The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
nr 8
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
7e ook gemist...

een echte Sela - Kunitsyn pot dit..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gvd!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Idd al 8 bp's inmiddels, klasse James =D>
Reply
bp #9
Reply
8e bp is raak.. ](*,) ](*,) ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Zou Serra zo op gaan geven? Wat een rare partij is dat :lol:
Typisch weer een Fransman, weg met die rare knakkers!

Almagro mist 2 sps helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buursweek...
Reply
Wat een kutzooitje meteen al weer ](*,)
Reply
Prima, weg met die Blake!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Buursweek...

[-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik hoop toch niet dat gelijk Blake er al uitvliegt. Dat zou natuurlijk al wel een behoorlijke domper zijn. Icon_evil Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu mist Kohl weer bps voor 6-5...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
8 games op rij voor koning lopez =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:

ik heb liever dat blake en beck beide verliezen, dan dat ze winnen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan maar in 4 Blake!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik mag toch hopen dat Blake zelfvertrouwen heeft na zijn gehaalde finale van 2 weken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik kan me nog een prachtige pot herinneren op wimbledon tussen blake en mirnyi. jij had toen Blake, ik Mirnyi. Mirnyi won. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Haggie, Ad zit maar een beetje te stoken, tweede set wordt een moeizame 6-4, maar daarna wordt de wals gestart en is er geen houden aan voor Andreas
Reply
Hij haalde zelfs een keer de finale op Queens een tijdje geleden, maar toch niks op Wimbledon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag Blake eruit, morgen Roddick. Waar kan ik tekenen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs, Beck gaat ook lekker he? :lol:

ik heb liever dat blake en beck beide verliezen, dan dat ze winnen :wink:

Dat Beck verliest staat nu wel vast, Blake keert de partij nog wel om.
Als Murray morgen bibberende handjes krijgt tegen Kendrick is er natuurlijk niets aan de hand
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Seppi. Nu hopen dat Blake alweer gaat bibberen, omdat ie nooit iets presteert hier...

Ik kan me nog een prachtige pot herinneren op wimbledon tussen blake en mirnyi. jij had toen Blake, ik Mirnyi. Mirnyi won. Notworthy
Haha, daar denk ik ook nog regelmatig aan terug. Ik weet nog wel dat ik helemaal gek werd tijdens die pot. Dat was nog in de hoogtijdagen van onze rivaliteit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Haggie Blake heeft verliest ie altijd in de 1e ronde. Al zovaak op de blacklist gestaan en toch haalt ie 'm weer van stal. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Vandaag Blake eruit, morgen Roddick. Waar kan ik tekenen?

:roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Tuurlijk Haggie, Ad zit maar een beetje te stoken, tweede set wordt een moeizame 6-4, maar daarna wordt de wals gestart en is er geen houden aan voor Andreas
Ik, stoken?

En Mannarino gaat gelukkig ook kut. Dat was toch ook wel een optie voor mijn laatste geld. Maar waarom was Gicquel dan vorige week zo dramatisch?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beck Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Als Haggie Blake heeft verliest ie altijd in de 1e ronde. Al zovaak op de blacklist gestaan en toch haalt ie 'm weer van stal. Undecided
Bij mij hetzelfde, totdat ik hem gewoon nooit meer nam en dat is me zeer goed bevallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: