06-2009, 02:26 PM
en raak :eeeek: =D>
11-06-2009, 02:26 PM
Querrey breakt terug en een lovegame voor Lopez. :eeeek:
![]()
11-06-2009, 02:36 PM
querrey gaat serveren voor de 2e set! :o
11-06-2009, 02:37 PM
Sam serveert voor de set! Come on!
11-06-2009, 02:37 PM
Querrey *5-4
![]() Lopez er in 2 sets af, hij was ook volstrekt kansloos.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|