The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
30-15 [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 mps!!! Doe 't jongen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima voor FTM dit. Nu nog een onnodig lange pot tegen Ferrero en dan kotsend eraf tegen Roddick Hakkuh

Het tennis lijdt wel weer een nederlaag, jammer Stan Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een partij ! complimenten aan mijn held Wawrinka!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
fantastische wedstrijd, verkeerde winnaar...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe teleurgesteld ik ook ben in de vorige game, toch heb ik genoten van de partij! Grote klasse van beide mannen, hoewel het niveau niet altijd even hoog was.

Ook het forum was weer vermakelijk om erbij te hebben tijdens de partij trouwens =D>
Reply
JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas! Geweldig gespeeld beide!

Wawrinka Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
Reply
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.

O.a. daardoor was ie ook een mustpick, zeker nadat Nadal wegviel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
doodziek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, vandaag gaf wmb al aan dat hij geen mustpick was, hij gaat er straks keurig af in de SF en dan is hij niet superrendabel. Alleen heb ik de pech dat ik de verkeerde alternatieven heb gekozen.
Reply
Haggie Wrote:doodziek

Hier ook Hag, maar gelukkig niet al te hoge verwachtingen vooraf. Dit is totaal niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de partij van Nadal tegen Nalbi, waar ik echt door het lint ging.

En eerlijk gezegd, zelfs het verlies van Bogdanovic tegen Tursunov vorige week was ik kwader over dan deze partij.
Reply
Gebruiken die gasten allemaal doping ofzo tegenwoordig. Is toch niet normaal meer...Eerst een keiharde service naar buiten dan een keiharde forehand uiterste andere hoek en nog hebben, zelfs op gras.

Service van Andy niet goed genoeg om Wimbledon te winnen...Al zou het voor FTM heel lekker zijn.
Reply
Goed, ik ben pitten. Maar wat een enerverende avond was dit, genieten!
Reply
Ad Wim Wrote:Zei Mac nou weer dat Murray de beste retourneerder van de wereld was? Op basis van dit? :roll:
Ja...Hij retourneert ook wel veel hoor.
Reply
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
Dat vind ik niet. De eerste 3 partijen waren makkelijk, maar dat geldt voor veel meer spelers (Ward - Vliegen - Montanes). Met Wawrinka heeft hij één van de lastigste uit het rijtje Stepanek - Wawrinka - Sela - Soderling. In het rijtje Hewitt - Ferrero - Haas - Karlovic is Karlovic het lastigst, de andere 3 ontlopen elkaar niet zoveel.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?

Uiteindelijk wel ja. Het duurde alleen langer dan verwacht. en jij bent juist diegene die de term ''never in doubt'' heeft bedacht voor spelers die juist onverdiend wonnen, om te provoceren. Ik vond 't verdiend voor Andy en dat 't never in doubt voor mij was spreekt voor zich. Ik zei om 9 uur al dat ie altijd goed genoeg speelt om te winnen. Dat zal tegen Ferrero niet anders zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch lijkt me Murray-Ferrero de spannendste wedstrijd te worden.
Reply
Andy "Never in doubt :-({|= "Murray :8:
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:Overigens geeft dit (en lees hier geen cynische ondertoon in) wel aan dat Murray enorm geluk heeft gehad met z'n loting.
Dat vind ik niet. De eerste 3 partijen waren makkelijk, maar dat geldt voor veel meer spelers (Ward - Vliegen - Montanes). Met Wawrinka heeft hij één van de lastigste uit het rijtje Stepanek - Wawrinka - Sela - Soderling. In het rijtje Hewitt - Ferrero - Haas - Karlovic is Karlovic het lastigst, de andere 3 ontlopen elkaar niet zoveel.

Vind je? Nee, van de 8 spelers die je daar noemt vind ik alleen Sela en wellicht Ferrero minder dan Wawrinka. De rest had Murray het imo minimaal zo lastig mee gehad.
Ik verwacht ook weinig van de volgende ronde, Ferrero zal geen problemen opleveren.
Reply
Ad Wim Wrote:Dit is dan wel weer netjes. Toch eindigt nog steeds bijna alles in een fout. Maar de spanning maakt nu wel heel veel goed...

paar games hiervoor vond je het niks aan en je zou al een uur op bed gaan.

nu maakte de spanning ineens veel goed :lol: Undecided

wat ben jij toch triest zeg Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:JAAAAAAAAAAAAA

Zo fucking oh my god dit! Wat een genieten, ik ben zó blij! Laat ze maar lullen Andy, ontzettende vechtjas!
Hij was toch never in doubt?

Uiteindelijk wel ja. Het duurde alleen langer dan verwacht. en jij bent juist diegene die de term ''never in doubt'' heeft bedacht voor spelers die juist onverdiend wonnen, om te provoceren. Ik vond 't verdiend voor Andy en dat 't never in doubt voor mij was spreekt voor zich. Ik zei om 9 uur al dat ie altijd goed genoeg speelt om te winnen. Dat zal tegen Ferrero niet anders zijn.
Ik gebruik het slechts zelden om te provoceren, en jij gebruikte het nu al meerdere keren deze partij behoorlijk serieus. Dan vind ik het nogal opvallend dat je zó blij bent met deze overwinning, als je hem eigenlijk constant al zag aankomen, net als ik trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog steeds doodziek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weet je wat doodziek is? Mijn belang bij Roddick-Hewitt :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het belang gisteren was voor mij en Hag toch nog groter... Maargoed, doodziek was en ben ik er niet van, de manier waarop was zuur, maar de uitkomst zoals verwacht.
Reply
Doodziek is heel iets anders... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Figuurlijk gesproken natuurlijk Buurs...
Reply
mindlight Wrote:Het belang gisteren was voor mij en Hag toch nog groter... Maargoed, doodziek was en ben ik er niet van, de manier waarop was zuur, maar de uitkomst zoals verwacht.
Daar zit idd wat in, maar dit is gewoon de meest gekozen speler die ik niet heb, tegen de minst gekozen speler die ik wel heb. En het gaat om zoveel punten!

Ik zie Roddick nog steeds niet verliezen van Hewitt, maar het is wel echt essentieel dat hij gewoon wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: