The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Probleem bij Roddick is dat zelf moeilijk kan breaken. Dat gaat hem een keer (waarschijnlijk tegen Murray) opbreken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Stan trouwens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tnx voor de fijne puntjes Jesse. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Roddick. =D> =D>
Dat zijn er 4 van de 5. Nu alleen Gonzalez vandaag nog.

SUPER DAY!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Stille Wrote:Probleem bij Roddick is dat zelf moeilijk kan breaken. Dat gaat hem een keer (waarschijnlijk tegen Murray) opbreken

Ja Murray heeft nu helaas 2 erg makkelijke potjes, maar Gonzalez zal hopelijk weer zijn ondergang worden. Roddick geef ik weinig kans tegen Murray, dus het moet eerder gebeuren. Misselijke Murray Puke
Reply
Haggie Wrote:jaaaaaaa lekker Andy! Ongelooflijke must pick die je bent!!

Gonzo alweer breakie te pakken. KONING!

Mooi dat 2 mensen zonder Levine dat nu zeggen over iemand met 180 punten voor ruim 4000 eurootjes. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ohhh in dat geval:

jaaaaaaa lekker Andy! Ongelooflijke must pick die je bent!!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe op de bbc noemen ze hem troihitski :lol:
Reply
Stille Wrote:Ad week
Tja, je moet wat zeggen als er geen OOP is, omdat er morgen niet gespeeld wordt :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?

Nee hoor, Levine was ook een mustpick als hij R1 verloren had.
Reply
Wat een een mooie 4e ronde.

Hewitt - Stepanek (19 tegen 5x gekozen)
Roddick - Berdych (14 tegen 4x gekozen)

Dus dan maar, hup Stepanek en Berdych!!!!!!!

Die Berdych staat wel erg goed te spelen, daar kan Roddick het nog wel eens moeilijk mee krijgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?

Nee hoor, Levine was ook een mustpick als hij R1 verloren had.

In de ogen van Ad niet blijkbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?
Wat is dat nou weer voor onzin? Nu draai je het om. Must-picks bepaal je natuurlijk van tevoren, vandaar het woord 'pick' ook. Achteraf wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Murray de wedstrijd vandaag niet kan beeindigen wegens duisternis, wanneer wordt het restant dan gespeeld?
Morgen of maandag?
Maandag zijn volgens mij ook al 4e rondes.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?

Nee hoor, Levine was ook een mustpick als hij R1 verloren had.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Bij winst in de 1e ronde natuurlijk wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Als Murray de wedstrijd vandaag niet kan beeindigen wegens duisternis, wanneer wordt het restant dan gespeeld?
Morgen of maandag?
Maandag zijn volgens mij ook al 4e rondes.
Goeie, maar ze hebben licht op Centre...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan kunnen we 't beter nooit meer over must-picks hebben. Ieder kiest dan z'n eigen mustpicks. Raar dan dat we nooit alle 25 dezelfde teams hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?

Nee hoor, Levine was ook een mustpick als hij R1 verloren had.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Bij winst in de 1e ronde natuurlijk wel...

Ohh dat vind ik wel. Die 35 punten waren in de pocket, en vanwege het feit dat hij Safin lootte was hij imo een must pick. Daar zou een eventuele nederlaag tegen Safin niets aan veranderd hebben.
Reply
kuiper Wrote:Als Murray de wedstrijd vandaag niet kan beeindigen wegens duisternis, wanneer wordt het restant dan gespeeld?
Morgen of maandag?
Maandag zijn volgens mij ook al 4e rondes.

murray heeft 3 uur en een kwartier de tijd.

dat moet lukken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu al een UE, Murray begint slecht =P~
Reply
centre court Wrote:Dan kunnen we 't beter nooit meer over must-picks hebben. Ieder kiest dan z'n eigen mustpicks. Raar dan dat we nooit alle 25 dezelfde teams hebben.
Tuurlijk wel, discussiëren is leuk. Maar het zijn ook altijd lastige discussies. Het gaat er bj Levine om hoeveel kans je hem gaf tegen Safin, en dat is meteen al het persoonlijke...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzalez gaat goed. Klasse jongen!! =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:jaaaaaaa lekker Andy! Ongelooflijke must pick die je bent!!

Gonzo alweer breakie te pakken. KONING!

Mooi dat 2 mensen zonder Levine dat nu zeggen over iemand met 180 punten voor ruim 4000 eurootjes. Undecided

Je baalt gewoon dat je hem niet hebt Undecided !

Hetzelfde geldt voor Haas..
Wat betreft Levine vind ik een trieste keus die met geluk ver komt, dat je dan zo overdreven doet over die 100 puntjes die hij pakt is pas zielig!
Jullie week valt en/of staat met de meeste trieste figuur op de ATP. Daar moet je blij mee zijn
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een rally voor de break, klasse Andy, never in doubt! Ongelooflijke must-pick dat je er bent!

Roddick een mustpick. Undecided
Zullen we dat nog gewoon even afwachten?
Nee, want dat bepaal je vooraf natuurlijk.

Wat een bullshit. Dus iedere speler die gekozen wordt is dus een mustpick? Anders had diegene 'm niet genomen?

Nee hoor, Levine was ook een mustpick als hij R1 verloren had.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Bij winst in de 1e ronde natuurlijk wel...

Ohh dat vind ik wel. Die 35 punten waren in de pocket, en vanwege het feit dat hij Safin lootte was hij imo een must pick. Daar zou een eventuele nederlaag tegen Safin niets aan veranderd hebben.
Tja, maar dan komt weer het budget om de hoek kijken. Als ik Murray, Federer of Roddick niet genomen had, had ik Levine natuurlijk ook gehad, maar omdat ik in die drie de allergrootste must-picks zag, kon dat helaas niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee Hag, dat is Schwank, en die is dan ook niet gekozen.
Reply
Ik had Levine ook heel lang in mijn team. Ik had ook als enige in mijn poule voor hem gepolld.
Maar ja je moet soms keuzes maken. Het was of Mahut of Levine en naders moest ik mijn team weer op de kop zetten (geen stepanek of berdych bijvoorbeeld).
Ik had hem ook graag gehad, maar een must-pick daar heb ik ook wel mijn twijfels over. In die categorie waren er nog wel meer in mijn ogen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Exact, dat ben ik met je eens Ad, dan is het dus eigenlijk een conditionele mustpick. En ja, ik zag Murray al verliezen van Gulbis, dus dan is het niet echt een mustpick natuurlijk.
Reply


Forum Jump: