17-06-2009, 10:14 AM
Mooi om dit zo nog even terug te lezen =D>
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rosmalen
|
17-06-2009, 10:14 AM
Mooi om dit zo nog even terug te lezen =D>
17-06-2009, 10:15 AM
vertel je jou eigen ervaringen niet even? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-06-2009, 10:15 AM
Je oog was toch hersteld? =P~
17-06-2009, 10:16 AM
:-k , val ik ff door de mand! Had ik al gezegd dat mijn linkeroog nu ook ontstoken was :8: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-06-2009, 10:18 AM
Ahh, dat verklaart alles
![]() Vandaag gaat Bogdanovic het doen, mij vooruithelpen in de poll, en de keuze voor Tursunov van velen afstraffen ![]()
17-06-2009, 10:34 AM
Nu dan ook maar even mijn verslag. Gister was weer top! Rond 8 uur vertrokken en om 9 uur pikte Kuiper ons in Apeldoorn op met zijn magistrale bolide. In een uurtje waren we aangekomen in Rosmalen waar het prompt keihard begon te regenen. Na een minuut of 10 in de auto gewacht werd het wat droger en konden we het park en de vip-tent betreden. Het werd droger en we besloten naar Centre Court te gaan waar Baghdatis-Robredo om 11.30 zou beginnen. Wat een fantastische plaatsen hadden we! Vipbox aan de korte zijde, 1e rij, in het verlengde van de servicelijn. =P~
Op het moment dat de spelers het groene tapijt wilden betreden begon het toch weer te regenen, en hoe! Flinke misrekening van de organisatie want het heeft daarna toch wel een uur flink geregend. Inmiddels hadden Ad, ML en Stille zich bij ons aangesloten. De grote wisseltruc met vip-badges verliep niet helemaal vlekkeloos toen de organisatie van de vip-tent haggie en scholten in de smiezen kreeg. Nadat Scholten en Haggie met het schaamrood op de kaken hadden uitgelegd hoe de situatie in elkaar zat konden we onze weg vervolgen. Inmiddels had haggie zoveel last van zijn oog dat hij zich tot 2x toe moest melden bij de toernooiarts. Een ontstoken oog zorgde ervoor dat Haggie briljant spel van de extravagante Baghdatis miste. Wat stond hij Boredo heerlijk weg te tikken. Het moment dat Haggie al beschreef bewijst maar weer wat een publieksspeler Bagha is. Hij kreeg zelfs de volledige sympathie van het normaal van stijve vip-publiek. Na deze mooie partij naar de buitenbanen gelopen om de 3e set van de Bakker te kunnen zien. Aangezien we op de bovenste rij zaten konden we achter ons Gicquel-Navarro bekijken. Op het moment dat De Bakker van 1-3 naar 6-3 ging, Kuiper had inmiddels een kop als een oorwurm, raakte Gicquel meer en meer geirriteerd. Het moet een incident in de 1e of 2e game zijn geweest wat hem de wedstrijd heeft gekost. Hele wissels stond hij letterlijk de discussieren aan de stoel van de umpire. Hij schold op Haggie, ballenjongens, lijnrechters en Hernandez(zat voor ons), sloeg een bal van ââ¬â¢t park(waarschuwing) en was ronduit arrogant en irritant. Uiteraard waren we op voorhand door FTM voor Gicquel maar naarmate de partij vorderde kregen we meer sympathie voor knuffelbeer Navarro. Dat hij minstens 20 kg te zwaar is om topsport te bedrijven namen we op de koop toe. :-& Ondertussen was er een pokerpot opgestart en na een paar fijne plopjes ging ik zelf als chipleader de 1e break in. Later meer hierover. In de loop van de middag bereikte ons het bericht dat Benneteau had gewonnen van Youzhny, toen kon mijn dag al niet meer stuk! =D> Verdasco-Becker was een matige pot met veel servicegeweld. De kanonskogels van Nando waren echter niet genoeg om de man in vorm, Becker, te vermorzelen. Nette straight sets overwinning voor Boris jr. De op voorhand partij van de dag werd ook daadwerkelijk de partij van de dag. Sela-Kunitsyn was een strijd tussen 2 spelers die goed in de rally zijn. Kunitsyn is de betere serveerder, Sela(idd fantastische backhand!) maakt iets minder fouten. Toch vond ik dat Kunitsyn duidelijke de betere was. Hij mist echter alle 13 bps die hij kreeg. Sela uiteindelijk 3 uit 4. Haggie en Scholten waren inmiddels afgedropen en mentaal was bij hen ââ¬â¢t dieptepunt wel bereikt. :cry: Nadat we Sela van harte hadden gefeliciteerd met zijn overwinning vroeg hij in onverstaanbaar Engels of we niet vaker konden komen. Toen Ad aangaf dat hij daar de financiele middelen niet voor had stelde Sela voor om kaarten voor ons te regelen. Toen hij richting spelerslobby ging stelde hij nog voor dat we ook even een biertje op hem zouden drinken. Nadat het ietwat prijzige diner naar binnen was geschoven ging de pokerpot verder. Kuiper en Scholten waren al gauw short en werden dan ook gebust. Haggie was de volgende die het strijdtoneel moest verlaten toen ML zijn 3 outer hitte(A7 vs 88). Nadat Ad met zijn JJ opliep tegen mijn QQ op een 258 rainbow board ging de finale tussen ML en mijn persoon. Die klus kon ik op routine klaren en zo kon ik de pot meenemen. :-({|= Ondertussen liep Clement(held!) nog langs met Gicquel(lul!), dit tot groot genoegen van ML. Nadat we afscheid hadden genomen bracht held Kuiper ons gewoon naar Baak ipv naar Apeldoorn! Respect! ![]() Topdag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-06-2009, 10:39 AM
Ik heb helaas geen tijd voor een lang verhaal maar ik kan wel 1 ding zeggen : Verdasco sloeg een service van 230 km naar buiten, het was een kanonskogel :lol: Echt een topdag! Iedereen bedankt voor het lachen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
17-06-2009, 11:03 AM
Alles is bijna al verteld over deze fantastisch forumdag in Rosmalen, behalve dat ik voordat alle wedstrijden waren begonnen al bijna slaande ruzie met een arrogante nep-supporter had gehad.
We stonden in die enorme hoosbui, vlak voordat de 1e partij zou worden gespeeld te schuilen in een klein gangpad onder de tribune. Komt er zo'n arrogante bal langs met zijn paraplu nog uitgestoken vlak langs ons heen en prikte mij bijna in het oog (waren er twee geweest met een zeer oog :wink: ). Terwijl hij langs ons heen rende met de paraplu riep hij al bij voorbaar, sorry, sorry, sorry. Dus ik riep gelijk "Wat nou sorry, kijk uit man". Dat vond ik hij niet zo leuk en stopte en draaide zich om. Het bleef "gelukkig" bij woorden, anders was de dag gelijk al goed begonnen. Daarna zoals iedereen al heeft gelezen was het een leuke dag. Phau stelde mij inderdaad wel teleur, maar dat was uiteraard alleen FTM-gedreven. Ik gunde het uiterdaad De Bakker, op één voorwaarde, dat hij die verschrikkelijke Schuettler er wel uitknalt. Het pokeren was inderdaad niet zoôn succes. Ik kwam te snel short te zitten en dat wordt het al gauw push of fold. Helaas moest ik het afleggen tegen Ad.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
17-06-2009, 11:06 AM
Wat is er met die ATP site aan de hand. Ziet er niet uit! en scorebord werkt ook weer niet via de site
17-06-2009, 11:10 AM
Complete make-over idd, ziet er op zich wel goed uit. Maar ik kan ook zo snel de live-scores niet vinden nee...
Wel duidelijk waarom het de laatste tijd zo kut ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-06-2009, 11:11 AM
De livescores hebben rechtsboven een button staan
17-06-2009, 11:17 AM
Had ik nog helemaal niet gezien, thanks. Ook niet heel erg opvallend. Voor de rest vind ik er wel echt mooie verbetering in zitten, vooral ook dat je bij spelers zoeken niet meer hoeft te zoeken tussen 20 spelers, maar hem meteen kunt selecteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-06-2009, 11:24 AM
Exact, mijn eerste indruk is ook positief, maar belangrijkste is wmb de stabiliteit, ik hoop dat die zal verbeteren.
17-06-2009, 11:30 AM
Ze zijn over gegaan op een heel andere programmeertaal, en ik denk dat die ellende van de afgelopen maanden kwam door dat sleutelen. Hopelijk gaat het nu beter idd...
17-06-2009, 11:31 AM
Ik vind de site er wel goed uitzien =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-06-2009, 11:32 AM
Chardy meteen gebroken door Big Dick...
Als die nare Ferrer nou gewoon vroeg verliest, kan het nog een leuke week worden. In de dubbel ging ie er gisteren iig hard af, met z'n mouwloze shirt [gay]
17-06-2009, 11:52 AM
Mooie verhalen mensen, met veel plezier gelezen!
17-06-2009, 12:34 PM
Nu wordt het pas interessant, hup Dima!
17-06-2009, 12:35 PM
Chardy is door iedereen gekozen, dus eigenlijk maakt deze pot niets uit. Maargoed, toch leuk voor die Fransman dat hij nog een rondje verder komt
![]()
17-06-2009, 12:39 PM
Belangrijker dan Chardy, Bogdanovic gaat beginnen aan zijn partij tegen Tursunov, come on Alex! =D>
17-06-2009, 12:40 PM
mindlight Wrote:Chardy is door iedereen gekozen, dus eigenlijk maakt deze pot niets uit. Maargoed, toch leuk voor die Fransman dat hij nog een rondje verder komt Dat kan wel waar zijn, maar ik kijk toch ook nog even verder. Stel dat de Bakker wel van Schuettler verliest (mag natuurlijk noooooooit), dan heeft Schuettler ook in Norman een tegenstander waar die van kan winnen. Ik denk dat Chardy wel met die akelige Duitser kan afrekenen. Maar ik mijn hoop is nog op de Bakker.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
17-06-2009, 12:41 PM
Hup Alex en Sammie! Tursu wordt volgens Scholten toch een 3e set dus daar kijk ik over een uurtje wel naar. :8:
17-06-2009, 12:41 PM
Daar zit wat in Kuiper, ik hoop met je mee!
17-06-2009, 12:48 PM
Go Sammy and Alex. Vooral Tursunov moet zo snel mogelijk zijn biezen pakken
17-06-2009, 12:58 PM
Anders breakt Sam even een keertje, ik wil graag 8 kwartfinalisten in Eastbourne.
17-06-2009, 01:01 PM
Klasse Sammie, dat mocht ook wel een keer. Bogdanovic begint ook beter dan Tursu. Ook al bp gemist. Tursu speelt voorlopig nog niets klaar op de service van Alex.
17-06-2009, 01:07 PM
Kuni en Sela dubbelen samen :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
17-06-2009, 01:09 PM
nou ferrer ff winnen dan is het goed :
![]()
17-06-2009, 01:12 PM
Vamos Oscar! Ferrer heeft er helemaal geen zin in!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|