The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen
Anders sla ik de meest voor de hand liggende optie over :lol:
Reply
Sluiter speelt goed zeg, kom op, unieke kans dit!

Toch blijf ik die Becker ook wel een symphatieke gast vinden.
Reply
Zo goed vind ik hem eigenlijk nog niet eens. Hij was vrijdag sowieso een stuk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb behalve de pot tegen Gimeno nog niets gezien, en vind het nu echt wel goed hoor.
Reply
Ik had de stand nog niet eens bekeken aangezien ik er vanuit ging dat de top 3 in de week ook wel Tursunov zouden hebben. Maar ik sta nu gewoon 1e met de drie te kiezen jongens allemaal in m'n team, dus ik ben gewoon weekwinnaar :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede punten van Becker nu, en de verdiende setwinst.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik had de stand nog niet eens bekeken aangezien ik er vanuit ging dat de top 3 in de week ook wel Tursunov zouden hebben. Maar ik sta nu gewoon 1e met de drie te kiezen jongens allemaal in m'n team, dus ik ben gewoon weekwinnaar :eeeek:

Idd, feli! Eindelijk een medaille Wink

edit: en hoe kostbaar is die choke van Bogdanovic gebleken :|
Reply
Feli, Ad Wim!
Voor mij eindelijk ook weer eens een degelijke week. De opgave van Ljubicic doet me nog de das om voor de weekwinst.
Reply
Oei, de break achter in de 2e set. Kom op, Sluiter!
Reply
Helaas voor Sluit, gewoon niet goed genoeg.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had de stand nog niet eens bekeken aangezien ik er vanuit ging dat de top 3 in de week ook wel Tursunov zouden hebben. Maar ik sta nu gewoon 1e met de drie te kiezen jongens allemaal in m'n team, dus ik ben gewoon weekwinnaar :eeeek:

Idd, feli! Eindelijk een medaille Wink

edit: en hoe kostbaar is die choke van Bogdanovic gebleken :|
Dank heren. Zo zie je maar weer dat een beetje tergen werkt bij mij.

En ML, ontzettende Kuiper! Wink
Reply
Sluiter heeft wel een punt trouwens, replay the point was echt belachelijk.
Reply
:lol:

Maar ook zo ongelofelijk waar ondertussen. Bogdanovic had het gewoon af moeten maken, dan hadden wij nu niet over medailles gepraat. Maarja, als-dan, het telt allemaal niet.
Reply
Nice, er ontstaat gewoon een Davis Cup sfeertje op Rosmalen :lol:
Reply
Tja, dat is op zich zo, maar daar hebben we het eerder over gehad. En hij heeft niet eens mp gehad...

Ik had ook graag Chardy het zien afmaken, en Gicquel. En Youzhny geen wanprestatie zien leveren, en Benneteau vervolgens...
Reply
Als dat allemaal uitgekomen zou zijn, was de weekwinst inderdaad voor mij geweest, dat had ik ook graag gezien Wink

Maar het niet hebben van MP's is dus een criterium? Die ga ik onthouden :-"
Reply
mindlight Wrote:Als dat allemaal uitgekomen zou zijn, was de weekwinst inderdaad voor mij geweest, dat had ik ook graag gezien Wink

Maar het niet hebben van MP's is dus een criterium? Die ga ik onthouden :-"
Dat lijkt me gek, aangezien ik dan nog meer punten zou hebben :Big Grin

En nee, dat is niet per se het criterium. Maar het was gewoon een close pot tussen Boggo en Tursunov, dus als je dan niet eens mps hebt gehad...
Reply
Dan heb je niet op het punt gestaan dat je het af kan maken? 5*-3 in de beslissende tb is gewoon zo'n moment... En het is gewoon wegchoken als je het dan niet doet.

En als Bogdanovic zou hebben gewonnen, en al die "als" varianten van jou ook zouden zijn uitgekomen, ja dan had ik zeker de weekwinst te pakken.
Reply
Mat potje zeg. Gewoon een maatje te groot en Sluiter heeft het ook niet echt om kunnen keren.

Wel zuur, 4 ATP finales en allemaal verliezen...
Reply
Nogal ja, en vergeet ook zijn future finale niet van dit jaar die verloren ging... :wink:
Reply
Twee zelfs!
Maar desalniettemin natuurlijk een mooie, hoopvolle week.

En nu, hop naar Dima!
Reply
Die prompt de 1e set met een ace =D>
Reply
mindlight Wrote::lol:

Maar ook zo ongelofelijk waar ondertussen. Bogdanovic had het gewoon af moeten maken, dan hadden wij nu niet over medailles gepraat. Maarja, als-dan, het telt allemaal niet.
Het was gewoon een verwachtte choke van Bogdanovic, heel wat anders dan een ongelukkige blessure van Ljubicic.
Reply
Ai, dat mag dan eigenlijk niet gebeuren, kom op Dancevic! Anders gaat Buurs nog op me uitlopen ook...
Reply
Nare man die umpire.
Reply
Voor wie moet ik eigelijk zijn bij Dancevic-Tursunov? Lastig nu de teams niet te zien zijn.
Reply
=D> voor Sluiter.
Reply
andre Wrote:

Het was gewoon een verwachtte choke van Bogdanovic, heel wat anders dan een ongelukkige blessure van Ljubicic.

Dank je Andre, dat klopt inderdaad. En Ljubicic is zeker flink balen, maar dat geldt altijd bij lullige blessures.
Reply
andre Wrote:Voor wie moet ik eigelijk zijn bij Dancevic-Tursunov? Lastig nu de teams niet te zien zijn.

Tursunov in jouw geval, die is fors minder gekozen.
Reply
andre Wrote:

Ongeveer hetzelfde eigenlijk. Santoro stond nl wel gewoon een break voor in de tweede. Het was nou niet zo dat Ljubicic op 6-4 5-2 stond...
Reply

Forum Jump: