The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Nee, daar komt Haas te staan. :8:
Reply
andre Wrote:Is die Peya zo goed?

Peya speelt prima alleen in de TB werd Haas opeens wakker. Vooral met de backhand slaat ie tot nu veel winners en Haas maakt veel fouten voor zijn doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Goodall nou stunt tegen Llodra, vergeef ik Mahut het dramatische verlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tanasugarn wint in Rosmalen.. Verliest hier gewoon even de 1e set van A.Parra Santonja
Reply
Stille Wrote:
andre Wrote:Is die Peya zo goed?

Peya speelt prima alleen in de TB werd Haas opeens wakker. Vooral met de backhand slaat ie tot nu veel winners en Haas maakt veel fouten voor zijn doen
Wat is Haas' doen dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Goodall nou stunt tegen Llodra, vergeef ik Mahut het dramatische verlies.

Als Goodall ook nog stunt tegen Llodra, gaat er hier iets van waarde sneuvelen...
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
andre Wrote:Is die Peya zo goed?

Peya speelt prima alleen in de TB werd Haas opeens wakker. Vooral met de backhand slaat ie tot nu veel winners en Haas maakt veel fouten voor zijn doen
Wat is Haas' doen dan?

Op gras? Djoko verslaan natuurlijk :lol:
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Goodall nou stunt tegen Llodra, vergeef ik Mahut het dramatische verlies.

Als Goodall ook nog stunt tegen Llodra, gaat er hier iets van waarde sneuvelen...
Dat is bij mij al gebeurd toen Mahut verloor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Als Goodall nou stunt tegen Llodra, vergeef ik Mahut het dramatische verlies.

Als Goodall ook nog stunt tegen Llodra, gaat er hier iets van waarde sneuvelen...
Dat is bij mij al gebeurd toen Mahut verloor...

Ja kan je nagaan...
Toen Haggie mij de sms stuurde dat het 5-0 voor Blake stond was ik al aan het rijden ,maar had het het gevoel dat het helemaal goed kwam. Het bleef even stil en toen ik net de snelweg opgedraaid was kreeg ik weer een sms met 5-7 daarin. Die telefoon heeft ook een korte vlucht door de auto gemaakt. Man man, wat was ik boos.

En dat al die andere mongolen verliezen uit m'n team vind ik nog niet zo dramatisch, maar Haas en Blake zijn natuurlijk wel belangrijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Vind ik ook, op naar de SF, van mij mag ie.

Mag het ook finale worden, Ad??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ga eens even verstandig zijn en even heel iets anders doen, zie straks de uitslagen / staakstanden wel...
Reply
klasse Haas. Keep on going en sleep deze pot gewoon binnen!!

Mahut akelige stumper! Bah!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peya mist 15-40, 1 uit 10 in bps :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu natuurlijk wel de break voor Haas met twee dramatische volley's, eikel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waar kijk je ad?

net 5 is traag bij mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/7626/watch-wimbledon-haas-vs-peya">http://www.atdhe.net/7626/watch-wimbledon-haas-vs-peya</a><!-- m -->


Come on Goodall!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
lekker llodra en haas =D>

ik ga even met de hond lopen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Godver, Llodra wint de TB. Nauwelijks 1e services van Goodall en een df. Gaat nou nog alles mis aan het eind van de dag :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit je uren te wikken en te wegen over Dancevic en Mahut...Blijkt Beck gewoon rendabeler :|
Reply
Llodra en Goodall gaan eraf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Zit je uren te wikken en te wegen over Dancevic en Mahut...Blijkt Beck gewoon rendabeler :|
Bij mij was het Mahut, Levine, Llodra of Dancevic. Dan is Levine sowieso het meest rendabel tot nu toe, maar eigenlijk twijfelde ik aan het eind alleen maar tussen Dancevic en Mahut.

Je kunt zeggen dat dat nu niet uitmaakt, maar je kunt ook zeggen dat Mahut een unieke kans laat liggen om 45 punten meer te halen met kans op meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog één setje Tommy! Gaat goed zo. Alle kleine pukkels eruit...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peya is trouwens weer met beide voeten op de grond en speelt nu dramatisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel spijtig dit hoor, Peya had sp voor 2-0 in sets voor en Goodall zat er heel dichtbij op 5-5 in de TB. Het had een topdag kunnen zijn, maar het valt net allemaal verkeerd aan het eind...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Peya is trouwens weer met beide voeten op de grond en speelt nu dramatisch.
Hoe speelt Haas dan/ 3-1 Peya namelijk
Reply
Ik was even weg, maar Peya lijkt toch uitstekend te gaan?
Reply
Nou, nee hoor, het is echt een dramatische pot. Peya is nu gewoon de minst slechte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel grappig trouwens, ik kan nu al geen medaille meer halen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die kans lijkt me bij mij ook klein Wink

Haas speelt echt walgelijk slecht, hier kan ik niet naar kijken.
Reply


Forum Jump: