The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Wat een passings van Hewitt, hij zit totaal in the zone, steppie is 't kwijt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die services zijn ook allemaal 180 km/h en recht in het racket van Hewitt ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e bp van deze game

hoeveel ben je er nodig?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Die services zijn ook allemaal 180 km/h en recht in het racket van Hewitt ](*,)

De enige punten die hij maakt komen voort uit goede services hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Wat een passings van Hewitt, hij zit totaal in the zone, steppie is 't kwijt.

Hey CC!!!!! Ik hoor je niet meer over die blessure, hoe kan dit nou?????????
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
centre court Wrote:Wat een passings van Hewitt, hij zit totaal in the zone, steppie is 't kwijt.

Hey CC!!!!! Ik hoor je niet meer over die blessure, hoe kan dit nou?????????

Regenpauze deed wonderen denk ik. En Hewitt is niet onder een game gestopt door z'n blessure hoor, gewoon preventief masseren wss. pak die dubbele break nou Eiwit. Laat 'm niet terugkomen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist Kuip, niks aan de hand. Misselijke Hewitt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3*-0!!

come on!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, die Stepanek. Maar het wordt een eitje in de 4e set, als ik Hewitt zo zie spelen.

:-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
*3-0! Die smerige agressieve blik in zijn ogen is er weer! Bagle 'm!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tjonge jonge jogne, wat een drama zeg. Dit gaat ie nooit meer winnen als ie zo dramatisch blijft spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kuip, hij heeft een wonderbaarlijke Fysio. Hewitt \Big Grin/
Reply
De Aussies moeten stil zijn anders worden ze eruit geknalt door de beveiliging.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gooi die tank maar weer open Radek, en ga eens goed nadenken waar je in godsnaam mee bezig bent. Maar goed, zo ging het ook tegen Ferrer ongeveer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:De Aussies moeten stil zijn anders worden ze eruit geknalt door de beveiliging.

wat een pech ](*,)

nu gaat het heel lastig worden natuurlijk....

hewitt nu 10 klassen beter =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3 bps simon =D>

Moet Steppie deze ook tanken Adje? :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Gooi die tank maar weer open Radek, en ga eens goed nadenken waar je in godsnaam mee bezig bent. Maar goed, zo ging het ook tegen Ferrer ongeveer...

Alleen nu speelt hij tegen een topper!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-4 6-2, en nu 1-6 0-4 Undecided

Wat heeft die dokter Hewitt gegeven?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:6-4 6-2, en nu 1-6 0-4 Undecided

Wat heeft die dokter Hewitt gegeven?

MENTALITEIT! Maar dat had ie natuurlijk al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat beeld bij Karlo loopt mijlenver achter op betfair helaas. Terwijl daar een cruciale tb begint zo.
Reply
TB bij Ivo! Ik ben klaar voor 180 punten extra Ivo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Dat beeld bij Karlo loopt mijlenver achter op betfair helaas. Terwijl daar een cruciale tb begint zo.

ik heb em maar even van het geluid afgezet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm nee ik wil het live weten, dan maar geen beeld :-({|=
Reply
Stepanek ook alweer 10 UEs deze set. Hij slaat gewoon hele makkelijke oversla-ballen het net in Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:6-4 6-2, en nu 1-6 0-4 Undecided

Wat heeft die dokter Hewitt gegeven?

MENTALITEIT! Maar dat had ie natuurlijk al.
Waar was dat de eerste twee sets dan? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mb Ivo!

DF Verdasco!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
DF Verdasco ](*,) #-o :letitallout:
Reply
3*-2 Ivo
Reply
Hoe kun je nou weer een df slaan in de tb tegen Karlovic?! Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-3 \Big Grin/
Reply


Forum Jump: