The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:edit: Ik was JCF vergeten, Woerdie heeft gewoon nog 6 man :eeeek:

Zonder Fedex, dus samen met Kuiper buiten de top10/15 deze week

Oh, oh, dat is iets te voorbarig.
Als Karlovic Federer eruit serveert en Murray verliest van Roddick of Hewitt heb ik met een finale van Djoko tegen Roddick best een mooi team hoor.
Tuurlijk als het Federer tegen Murray wordt (wat vrijwel iedereen verwachtte) heb ik niets. Maar dat was een bewuste keuze van mij.
Dus met o.a. Berdych, Stepanek, Hewitt, Roddick, Djoko, Karlovic, Gonzalez had ik toch een redelijk alternatief team als je geen Murray en Federer in je team wilde hebben.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
De halve finales worden overigens Roddick-Murray en Djokovic-Karlovic.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:edit: Ik was JCF vergeten, Woerdie heeft gewoon nog 6 man :eeeek:

Zonder Fedex, dus samen met Kuiper buiten de top10/15 deze week

Oh, oh, dat is iets te voorbarig.
Als Karlovic Federer eruit serveert en Murray verliest van Roddick of Hewitt heb ik met een finale van Djoko tegen Roddick best een mooi team hoor.
Tuurlijk als het Federer tegen Murray wordt (wat vrijwel iedereen verwachtte) heb ik niets. Maar dat was een bewuste keuze van mij.
Dus met o.a. Berdych, Stepanek, Hewitt, Roddick, Djoko, Karlovic, Gonzalez had ik toch een redelijk alternatief team als je geen Murray en Federer in je team wilde hebben.

Als Karlovic verliest van Federer en Murray van Roddick? Hoe groot acht jezelf die kans? Ik zou er persoonlijk 100% mee eens zijn, maar dat beide gaat gebeuren houd ik totaal geen rekening mee! Daarbij vergeet je ook nog even dat Djoko tegen 'Haas on fire' moet spelen!
Ik denk dat je al blij mag zijn wanneer Djoko wint van Haas.
Voor Karlovic is het nu einde toernooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:De halve finales worden overigens Roddick-Murray en Djokovic-Karlovic.

Dit is wat je hoopt neem ik aan? Want al te reeel is dit natuurlijk niet.
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:De halve finales worden overigens Roddick-Murray en Djokovic-Karlovic.

Dit is wat je hoopt neem ik aan? Want al te reeel is dit natuurlijk niet.

Dat lijkt me duidelijk wat Stille hier bedoeld :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alleen Karlovic is niet reeel. Ik zie 't ''gewoon'' roddick-murray en djoko-federer worder. Daar heb ik dan ook wel vrede mee. En dán moet Murray er staan!

Toch kan Karlovic-Federer wel interessant worden, hij is gewoon niet te breaken, dat begint haast een feit te worden. Was ie nu al 80 servicesgames niet gebroken oid? Iig dit grasseizoen nog niet. Nou dan moet je in de TB al geen DF of mishit tegen hem slaan want dan is 't afgelopen.
In het verleden brak Roger hem gewoon elke set 1x en dat zal nu ook vast wel gebeuren maar volgens mij staat Ivo nog beter te serveren dan ie ooit gedaan heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, maar dat pakt Roger hem gewoon in de TB desnoods. Geen probleem.
Murray, Rod en Federer zijn voor mij nu wel zeker SF. Haas geef ik toch best een kans tegen Djokovic
Reply
Grrrr nee die Haas moet er nu heel snel uit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ivo en Haas zijn voor mij al helden met 360 punten. Nu moeten wel Federer en Murray de finale halen anders is het allemaal voor niets geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarschijnlijke OOP morgen????

CC Federer-Karlovic, Murray-JCF
C1 Djokovic-Haas, Roddick-Hewitt

Ik hoop wel dat ze morgen 2100 uur klaar zijn. Moet namelijk rond dat tijdstip mijn ouders ophalen
van het busstation :-k
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Haas langer nodig heeft om af te rekenen met Djokovic vind ik dat geen probleem.
Reply
Vergeet Hewitt niet!!! Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat neem ik toch wel aan, iig als ze om 14 uur onze tijd beginnen.

En ik denk dat ze eerder Djoko-Haas op Centre doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerder Djoko-Haas dan Fed-Karlovic? :eeeek:

Nee, dat kan ik me niet voorstellen.
Reply
Lijkt me een veel mooier affiche tussen twee mannen in vorm. Fed-Karlo lijkt me niet zoveel aan om naar te kijken. Ook Roddick-Hewitt lijkt me leuker. Maar goed, Wimbledon kennende, zullen ze wel weer voor Federer gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat neem ik toch wel aan, iig als ze om 14 uur onze tijd beginnen.

En ik denk dat ze eerder Djoko-Haas op Centre doen.

Omdat ze Ivo niet op CC willen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Lijkt me een veel mooier affiche tussen twee mannen in vorm. Fed-Karlo lijkt me niet zoveel aan om naar te kijken. Ook Roddick-Hewitt lijkt me leuker. Maar goed, Wimbledon kennende, zullen ze wel weer voor Federer gaan.

Precies, ik hoef die pot ook helemaal niet te zien, maar Fed zetten ze altijd op CC. Haas-Djoko is wel een mooi affiche, Rod-Hewitt hoef ik ook niet zonodig te zien.
Reply
Ik kan het zowiezo niet zien, alleen via sc volgen. Maar ja vrijdag ben ik weer met de volle 100% via de tv bij. tetete vrije middag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik kan het zowiezo niet zien, alleen via sc volgen. Maar ja vrijdag ben ik weer met de volle 100% via de tv bij. tetete vrije middag

Ik hoop voor je dat het dak geen storing heeft, anders zie je helemaal geen tennis, met al de regen die dag
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Waarschijnlijke OOP morgen????

CC Federer-Karlovic, Murray-JCF
C1 Djokovic-Haas, Roddick-Hewitt

Ik hoop wel dat ze morgen 2100 uur klaar zijn. Moet namelijk rond dat tijdstip mijn ouders ophalen
van het busstation :-k

Kom maar op. Ik heb morgen ATV, dus zit ondanks de hitte weer voor de buis. En laat die verrassingen maar komen.
En ik heb al vaker gezegd, ik heb nu al een mooi Wimbledon gehad. Het kan alleen nog maar leuker worden.
Ik wist vooraf dat ik een hele grote gok nam en heb daar nog steeds geen spijt van.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
Stille Wrote:Waarschijnlijke OOP morgen????

CC Federer-Karlovic, Murray-JCF
C1 Djokovic-Haas, Roddick-Hewitt

Ik hoop wel dat ze morgen 2100 uur klaar zijn. Moet namelijk rond dat tijdstip mijn ouders ophalen
van het busstation :-k

Kom maar op. Ik heb morgen ATV, dus zit ondanks de hitte weer voor de buis. En laat die verrassingen maar komen.
En ik heb al vaker gezegd, ik heb nu al een mooi Wimbledon gehad. Het kan alleen nog maar leuker worden.
Ik wist vooraf dat ik een hele grote gok nam en heb daar nog steeds geen spijt van.

Met alle respect Kuiper, maar wanneer Djokovic morgen van Haas verliest, stop jij ermee! Je raakt dan veel te ver achterop! Daar ben je te fanatiek voor!
En kom me dan niet aan met een mooi Wimbledon :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb echt vorige week zo genoten van mijn vrije dagen en van sport1.
Dat meen ik echt. En als ik met FTM verlies, oké dat is zwaar kloten, maar vooraf had ik echt geen zin in een team met Federer en Murray. Terwijk ik wel wist dat het de favoriete finale zou zijn. Ik had geen zin in een tweede RG. Stel dat ik wel voor een standaad team gegaan was en het was wel verrassend geworden (wat nog steeds kan) dan had ik daarover meer gebaald. Nu weet ik dat het een bewuste keuze was.

Roland Garros was veel erger. Ik wist en zei ook dat Nadal niet ging winnen en ja hoor ik had hem gewoon veiligheidshalve in mijn team. Daar baal ik van!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Heb mijn team even vergeleken met de gehele top 10 van 't algemeen klassement. Wat is die Haas-Cilic pot nog steeds zuur zeg. Iedereen heeft Haas er nog in en hij heeft inmiddels ook al 360 punten ipv 90. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En verder heb ik tov bijna iedereen Murray nog als troef tegen Roddick en Haas. Murray-Roddick wordt zó cruciaal. Wordt die pot vrijdagavond gespeeld?
Ik heb ook nog wel Hewitt en Karlovic op een enkeling maar die zie ik nu wel verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb iig 3 vd 4 halve finalisten, nu nog hopen op een stuntje van JCF. [-o<
Het wordt wel eens tijd voor een medaille :wink:
Reply
Feli Vos, met alweer je 4e weekwinst dit seizoen :eeeek: =D>

En het mooiste is nog, je loopt weer minimaal 1000 punten uit op onze Joop Zoetemelk Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, trek jij je weleens af op die foto van mij en Ferrer?

Jij raakt steeds zo enorm opgewonden en daarbij noem je telkens mijn naam :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Vos.

Opnieuw een goed tactiek =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verzin jij OOIT wel eens zelf een grapje?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie nog maar 300 punten achter Buurs :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: