The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
Zo belangrijk, go Frank!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus Dancevic, van 4-2 naar 4-7 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Leo. Van 3-4** naar 7-4. =D>
Kan overigens ook wel 0-4 hebben gestaan maar ik kwam erin bij 3-4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk, Dancevic laat zien net zo'n prutser te zijn als Benneteau =P~
Reply
Of Leonardo is gewoon een held. Notworthy
Reply
Dat zou ook kunnen, maar dat vind ik toch niet direct.

Cuevas geeft Dancevic in ieder geval het goede voorbeeld, hoe in een wedstrijd te blijven, en uiteindelijk hopelijk alsnog te winnen =D>
Reply
Die Mayer is wel opvallend goed bezig ja. Maar het is natuurlijk nog niet gedaan, al moet Frank zijn kansen wel gaan benutten...
Reply
Maar dat is die Mayer eigenlijk al een tijdje (helaas), toch vind ik het een bijzondere keuze op gras, die wel goed uit lijkt te pakken.
Reply
Op RG was hij al een servicekanon, maar dan nog idd. Wederom een veilige keuze die goed uit lijkt te pakken...
Reply
frank gaat zoals verwacht verliezen. Had gister al moeten gebeuren
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat ik niet snap is dat mensen hier Schuettler als favoriet zien maar 'm niet hebben. Hij was al door, daarna Bakker/Phau is ook te doen en nu tegen Chardy. Als je denkt dat ie daarvan wint moet je 'm natuurlijk hebben voor die 90 punten. Hij heeft 't in 't verleden leuk op gras gedaan maar is nu al een tijdje over the hill natuurlijk.
Reply
Haggie Wrote:frank gaat zoals verwacht verliezen. Had gister al moeten gebeuren

Voor jou was 't beter geweest als ie dinsdag al had verloren. :8:
Reply
centre court Wrote:Wat ik niet snap is dat mensen hier Schuettler als favoriet zien maar 'm niet hebben. Hij was al door, daarna Bakker/Phau is ook te doen en nu tegen Chardy. Als je denkt dat ie daarvan wint moet je 'm natuurlijk hebben voor die 90 punten. Hij heeft 't in 't verleden leuk op gras gedaan maar is nu al een tijdje over the hill natuurlijk.

Omdat het natuurlijk een enorme drol is die van iedereen kan verliezen, zeker in R1/R2. Als je al setpunten tegen krijgt tegen Devilder op gras, zegt dit best wat. Maar hoe verder hij komt in een toernooi, hoe gevaarlijker hij wordt. En Chardy was gisteren natuurlijk niet best tegen Norman.
Reply
En hij is niet goedkoop.
Reply
Klasse Frank!
Reply
Nu 5-4 Dancevic...Hij mag voor de set serveren.
Kom op Chardy...Anders wordt het wel heel dramatisch
Reply
Vanaf nu zet 't verval van Hantuchova in. Staat nog 6-1 *2-1 voor tegen Safina maar nu 0-40. Dat worden gewoon nog 2 snelle setjes voor Safina.

Meteen bp Chardy.
Reply
Klasse Frank =D>
Reply
Come on Schuettler!!!
Reply
mindlight Wrote:Dat zou ook kunnen, maar dat vind ik toch niet direct.

Cuevas geeft Dancevic in ieder geval het goede voorbeeld, hoe in een wedstrijd te blijven, en uiteindelijk hopelijk alsnog te winnen =D>
Mooi dat wederom het vertrouwen in een held van ML wordt afgestraft door mijn held! Dat geeft vertrouwen voor Santoro straks.
Reply
Belangrijke fases nu, hup Frank en Chardy!
Reply
Nja de volgende heldenkraker staat alweer op het program, hoewel ik het ditmaal niet erg vind als de jouwe wint.
'
Hup Dancevic, hup Chardy
Reply
Mayer en Chardy leggen het af...ooooooooooh ](*,)
Reply
Ad Wim Wrote:Die buurs zien we hier de laatste tijd maar weinig, die is me ook uit vorm! Dat wordt nog leuk op Wimbledon, waarschijnlijk raakt ie al in paniek \Big Grin/

het interesseert me allemaal niet meer zo....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Frank!
Reply
Maandag werd er voor mijn neus een man van de tribune gehaald..... En wat lees ik nu :

ROSMALEN - Er komt volgens de Britse media een onderzoek naar verdachte gokpraktijken bij het grastennis-toernooi Ordina Open in Rosmalen. Volgens de Engelse krant The Independent zouden er ongewone weddenschappen zijn afgesloten op de tenniswedstrijd tussen de Spanjaard Oscar Hernandez en de Oostenrijker Daniël Köllerer.
The Independent meldt dat de internationale tennisbond een groep beroepsgokkers op het spoor is die zich bezighoudt met omkoping.

Deze week werd er in Rosmalen een Rus aangehouden die ervan wordt verdacht dat hij met zijn laptop op de tribune bij het Ordina Open gokte op tennisduels.

Zal dat deze man geweest zijn... Hmmmm :-k
Reply
Klasse Frank!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Die buurs zien we hier de laatste tijd maar weinig, die is me ook uit vorm! Dat wordt nog leuk op Wimbledon, waarschijnlijk raakt ie al in paniek \Big Grin/

Aha, jij bent weer alle kasten en lades af aan het zoeken naar je movitatie? Of ben je deze ditmaal niet kwijt? :8:
Reply
buurs Wrote:

[baby]
Reply
buurs Wrote:

Opmerking van de week dit \Big Grin/

Het gaat weer even wat minder, en meteen zo'n opmerking. Wat was het laatst ook alweer, de motivatie was weg? Toen werd je 1e, en toen was het opeens weer fantastisch en postte je hier elke minuut, en nu weer dit Undecided

Wat ben je ook een zacht ei.
Reply

Forum Jump: