The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Inter out to land Carvalho & Deco


Inter Milan have revealed they are hopeful of taking Chelsea pair Ricardo Carvalho and Deco to the San Siro.
The Italian club's former Chelsea coach Jose Mourinho wants both 31-year-olds, who played for him in Porto's Champions League triumph against Monaco in 2004. Inter president Massimo Moratti told Gazzetta dello Sport talks were under way with Chelsea about a double deal. He said: "Mourinho has asked us for Deco and Carvalho and we are working towards making him happy." Deco fell from favour after arriving at Chelsea in an £8m move from Barcelona in the summer of 2008 - and recently admitted he hoped to be reunited with Mourinho in Italy. And Carvalho, a success at Stamford Bridge but restricted by injury to only 18 appearances last season, has revealed he wants to leave Chelsea after four years. Moratti added: "Our wish is to sign both players and I have seen that the players' intention is to join us. We still haven't reached an agreement with Chelsea but I think we will do in a short time." And Moratti is convinced Carvalho will bring crucial experience to Inter's defence and stated: "We are interested in Carvalho primarily for the Champions League. He has the right experience, he is calm under pressure and brings experience in the defensive line. "Our coach has guaranteed quality and I have every intention to make him happy. "Deco will have two tasks: to do well immediately and to help Brazilian player Philippe Coutinho mature as a player. Coutinho will arrive next season from Vasco de Gama and plays in the same role as Deco."

Bron BBC
Reply
Elia is bijna Hamburger.
Reply
[Image: hamburger.jpg]
Reply
Peter Wrote:Elia is bijna Hamburger.

[Image: eljero_elia.jpg]

[Image: 2_hamburger_vrij.jpg]

Iig de juiste kleur.... 8-[
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Heerenveen haalt Papadopoulos binnen
15 juni 2009 - 15:00
Heerenveen heeft een nieuwe spits aangetrokken. Het gaat om de Tsjech Michal Papadopulos. De aanvaller is vandaag gekeurd en tekende een contract voor vijf seizoenen in Friesland.
[Image: 24568.jpg]

Later meer..
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat betreft die Papadopoulos... ik heb 't niet zo op zijn cv. 24 jaar, al diverse keren verhuurd geweest, in Engeland geweest, bij Leverkusen en Cottbus blijkbaar niet kunnen overtuigen, slechts 1 interland. En had Heerenveen voorin al niet genoeg opties? Moeten ze niet net als Ajax eerst achterin iets doen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Michal_Papadopulos">http://en.wikipedia.org/wiki/Michal_Papadopulos</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:En had Heerenveen voorin al niet genoeg opties? [/qoute]
Als echte centrumspits hebben we alleen Sibon.

centre court Wrote:Moeten ze niet net als Ajax eerst achterin iets doen?
Komen 2 versterkingen; Naast een centrumspits, ook nog een centrale verdediger (waarschijnlijk voor Dingsdag). Daarnaast zijn de vele tegendoelpunten vooral te wijden aan de stap naar zone-verdediging waar iedereen aan moest wennen.

CV ziet er niet geweldig uit, misschien te vroeg de stap naar het buitenland gemaakt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Kluivert geen spits en toch echt na Zier.

Was Peter Barendse dan voor Zier Tebbenhof?

peter barendse was geen spits. jij weet er ook geen hol van he.

je betn in de war met edje roos, maar die was voor zier. \Big Grin/

Quote:Zier Tebbenhoff (Speler 1988-1989)

Aanvaller - Zier Tebbenhoff gold in de Feyenoord-jeugd als een groot talent. De spits beschikte over een hard schot en kwam regelmatig voor nationale jeugdelftallen in actie. Tebbenhoff wist zijn faam op het hoogste niveau echter nimmer waar te maken. Hij kwam later uit voor SVV en ADO Den Haag. [Image: zier-tebbenhoff.jpg]

en hier zitten ze linksonder gebroederlijk naast elkaar:

[Image: elffot87-88.jpg]

\Big Grin/
Reply
Zier Tebbenhof had ook connecties met de harde kern. Kan me een verhaal herinneren dat ie die jongens geld heeft gegeven als ze zijn naam zouden scanderen en hij daardoor zou invallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:En had Heerenveen voorin al niet genoeg opties? [/qoute]
Als echte centrumspits hebben we alleen Sibon.

centre court Wrote:Moeten ze niet net als Ajax eerst achterin iets doen?
Komen 2 versterkingen; Naast een centrumspits, ook nog een centrale verdediger (waarschijnlijk voor Dingsdag). Daarnaast zijn de vele tegendoelpunten vooral te wijden aan de stap naar zone-verdediging waar iedereen aan moest wennen.

CV ziet er niet geweldig uit, misschien te vroeg de stap naar het buitenland gemaakt.

Dingsdag was toch juist geregeld aanvoerder afgelopen seizoen? Heerenveen moet eerder wat fatsoenlijke backs kopen denk ik. Of hopen dat Janmaat doorbreekt.
Reply
Peter Wrote:Dingsdag was toch juist geregeld aanvoerder afgelopen seizoen? Heerenveen moet eerder wat fatsoenlijke backs kopen denk ik. Of hopen dat Janmaat doorbreekt.

Breuer was aanvoerder dit seizoen, Pranjic nummer 2. Dingsdag was het vorig seizoen.
Backs zijn wel prima, hoewel Breuert aan zijn top zit. Idd hopen dat Janmaat dit jaar de stap kan zetten. D'r moet een echte killer in dat centrum in plaats van Dingsdag. Tenminste, da's de gedachte van Sollied.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
GELSENKIRCHEN - Orlando Engelaar staat op het punt Schalke 04 te verruilen voor Panathinaikos, de Griekse club van trainer Henk ten Cate.

"De transfer is nog niet helemaal rond, maar het ziet er naar uit dat dit wel gaat lukken," zei voorzitter Josef Schnusenberg van Schalke maandag.

Engelaar, die vorig jaar met Oranje meedeed aan het Europees kampioenschap, maakte vorig seizoen samen met trainer Fred Rutten de overstap van FC Twente naar de Duitse club.






Rutten werd in april ontslagen. Engelaar kon evenmin overtuigen in Gelsenkirchen. De 28-jarige middenvelder komt niet in de plannen voor van de nieuwe trainer Felix Magath
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
René Eijkelkamp definitief weg
Maandag 15-6-2009
Hij ging al eerder van een full-time baan naar een dag in de week, maar nu gaat hij echt helemaal weg. René Eijkelkamp volgt Fred Rutten naar PSV, waar hij van 2004 tot 2006 evenals Rutten assistent was van Guus Hiddink. In 2006 werd Eijkelkamp assistent van Rutten bij Twente.

Medio 2007 deed hij een stapje terug en trainde nog slechts een dag in de week alleen de spitsen van Twente. Later deed hij datzelfde ook voor Schalke 04 toen Rutten daar trainer werd. Nu zal Eijkelkamp de spitsen van PSV onder zijn hoede nemen, wat inhoudt dat hij vertrekt bij FC Twente.

--
Zal Munsterman hier ook een afkoopsom voor willen afdwingen? :p
Reply
Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided
Reply
Geven ze in komkommertijd tekenles dan in EIndhoven?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?

Nee maar waarom mag ik dat er niet aan toevoegen?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?

Nee maar waarom mag ik dat er niet aan toevoegen?

Je mag het er best aan toevoegen, maar haal dan mijn qoute weg. Dát voegt namelijk niks toe....tenzij ik Hiddink én van Nistelrode ook in Lemmer had gezien. Maar die heb ik niet gezien. Hoewel ze er natuurlijk best kunnen zijn geweest, maar die kans acht ik nihil.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?

Nee maar waarom mag ik dat er niet aan toevoegen?

Je mag het er best aan toevoegen, maar haal dan mijn qoute weg. Dát voegt namelijk niks toe....tenzij ik Hiddink én van Nistelrode ook in Lemmer had gezien. Maar die heb ik niet gezien. Hoewel ze er natuurlijk best kunnen zijn geweest, maar die kans acht ik nihil.

Dat voegt wel iets toe namelijk dat ik van Nistelrooy ook gespot heb, net als jou. Als jij niet had gepost had je m had gezien had ik dat ook niet gepost. Was een reaktie op jou post, dus een quote. Snappez-vous?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?

Nee maar waarom mag ik dat er niet aan toevoegen?

Je mag het er best aan toevoegen, maar haal dan mijn qoute weg. Dát voegt namelijk niks toe....tenzij ik Hiddink én van Nistelrode ook in Lemmer had gezien. Maar die heb ik niet gezien. Hoewel ze er natuurlijk best kunnen zijn geweest, maar die kans acht ik nihil.

Dat voegt wel iets toe namelijk dat ik van Nistelrooy ook gespot heb, net als jou. Als jij niet had gepost had je m had gezien had ik dat ook niet gepost. Was een reaktie op jou post, dus een quote. Snappez-vous?

Altijd hetzelfde met jou! Als je een discussie aan het verliezen bent, meteen in het brabants gaan typen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zag Eijkelkamp zondagmiddag nog in hartje Lemmer.....

Hij was van het weekend ook in het Philips Stadion, net als Guus Hiddink en Ruud van Nistelrooy. Die tekenen dus vast ook allebei binnenkort bij PSV. Undecided

Ik zie de link niet met mijn quote....

Dat hij net als in Lemmer in Eindhoven gezien is. That's all.

Maar ik heb Hiddink en Van Nistelrooy niet in Lemmer gezien.....jij wel?

Nee maar waarom mag ik dat er niet aan toevoegen?

Je mag het er best aan toevoegen, maar haal dan mijn qoute weg. Dát voegt namelijk niks toe....tenzij ik Hiddink én van Nistelrode ook in Lemmer had gezien. Maar die heb ik niet gezien. Hoewel ze er natuurlijk best kunnen zijn geweest, maar die kans acht ik nihil.

Dat voegt wel iets toe namelijk dat ik van Nistelrooy ook gespot heb, net als jou. Als jij niet had gepost had je m had gezien had ik dat ook niet gepost. Was een reaktie op jou post, dus een quote. Snappez-vous?

Altijd hetzelfde met jou! Als je een discussie aan het verliezen bent, meteen in het brabants gaan typen.....

Niet slim genoeg om te bedenken dat de 1e had 'dat' moet zijn? En waarom moet een discussie altijd een winnaar/verliezer hebben? Meningen kunnen toch verschillen? #-o
Reply
On-topic maar weer:

Igor Djuric (Vojvodina Novi Sad) wordt gelinkt aan Heerenveen. 24 jaar, 1m92, mandekker en servisch international.
Dat moeten we hebben. Een servische sloper.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
SS linkt Robben aan Tottenham. Robben vindt salarisverlaging echter niet echt aantrekkelijk.
Reply
Robben moet niet zo zeuren. Daarbij zou ik als ik hem was niet naar Engeland terug gaan. Daar wordt hij elke wedstrijd doormidden geschopt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij zeurt niet, hij is gewoon rijk aan het worden in Madrid en gaat waarschijnlijk de helft verdienen bij elke andere club. Dat is uiteraard nog steeds heel veel geld, maar daarnaast is het weer ook nog eens een stuk aangenamer in Madrid :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zeuren was idd het verkeerde woord! met Kaka op 10 en Ronaldo vanaf links, kan Robben toch vanaf rechts komen. Dan kan Huntelaar al die ballen inkoppen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: