The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
JEZUS DAT KAN ER OOK NOG WEL BIJ !!!! Icon_twisted pas de 1e opgave deze week. in vergelijking met de 3 van vorige week valt het nog mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsja 2 helden tegen elkaar. Uiteraard gun ik Sluiter alles maar Baghdatis is ook wel een kanjer. Jammer dat 't met een blessure moet, daarnaast had ie voor FTM nog heel wat puntjes kunnen pakken. Sluiter nu in de kwartfinale tegen Sela. Moet ook te doen zijn. En als Sela in de halve finale komt is 't ook niet rampzalig natuurlijk. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens teletekst ging baghdatis door zijn knie. Icon_evil
Reply
vorige week al ellende met die cyprioot en nu weer!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu nog pijnlijker dat Kunitsyn een onterechte nederlaag heeft geleden :|
Reply
Lekker dit !! :Big Grin
Was al bang dat de keuze om Baghdatis niet te nemen mij veel punten ging kosten maar dat valt dus heel erg mee !! =D>
En ook lekker voor Sluiter natuurlijk...voor die punten moet hij heeeeel wat Future partijtjes winnen....
Reply
sluiter eerst tegen sela en daarna tegen navarro. Hoezo ideale loting om in de finale tegen schuettler te kunnen spelen? Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Supergaaf dit, dat dit me een speler kost maakt me minder uit, Sluiter is wel een gave gast!

edit: Even mezelf corrigeren, ik wist niet dat de blessure van Baghdatis zo ernstig is, dat lees ik net pas. De woordkeuze "supergaaf" is dus niet echt goed gekozen, hoewel het wel mooi voor Sluiter is.
Reply
sluiter nu op rtl7
Reply
hij kwam dus een break achter. Nu 2-3*.. Zal bagh zich zo wel verstappen. Het nog even aankijken op service van sluiter en dan opgeven.. Sad
Reply
Nou, ik las dat het brancard werk was, dus ik neem aan dat het gewoon tijdens het laatst gespeelde punt gebeurde...
Reply
Baghdatis gilt het uit van de pijn Van onze Telesportredactie

ROSMALEN - De partij tussen Raemon Sluiter en Marcos Baghdatis in de tweede ronde van de Ordina Open is op een drama uitgelopen. De Cyprioot gleed in de eerste set uit op het gras van het centre court en verdraaide daarbij zijn linkerknie. Baghdatis gilde het meteen uit van de pijn.

Raemon Sluiter staat in de kwartfinales van de Ordina Open, nadat zijn opponent Marcos Baghdatis geblesseerd werd afgevoerd. Foto: ANP
Sluiter snelde toe met ijs en bleef zijn opponent bijstaan. De doctoren, fysiotherapeuten en toernooi-directeur Marcel Hunze stonden met lede ogen toe te kijken hoe Baghdatis, die vandaag zijn 23e verjaardag vierde, creperend van de pijn per brancard werd afgevoerd. De valpartij gebeurde op 4-3 in het voordeel van Sluiter.

De blessure van Baghdatis betekent dat Sluiter nu in de kwartfinale staat van de Ordina Open. Daarin speelt hij tegen de Israëliër Dudi Sela. Baghdatis kan nu vrijwel zeker zijn optreden op Wimbledon vergeten. Hij werd naar een ziekenhuis in Den Bosch vervoerd voor een MRI-scan.
Reply
oei.. Benieuwd of ik dit wel wil zien dus....
Reply
dat was lelijk zeg. Erg kut voor één van mijn nieuwe helden..
Reply
Nu Dudi (ik hoor dan nog steeds Scholten dat zeggen). :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haggie Wrote:haha dancevic wordt zo ver de baan uit gespeeld dat hij op zijn eigen bank terecht komt en met deze bank achterover valt Hakkuh

ik zag het net op eurosport 2 :lol: Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dinsdag, 16 Juni om 19:15:06 | 1715 keer bekeken
Apeldoorn - De politie heeft maandagavond een 53-jarige verwarde man uit Hoogeveen aangehouden in het centrum van Apeldoorn. Omstreeks 22.30 uur kwam bij de politie de melding binnen van een verwarde man in het centrum. De man had nog een rekening bij een horecagelegenheid openstaan en was vervelend geweest op het terras.

Op de Marktstraat zagen de agenten de man met zijn hoofd tegen de muur slaan. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Hij rende weg toen hij de politie zag, maar die had hem snel ingehaald. Hij weigerde zijn identiteit te tonen aan de politie. De man is meegenomen naar het bureau maar weigert mee te werken. Op advies van een arts is de man overgebracht naar het ziekenhuis.

Jongens, ik ben 41 en ben na Rosmalen gewoon naar huis gereden. Geloof me. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:lol:
Reply
Ik was vandaag bij Sluiter-Baghdatis en het zag er echt lelijk uit. Hij schreeuwde het echt uit, en Sluiter kwam meteen met ijs aanrennen. Lang nadat Marcos het stadion had verlaten op de brancard, onder stevig aanmoedigingsapplaus moest de umpire de partij nog beeindigen. "Ladies and Gentlemen, Marcos Baghdatis has to retirë." Zover waren we al Smile. Sluiter zei achteraf wel eerlijk: "Ik gun het hem echt niet, het is een goeie gast en ik heb zelf ook van ver terug moeten vechten na zo'n lange blessure. Hij was nog niet top, maar was op de weg terug. Dat is dit een drama voor hem. ... Maar ik heb de punten ook hard nodig."
Reply
Die gekke Becker wint gewoon weer een TB, na de hele set een break achter gestaan te hebben en in de tb zelfs een dubbele mb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Boris
Reply
Ja, dat is idd grote klasse, en ook nog eens goed nieuws voor FTM
Reply
Was die Barrois nou één van de beste grasspeelster zei Krajicek?
Reply
Krajicek praat wel vaker onzin als ze verliest
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ai, 2 virtuele mps gemist door Becker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Keurig in 2 setjes Boris. =D>
Reply
Hup Navarro
Reply
Klasse hoor Becker...Toch minder gekozen
Nu Ferrer...Die mag niet verliezen!
Reply
Prima Becker!
Reply
Ferrer Undecided
Reply

Forum Jump: