The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:• Munsterman: 'Cristiano Ronaldo? Die heeft al een contract getekend bij FC Twente.'
Stef Boerrigter


Undecided Undecided
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Ze moeten dus verkopen om te kunnen kopen. Het geld van Vermaelen gaan ze dus blijkbaar gebruiken voor Elia. Worden ze aanvallend dus nog sterker en verdedigend nog zwakker, terwijl Ajax juist al jaren de meest scorende ploeg van Nederland is. Zou logischer zijn een verdediger te halen? :-k

Misschien halen ze Elia wel als linksback.

Een linksback van 40 kilo.. Undecided :razz:

Jantje Heintze?

Maar Jan Heintze vrat gemalen haaientanden.

En was net zo breed als dat hij hoog was. Een soort Gimli zonder baard, zeg maar.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jantje Heintze is de speler die er voor zorgde dat Feyenoord in de halve finale van de Uefa Cup kwam. HELD!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het schijnt dat Joop Munsterman een arbitragezaak wil beginnen om de transfervrije overgang van Ten Hag naar PSV te beletten. Ten Hag heeft een clausule die een transfervrije overgang mogelijk maakt bij positieverbetering. Munsterman durft dit nu te betwijfelen. Lijkt me overigens een kansloze zaak voor Twente.. PSV is de afgelopen 5 jaar 4x kampioen geworden, Twente nooit.
Reply
Die Monsterman maakt zich echt ongeloofwaardig. Zelf in de fout gaan bij de transfer van Cissé, een niet al te nette transfer van Vitesse-speler Kuiper en dan een overgang aanvechten, die gewoon in de clausule staat.... ](*,)

Vindt het maar een naar mannetje. :crazy:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind hem een beetje eng [-(
Reply
centre court Wrote:Jantje Heintze is de speler die er voor zorgde dat Feyenoord in de halve finale van de Uefa Cup kwam. HELD!

Toen ik de naam Heintze voorbij zag vliegen hier dacht ik er meteen weer aan. Bedankt dat ik er nog een keer aan mag denken van je Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als ie die bal in de tribune had geschoten was 't afgelopen geweest na de ingooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook heeft hij de enige prijs van kaliber voor PSV gewonnen, in '88, denk daar dan maar aan Ekslem.
Reply
centre court Wrote:Als ie die bal in de tribune had geschoten was 't afgelopen geweest na de ingooi.

Ga het me ook nog ff uitleggen ja Dead
Volgens mij stonden we net te brullen ADIOS ADIOS ADIOS AMOR
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Jij durft Steppe nu al een goede keeper te noemen? Lekker objectief. En who the fuck is Janmaat? Beetje raar dat je hier over blessures praat. Als Feyenoord minder blessures had gehad hadden ze 20 punten meer gehad. Vlaar, Guzman, Vincken en lange tijd Tomasson scheelt nogal.

Dat Bak Banaan beter is dan Hofland krijg je er bij waf echt niet in dus bespaar je de moeite.

Ja, Steppe werd op zijn 19e verkozen tot 'keeper van België" vóór Stijnen, Proto en Bailly. Dan ben je een goeie keeper, wordt nog steeds gezien als groot talent en volgend jaar mag ie dat laten zien. Janmaat zie ik volgend jaar ook wel doorbreken, die Breuert zit zwaar aan zijn top.

Het is niet raar dat ik oover blessures praat. Waf begint erover (was dat een jij-bak, trouwens) dat ook de keepersposities en rechtsback bij Heerenveen zwaar onder de maat zijn. Ik bevestigde dit, maar wel dat daarachter 2 grote talenten rondlopen, die het afgelopen seizoen pech hebben gehad door blessures. Daarmee geef ik aan dat we voor de rechtsback Breuer en Janmaat hebben, en dus dat we niet nog een rechtsback gaan halen. De ene voldoet net, de ander een talent met veel potentie. Daarmee probeerde ik de wazige actie van Feyenoord aan te geven door het beetje geld dat ze van investeerders krijgen te investeren in een positie , wat m.i. helemaal niet versterkt hoeft te worden. Denk dat Feyenoord meer heeft aan een goede betrouwbare doelman, dan aan nog een rechtsback in de selectie.

Maar goed, het is wel grappig om te zien, dat ik iets vreemds constateer, mijn menig geef en vervolgens vliegen de Feyenoorders-supporters me om het hoofd en lopen het Feyenoord-beleid te verdedigen......tja, dan zal het wel een goed beleid zijn, wat ze daar voeren. Mij hoor je niet meer over Feyenoord. Ik stuur wel een kaartje, als ze gedegradeerd zijn.

jezus man, doe toch eens niet zo misplaatst geagiteerd. jij vindt het leuk om feyenoord doorlopend af te zeiken en dat doe je overigens doorlopend met een even zo misplaatste triomfantelijkheid. zo bijzonder is die club van je echt niet hoor, en zo goed presteren ze nou ook weer niet, met al dat geld van ze.

ik geef louter argumtenten waarom de aankoop helemaal niet zo onbegrijpelijk is als jij suggereert. iedereen weet wat feyenoord nodig heeft om zich echt te versterken. iedereen weet dat dat moeilijk invulbare posities zijn. om dat voor jou een beetje duidelijk te maken wijs ik je op het feit dat jouw club geld heeft maar daar ook bepaald geen wereldtoppers heeft rondlopen. dat is geen jij bak, dat is een voorbeeld dat je hopelijk begrijpt. ik kan ook een andere club noemen, heel nederland heeft middelmaat op die posities.

dat ik biobak nielsen en dingsdag geen versterking vind voor feyenoord is (en blijft) mijn mening. kun je wijzen op het punten verschil aan het eind van de competitie :roll: , kan ik weer wijzen op het aantal tegendoelpunten :roll: . kun je hard gaan roepen dat ik dus gesteld heb dat helemaal niemand van heerenveen een versterking zou zijn en dat standpunt vervolgens belachelijk maken, maar dat is een beetje laf discussieren he, mensen woorden in de mond leggen en hen afrekenen op die bedachte woorden. maar ik houd het er dan maar op dat je dat soort trucjes nodig hebt om je gelijk te halen.
Reply
harry_bierdop Wrote:
centre court Wrote:Het wordt wel steeds gekker wat betreft het vroeg scouten van talenten maar Arsenal zal toch geen jochie naar Engeland halen die 1 goed toernooi speelt maar verder niet eens een basisplaats in de jeugd van Heerenveen heeft?

Arsenal doet dit al heel lang en haalt ze meestal nog (een stuk) jonger dan 17 jaar naar de jeugdopleiding. % bij doorverkoop zou ik niet bedingen, zou eerder gaan voor X miljoen als ie x aantal wedstrijden in Arsenal 1 speelt. Heel veel van die gastjes blijven heel lang bij Arsenal.

Arsenal heeft 2jaar terug ook bij ons die 15 jarige gehaald, Nazar Barazite (ofzo iets). Die doet het nu best goed begreep ik en zit er aan te komen.

die nazar speelt volgens mij in hetzelfde oranjeteam als castaignos.

probleem voor de speler als je geld aan een aantal wedstrijden koppelt is dat hij het risico loopt niet opgesteld te worden omdat dat op een gegeven moment geld kost.

dat probleem had buffel (en feyenoord) bij glasgow. hij werd gewoon niet meer opgesteld. dat kostte ze een mio extra of zo.
Reply
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:Das het beste wat Been nu al heeft gedaan.. die Timmer eruit tyfen.

Dat ben ik absoluut met je eens. Timmer die zijn hele team verrot scheldt ,als ie over een houdbare bal heenduikt. En dus zoek je als eerste daarvoor een vervanger, als je een beetje geld kan lospeuteren bij je investeerders. Of ze moeten wel erg veel vertrouwen hebben in Rob van Dijk en/of Erwin Mulder.

maar leg nou eens uit, waarom geef je nou wel hoog op over dat grootste keepertalent uit belgie en niet over het grootste keeperstalent uit nederland? :roll:
Reply
Waf, tot welke leeftijd (ongeveer) is iemand een talent in jouw ogen?

Ik ken nog die belg, nog die Mulder, maar enkele jaren geleden was Vermeer het talent, 2x EK-21 en naar de OS in Peking. Echter is hij volgens velen nog steeds een groot talent, in mijn ogen is hij daar nu wat te oud voor geworden en moet hij iedere week spelen om zijn talent verder te ontwikkelen. Iets waar hij bij Ajax aankomend seizoen niet aan toe komt vrees ik. Uithuren dus.

Mocht die Mulder na 1-2 jaar bankzitten/beloftepotten nog niet zijn waar Feyenoord zijn eerste keeper wil hebben dan kan ook hij verhuurd worden (aan bv Excelsior). Of is deze gozer nu al zo goed dat hij een kans in het eerste verdiend bij de start van de competitie?
Reply
hij keept in jong oranje. was redelijk steady bij excelsior dit seizoen. goeie pers zeg maar.

deze week heeft hij een paar fouten gemaakt bij het jeugdtournooi van toulon.

jonge keepers moeten keepen en vertrouwen krijgen. bij stekelvarken is dat ooit gelukt, met behulp van de pers die hem maar bleef ophemelen (terwijl hij wel ok maar helemaal niet zo goed was, is). je kan ze blijven uitlenen, maar misschien maak je ze daar wel onzekerder mee. ik weet het niet. gooi hem maar voor de leeuwen, nu zal iedereen het accepteren als hij fouten maakt.

ik vind in nederland eigenlijk alleen romero en luciano acceptabele keepers. de rest fluctueert om de middelmaat.

timmer is een erg goeie lijnkeeper, maar heel slecht met hoge ballen van de zijkant (bovendien is het een huilebalk). ook stekelvarken is matig met hoge ballen van de zijkant. velthuizen heeft aardige reflexen, maar net als ekramy laat die imo teveel houdbare ballen door. isakson vind ik onder de middelmaat.

feyenoord schijnt interesse te hebben in zwinkels. tsja, daar weet ik dan weer te weinig van.
Reply
waf Wrote:maar leg nou eens uit, waarom geef je nou wel hoog op over dat grootste keepertalent uit belgie en niet over het grootste keeperstalent uit nederland? :roll:

Waar zeg ik dat Steppe het grootste keeperstalent van België is? Confused
Die Mulder is nog niet verder gekomen dan een jaar Jupiler League en een invalbeurtje bij Feyenoord, terwijl Steppe een jaar bij een subtopper in België heeft gekeept met de uitverkiezing tot 'belgisch keeper van het jaar'. Daarnaast is Steppe een paar keer uitgenodigd voor het Belgisch elftal en Mulder inderdaad voor Nederland B. Mulder is een groot keeperstalent, volgens de kenners. Beide keepers zijn wel aardig vergelijkbaar, ook qua leeftijd (Steppe is een half jaartje ouder), maar toch denk ik dat Steppe nu (iets) verder is dan Mulder...

Maar leg jij eens uit, waarom zou ik hoog moeten opgeven over die Mulder? Ik ken hem alleen van naam en op vrijdagavond is ie mij nooit opgevallen....ik weet alleen dat er bij Excelsior een gehuurde keeper van Feyenoord de ballen moet proberen tegen te houden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:feyenoord schijnt interesse te hebben in zwinkels. tsja, daar weet ik dan weer te weinig van.

Kijk, én dat snap ik dus niet....je hebt 3 keepers: Van Dijk, Mulder en die Darley. 1 oude ervaren en 2 talenten....vervolgens toch nog een keeper (willen)aantrekken, die niet aanwijsbaar beter is dan de eerste 2. Zet die Mulder dan in de goal! Jongen uit de jeugd, jeugdinternational, groot talent, etc.etc.

Die Luciano vind ik af en toe ook een rare grabbelaar. Wel verschrikkelijk goede reflexen. Vorm viel mij dit seizoen ook tegen, beetje dezelfde punten als Velthuizen. Bij Velthuizen lijkt het allemaal prachtig, omdat hij een 'agressieve' manier van keepen heeft, waardoor het allemaal mooier lijkt dan dat het is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Arsène Wenger komt naar de Kuip

De scouts van Liverpool, Chelsea, Bayern München, Hoffenheim en vooral Arsenal vechten om de handtekening van Feyenoord-talent Luc Castaignos.

De Londense club komt eind van de maand met een zware delegatie naar de Kuip, waaronder de grote baas Arsène Wenger zelf. De scouts van 'The Gunners' willen hem overtuigen van de kwaliteiten van de jeugd-international.

Zaakwaarnemer Arie Treffens laat aan AD Sportwereld weten niet verbaasd te zijn over de grote belangstelling ,,Castaignos is een type Thiery Henry. Qua lichaamsbouw en qua speelstijl. Hij heeft een mooie toekomst. Maar hij heeft nog nergens getekend.’’

,,Luc heeft enorme, specifieke kwaliteiten als doelpuntenmaker,’’ zegt Albert Stuivenberg, bondscoach van Oranje onder 17. ,,En hij is een pure atleet. Maar hij moet ook nog veel leren.’’

Die laatste stappen wil de Schiedammer het liefst in de Kuip zetten. De club die hem eerdaags daadwerkelijk strikt, moet akkoord gaan met het feit dat hij nog minimaal een jaar in Rotterdam-Zuid blijft om te rijpen. ,,Dat is verstandig,’’ zegt Stuivenberg. ,,Want op 16-jarige leeftijd naar een topclub als Arsenal vertrekken, dat vind ik nogal wat. Natuurlijk zijn de bedragen aantrekkelijk, maar of het verstandig is nu al te verkassen, waag ik te betwijfelen. Bovendien vind ik dat Feyenoord spelers moet opleiden om in de Kuip het eerste elftal te halen. Dat is het ideale traject.’’

Maar of de snelle doelpuntenmachine werkelijk de stap van jeugdcomplex Varkenoord naar de Kuip zet, is twijfelachtig. Castaignos wordt komend seizoen A-junior en zal in principe bij trainer Jean-Paul van Gastel terechtkomen.

Daarnaast wordt al gespeculeerd over een snelle stap naar Jong Feyenoord of zelfs de A-selectie van trainer Mario Been. En dat terwijl hij pas twee seizoenen op de ledenlijst van Feyenoord staat.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:feyenoord schijnt interesse te hebben in zwinkels. tsja, daar weet ik dan weer te weinig van.

Kijk, én dat snap ik dus niet....je hebt 3 keepers: Van Dijk, Mulder en die Darley. 1 oude ervaren en 2 talenten....vervolgens toch nog een keeper (willen)aantrekken, die niet aanwijsbaar beter is dan de eerste 2. Zet die Mulder dan in de goal! Jongen uit de jeugd, jeugdinternational, groot talent, etc.etc.

Die Luciano vind ik af en toe ook een rare grabbelaar. Wel verschrikkelijk goede reflexen. Vorm viel mij dit seizoen ook tegen, beetje dezelfde punten als Velthuizen. Bij Velthuizen lijkt het allemaal prachtig, omdat hij een 'agressieve' manier van keepen heeft, waardoor het allemaal mooier lijkt dan dat het is.

? En welke keep zou feienooit dan volgens jou wel moeten halen? :-k Ik volg het niet meer.
Reply
laat hem oprotten die kut wenger. arsenal komt weer spelers gek maken.

en ze willen natuurlijk weer geen reet betalen. ik zou zeggen houden dei castaignos. voor hem beter en voor feyenoord beter.
Reply
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:feyenoord schijnt interesse te hebben in zwinkels. tsja, daar weet ik dan weer te weinig van.

Kijk, én dat snap ik dus niet....je hebt 3 keepers: Van Dijk, Mulder en die Darley. 1 oude ervaren en 2 talenten....vervolgens toch nog een keeper (willen)aantrekken, die niet aanwijsbaar beter is dan de eerste 2. Zet die Mulder dan in de goal! Jongen uit de jeugd, jeugdinternational, groot talent, etc.etc.

Die Luciano vind ik af en toe ook een rare grabbelaar. Wel verschrikkelijk goede reflexen. Vorm viel mij dit seizoen ook tegen, beetje dezelfde punten als Velthuizen. Bij Velthuizen lijkt het allemaal prachtig, omdat hij een 'agressieve' manier van keepen heeft, waardoor het allemaal mooier lijkt dan dat het is.

? En welke keep zou feienooit dan volgens jou wel moeten halen? :-k Ik volg het niet meer.

Geen, tenzij die keeper gewoon echt beter is dan wat je rond hebt lopen. En als je die niet vindt (die kans is redelijk groot), dan die Mulder in de goal.
Als het Feyenoord lukt om bijv. Gomes te huren.....maar geen geld besteden aan, met alle respect, een doorsnee keeper als Swinkels.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:maar leg nou eens uit, waarom geef je nou wel hoog op over dat grootste keepertalent uit belgie en niet over het grootste keeperstalent uit nederland? :roll:

Waar zeg ik dat Steppe het grootste keeperstalent van België is? Confused
Die Mulder is nog niet verder gekomen dan een jaar Jupiler League en een invalbeurtje bij Feyenoord, terwijl Steppe een jaar bij een subtopper in België heeft gekeept met de uitverkiezing tot 'belgisch keeper van het jaar'. Daarnaast is Steppe een paar keer uitgenodigd voor het Belgisch elftal en Mulder inderdaad voor Nederland B. Mulder is een groot keeperstalent, volgens de kenners. Beide keepers zijn wel aardig vergelijkbaar, ook qua leeftijd (Steppe is een half jaartje ouder), maar toch denk ik dat Steppe nu (iets) verder is dan Mulder...

Maar leg jij eens uit, waarom zou ik hoog moeten opgeven over die Mulder? Ik ken hem alleen van naam en op vrijdagavond is ie mij nooit opgevallen....ik weet alleen dat er bij Excelsior een gehuurde keeper van Feyenoord de ballen moet proberen tegen te houden.

ik zeg niet dat je hoog meot opgeven van mulder, ik zeg dat het ongeloofwaardig is als je hem een beetje als nietszeggend presenteert en gelijktijdig hoog opgeeft van die steppe. dat spoort wat mij betreft niet.

ik probeer aan te geven dat ik in nederland weinig goeie keepers zie waar we wat mee zouden kunnen. dus dat het helemaal niet gek is als je gewoon met mulder (of van dijk) zou beginnen. vervolgens beaam je dat ook nog......

maar deze discussie is wel begonnen met je opmerking dat we een rechtsback halen, terwijl we volgens jou (onder meer) een keeper nodig hebben. we hebben volgens jou nu opeens geen keeper nodig.
Reply
waf Wrote:maar deze discussie is wel begonnen met je opmerking dat we een rechtsback halen, terwijl we volgens jou een keeper nodig hebben.

Dat beetje geld dat Feyenoord heeft gekregen, zouden m.i. moeten investeren in een speler die aanwijsbaar beter is dan wat er nu rondloopt. In mijn ogen is de keeperspositie meer onderbezet, dan de rechtsbackpositie. Vervolgens wordt het investeringsgeld besteed aan een (zowel bij jou als bij mij, en meerderen hier) niet echt opvallende rechtsback van NEC....

Flikker voor mijn part die de Cler eruit (heeft die wel een goede wedstrijd gespeeld dit seizoen?) en haal dan El Ak van NEC, bijvoorbeeld.
Kortom: Feyenoord haalt 'versterkingen', die niet echt nodig zijn, en dus gaan ze lekker op dezelfde voet verder.....richting afgrond, zeg maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:maar deze discussie is wel begonnen met je opmerking dat we een rechtsback halen, terwijl we volgens jou een keeper nodig hebben.

Dat beetje geld dat Feyenoord heeft gekregen, zouden m.i. moeten investeren in een speler die aanwijsbaar beter is dan wat er nu rondloopt. In mijn ogen is de keeperspositie meer onderbezet, dan de rechtsbackpositie. Vervolgens wordt het investeringsgeld besteed aan een (zowel bij jou als bij mij, en meerderen hier) niet echt opvallende rechtsback van NEC....

Flikker voor mijn part die de Cler eruit (heeft die wel een goede wedstrijd gespeeld dit seizoen?) en haal dan El Ak van NEC, bijvoorbeeld.
Kortom: Feyenoord haalt 'versterkingen', die niet echt nodig zijn, en dus gaan ze lekker op dezelfde voet verder.....richting afgrond, zeg maar.

weet je wat het kost om de cler er uit te flikkeren. je snapt toch zelf wel dat dat geen optie is?

hallo investeerder, heb je wat geld voor mij, ik wil de cler ontslaan. geloof je het zelf? ik betwijfel of el ak beter is en bovendien hebben we gio voor linksback. die positie is dus beter bezet dan rechtsback, waarbij we (nogmaals) alleen tiendalli hebben die inmiddels gewogen is en te licht bevonden.

hoe het ook zij, kennelijk heeft been de investeerder voor dani overtuigt dat deze speler beter is dan wat er rond loopt. kun jij het niet mee eens zijn, maar ze doen wel wat je logisch zou vinden.

een spits zijn ze ook mee bezig, ik denk dat dat een pool zal worden. rest nog een laatste man. en nogmaals, dat is een lastige, dat blijkt uit elke willekeurige achterhode in nederland.

en ja, dan je opmerking weer over de afgrond :roll: , het is werkelijk te zielig voor woorden.
Reply
PSV gaat Brechet voor naar verluidt 1,5-2 miljoen verkopen aan Souchoux waar ze hem vorig seizoen nog transfervrij hebben opgepikt. :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Kortom: Feyenoord haalt 'versterkingen', die niet echt nodig zijn, en dus gaan ze lekker op dezelfde voet verder.....richting afgrond, zeg maar.

Nog een paar jaar ''wachten'' en dan zijn we gewoon weer de grootste, zoals 't hoort.

'Nieuwe Kuip moet Europa's grootste worden'

Wanneer Feyenoord de definitieve plannen voor de bouw van de nieuwe Kuip indient, zou de club moeten inzetten op een capaciteit van 95.000 zitplaatsen. Die mening is Peter van Gend, directeur van Siemens, toegedaan.

Van Gend, die al zijn hele leven fervent Feyenoord-fan is, sprak tijdens een symposium in de Kuip zijn hoop uit dat de club kiest voor de bouw van een stadion dat plaats zal bieden aan 95.000 toeschouwers. Daarmee slaat Feyenoord verschillende vliegen in één klap, meent de zakenman.

"Je bent dan in één klap het grootste stadion van West-Europa", tekende RTV Rijnmond op uit zijn mond. "Op die manier trek je veel makkelijker sponsors en investeerders aan. Je betaalt 600 miljoen voor een stadion met 80.000 plaatsen. Voor een relatief laag bedrag van vijftig miljoen extra ben je direct hét stadion van West-Europa."

Ook Dirk Kuyt draagt zijn steentje bij aan het proces dat uiteindelijk moet leiden tot de komst van een multifunctionele voetbaltempel in Rotterdam. De oud-Feyenoorder trad onlangs toe tot het raadgevende comité. De oud-spits van de Rotterdammers heeft al enkele puntjes op zijn agenda staan.

Kuyt: "Als je toch een nieuw stadion bouwt, moeten de faciliteiten voor de spelers optimaal zijn. De grote meneren staan daar soms niet bij stil, dus het is goed dat iemand namens de spelers feedback op de plannen kan geven."
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waf, je redenatie is prima. Maar ik heb er weinig vertrouwen, maar ik hoef er ook geen vertrouwen in te hebben....

We zullen zien komend seizoen....

Met de Cler eruitflikkeren, bedoel ik uiteraard: "Jij mag uitzien naar een andere club. Jij bent niet goed."
Komt een buitenlandse club, en verkoopt hem voor een mooie prijs.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:Kortom: Feyenoord haalt 'versterkingen', die niet echt nodig zijn, en dus gaan ze lekker op dezelfde voet verder.....richting afgrond, zeg maar.

Nog een paar jaar ''wachten'' en dan zijn we gewoon weer de grootste, zoals 't hoort.

'Nieuwe Kuip moet Europa's grootste worden'

Wanneer Feyenoord de definitieve plannen voor de bouw van de nieuwe Kuip indient, zou de club moeten inzetten op een capaciteit van 95.000 zitplaatsen. Die mening is Peter van Gend, directeur van Siemens, toegedaan.

Van Gend, die al zijn hele leven fervent Feyenoord-fan is, sprak tijdens een symposium in de Kuip zijn hoop uit dat de club kiest voor de bouw van een stadion dat plaats zal bieden aan 95.000 toeschouwers. Daarmee slaat Feyenoord verschillende vliegen in één klap, meent de zakenman.

"Je bent dan in één klap het grootste stadion van West-Europa", tekende RTV Rijnmond op uit zijn mond. "Op die manier trek je veel makkelijker sponsors en investeerders aan. Je betaalt 600 miljoen voor een stadion met 80.000 plaatsen. Voor een relatief laag bedrag van vijftig miljoen extra ben je direct hét stadion van West-Europa."

Ook Dirk Kuyt draagt zijn steentje bij aan het proces dat uiteindelijk moet leiden tot de komst van een multifunctionele voetbaltempel in Rotterdam. De oud-Feyenoorder trad onlangs toe tot het raadgevende comité. De oud-spits van de Rotterdammers heeft al enkele puntjes op zijn agenda staan.

Kuyt: "Als je toch een nieuw stadion bouwt, moeten de faciliteiten voor de spelers optimaal zijn. De grote meneren staan daar soms niet bij stil, dus het is goed dat iemand namens de spelers feedback op de plannen kan geven."

In een grotere Kuip past meer water :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:lol: :lol:
Bokkie, af en toe kom je toch wel erg geestig uit de hoek
The great old Ludwig von...
Reply
Zou mooi zijn, als Oranje speelt, 95.000 of bij een 010-020.

Tevens veel kans op een EK/WK en en op europese finales.

Of het in de competitie niet lelijk staat dat je 75% van de wedstrijden met 50.00-75.000 mensne het stadion vult is een nadeel, maar goed, dat is dan een " luxe" probleem.
Reply


Forum Jump: