The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
denk nog 15 minuten

baan bijna gereed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daaag Andreev
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Baghdatis gaat uiteindelijk vrij makkelijk winnen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie nu dat ik op een foto sta op de site van de ordina open :8:

Reply
Haggie is Navarro volgens mij flink aan het aanmoedigen! =D>

Reply
haggie doet dat zeker. Gicquel is flink aan het schelden maar de partij is wel gekeerd nu! Bah..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs heb jij tussenstanden van engeland
Reply
:-k stille zit hier nu met een duitse vlag... :-k
Reply
mindlight Wrote:buurs heb jij tussenstanden van engeland

garcia-lopez - lu in 3e set: 2-2

ginepri - santoro 6-4 en 4-5*

benneteau, ljubicic en dancevic hebben gewonnen.

Reply
santoro wint de 2e set

Reply
Haggie Wrote::-k stille zit hier nu met een duitse vlag... :-k

:lol: =D>

Reply
santoro naar 1*-0 in de 3e set

garcia-lopez - lu 3-3

Reply
santoro wint

Reply
Pfff lekker Igor...Zonde...Was een gok voor de weekwinst...nu maar op Wimbledon de weekwinst.

Kom op Igor...Belangrijke pot. De mannen op CC of bij Igor Dudi?
Reply
Sela wint simpel..kutzooi!
Llodra wint wel maar dat was secundair...
Reply
Hartelijk dank Buurs voor de tussenstanden.

Ik ben inmiddels weer thuis van een mooie dag tennis. Het begon wat regenachtig, maar dat was een mooie gelegenheid om even goed bij te praten. Eerste partij die we bezochten was Baghdatis-Robredo, maar dit was met name van de kant van Robredo nogal teleurstellend. Voor FTM des te beter, en de sfeer zat er al direct goed in omdat Dancevic ook als een speer ging Wink.

Verder wat rondgelopen, De Bakker zien winnen, en toen een deel van Navarro-Gicquel meegepakt. Wat een naar mannetje is die Gicquel zeg, zat maar te schelden tegen Oscar Hernandez (die in het publiek zat), maar ook Haggie vond hij minder aardig. Eigenlijk kwam het er op neer dat hij het met niemand goed kon vinden, en zwaar gefrustreerd de partij verloor.

De eerste set van Becker ook gezien tegen Verdasco, maar het werd daarin al direct duidelijk dat Verdasco het erg zwaar zou krijgen, hij speelde ook gewoon slecht, en dat kwam de amusementswaarde niet ten goede.

De laatste partij die we hebben bekeken was Sela tegen Kunitsyn, uiteraard voornamelijk vanwege de diverse belangen bij FTM. Hoewel ik zelf safe zat met zowel Sela als Kunitsyn, had verder iedereen wel een belang bij die partij. De onvoorwaardelijke steun van Kuiper, Ad, CC en Stille zorgde er uiteindelijk voor dat Sela wel een paar bp's tegen heeft gehad, maar deze ijzersterk wegserveerde. Andersom was het natuurlijk zo dat zodra Sela een keer een bp kreeg, dit direct raak was, en zo ging de partij naar Sela.

Maar nu het aparte, heeft iemand hier die Sela wel eens horen praten? We zaten natuurlijk op een buitenbaantje, waar we zo'n beetje het enige publiek bij die partij waren, dus we konden alles goed horen, maar als hij praat lijkt het wel of hij niet helemaal goed is. Toch was hij nog wel zo vriendelijk ons na de partij (met bijbehorend spraakgebrek) te bedanken, en vroeg hij ons of wij hem niet vaker wilden komen supporteren. Ad gaf hierop aan dat dat er niet inzat, maar Sela bood zelfs aan de kaarten voor ons te halen :lol:. Uiteindelijk niet echt op ingegaan, hoewel Sela wel vond dat we een biertje van m moesten drinken.

Goed, al met al gewoon een schitterende dag geweest, qua tennis misschien niet altijd even goed, maar wel weer erg gezellig, zoals eigenlijk altijd. Dank hiervoor allen!

Ohh en Ad, nogmaals dank voor het rijden op deze plaats Smile
Reply
Ik ben inmiddels ook weer veilig thuis aangekomen na een prachtige rondrit langs Baak en omgeving.

Het was zoals mindlight hierboven al beschreef weer een fantastisch forumdag, weer veel gelachen en de spelers weer goed aangemoedigd of uitgekafferd.
Wederom voor herhaling vatbaar en allemaal tot op de forumdag (wellicht in het "pittoreske" Baak). :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zo, na een lekker nachtje slapen (wat een heerlijk was voor mijn oog :Big Grin ), is hij heerlijk opgeknapt. Voor degene die het niet weten. Ik kom aan op bij Rosmalen met Kuip,CC en Scholten! en heb me toch last van mijn rechteroog. Ik kon niet normaal kijken en heb van Bagh-Rob in de eerste set weinig meegekregen. Na 2 bezoekjes bij de EHBO ging het uiteindelijk stukken beter, maar mijn oog was 2x zo klein en 10x zo rood als normaal. In de 2e set van Bagh-Rob was het eerste hoogtepunt; Baghdatis maakt op 2-1* 15-30 een mooi punt en komt op 15-40. Hij loopt richting zijn handdoek waar wij staan. ik moedig hem hard aan met: "COME ON MARCOS, BREAK HIM, DO IT'"! Baghdatis schoot in de lach, met hierbij het hele VIPvak :lol: :-({|= ! Een halve minuut later pakt Baghdatis het breakpoint en maakt nog even een gebalde vuist richting mij: (SCHITTEREND, een nieuwe held is geboren!!) Baghdatis was 3x klasses beter dan een slechte Robredo helaas.

Na deze wedstrijd verkasten we naar den Bakker. Hij kwam meteen een break achter met 1-3 in de 3e set, waarop Kuipie begon te juichen omdat hij Phau in zijn team had.. [-( ! Vanaf dit moment echter raakte Phau totaal geen bal meer. Zijn gezicht en die van Kuiper waren niet om aan te zien. :wink: Wij zaten bovenin en wanneer wij ons omdraaiden konden we ook Navarro - Gicquel zien. Dit was een verschrikkelijk matige partij, waarbij Gicquel de show stal met zijn arrogante gedrag. Wat een afgrijselijke kerel is dat toch Dead .. Gelukkig voor mij wist Navarro te beginnen en werd mijn dag toch nog een beetje leuk, maar alle verliezen die ik geleden heb.

Verdasco - Becker vond ik persoonlijk een mindere wedstrijd. Verdasco was gewoon niet goed. De services waren wel lekker hard met regelmatig boven 220km per uur. Dat Becker won vond niemand erg behalve Scholten die Becker niet nam, omdat hij Vliegen wel zag winnen van LLodra. Kwam hij even bedrogen uit, want onze belgische vriend had helemaal niets in te brengen.

Over de wedstrijd Kunitsyn - Sela wil ik 1 zin kwijt en een statistiek;
..... 'Iedereen die zat te kijken vond Kunitsyn 2 klasses beter!'
..... Kunitysn 0 uit 13, Sela 3 uit 4 in bp's. OMG STUMPER!!!

Rest mij nog te vertellen dat de controle bij de VIPtenten tegenwoordig stukken verscherpt zijn en dat Ad,ML en Stille helaas niet lang konden genieten van het gratis bier en pizza, worstenbroodjes en sate stokkies. :wink: !
Het pokeren werd een prooi voor CC, waar ML een goede 2e werd.

Al met al een fantastische dag, die een vervolg moet krijgen met een grote FORUMdag!
@ Kuiper: Bedankt voor het rijden en de fantastische zitplaatsen!
@ CC: Akelige pokervis die je bent!
@ Scholten! : Vanmiddag samen nog even uithuilen over Igor ](*,) :cry: ?
@ Stille: En steek die vlag.. en steek die vlag maar in je hol!!!! Hakkuh
@ Ad: Ondertussen je auto alweer gevonden? :-"
@ ML: Vandaag komt Bogdanovic de baan op, WAT EEN HELD!!! :wink:
Reply
Mooi verhaal Haggerman =D>

Reply
Kunitsyn verneukt mijn week #-o

Reply
Afschuwelijk was die partij. Hoe kun je 13 bp's verneuken en dan meteen de eerste de beste tegen je weggeven? :|
Moet ik zeggen dat Sela op de bp's ineens WEL kon serveren. Moet ik ook nog even aangeven dat de backhand van Sela voornamelijk slice ging en wanneer hij hem had doorhaalde vrijwel nooit een winner werd.. :-"
Reply
Sela is een koning! En Kunitsyn had alleen in de eerste set duidelijk het betere van het spel, daarna was het compleet gelijkwaardig en was het gewoon echt goed tennis, het beste van de dag. Op naar de finale, Dudi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sela is een koning! En Kunitsyn had alleen in de eerste set duidelijk het betere van het spel, daarna was het compleet gelijkwaardig en was het gewoon echt goed tennis, het beste van de dag. Op naar de finale, Dudi!

Jij hebt je ogen dicht gehad?
Het goede spel van Igor niet gezien. Na de break van Sela had hij het betere van het spel, daarvoor ECHT niet hoor!
Veel verder gaat Dudi ook niet komen met die poepservice van hem!
Reply
Ik heb mijn ogen dicht gehad? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je zegt dat de 2e set gelijkwaardig was, terwijl Igor 11 bp's kreeg tot 3-3. :roll:
Reply
Dat Kunitsyn er zoveel nodig had, was zijn eigen fout. Je hebt er namelijk maar 1 nodig, dat zag je aan Sela. En echt grote kansen heeft Kunitsyn ook niet gehad op die bp's...
Reply
Kunitsyn-Sela was achteraf wel een hele mooie partij. Vooral de tweede set toch hele lange, heerlijke rally's gezien die alleen niet werden afgesloten met een winner maar vaak met een bal in het net van Kunitsyn. Igor kan lekker ballen, maar kon tegen DUDI in de rally het verschil niet maken. Als Dudi z'n mond maar houdt, is het best een goede tennisser. Mentaal was ik wel kapot na de break van Sela in de tweede set. Op dat moment ben ik met Haggie (wij waren de twee met Kunitsyn) afgetaaid. In de VIP-tent wilden wij ons verdriet gaan verdrinken. Plots stond er een heerlijke milf met een halve pizza voor ons. Omdat het niet zo druk meer was, mochten wij ons verheugen op deze heerlijke diepvriesmaaltijd. Op een gegeven moment werd zelfs het bier GEBRACHT, wat uiteindelijk de pijn die Igor ons aandeed, verzachtte.

Verdasco is een lapzwans, hij denkt alleen maar hoe hij zo makkelijk mogelijk een vrouw in zijn bed kan krijgen. Becker is lelijk, Bagha is een held, Robredo is duidelijk Boredo, Navarro is de GVR, Gicquel is het prototype Fransman (sorry Ad) en Mischa heeft wel wat, maar kan niet tennissen.

Ook hulde voor Kuiper, die ons gisteren op de terugweg thuis in Baak afzette. Kuip was duidelijk geëmotioneerd toen we de stadsmuren van Baak binnenreden :oops: De rest ook tot Amersfoort of de forumdag.
Reply
Scholten! Wrote:Kunitsyn-Sela was achteraf wel een hele mooie partij. Vooral de tweede set toch hele lange, heerlijke rally's gezien die alleen niet werden afgesloten met een winner maar vaak met een bal in het net van Kunitsyn. Igor kan lekker ballen, maar kon tegen DUDI in de rally het verschil niet maken. Als Dudi z'n mond maar houdt, is het best een goede tennisser. Mentaal was ik wel kapot na de break van Sela in de tweede set. Op dat moment ben ik met Haggie (wij waren de twee met Kunitsyn) afgetaaid. In de VIP-tent wilden wij ons verdriet gaan verdrinken. Plots stond er een heerlijke milf met een halve pizza voor ons. Omdat het niet zo druk meer was, mochten wij ons verheugen op deze heerlijke diepvriesmaaltijd. Op een gegeven moment werd zelfs het bier GEBRACHT, wat uiteindelijk de pijn die Igor ons aandeed, verzachtte.

Verdasco is een lapzwans, hij denkt alleen maar hoe hij zo makkelijk mogelijk een vrouw in zijn bed kan krijgen. Becker is lelijk, Bagha is een held, Robredo is duidelijk Boredo, Navarro is de GVR, Gicquel is het prototype Fransman (sorry Ad) en Mischa heeft wel wat, maar kan niet tennissen.
Ook hulde voor Kuiper, die ons gisteren op de terugweg thuis in Baak afzette. Kuip was duidelijk geëmotioneerd toen we de stadsmuren van Baak binnenreden :oops: De rest ook tot Amersfoort of de forumdag.

Phau is een choker en Safina een arrogante slet.
Reply
Wat wil je in Amersfoort doen dan? :razz:
Reply
Scheveningen bedoel ik, wil met jullie een keer naar het strand :wink:
Reply

Forum Jump: