The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
gittermaster Wrote:De Amsterdamse club weigerde het bod principieel te verhogen

Wat voor principes hebben ze in Amsterdam dan? :|
Reply
wellicht het principe van niet verhogen omdat elke club spontaan hun vraagprijs verdubbelt op het moment dat Ajax op de deur klopt.
Als Ajax interesse zou tonen in bij wijze van spreken Matthew Amoah, zou die ook ineens 15 miljoen moeten gaan kosten
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:wellicht het principe van niet verhogen omdat elke club spontaan hun vraagprijs verdubbelt op het moment dat Ajax op de deur klopt.
Als Ajax interesse zou tonen in bij wijze van spreken Matthew Amoah, zou die ook ineens 15 miljoen moeten gaan kosten

je doet net of ajakkes zo bijzonder is. :|

je vergelijking is bovendien kut, want elia is van een compleet andere orde dan amoah.

ajakkes wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. ajakkes weet dat elia wil en maakt daar misbruik van. net zoals ze deden bij sneuarez, lindgren, soelamnie.

als twente echt zo van de nieuwe verhoudingen is, moet ze de poot stijf houden. elia moet helemaal niet janken, die heeft, net als pranjic gewoon een jezuslang contract getekend. dan moet je dat maar niet doen (of alleen maar met een clausule).
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:wellicht het principe van niet verhogen omdat elke club spontaan hun vraagprijs verdubbelt op het moment dat Ajax op de deur klopt.
Als Ajax interesse zou tonen in bij wijze van spreken Matthew Amoah, zou die ook ineens 15 miljoen moeten gaan kosten

je vergelijking is bovendien kut, want elia is van een compleet andere orde dan amoah.

Volgens mij is dat juist het punt van de vergelijking, ouwe denker! Idea
Reply
Waf, je kunt toch wel door de regels heen lezen. Het gaat niet om de vergelijking Elia/Amoah. Het gaat erom dat het imo gewoon zo is, precies zoals ik het schrijf, Ajax toont interesse, vraagprijs omhoog. 18 miljoen voor Sulejmani, jeukt nog steeds.
Heeft niets met bijzonder zijn van Ajax te maken, ik snap ook niet dat je dat erbij zet. Ik weet niet of dit bij Feyenoord of PSV ook zo is, interesseert me ook niet echt.
The great old Ludwig von...
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:wellicht het principe van niet verhogen omdat elke club spontaan hun vraagprijs verdubbelt op het moment dat Ajax op de deur klopt.
Als Ajax interesse zou tonen in bij wijze van spreken Matthew Amoah, zou die ook ineens 15 miljoen moeten gaan kosten

je vergelijking is bovendien kut, want elia is van een compleet andere orde dan amoah.

Volgens mij is dat juist het punt van de vergelijking, ouwe denker! Idea

niet helemaal duidelijk maar voor de pietjes precies onder ons wil ik wel even uitleggen wat ik bedoelde: minimaal 9 mio voor elia is reeel, 15 mio voor amoah vragen zou ridicuul zijn. het ene is te veel vragen, het andere niet. dat maakt de vergelijking imo kut. de kwaliteiten van elia worden nu opeens gebagatelliseerd om het gedrag van ajakkes goed te praten. begrepen, kutsjaars!
Reply
gittermaster Wrote:Waf, je kunt toch wel door de regels heen lezen. Het gaat niet om de vergelijking Elia/Amoah. Het gaat erom dat het imo gewoon zo is, precies zoals ik het schrijf, Ajax toont interesse, vraagprijs omhoog. 18 miljoen voor Sulejmani, jeukt nog steeds.
Heeft niets met bijzonder zijn van Ajax te maken, ik snap ook niet dat je dat erbij zet. Ik weet niet of dit bij Feyenoord of PSV ook zo is, interesseert me ook niet echt.

jij suggereert dat dat specifiek voor ajakkes geldt. als je dat anders had bedoeld had je dat anders kunnen opschrijven.

en zoals ik ook tegen flixie zeg: het voorbeeld is krom omdat min 9 mio voor elia niet gek is en 15 mio voor amoah wel gek.

soelemanie van 16mio. ik sluit niet uit dat dat helemaal niet te veel is geweest.
Reply
Ik trok een (wellicht wat overdreven) vergelijking om het punt duidelijk te maken waar Peter om vroeg, namelijk wat voor principes er in Amsterdam zijn. Die principes wilde ik duidelijk maken middels dat voorbeeld, ik overdrijf om het duidelijk te maken.
Ik meen me te herinneren dat Ajax een paar maanden geleden interesse toonde in Honda (op dat moment Jupil league) en er prompt een prijskaartje van 5 miljoen als ik me niet vergis om zijn nek hing.
Ik suggereer dus zeker niet dat het alleen in Amsterdam gebeurt, maar ga in op een vraag over principes in Amsterdam.
Had Peter gevraagd of er uberhaupt principes gelden, dan had ik (als ik me dan genoodzaakt had gevoeld om te antwoorden) het niet alleen op Ajax betrokken.
Ik weet niet of in Eindhoven of Rotterdam ook die principes zijn, maar daar werd ook niet naar gevraagd.
Ik weet alleen dat ze daar lelijke spelers aantrekken... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik trok een (wellicht wat overdreven) vergelijking om het punt duidelijk te maken waar Peter om vroeg, namelijk wat voor principes er in Amsterdam zijn. Die principes wilde ik duidelijk maken middels dat voorbeeld, ik overdrijf om het duidelijk te maken.
Ik meen me te herinneren dat Ajax een paar maanden geleden interesse toonde in Honda (op dat moment Jupil league) en er prompt een prijskaartje van 5 miljoen als ik me niet vergis om zijn nek hing.
Ik suggereer dus zeker niet dat het alleen in Amsterdam gebeurt, maar ga in op een vraag over principes in Amsterdam.
Had Peter gevraagd of er uberhaupt principes gelden, dan had ik (als ik me dan genoodzaakt had gevoeld om te antwoorden) het niet alleen op Ajax betrokken.
Ik weet niet of in Eindhoven of Rotterdam ook die principes zijn, maar daar werd ook niet naar gevraagd.
Ik weet alleen dat ze daar lelijke spelers aantrekken... Icon_twisted


ik blijf de vergelijking kut vinden. ik snap dat je ridiculiseert, maar daarmee suggereer je dat 9 mio voor elia ook ridicuul is. dat vind ik niet.

5 mio voor die honda vind ik ook niet reeel. ik ga er echter van uit dat ajakkes daar nooit interesse in gehad heeft.

en als je stelt: als ajakkes komt dan gaat de prijs omhoog, dan is het niet gek als ik daaruit afleid dat als ajakkes niet komt de prijs dus niet omhoog gaat.
Reply
nogmaals; die stelling was gebaseerd op een vraagstelling over Ajax, dan is mijn antwoord daar ook op gericht.
Ajax was wel degelijk geinteresseerd in Honda, maar gewoon informerend.
Maar gaat niet allen om Honda, ook bij Silva ging dat zo.
En je kunt t er mee eens zijn of oneens zijn, maar dat doet niets af aan t antwoord wat ik gaf op de vraagvan Peter
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:nogmaals; die stelling was gebaseerd op een vraagstelling over Ajax, dan is mijn antwoord daar ook op gericht.
Ajax was wel degelijk geinteresseerd in Honda, maar gewoon informerend.
Maar gaat niet allen om Honda, ook bij Silva ging dat zo.
En je kunt t er mee eens zijn of oneens zijn, maar dat doet niets af aan t antwoord wat ik gaf op de vraagvan Peter

uit het antwoord weet ik nog steeds het principe van ajakkes niet. of heeft ajakkes ook het eerste bod op huntelaars geaccepteerd?

ook buiten de interesse van ajakkes had monsterman een hoge prijs in zijn hoofd, dat zou echt voor elke club gelden.

dus ik blijf het voor dit specifieke geval onzin vinden. :razz:
Reply
maar kijk, nu ben je duidelijker.. :razz: nu geef je aan dat je het principe van Ajax nog niet weet, dat zou kunnen. Daar ben ik misschine niet duidelijk in geweest, maar dat is wat anders dan dat Ajax zo bijzonder is (wat ik overigens ook vind, maar niet hier beweerde).
Ik denk dat het principe m zit in t feit dat ze nu een keer niet gaan toegeven aan een hogere transfersom, dit gesterkt door het feit dat ze (en ik ook) in de veronderstelling zijn dat als Ajax geinteresseerd is, de transfersom in de regel vaak een paar miljoen hoger wordt.
Dit kun je amsterdamse arrogantie noemen, of calimero gedrag, je kunt er heel veel van vinden, maar dit is de uitleg die ik kan geven aan de vraag van Peter.
:8:
The great old Ludwig von...
Reply
Elia heeft wel degelijk een clausule. Als Twente een bod van 8M of meer weigert moet het zijn salaris verhogen naar 2 miljoen per jaar. Elia gaat dus in ieder geval goed verdienen komend seizoen.

@ Gitter -> als je zelf een reeks spelers voor belachelijke bedragen hebt kunnen verkopen (Babel, Sneijder, Huntelaar, Vermaelen maar ook bv. v/d Meyde voor zijn doen) kun je verwachten dat de aanbodprijzen aan de andere kant daarop worden aangepast. Heeft niet met Ajax te maken, zou bij elke club gebeuren.

Quote:Stuttgart en Jovanovic ergeren zich aan Standard
29/06/2009 18:53

VfB Stuttgart dacht Milan Jovanovic zo goed als binnen te hebben. Maar de Duitse club schrok van de transfersom die Standard Luik aan de Servische spits heeft gehangen.

Jovanovic en Stuttgart waren maandag tot een akkoord gekomen over een driejarig contract. Maar terwijl de speler zich opmaakt voor de medische keuring, moet de leiding van de Duitse club nog fors onderhandelen met Standard, dat 8,5 miljoen euro eist om het tot medio 2011 lopende contract van de spits af te kopen. Die Schwaben willen maximaal vier miljoen betalen.

Technisch directeur Horst Heldt vermoedt dat Standard een forse transfersom vraagt omdat Stuttgart zelf onlangs 35 miljoen euro toucheerde dankzij de verkoop van Mario Gomez aan Bayern München. 'Iedereen wil een stuk van die koek hebben. Maar wij gaan geen gekke dingen doen.'
Reply
Mukkus Wrote:Sparta wordt genoemd als geinteresseerde voor Vandenbussche.


Quote:Heerenveen test Sloveense doelman Seliga
Geschreven op maandag, 29 juni om 21:42

SC Heerenveen houdt rekening met een vertrek van Brian Vandenbussche. De Belgische doelman staat in de belangstelling van Sparta Rotterdam en Heerenveen test daarom deze week de Sloveen Alexander Seliga. De doelman van Celje krijgt volgens de Leeuwarder Courant tot zondag de tijd om zich te bewijzen bij de Friese club. Trond Sollied liet al na het vertrek van Hans Vonk weten dat hij een nieuwe keeper wilde halen, maar bestuurslid Yme Kuiper stelt dat er geen ruimte is voor een derde doelman. Nu een vertrek van Vandenbussche tot de mogelijkheden behoort heeft Heerenveen echter toch besloten om eens rond te gaan kijken.

De 29-jarige Seliga heeft een doorlopend contract bij Celje. Mocht de Sloveen in de smaak vallen, dan dient Heerenveen een kleine transfersom te betalen. Naast Vandenbussche, die een vertrek wel zou zien zitten, is Kenny Steppe de andere doelman van de Friese club.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:Dit kun je amsterdamse arrogantie noemen

het blijft een kontverhaal en hoe meer uitleg je geeft, hoe meer ik overtuigd ben dat mijn eerste reactie de juiste was. :razz:
Reply
nee waf, niet omdraaien... Smile
Het verhaal is prima, dat jij het in eerste instantie niet goed begreep was de reden dat ik bleef uitleggen, maar volgens mij was dat voor de meeste lezers niet noodzakelijk.
@Peter:
Daar kun je over discussieren. Maar daar ging het niet om.
MAW: jij juicht het toe als PSV zonder horten of stoten zou neerleggen wat elke willekeurige club vraagt voor een speler die PSV zou willen en daarin geen (pricipiele) standpunten innemen?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:MAW: jij juicht het toe als PSV zonder horten of stoten zou neerleggen wat elke willekeurige club vraagt voor een speler die PSV zou willen en daarin geen (pricipiele) standpunten innemen?

Nee hoor maar heeft weinig met principes te maken dat je maar een x-bedrag voor een speler uit wilt geven. Als Twente 12M vraagt en Ajax 8M biedt is de kous daarmee af en gaat Elia niet naar Amsterdam. Weinig principieels aan.
Reply
gittermaster Wrote:nee waf, niet omdraaien... Smile
Het verhaal is prima, dat jij het in eerste instantie niet goed begreep was de reden dat ik bleef uitleggen, maar volgens mij was dat voor de meeste lezers niet noodzakelijk.
@Peter:
Daar kun je over discussieren. Maar daar ging het niet om.
MAW: jij juicht het toe als PSV zonder horten of stoten zou neerleggen wat elke willekeurige club vraagt voor een speler die PSV zou willen en daarin geen (pricipiele) standpunten innemen?

ik draai helemaal niks om. er staat nog altijd wat ik in eerste instantie dacht dat er stond en als je het uitlegt bedoel je dat kennelijk ook.

je verhaal klopt ook feitelijk niet. volgens jou vroeg vvv 5 mio voor honda aan ajakkes. terwijl ze aan de rest 10 mio vragen! ajakkes wordt bevoordeeld! het is gewoon een complot!

Quote:Honda: 'VVV vraagt te veel geld voor me'
30/06/2009 08:58

Keisuke Honda zal zich binnenkort met zijn zaakwaarnemer melden bij de clubleiding van VVV-Venlo. De Japanse international wil vertrekken bij de Limburgse club, maar is bang dat een transfer stukloopt op de vraagprijs van tien miljoen euro.

'Ik wil hogerop, alleen vraagt VVV te veel geld voor me', zegt Honda in De Telegraaf. 'Daar wil ik met de club over praten. Als ik hier volgend seizoen nog speel, zou dat niet gemakkelijk voor mij zijn. Maar dan wil ik me in de Eredivisie bewijzen door minimaal tien doelpunten te maken.'

Honda speelde in anderhalf seizoen vijftig wedstrijden voor VVV. De 23-jarige middenvelder scoorde tot dusverre achttien keer. Zestien van die goals maakte hij afgelopen seizoen in de Jupiler League. Daarmee droeg hij ruim bij aan de titel van VVV. Honda werd uitgeroepen tot de beste speler van de eerste divisie.

VVV denkt met Honda goud in handen te hebben. Diverse clubs uit binnen- en buitenland zouden interesse hebben in de Japanner. De Duitse kampioen VfL Wolfsburg zou een van de kandidaten zijn Honda over te nemen. 'Dat soort Duitse clubs is in ieder geval in staat om de door ons verlangde transfersom van tien miljoen euro op tafel te leggen', reageerde voorzitter Hai Berden toen.
Reply
Bij de eerste reacties in de media riep die Gay Herden meteen dat Honda 10 mio moest kosten, en ja toen ging het al om Ajax.

Als Ajax komt, staan de dollartekens in de ogen , dan maar niets kopen, laat ze lekker zitten allemaal met hun dure spelertjes...
Reply
Grygera terug naar Ajax? Lijkt mij geen slechte zet maar ik dacht dat hij het bij Juve wel naar zijn zin had.
Hij heeft dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:nee waf, niet omdraaien... Smile
Het verhaal is prima, dat jij het in eerste instantie niet goed begreep was de reden dat ik bleef uitleggen, maar volgens mij was dat voor de meeste lezers niet noodzakelijk.
@Peter:
Daar kun je over discussieren. Maar daar ging het niet om.
MAW: jij juicht het toe als PSV zonder horten of stoten zou neerleggen wat elke willekeurige club vraagt voor een speler die PSV zou willen en daarin geen (pricipiele) standpunten innemen?

ik draai helemaal niks om. er staat nog altijd wat ik in eerste instantie dacht dat er stond en als je het uitlegt bedoel je dat kennelijk ook.

je verhaal klopt ook feitelijk niet. volgens jou vroeg vvv 5 mio voor honda aan ajakkes. terwijl ze aan de rest 10 mio vragen! ajakkes wordt bevoordeeld! het is gewoon een complot!

Quote:Honda: 'VVV vraagt te veel geld voor me'
30/06/2009 08:58

Keisuke Honda zal zich binnenkort met zijn zaakwaarnemer melden bij de clubleiding van VVV-Venlo. De Japanse international wil vertrekken bij de Limburgse club, maar is bang dat een transfer stukloopt op de vraagprijs van tien miljoen euro.

'Ik wil hogerop, alleen vraagt VVV te veel geld voor me', zegt Honda in De Telegraaf. 'Daar wil ik met de club over praten. Als ik hier volgend seizoen nog speel, zou dat niet gemakkelijk voor mij zijn. Maar dan wil ik me in de Eredivisie bewijzen door minimaal tien doelpunten te maken.'

Honda speelde in anderhalf seizoen vijftig wedstrijden voor VVV. De 23-jarige middenvelder scoorde tot dusverre achttien keer. Zestien van die goals maakte hij afgelopen seizoen in de Jupiler League. Daarmee droeg hij ruim bij aan de titel van VVV. Honda werd uitgeroepen tot de beste speler van de eerste divisie.

VVV denkt met Honda goud in handen te hebben. Diverse clubs uit binnen- en buitenland zouden interesse hebben in de Japanner. De Duitse kampioen VfL Wolfsburg zou een van de kandidaten zijn Honda over te nemen. 'Dat soort Duitse clubs is in ieder geval in staat om de door ons verlangde transfersom van tien miljoen euro op tafel te leggen', reageerde voorzitter Hai Berden toen.

Kan je nagaan. Ik zei t uit mijn hoofd (wist niet preciews meer hoeveel t was) en dacht laat ik bescheiden zijn met mijn 5 miljoen. Het was dus zelfs al 10 miljoen en dat was nav interesse van Ajax. Dat er daarna een duitse club komt doet niets af aan mijn stelling.
En er staat inderdaad nog steeds wat er stond. De uitleg was ook als aangegeven alleen voor jou, omdat jij suggereerde dat ik Ajax bijzonder vond in deze, wat inderdaad zo is, maar in deze nergens op sloeg.
Volgens mij begreep ieder ander het wel, het kan dan aan mij liggen, maar ook aan jou.

@ Peter:
Dan verschillen we daarover van mening, ik denk wel dat dat een principiele zaak kan zijn. Als je het wel kan betalen, maar niet wilt betalen vanwege een reden, kan dit prima een principiele reden zijn en die reden is in de ogen van Ajax, als wij komen wordt er meer gevraagd en daar doen we niet aan mee.
En nogmaals, daar kan je t mee eens zijn of niet mee eens zijn, maar het is wel een principe
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Kan je nagaan. Ik zei t uit mijn hoofd (wist niet preciews meer hoeveel t was) en dacht laat ik bescheiden zijn met mijn 5 miljoen. Het was dus zelfs al 10 miljoen en dat was nav interesse van Ajax. Dat er daarna een duitse club komt doet niets af aan mijn stelling.
En er staat inderdaad nog steeds wat er stond. De uitleg was ook als aangegeven alleen voor jou, omdat jij suggereerde dat ik Ajax bijzonder vond in deze, wat inderdaad zo is, maar in deze nergens op sloeg.
Volgens mij begreep ieder ander het wel, het kan dan aan mij liggen, maar ook aan jou.

fabiankerd komt met precies hetzelfde verhaal. als ajakkes komt gaat de prijs omhoog..... ook daar kan ik geen andere uitleg aangeven.

overigens zou feyenoord bijna akkoord zijn over cisse. zijn voorcontract met twente zou vervallen zijn (daarom willen ze misschien elia houden?) en de vraagprijs van 6 mio zou te hoog zijn geweest voor twente.....


mijn god, ik hoop niet dat feyenoord 6 mio voor cisse betaalt zeg....
Reply
waf Wrote:mijn god, ik hoop niet dat feyenoord 6 mio voor cisse betaalt zeg....

Ik zou eerst zijn jaarringen even goed natellen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
M.b.t Elia speelt er nog iets anders: Twente heeft het stadion laten uitbouwen met een grote lening van de gemeente Enschede. Daarin is afgesproken dat FC Twente tot versnelde aflossing moet overgaan, door 50% van de komende transfers over te maken naar de gemeente (de lening was gewoon aan de te zware kant). Dat betekent dus dat bij een transfer van Elio van 10Mio niks over blijft. Twente krijgt bruto 10Mio, gaat nog van alles vanaf. Als je dan al 6Mio netto overhoudt, moet er ook nog eens 3Mio naar de gemeente Enschede.

Mochten de transfers van Elia en Arnautovic doorgang vinden voor beide 10Mio, houdt Twente daar (als voorbeeld) maar 6Mio in totaliteit aan over.

Daarnaast schijnt Twente ook niet veel liquide middelen te hebben...en moeten ze nu het onderste uit de kan te halen om 2 vervangers te halen en evt. hun liquide middelen te verhogen. En in Enschede weten ze: wél 16Mio betalen voor Sulejmani, waarvoor eerst ook maar een miljoen of 9 was geboden, dan geldt dat ook voor Elia....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
of ze vangen niks en ze moeten 2 mio extra salaris betalen.

het kan niet anders of ajakkes is op de hoogte van deze spagaat. en die buiten ze uit, terecht natuurlijk.
Reply
Quote:En in Enschede weten ze: wél 16Mio betalen voor Sulejmani, waarvoor eerst ook maar een miljoen of 9 was geboden, dan geldt dat ook voor Elia....
nee, wij hebben bepaalde principes...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:het kan niet anders of ajakkes is op de hoogte van deze spagaat. en die buiten ze uit, terecht natuurlijk.

Zeker terecht, plus het feit dat Elia naar Ajax wil.....en dat de evt. concurrentie kan bieden wat ze wil. HSV kan 15 miljoen bieden, maar als Elia niet naar HSV wil, houdt het snel op.

Twente speelt hetzelfde spelletje als Heerenveen doet, daar lijkt het in ieder geval op. Verschil is dat Heerenveen wat meer in de slappe was zit dan Twente en dus een risico kan nemen en vervolgens kan Heerenveen lang onderhandelen met Ajax over Sulejmani, om de jackpot eruit te halen.....de onderhandelingspositie van Twente in dat opzicht is veel dunner. Dat weten ze bij Ajax en daar moet je gewoon gebruik van maken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wij betalen altijd te veel voor spelers die we van andere Nederlandse clubs overnemen. Waarom? Omdat we achterlijk zijn. Inmiddels weet iedere voorzitter maar al te goed dat Ajax toch wel betaald als ze iemand echt graag willen hebben, en een speler is waard wat de grootste gek (en hoogste bieder) neerlegt.
Reply
waf Wrote:fabiankerd

Och held....
Reply
Je moet Wafje ook niet tegenspreken, dat weet je inmiddels toch, dan begint ie te schelden, in zn broek te pissen en op de grond te stampen (ja, inderdaad in zn eigen pis).

Verder zal ik me hier niet mee bemoeien, al heb ik ws alweer te veel gezegd en kan ik op een beste reprimande rekenen.
Reply


Forum Jump: