The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
ik snap dat de week openstond, maar ik kon mijn gekozen spelers niet zien. Ik zag nog steeds andreev en dat irriteerde me een beetje :wink:

Maar dank je wel Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hehe ik snap het, deze week geen Andreev? Lijken mij 90 zekere punten =P~
Reply
Let iedereen er ajb even op dat het Daniel Evans is, die niet te kiezen is trouwens, ipv Brendan Evans die per abuis wel in de loting stond. Dit is inmiddels veranderd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Let iedereen er ajb even op dat het Daniel Evans is, die niet te kiezen is trouwens, ipv Brendan Evans die per abuis wel in de loting stond. Dit is inmiddels veranderd.

Jaja, het heeft 1,5 uur verkeerd gestaan, denk niet dat in die periode heel veel mensen deze Evans hebben gekozen Wink
Reply
Ik wist niet dat het maar 1,5 uur verkeerd had gestaan. Ik ging er vanuit dat het de hele tijd al verkeerd had gestaan. Ik zag het toevallig en ik kan me goed voorstellen dat mensen Brendan Evans zouden nemen tegen Davydenko. Daarom deze post...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh het is ook niet erg ofzo, maar uit het andere topic waarin je dit postte had je dit op kunnen maken. Maargoed dat er vandaag iemand scherp was, anders had het idd wel mis gegaan.
Reply
Haha sorry, dat zie ik nu pas. Ik had het snel gepost en niet de opmerkingen daarboven gelezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lastig...Kom er nog niet uit...Al 20 opties gehad geloof ik
Reply
Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Canas...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...
Reply
kuiper Wrote:Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:

Ga je nu al op de goktour Kuiper?

Ik maak ook een team en ga voor het grootst mogelijk team van winnende eerste ronde-spelers (imo).
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...

Oke, denk het zelf niet maar is inderdaad geen sterk blokje. Simon zal wel doorgaan van deze 8 verwacht ik.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...

Oke, denk het zelf niet maar is inderdaad geen sterk blokje. Simon zal wel doorgaan van deze 8 verwacht ik.
Ik denk het ook niet maar de kans is aanwezig.
En jij maakt me belachelijk over een vierde ronde maar hij heeft hier zelfs al een keer in de kwart gestaan! :-$
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.
Ik verwacht ook van Levine Llodra het minst, maar Llodra haalt wel vrij zeker 45 punten en Levine heeft er al 35. En Dancevic en Mahut zijn op papier de beste grasspelers, maar die hebben weer lastige 2e rondes. Lapentti heeft de makkelijkste loting, maar heeft weer geen enkele warm-up gespeeld en is oud.
Maar goed, het gaat (hopelijk) maar om een paar puntjes verschil...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even de OOP aan het doornemen...Geen enkele Nederlandse deelname toch wel dramatisch.
Mis wel de wedstrijden zoals Sluiter die speelde vorige week...En dat was nog maar op Rosmalen.
Reply
Tripplexxx Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:

Ga je nu al op de goktour Kuiper?

Ik maak ook een team en ga voor het grootst mogelijk team van winnende eerste ronde-spelers (imo).

Ik heb niet eens een groot team, maar ga voor de subtoppers die het moeten doen als de echte toppers het laten afweten.
Ik ga er wel vanuit dat Roddick fit is, ik had hem eerst niet in mijn team maar als hij wel fit is staat hij er natuurlijk als Federer en Murray verstek laten gaan.
Er is natuurlijk nog iemand op de tour die iets goed te maken heeft met mij. Hij krijgt nog één kans.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nalbandian doet niet mee Kuiper :8:
Reply
=D> Djokovic...Mooie keus Kuiper
Reply
Team staat...1 onzekere eerste ronde en dus belangrijk...
Reply
kooltje Wrote:Team staat...1 onzekere keuze en dus belangrijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Team staat...1 onzekere keuze en dus belangrijk...
Klopt...Ik zal de enige zijn met die speler denk ik.
Maar niet al teveel waarde dus geen mega belang.
Reply
Ik bedoelde eigenlijk dat mijn team ook staat, maar dat ik nog 1 onzekere keuze heb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nalbandian doet niet mee Kuiper :8:

:lol: :lol:
Inderdaad, die heeft mij al te vaak een oor aangenaaid.

Maar er is er inderdaad nog één op de tour die wat goed te maken heeft bij mij (Hup Novak =D> =D> ).
Ik weet dat het wellicht nog iets te vroeg voor een gok is, maar ik neem geen genoegen met een 13e of 14e plaats. Allreen de 1e plaats telt voor mij.

Ik voel mij net een wielrenner in de Tour de France die een zwakke dag in de bergen heeft gehad en die toch moet aanvallen.
Of zie het in pokertermen dat je short komt te zitten terwijl de blinden omhoog gaan.

We zullen zien. Ik ben vanaf woensdag een paar dagen vrij en kan op Sport1 6 banen live volgen. Dat is ook wat leuker met meer spelers die je kunt aanmoedigen.
Ik heb nog gedacht aan een team met allemaal kleine spelers, maar dat wordt natuurlijk sowieso geen succes.

Op naar een finale met Roddick - Djokovic. [-o< [-o< [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Eens kijken wie we moeten aanmoedigen en wie er uit moeten vandaag:

Hup:

Federer
Mahut
Goodall
Seppi
Peya
Junquiera
Darcis
Lacko


Boe:

Hun tegenstanders
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup:
Mannarino
Blake
Federer
S. Gonzalez
Soderling
Malisse
Korolev
Mahut
Benneteau
Canas
Lacko
Llodra
Ljubicic
Dancevic
Haas

Wat een belangen vandaag al, ik zie het nu pas :eeeek:
Reply
Nou, vooruit dan maar:

Hup!
Blake
Sela
Tipsarevic
Bolelli
Korolev
Mahut
Cilic
Canas
Karlovic

De helft van mijn team komt dus vandaag in actie. Gezellig.
Reply


Forum Jump: