The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Er is trouwens ook een mobiele site van wimbledon voor goede live score pagina!

Als ik met mijn mobiel naar <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wimbledon.org">www.wimbledon.org</a><!-- w --> ga, dan pakt hij bij automatisch de mobiele site.
Dit komt waarschijnlijk door de link van RG die ik destijds heb ontvangen.

Op de homepage kan je iig naar de mobiele site gaan door op het mobieltje te klikken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Er is trouwens ook een mobiele site van wimbledon voor goede live score pagina!

Als ik met mijn mobiel naar <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wimbledon.org">http://www.wimbledon.org</a><!-- m --> ga, dan pakt hij bij automatisch de mobiele site.
Dit komt waarschijnlijk door de link van RG die ik destijds heb ontvangen.

Op de homepage kan je iig naar de mobiele site gaan door op het mobieltje te klikken.

Hier is ook een applicatie op de iPhone voor (te vinden in de App Store). Heb em geinstalleerd. Als ik op mijn werk ben kan ik iig de tussenstanden en uitslagen bekijken.
Reply
ik hoop dat <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wimbledon2009.nl/">http://www.wimbledon2009.nl/</a><!-- m --> bij Net5 net zo goed wordt als in 2008, met live beelden van 6 banen tegelijk
Reply
dat hoop ik ook.. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tnx Eli! Daar kun je gewoon gratis live potten kijken? Vorig jaar 6 banen? :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
yup, 6 of 8, weet ik niet meer. en superscherp beeld ook nog. Draaide dat hier gewoon fullscreen, en haarscherp.
Reply
Inderdaad, hopen dat ie nu weer goed werkt, en dat ie een flinke bandbreedte heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, dat maakt het werken ook leuk :lol:
Helaas veel afspraken deze week, dus zal niet al te veel overdag kunnen zien, maar 's-avonds des te meer.
Reply
centre court Wrote:Tnx Eli! Daar kun je gewoon gratis live potten kijken? Vorig jaar 6 banen? :lol:

Ik zie jou nu al zitten, beentjes omhoog.. #-o :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Tnx Eli! Daar kun je gewoon gratis live potten kijken? Vorig jaar 6 banen? :lol:

Ik zie jou nu al zitten, beentjes omhoog.. #-o :-"

Ja precies, en maar schelden op die Murray, geheel voorbijgaand aan het feit dat het eigenlijk Kendrick is die de partij van z'n leven speelt :-({|=
Reply
Murray heeft in ieder geval een tekort aan zelfvertrouwen, want hij heeft Robredo uitgezocht als trainingspartner Confused
Reply
mindlight Wrote:Murray heeft in ieder geval een tekort aan zelfvertrouwen, want hij heeft Robredo uitgezocht als trainingspartner Confused

Undecided Misschien wil hij wat rally's winnen voordat hij het toernooi in gaat..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog maar 45 minuten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi moment om de lunch naar binnen te schuiven.
Reply
Ik heb er zin aan. Ik ben zo blij dat ik woensdag t/m vrijdag vrij heb genomen.
Tennis kijken en tussendoor mij voorbereiden op de Tour de France spellen (ik zag dat ik al met 14 diverse spellen ga meedoen).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuiper, kun je mij die 14 spellen PM'en?
Reply
Graag ook naar mij, ben verslaafd aan de Tour de France :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het weer ziet er prima uit, let The Championships begin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Ik heb er zin aan. Ik ben zo blij dat ik woensdag t/m vrijdag vrij heb genomen.
Tennis kijken en tussendoor mij voorbereiden op de Tour de France spellen (ik zag dat ik al met 14 diverse spellen ga meedoen).

Klasse Kuiper! Misschien dat we op het wielerforum ff gezamenlijk wat links moeten plaatsen met pooltjes, dan kunnen we ook wat subleagues etc. opzetten.

Ik heb ook zin in deze heerlijke weken, met eerst Wimbledon en dan de Tour. Hup Ferrer ( #-o ) en Blake!!
Reply
om te beginnen:

COME ON BLAKE!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Come on Karol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Seppi, Kohl, Minar en Almagro om te beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeeee vrouwetennis..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik wacht vooral op het sb...
Reply
Alle wedstrijden waar camera's staan kunnen we via internet volgen Notworthy Notworthy Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Martijn Bok op tv Notworthy Notworthy
Reply
:| Lijkt net een wijf..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Alle wedstrijden waar camera's staan kunnen we via internet volgen Notworthy Notworthy Notworthy

via de site van NET 5 loopt alles vast??
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De eerste ballen zijn geslagen, woehoe!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Alle wedstrijden waar camera's staan kunnen we via internet volgen Notworthy Notworthy Notworthy

via de site van NET 5 loopt alles vast??

ik heb ook nog geen beelden.
Heb alleen een paar opslagen van Robson gezien :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: