The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
waw maakt het spel, maar dit gaat hetzelfde als de tweede set op 33. Breakkansen missen en 36 verliezen! Nu eens niet dan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2 sets tanken :lol: :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja ik word hier niet goed van. Dan komen straks natuurlijk de verhalen dat het een kwaliteitsverschil is dat Murray zo de sets pakt, maar hij kwam hier regelmatig gewoon goed weg.
Reply
Die Lars Graf is een raar figuur. Zijn vrouw was op een gegeven moment bevallen terwijl Lars op de US Open zat. Bleef die ei daar gewoon de hele 2 weken zitten en ging daarna pas naar huis Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
0-30. daar ga we al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-40 Notworthy

wat een koning!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Allemachtig, wat zit ik me hier op te vreten ](*,)
Reply
0-40. Zo never in doubt dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ja ik word hier niet goed van. Dan komen straks natuurlijk de verhalen dat het een kwaliteitsverschil is dat Murray zo de sets pakt, maar hij kwam hier regelmatig gewoon goed weg.
Wawrinka is gewoon niet goed genoeg, en maakt nu alle fouten en speelt Murray precies in de kaart.

Daar gaat ROddick natuurlijk verandering in brengen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooie volley :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
BREAK!!!!!!!!! En ga doorrrrrrrr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd kopie van set 2 CC, Wawrinka degene met de kansen, en Murray degene die met de set aan de haal gaat ](*,)
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

wat een prachtige volley Undecided :lol: :-({|=

ANDY MURRAY!!!!!!!!!

HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:waw maakt het spel, maar dit gaat hetzelfde als de tweede set op 33. Breakkansen missen en 36 verliezen! Nu eens niet dan!

Tadaaaaaaaaa godver!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

En stiekem zit ie te genieten van de puntjes die murray gaat opleveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

Thnx!
En idd, laat Roddick dit maar afstraffen dan.
Reply
terug pakken die break. Murray durft niet eens aan te vallen! Alles of niets!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

Thnx!
En idd, laat Roddick dit maar afstraffen dan.

thxs???? Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

Thnx!
En idd, laat Roddick dit maar afstraffen dan.

thxs???? Undecided

Ja, een normale post van iemand met Murray in plaats van dat kinderachtige uitlokkerige dat anderen hier plaatsen.
Reply
ik zag ferrero nog wat rally's tegen simon slaan maar die raakt ze ook lekker zeg....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Werd die broer daar nou even lelijk afgewezen? Undecided
Reply
pfff, gaat nu wel heel simpel :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

Thnx!
En idd, laat Roddick dit maar afstraffen dan.

thxs???? Undecided
Zegt degene die overal thanks op zegt :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Andy, mentaal weer zo sterk! =D>
Toen ie een set achterstond en een paar bps tegenkreeg was er nog weinig van druk bij 'm te merken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahaha, ik kan er niet eens voor juichen en ik snap je frustratie volkomen, ML.

En stiekem zit ie te genieten van de puntjes die murray gaat opleveren.
Waar zeg ik dat ik dat niet doe dan? Als is genieten wel een heel groot woord, het is een spel hè.
Ik ben alleen niet iemand die koste wat kost iedereen in z'n team op gaat hemelen, ook al is het niet om aan te zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka had de mogelijkheden! Zo zonde dit. Deze Murray is te pakken. Maar ik geef het nog niet op. murray is gewoon niet goed. Als waw nu eens de eerste de beste kans pakt (die gaat komen), kan hij het omdraaien...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Werd die broer daar nou even lelijk afgewezen? Undecided

Zo te zien was dat gewoon z'n eigen teef hoor. Ze leken erg verliefd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik zeg 't ook altijd als ik 'm niet heb maar Murray speelt altijd precies goed genoeg om te winnen. Of 't nu tegen Vicente, Wawje of Federer is.
En daarom wint Murray ook geen GS. Dit soort wedstrijden hoort hij gewoon makkelijk te winnen, en energie sparen, maar deze speelstijl kost altijd zo ontzettend veel kracht en energie. Dat kan in een TMS nog wel, maar in een GS breekt dat hem op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Wawrinka had de mogelijkheden! Zo zonde dit. Deze Murray is te pakken. Maar ik geef het nog niet op. murray is gewoon niet goed. Als waw nu eens de eerste de beste kans pakt (die gaat komen), kan hij het omdraaien...

Precies Hag, wij lopen niet weg als het even minder gaat =D>
Reply


Forum Jump: