The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
Sela speelt nu trouwens wel droevig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daar is de opgave, CC, kom eens door met een update man
Reply
Pfff, dit is wel heel gunstig voor FTM, maar dat het ten koste gaat van zo'n held...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zag er echt heel smerig uit. In eerste instantie dacht ik aan gebroken been of enkel, maar hij ging heel voorzichtig lopend het veld af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dima mist een 15-40, maar die moet toch een set verliezen...
Reply
Ja in FTM opzicht is dit super, maar toch maak ik me ernstige zorgen. Als hij niet mee kan doen aan Wimbledon is het direct een gedevalueerd toernooi.
Reply
Toe maar jongens.
Daar valt natuurlijk niet tegen te managen. Baghdatis en Ljubicic geblesseerd en Ferrer geen zin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:Dat zag er echt heel smerig uit. In eerste instantie dacht ik aan gebroken been of enkel, maar hij ging heel voorzichtig lopend het veld af.

:eeeek:
Revalideren gaat hij niet meer, dat staat wel vast, dan zou dit wellicht einde carriere zijn? Sad
Reply
Hij gaat natuurlijk Wimbledon niet spelen ML. Als je zo door je onderbeen/enkel heen knalt speel je voorlopig niet. Toch op z'n minst opgerekte enkelbanden dit. En dan heeft ie geluk.
Reply
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Wimbledon kan wel eens over zijn dit jaar, maar hij tennist dit jaar nog wel weer denk ik.
Reply
Chardy mist een bp op 2e service. ](*,)
Reply
Dat had je er nog niet bij verteld CC, hij ging dus door zijn been heen....

Ljubicic wilde een paar maanden geleden al stoppen, maar is doorgegaan omdat hij wat WC's kreeg en het ineens weer ging lopen. Als hij nu weer wegzakt op de ranglijst, gaat hij echt stoppen, dat heeft hij al aangekondigd. En dat zou doodzonde zijn.

Ik hoop dat Kuiper gelijk heeft en het meevalt, want dit gun ik hem absoluut niet. Eerste mustpick iig weg voor Wimbledon.
Reply
Klasse Chardy!
Reply
Weg met die rotmof
Reply
Dat maakt nog iets goed...
Reply
mindlight Wrote:Dat had je er nog niet bij verteld CC, hij ging dus door zijn been heen....

Ljubicic wilde een paar maanden geleden al stoppen, maar is doorgegaan omdat hij wat WC's kreeg en het ineens weer ging lopen. Als hij nu weer wegzakt op de ranglijst, gaat hij echt stoppen, dat heeft hij al aangekondigd. En dat zou doodzonde zijn.

Ik hoop dat Kuiper gelijk heeft en het meevalt, want dit gun ik hem absoluut niet. Eerste mustpick iig weg voor Wimbledon.

Ik ben geen dokter natuurlijk, maar hij ging lopend het veld af en kon er wel licht op staan.
Baghdatis leek veel erger.
Reply
Alleen maar 2e services bij Chardy, kom op nou!
Reply
En 0-40, dit gaat toch niet ook nog mis he.
Reply
kuiper Wrote:Toe maar jongens.
Daar valt natuurlijk niet tegen te managen. Baghdatis en Ljubicic geblesseerd en Ferrer geen zin
Ferrer is natuurlijk wel tegen te managen. Daar moet je vooral tegen managen...
Reply
Ljubo ook nog dit...Kloteweek!!!
Reply
Die Sela gaat maar door joh, nu werkt ie alweer ff 6 bps weg. kom op raemon.
Chardy werkt een 0-40 weg. Beslis 'm!
Reply
Komt ie terug tot deuce, slaat ie weer een df...
Reply
En dan weer een DF. ](*,)
Reply
Godver, lul!
Reply
Neeeeeeeeeeeeee. Wat een kutdag zeg.
Reply
Wat een kutzooitje allemaal! Ik wordt niet goed van die Sela, eerst maakt hij Igor mentaal kapot en nu weet hij tegen Sluit alweer 6 bp's weg te werken...
Reply
Wat doet me dit weer denken aan Clement-Schuettler, bijna binnen en toch zo ver weg.
Reply
centre court Wrote:Neeeeeeeeeeeeee. Wat een kutdag zeg.
Reply
Chardy serveerde voor de match...
:cry:
Reply
Ik zeg toch. Het is een vreselijk Duitser. Er zijn Duitsers en Uber-Duitsers. Hij valt in de categorie, Mattheus, Voller, Ballack, etc.
Reply

Forum Jump: