The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
En Sneijder als vrije verdediger, opkomend, heersend en verdelend op het veld :^o
Reply
Woedende Pranjic: ‘Heerenveen speelt spelletjes’
17/06/2009 11:16

Danijel Pranjic is woedend op SC Heerenveen. De Friese club gaat vooralsnog niet akkoord met een bod van Bayern München op de Kroatische international, tot grote ergernis van de speler.

'Dit is een ramp', laat Pranjic aan Voetbal International weten vanuit zijn geboorteland. 'Ik zou hier op vakantie moeten zijn, maar zo voelt het op dit moment niet. SC Heerenveen speelt spelletjes. Ik kan naar Bayern München, een absolute droomclub, maar Heerenveen laat me niet gaan omdat ze per se een half miljoen meer willen.'

Bayern deed in eerste instantie een bod van zes miljoen euro op Pranjic. Dat werd later nog iets verhoogd, maar opnieuw verkondigde Heerenveen een nee. Het verschil tussen vraag en aanbod ligt nu rond de half miljoen euro.

Pranjic: 'Ik begrijp het gewoon niet. Vier jaar lang heb ik alles gegeven voor deze club, álles! Altijd ben ik loyaal geweest naar Heerenveen toe en nu gunt de club me mijn droomtransfer niet. Ik heb nog met directeur Yme Kuiper gesproken, maar hij houdt vast aan zijn vraagprijs. Heerenveen wil gewoon het maximale voor mij vragen.'

Bayern gaf eerder zelf al aan dat de transfer mogelijk op losse schroeven komt te staan als Heerenveen niet akkoord gaat met het tweede bod. De kans dat Pranjic ooit nog voor Heerenveen speelt lijkt uitgesloten, maar zeker van zijn transfer naar de club van Louis van Gaal is hij ook nog niet. 'Ik weet het momenteel allemaal niet. Begrijp er ook niks van en ben op dit moment gewoon enorm teleurgesteld.'
Reply
Ik vind Heerenveen nu wel erg (overdreven) halsstarrig. Dat je bij die lul van 'n Alves moeilijk doet, akkoord. Maar op deze manier wordt Pranjic wellicht een imo zeer verdiende transfer door de neus geboord, en iig houdt deze gewaardeerde (ex)speler nu allicht alsnog een onplezierig gevoel over aan zijn periode bij H'veen. Slecht signaal naar andere (potentiële) spelers van H'veen, me dunkt...
Reply
Ja, ik las het ook net...ik ken ook nog een andere kant van het verhaal.

Heerenveen heeft overleg gehad over de vraagprijs van 7,5Mio met Pranjic. Pranjic is hiermee akkoord gegaan, terwijl eerder de vraagprijs boven of rond de 10Mio zou hebben gelegen. Bayern gaat al min of meer akkoord met dit bedrag, krijgt toestemming van Heerenveen om met Pranjic te onderhandelen, Bayern en Pranjic komen tot een akkoord, Pranjic wordt medisch goedgekeurd.

Daarna biedt Bayern opeens een bedrag tussen 5 en 6Mio, waarna ze zeggen dat Heerenveen maar even water bij de wijn moet doen....

Tsja, wat is waarheid dan. Pranjic heeft veel betekent voor Heerenveen, maar om hem nu voor 2 knopen en een afgekauwde kauwgombal de deur uit te doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
maar bayern moet gewoon betalen wat er gevraagd wordt. eerst met de speler tot overeenstemming komen en vervolgens moeilijk doen over de vraagprijs is ook niet chique. je maakt de speler gek en gaat dat vervolgens inzetten in de onderhandelingen.

ze moeten gewoon betalen, die moffen.
Reply
waf Wrote:ze moeten gewoon betalen, die moffen.

Uiteraard. Stel Heerenveen accepteert nu die 6Mio en geeft dus een miljoen toe. Volgende week verkast opeens Ribéry voor 50Mio+.
Wie lacht er dan? Juist, imo speelt juist Bayern een smerig spelletje....

Als ik Yme Kuiper was, zou ik de vraagprijs nu gewoon verhogen: "7,5Mio + een oude fiets uit de oorlog!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
als het zo gegaan is zoals jij zegt had yme 9 mio moeten vragen op het moment dat bayern zakte naar 6.

ik zou gewoon voet bij stuk houden. en pranjic moet niet huilen en gewoon op vakantie gaan. hij ziet wel waar hij zich moet melden. moet hij maar niet zo'n lang contract tekenen.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ze moeten gewoon betalen, die moffen.

Uiteraard. Stel Heerenveen accepteert nu die 6Mio en geeft dus een miljoen toe. Volgende week verkast opeens Ribéry voor 50Mio+.
Wie lacht er dan? Juist, imo speelt juist Bayern een smerig spelletje....

Als ik Yme Kuiper was, zou ik de vraagprijs nu gewoon verhogen: "7,5Mio + een oude fiets uit de oorlog!"

Of 6 miljoen + van Bommel. OSmile
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:als het zo gegaan is zoals jij zegt had yme 9 mio moeten vragen op het moment dat bayern zakte naar 6.

ik zou gewoon voet bij stuk houden. en pranjic moet niet huilen en gewoon op vakantie gaan. hij ziet wel waar hij zich moet melden. moet hij maar niet zo'n lang contract tekenen.

Mmm, moet zeggen dat jullie beiden ook wel weer een punt hebben. Bayern zijn kneiterige moffen, klopt wel, en Pranjic heeft zelf dat lange contract getekend...
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ze moeten gewoon betalen, die moffen.

Uiteraard. Stel Heerenveen accepteert nu die 6Mio en geeft dus een miljoen toe. Volgende week verkast opeens Ribéry voor 50Mio+.
Wie lacht er dan? Juist, imo speelt juist Bayern een smerig spelletje....

Als ik Yme Kuiper was, zou ik de vraagprijs nu gewoon verhogen: "7,5Mio + een oude fiets uit de oorlog!"

'Bayern bereid om Ribéry te verkopen'
Uitgegeven: 17 juni 2009 13:35
Laatst gewijzigd: 17 juni 2009 13:35

MÜNCHEN - Bayern München is bereid om sterspeler Franck Ribéry te verkopen. Dat meldde het doorgaans goed ingevoerde magazine Bild woensdag.
De Fransman zou bij de clubleiding hebben aangegeven graag te willen vertrekken uit München.
''We zijn het met elkaar eens'', zei president Franz Beckenbauer in Bild. ''Als hij echt weg wil, moeten we met dat probleem omgaan.''

55 miljoen

Ribéry moet de derde topaankoop worden van Florentino Perez, de nieuwe voorzitter van Real Madrid. Hij haalde eerder al Kaká en Cristiano Ronaldo naar de hoofdstad van Spanje.
Volgens berichten in de Spaanse media moet de Franse middenvelder ongeveer 55 miljoen euro kosten. Bayern München nam Ribéry twee jaar geleden voor bijna de helft van dat bedrag over van Olympique Marseille.
Reply
Tadááá en wat is dan een half miljoen voor Bayern, als ze Pranjic écht graag willen hebben?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
[Image: m1dz67saua14.jpg]
Reply
[Image: m1dz67sat615.jpg]
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Nieuwe keeperstrainer FC Volendam:
[Image: 070107luckyajax18.jpg]

:Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
"Goed getraind vandaag, Jeroen! Big Macje halen?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:Big Grin

En dan nog ander FC Volendam nieuws:

Quote:Rowin van Zaanen speelt waarschijnlijk ook komend seizoen nog in het shirt van FC Volendam. De linkeraanvaller die onlangs een overgang naar NEC aan zich voorbij zag gaan heeft zijn contract niet voor 1 juni opgezegd waardoor zijn contract automatisch verlengd is. Clubs die Van Zaanen aan zich willen binden dienen daardoor ook een transfervergoeding aan FC Volendam over te maken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Alleen Van Bronckhorst mag van Feyenoord blijven'
Geschreven op woensdag, 17 juni om 16:57

Behalve aanvoerder Giovanni van Bronckhorst mag iedereen vertrekken bij Feyenoord. Dat meldt Voetbal International. Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden vanwege hun te hoge salarissen her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs.

Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro. De club uit Rotterdam-Zuid kan alleen spelers kan kopen met hulp van externe financiers die in deze constructie ook garant moeten staan voor het salaris. Op die manier wisten de Kuipebewoners Dani Fernández aan zich te binden.

Alhoewel Feyenoord openstaat voor een transfer van diverse spelers, ligt de beslissing bij de spelers. En die hebben allemaal een doorlopend contract. Zo had Feyenoord een half jaar geleden ingestemd met een transfer van Makaay naar AS Monaco. De aanvaller zelf zag echter niets in een nieuw buitenlands avontuur. In het uiterste geval kan de club besluiten spelers met doorlopende contracten transfervrij te verklaren.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:[Image: m1dz67saua14.jpg]


Wat is dat voor getal 7.5.000.000 ?

Zeveneneenhalfmiljoen (7.500.000) ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:
waf Wrote:[Image: m1dz67saua14.jpg]


Wat is dat voor getal 7.5.000.000 ?

Zeveneneenhalfmiljoen (7.500.000) ?

Ja. Niet zo moeilijk, toch? En wat maakt het uit?
Reply
75 miljoen, lijkt me prima prijs voor Drenthe.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En nog meer Volendam-transfers:
Quote:'Vlugge Japie' tekent contract bij FC Volendam
FC Volendam heeft zich met het oog op komend seizoen versterkt met een tweetal talenten. Jaap 'Vlugge Japie' Molenaar en Nick Tol komen beiden over van zaterdaghoofdklasser RKAV Volendam.

Molenaar, een 23-jarige aanvaller, en de twintigjarige middenvelder Tol tekenen bij de Wijdbroeken een éénjarig contract. Dit laat de Jupiler League-club weten op zijn digitale thuis.

Tol is overigens de zoon van een bekende oud-voetballer. Pier Tol maakte tijdens zijn loopbaan furore bij onder meer AZ'67. Met deze club legde hij in 1981 beslag op de eerste landstitel uit de geschiedenis van de Alkmaarse club.

Hij lijkt een beetje op een kruising tussen Jeroen Verhoeven en Melvin Platje.....
[Image: vlugge-japie2.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:Alleen Van Bronckhorst mag van Feyenoord blijven'
Geschreven op woensdag, 17 juni om 16:57

Behalve aanvoerder Giovanni van Bronckhorst mag iedereen vertrekken bij Feyenoord. Dat meldt Voetbal International. Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden vanwege hun te hoge salarissen her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs.

Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro. De club uit Rotterdam-Zuid kan alleen spelers kan kopen met hulp van externe financiers die in deze constructie ook garant moeten staan voor het salaris. Op die manier wisten de Kuipebewoners Dani Fernández aan zich te binden.

Alhoewel Feyenoord openstaat voor een transfer van diverse spelers, ligt de beslissing bij de spelers. En die hebben allemaal een doorlopend contract. Zo had Feyenoord een half jaar geleden ingestemd met een transfer van Makaay naar AS Monaco. De aanvaller zelf zag echter niets in een nieuw buitenlands avontuur. In het uiterste geval kan de club besluiten spelers met doorlopende contracten transfervrij te verklaren.

dit is dus zo'n slecht artikel. uiteraard wordt niemand geciteerd. er wordt een aantal berichten aan elkaar gelinkt en vervolgens een aanname gedaan. in het artikel worden ook namen genoemd.

kijk, uiteraard is iedereen te koop. ook gio. voor de juiste prijs. misschien is zelfs iemand transferrvrij beschikbaar. maar dit artikel suggereert dat feyenoord van spelers afwil. dan ben je dus alleen maar onrust aan het stoken.

vi, rot op met je verhalen. het is allang duidelijk dat jullie er vaker naast zitten dan raak.

en wat moet feyenoord nu doen? niet reageren (verhaal eigen leven), ontkennen (=verdacht) zeggen dat al die spelers niet op een lijstje staan (he, er is dus toch een lijstje)....
Reply
Alleen de titel is natuurlijk al helemaal verkeerd. Als alleen Gio mag blijven móet de rest weg. Dat is gewoon onzin. Gio moet blijven, de rest mag weg als de juiste prijs wordt betaalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Alleen de titel is natuurlijk al helemaal verkeerd. Als alleen Gio mag blijven móet de rest weg. Dat is gewoon onzin. Gio moet blijven, de rest mag weg als de juiste prijs wordt betaalt.


Ik dacht dat Gio juist de grootste poenschepper was?
Lijkt mij dat hij dan als 1e pleite moet. Zo goed vind ik hem nou ook niet, voor 2mio per jaar....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Gio is natuurlijk een ander verhaal. Hij heeft vorig jaar als enige een ruime voldoende gehaald, daarnaast is ie op en top clubman, gaat ie voorop in de strijd en is ie belangrijk in de groep.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:'Reserve Hersi wil vertrekken bij FC Twente'
19/06/2009 09:41

Youssouf Hersi wil vertrekken bij FC Twente. De aanvallende middenvelder komt naar zijn zin te weinig aan voetballen toe bij de nummer twee van de Eredivisie, bericht het Algemeen Dagblad.

Hersi staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij FC Twente. Maar het afgelopen seizoen moest hij Kenneth Perez al voor zich dulden, terwijl de Enschedese club met de Irakees Nashat Akram, die momenteel actief is tijdens het toernooi om de Confederations Cup, een nieuwe concurrent heeft aangetrokken voor diezelfde positie.

Tijdens de vorige competitie verscheen Hersi 21 keer in het veld. Maar onder coach Steve McClaren had hij vooral een rol als invaller. De Engelse trainer stuurde de middenvelder dertien duels als invaller het veld in en gunde hem 843 speelminuten. Hersi maakte één doelpunt.

Iets voor Heracles? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Munsterman irriteert Ajax in strijd om Elia
19/06/2009 09:14

Ajax stoort zich aan de houding van FC Twente. De Amsterdamse club wil Eljero Elia inlijven, maar klaagt over een gebrekkige communicatie met de leiding in Enschede.

Ajax bracht onlangs een bod van naar verluidt acht miljoen euro uit op Elia, maar FC Twente liet vorige week vrijdag weten dat voorstel af te wijzen. Sindsdien proberen de Ajacieden in contact te komen met de Enschedese voorzitter Joop Munsterman, maar vooralsnog zonder succes.

'Wij stellen vast dat Joop Munsterman zich volstrekt onbereikbaar houdt sinds ons bod er ligt', vertelde Ajax-directeur Henri van der Aat in het Algemeen Dagblad. 'Hij is op geen enkele manier persoonlijk te spreken en die manier van doen irriteert.'

Elia heeft al enkele keren verteld deze zomer weg te willen bij FC Twente. Maar Munsterman heeft op zijn beurt gemeld dat hij de 22-jarige vleugelspeler alleen aan een buitenlandse club wil verkopen en niet aan een concurrent, zoals hij Ajax bestempelt.

'Door de groei die de club doormaakt, doen we op veel gebieden niet meer voor de traditionele Nederlandse topclubs onder en verkopen we onze huid zo duur mogelijk', legde Munsterman uit. 'We laten ons nu eenmaal niet zomaar verzwakken.'

En als je dit via de media speelt, gaat die sukkel natuurlijk ineens wel meewerken... #-o #-o
Reply
Gerben Zonderland Wrote:'Reserve Hersi wil vertrekken bij FC Twente'

Na het missen van de penalty in de bekerfinale gaat ie in Heerenveen nu door het leven als: Youssouf Merci!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Iets voor Heracles? :wink:

In Vitesse-shirt wist hij het Polman al massaal tegen zich te krijgen met zijn geduik en gejank, laat staan toen hij ook nog is voor de rooien ging spelen...

Buiten dat zou het wel een versterking zijn Wink Cziommer wil zonodig nog een gesprek met Koeman over zijn toekomst bij AZ, ik vraag me af of hij komt.

Mukkus Wrote:Na het missen van de penalty in de bekerfinale gaat ie in Heerenveen nu door het leven als: Youssouf Merci!

Het vingertje op zijn mond richting de Heerenveen aanhang na de treffer van hem blijkt achteraf het mooist!
Reply


Forum Jump: