The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Gerben Zonderland Wrote:Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ik het eens ben met Peter. Elia speelde dit seizoen heel goed als buitenspeler in een 4-3-3 systeem en zal volgend jaar bij Ajax als opkomende linkshalf moeten functioneren. Urby of Anita dan maar weer als linksback? Dat lijkt me ook geen succes.

Maar wie zegt dat Elia in 4-4-2 het niet goed doet?
Reply
Flixieluv Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ik het eens ben met Peter. Elia speelde dit seizoen heel goed als buitenspeler in een 4-3-3 systeem en zal volgend jaar bij Ajax als opkomende linkshalf moeten functioneren. Urby of Anita dan maar weer als linksback? Dat lijkt me ook geen succes.

Maar wie zegt dat Elia in 4-4-2 het niet goed doet?

Ik niet. Het is afwachten of hij daar goed in doet, want dat heeft hij afgelopen seizoen niet kunnen tonen. Maar ik ben het eens met Peter dat Ajax nu weer veel geld wil investeren in voorhoede-spelers, terwijl het probleem toch echt achterin ligt en er al genoeg aanvallers en aanvallende middenvelders op de bank en tribune zitten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Flixieluv Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ik het eens ben met Peter. Elia speelde dit seizoen heel goed als buitenspeler in een 4-3-3 systeem en zal volgend jaar bij Ajax als opkomende linkshalf moeten functioneren. Urby of Anita dan maar weer als linksback? Dat lijkt me ook geen succes.

Maar wie zegt dat Elia in 4-4-2 het niet goed doet?

gaat ajakkes echt 4-4-2 spelen?

elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ik het eens ben met Peter. Elia speelde dit seizoen heel goed als buitenspeler in een 4-3-3 systeem en zal volgend jaar bij Ajax als opkomende linkshalf moeten functioneren. Urby of Anita dan maar weer als linksback? Dat lijkt me ook geen succes.

Maar wie zegt dat Elia in 4-4-2 het niet goed doet?

gaat ajakkes echt 4-4-2 spelen?

elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Er staat in alle berichten over de transfer van Berg dat die het heel goed doet in 4-4-2, dus dan zou je daaruit kunnen concluderen dat ze hem daarom gehaald hebben. Ik vind hem trouwens vooral een zeer effectieve counter-spits en afmaker bij dode-spelsituaties. Of hij in een eventueel 4-3-3 systeem, met druk naar voren, uit de verf komt moet je dan bij hem maar weer afwachten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
4-3-3 niet heilig voor Martin Jol
29 mei 2009 RvN

Martin Jol liet weten dat het 4-3-3 systeem van Ajax wat hem betreft niet heilig is. "Als ik Sulejmani, Suarez en Cvitanich zie, kan het zijn dat 4-4-2 in de beginperiode beter past. Maar of we nu 4-4-2 spelen, en met een ruit op het middenveld of niet: we willen aanvallend blijven spelen," zo liet hij weten in De Telegraaf.
Reply
M.a.w. 4-4-2 sluit hij iig niet uit.
Reply
... En vlgns mij heeft hij bij Tottenham en HSV 4-4-2 gespeeld...
Reply
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.

En Aissati moet ook nog spelen want die is ontzettend goed vinden ze in Amsterdam. Zou wel 'grappig' zijn als ie daar nu op de bank beland terwijl bij PSV zijn plek vrijkomt als Afellay vertrekt. Of wordt er stiekem al geanticipeerd op een vertrek van Suarez?

Verder kunnen Sulejmani en Elia natuurlijk niet samen op een 4-mansmiddenveld. Beiden veel te fragiel om serieus mee te verdedigen. In een 4-4-2 hoort Sulejmani achter de spitsen of als 1 van de 2 spitsen te spelen anders wordt dat weer niks komend jaar.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.

nee, dan speel je 4-3-3 met de punt naar voren.

dat is in de aanval meestal 4-2-4 idd.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.

En Aissati moet ook nog spelen want die is ontzettend goed vinden ze in Amsterdam. Zou wel 'grappig' zijn als ie daar nu op de bank beland terwijl bij PSV zijn plek vrijkomt als Afellay vertrekt. Of wordt er stiekem al geanticipeerd op een vertrek van Suarez?

Verder kunnen Sulejmani en Elia natuurlijk niet samen op een 4-mansmiddenveld. Beiden veel te fragiel om serieus mee te verdedigen. In een 4-4-2 hoort Sulejmani achter de spitsen of als 1 van de 2 spitsen te spelen anders wordt dat weer niks komend jaar.

En Urby, Anita, Gabri en Vertongen moeten ook nog spelen, toch?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.

En Aissati moet ook nog spelen want die is ontzettend goed vinden ze in Amsterdam. Zou wel 'grappig' zijn als ie daar nu op de bank beland terwijl bij PSV zijn plek vrijkomt als Afellay vertrekt. Of wordt er stiekem al geanticipeerd op een vertrek van Suarez?

Verder kunnen Sulejmani en Elia natuurlijk niet samen op een 4-mansmiddenveld. Beiden veel te fragiel om serieus mee te verdedigen. In een 4-4-2 hoort Sulejmani achter de spitsen of als 1 van de 2 spitsen te spelen anders wordt dat weer niks komend jaar.

En Urby, Anita, Gabri en Vertongen moeten ook nog spelen, toch?

Dat zullen dan die 'goede' controleurs wel zijn. Undecided
Denk overigens dat als Berg komt Elia niet meer betaalbaar is. Het zal wel 1 van die 2 worden + een verdediger.
Reply
gabri en vertongen controlerend.

oerbij linksback, wiel rechtsback en centraal wielaars en anderewereld.

aissatti op de bank zouk zeggen. leuk voor als je 4-0 voorstaat, maar als het er om draait hoef je maar een vliegenmepper te pakken om hem uit te schaklen. :razz:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:elia - berg - sneuarez en daaracht soelmanie ziet er op zich prima uit, hoewel je dan wel twee goeie verdedigende/controlerende middenvelders moet hebben.

Dan speel je niet alleen 4-4-2...je kunt het ook 4-2-4 noemen.

En Aissati moet ook nog spelen want die is ontzettend goed vinden ze in Amsterdam. Zou wel 'grappig' zijn als ie daar nu op de bank beland terwijl bij PSV zijn plek vrijkomt als Afellay vertrekt. Of wordt er stiekem al geanticipeerd op een vertrek van Suarez?

Verder kunnen Sulejmani en Elia natuurlijk niet samen op een 4-mansmiddenveld. Beiden veel te fragiel om serieus mee te verdedigen. In een 4-4-2 hoort Sulejmani achter de spitsen of als 1 van de 2 spitsen te spelen anders wordt dat weer niks komend jaar.

En Urby, Anita, Gabri en Vertongen moeten ook nog spelen, toch?

Vertonghen als opkomende verdediger lijkt mij uitstekend. Een Nederlands elftal opstelling (4-2-3-1) lijkt mij goed voor Ajax. Berg in de punt, met Suarez/Sulimani/Asatti/Elia (keuzes maken) er omheen. Vervolgens een blok van 2 erachter met, mijn voorkeur, Gabri/Enoh. Urby komt weer vanaf linksback.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Vertonghen als opkomende verdediger lijkt mij uitstekend. Een Nederlands elftal opstelling (4-2-3-1) lijkt mij goed voor Ajax. Berg in de punt, met Suarez/Sulimani/Asatti/Elia (keuzes maken) er omheen. Vervolgens een blok van 2 erachter met, mijn voorkeur, Gabri/Enoh. Urby komt weer vanaf linksback.

En had je ook nog verdedigend ingestelde spelers op willen stellen, voor de keeper?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Haggie Wrote:Vertonghen als opkomende verdediger lijkt mij uitstekend. Een Nederlands elftal opstelling (4-2-3-1) lijkt mij goed voor Ajax. Berg in de punt, met Suarez/Sulimani/Asatti/Elia (keuzes maken) er omheen. Vervolgens een blok van 2 erachter met, mijn voorkeur, Gabri/Enoh. Urby komt weer vanaf linksback.

En had je ook nog verdedigend ingestelde spelers op willen stellen, voor de keeper?

Gabri en Enoh lijken mij niet erg aanvallend ingesteld. Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man. Tegenover een 4-4-2 kan Vertonghen door, bij een 4-3-3 (Twente) kan hij controlerend spelen. Elia is bij Twente ook een betere mee verdediger geworden, niet de beste maar wel beter. Enoh en Gabri of voor mij part Urby moeten daar de vuile meter maken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Gabri en Enoh lijken mij niet erg aanvallend ingesteld. Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man. Tegenover een 4-4-2 kan Vertonghen door, bij een 4-3-3 (Twente) kan hij controlerend spelen. Elia is bij Twente ook een betere mee verdediger geworden, niet de beste maar wel beter. Enoh en Gabri of voor mij part Urby moeten daar de vuile meter maken.

Je realiseert je wel dat dit dezelfde blinde aanvalstactiek is waar Ajax afgelopen seizoen niet zo heel succesvol mee was en ze vooral verdedigend nogal zwak naar voren kwamen? Zonder defensieve versterkingen verwacht ik vergelijkbare resultaten, zeker als bijvoorbeeld Sneuarez ook nog eens tussentijds zou vertrekken...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
3-3-4? Undecided En zijn de 3 verdedigers ook nog eens alles behalve toppers. Denk dat dan zelfs VVV kansen ruikt.


Hoe is het trouwens met Cvitanich? Net als Aissati dus alweer afgeschreven? Ben blij dat PSV dan met Koef en Lazovic niet meer de enige ploeg is die zomaar 12M door het putje heeft gespoeld. :8:
Reply
Haggie Wrote:Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man.

Ach joh, maak er 3-3-5 van. Gewoon zonder keeper en een extra spits erbij. Met zoveel klasse in dat team, moet dat makkelijk kunnen. Die G-teams als VVV, Heracles, Roda en Willem II krijgen de bal toch met moeite over de middenlijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Haggie Wrote:Gabri en Enoh lijken mij niet erg aanvallend ingesteld. Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man. Tegenover een 4-4-2 kan Vertonghen door, bij een 4-3-3 (Twente) kan hij controlerend spelen. Elia is bij Twente ook een betere mee verdediger geworden, niet de beste maar wel beter. Enoh en Gabri of voor mij part Urby moeten daar de vuile meter maken.

Je realiseert je wel dat dit dezelfde blinde aanvalstactiek is waar Ajax afgelopen seizoen niet zo heel succesvol mee was en ze vooral verdedigend nogal zwak naar voren kwamen? Zonder defensieve versterkingen verwacht ik vergelijkbare resultaten, zeker als bijvoorbeeld Sneuarez ook nog eens tussentijds zou vertrekken...

Ik denk dat Jol dit ook wel in de gaten heeft en vanuit achteruit gaat bouwen. Als Ajax weken op rij de 0 kan houden, gaan ze ook weken op rij winnen, want voorin loopt zoveel kwaliteit dat er bij elke defensie gescoord gaat worden! Afgelopen jaar was de druk te hoog, omdat bij 3 goals voor nog steeds de overwinning niet zkr leek. Als Wieleart nu eens de leidersrol op zich neemt die hem toebedicht was, dan zie ik het nog wel goed komen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mukkus Wrote:
Haggie Wrote:Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man.

Ach joh, maak er 3-3-5 van. Gewoon zonder keeper en een extra spits erbij. Met zoveel klasse in dat team, moet dat makkelijk kunnen. Die G-teams als VVV, Heracles, Roda en Willem II krijgen de bal toch met moeite over de middenlijn.....

Vergeet je eigen cluppie niet te vermelden in dat rijtje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peter Wrote:3-3-4? Undecided En zijn de 3 verdedigers ook nog eens alles behalve toppers. Denk dat dan zelfs VVV kansen ruikt.


Hoe is het trouwens met Cvitanich? Net als Aissati dus alweer afgeschreven? Ben blij dat PSV dan met Koef en Lazovic niet meer de enige ploeg is die zomaar 12M door het putje heeft gespoeld. :8:

3-3-4 tegen een 4-4-2 tegenstander lijkt me prima. Jij moet het altijd doen met een 4-5-1 opstelling, lijkt me idd niet fijn, dat afbraakvoetbal in Eindhoven.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Als Wieleart nu eens de leidersrol op zich neemt die hem toebedicht was, dan zie ik het nog wel goed komen

Ja en als Lazovic zich eindelijk eens normaal gaat gedragen en er 35 inschopt kunnen we die mooi met winst verkopen. Zo lust ik er nog wel 1. :roll:

Verder staat Jol niet bekend om zn aanvallende spel, denk dat die gewoon het liefst een lelijke maar effectieve 4-4-2 gaat spelen. Ben benieuwd of de aanhang dat gaat trekken of dat t in no time weer hommeles is dan.
Reply
Peter Wrote:
Haggie Wrote:Als Wieleart nu eens de leidersrol op zich neemt die hem toebedicht was, dan zie ik het nog wel goed komen

Ja en als Lazovic zich eindelijk eens normaal gaat gedragen en er 35 inschopt kunnen we die mooi met winst verkopen. Zo lust ik er nog wel 1. :roll:

Verder staat Jol niet bekend om zn aanvallende spel, denk dat die gewoon het liefst een lelijke maar effectieve 4-4-2 gaat spelen. Ben benieuwd of de aanhang dat gaat trekken of dat t in no time weer hommeles is dan.

Lazovic heeft altijd potentie gehad alleen zijn karakter zit hem niet mee. Wieleart moet zich dit seizoen bewijzen anders kan hij weer wegwezen. Jol zal idd minder aanvallend gaan spelen, maar met al die (naar hun mening) vedettes voorin, wordt dat nog wat..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Peter Wrote:
Haggie Wrote:Als Wieleart nu eens de leidersrol op zich neemt die hem toebedicht was, dan zie ik het nog wel goed komen

Ja en als Lazovic zich eindelijk eens normaal gaat gedragen en er 35 inschopt kunnen we die mooi met winst verkopen. Zo lust ik er nog wel 1. :roll:

Verder staat Jol niet bekend om zn aanvallende spel, denk dat die gewoon het liefst een lelijke maar effectieve 4-4-2 gaat spelen. Ben benieuwd of de aanhang dat gaat trekken of dat t in no time weer hommeles is dan.

Lazovic heeft altijd potentie gehad alleen zijn karakter zit hem niet mee. Wieleart moet zich dit seizoen bewijzen anders kan hij weer wegwezen. Jol zal idd minder aanvallend gaan spelen, maar met al die (naar hun mening) vedettes voorin, wordt dat nog wat..

Wat wordt dat dan? Hommeles omdat Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Elia, Aissati en Berg allemaal vinden dat ze moeten spelen?
Denk overigens dat het publiek een lelijke maar effectieve 4-4-2 best een jaartje zal accepteren omdat de honger naar een titel intussen ongekend is daar in Amsterdam.
Reply
Peter Wrote:
Haggie Wrote:
Peter Wrote:
Haggie Wrote:Als Wieleart nu eens de leidersrol op zich neemt die hem toebedicht was, dan zie ik het nog wel goed komen

Ja en als Lazovic zich eindelijk eens normaal gaat gedragen en er 35 inschopt kunnen we die mooi met winst verkopen. Zo lust ik er nog wel 1. :roll:

Verder staat Jol niet bekend om zn aanvallende spel, denk dat die gewoon het liefst een lelijke maar effectieve 4-4-2 gaat spelen. Ben benieuwd of de aanhang dat gaat trekken of dat t in no time weer hommeles is dan.

Lazovic heeft altijd potentie gehad alleen zijn karakter zit hem niet mee. Wieleart moet zich dit seizoen bewijzen anders kan hij weer wegwezen. Jol zal idd minder aanvallend gaan spelen, maar met al die (naar hun mening) vedettes voorin, wordt dat nog wat..

Wat wordt dat dan? Hommeles omdat Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Elia, Aissati en Berg allemaal vinden dat ze moeten spelen?
Denk overigens dat het publiek een lelijke maar effectieve 4-4-2 best een jaartje zal accepteren omdat de honger naar een titel intussen ongekend is daar in Amsterdam.

Lijkt me wel ja. Berg en wellicht Elia worden als helden binnengehaald. Suarez heeft bewezen de ster van Ajax op het moment te zijn en Sulejmani en Assati zullen niet langer een wisselplaats accepteren. Cvitanich heeft weinig te vertellen nog, al speelde hij niet verkeerd in de speelminuten die hij kreeg, hij scoorde iig. Jol moet alle spelers eerst maar eens op hun eigen positie laten spelen. Als dit in een 4-4-2 is, so be it.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Mukkus Wrote:
Haggie Wrote:Tegen de meeste ploegen moet Ajax toch een 3-3-4 kunnen spelen. 2 of 3 mandekkers achterin met een vrije man.

Ach joh, maak er 3-3-5 van. Gewoon zonder keeper en een extra spits erbij. Met zoveel klasse in dat team, moet dat makkelijk kunnen. Die G-teams als VVV, Heracles, Roda en Willem II krijgen de bal toch met moeite over de middenlijn.....

Vergeet je eigen cluppie niet te vermelden in dat rijtje.

Sorry, ben inderdaad RKC vergeten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haggie, regent het in Londen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het dak is dicht he
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Quote:'Berichten over transfer Berg voorbarig'
Uitgegeven: 23 juni 2009 14:11
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 14:22

AMSTERDAM - Marcus Berg moet de eerste nieuwe aanwinst van Ajax worden voor het aankomend seizoen. Dagblad De Pers meldt dinsdag dat de Amsterdamse club en FC Groningen het eens zijn over een transfersom van tien miljoen euro voor de Zweedse spits.

Martin Jol noemt de berichten dinsdag over Berg echter ‘voorbarig’. Tegen Ajax-supportersmagazine Ajaxlife geeft Jol aan niet onwelwillend te staan tegenover de komst van de 22-jarige aanvaller. "Berg is een doelpuntenmachine", aldus de kersverse trainer van de Amsterdammers.

Dat de club tien miljoen euro betaalt voor de Zweedse international is volgens Jol complete onzin. "Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet."

Welke speler(s) maakt/maken dan de omgekeerde beweging om toch op een 'waarde' van 10 miljoen uit te komen? Als het zo'n doelpuntenmachine is, dan mag daar ook wel fors voor betaald worden. Als ik Hans Nijland was zou ik hem snel aan een buitenlandse club verpatsen voor een mooi bedrag. Icon_twisted
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: