The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
twee lekkere kanonskogels weer 30-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dr Ivo 4-3!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dit is mannengrastennis. Je kunt nog zo gelijkwaardig zijn, maar 1 slechte game en je bent de set kwijt...

Yep, dat zagen we eerder deze week wel erg duidelijk bij Wawrinka...
Maar ik had verwacht dat Haas degene met de foutjes zou zijn aan het einde van de set. Verrassend (positief) dat Djokovic degene is die foutjen maakt.
Reply
ga doooor Tommy, zouden fijne 360 extra punten zijn!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, hij heeft het totaal aan zichzelf te danken. Speelde prima, niet heel goed, tot die game, maar slaat dan 4 UEs op rij. Dat mag gewoon niet. Haas speelde uitstekend, maar je moet gewoon richting de TB gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Djoko, raak die returns eens. Keurig Ivo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies, nogmaals, ik had meer verwacht van Djoko. Maar in FTM opzicht zijn dit goede zaken, al ben ik er nog lang niet gerust op.
Reply
Pfff, nu wel een flinke kans op 15-30, die moet je wel pakken dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
voor harry moet fedex wel gaan opschieten nu, lijkt dr vooralsnog niet op deze set
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit wordt wel erg frustrerend zo. Eindelijk weer eens een mindere game en dan zelf een zwakke game spelen. Het lijkt verdomme wel alsof ik het over Karlovic heb Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
**bericht tussendoor**
Thomas Dekker betrapt op doping al in 2007, daarom geen TdF voor deze knuppel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
OT: Dekker in 2007 betrapt op EPO en daardoor ook nu niet naar de Tour. Ook door Lotto direct op non-actief gesteld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer makkelijk voor Djoko. Haas zakt iets in en Djoko blijft gelijk. Nu maar eens breaken dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk Haggie en CC, dat is nou precies de reden dat ik niets met die tour te maken wil hebben. Wat een waardeloos gedrag van al die gasten.
Reply
Sinds de game dat Federer brak is Ivo ook niet in de problemen geweest op service toch? Vertrouwen voor de TB!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sla die returns nou eens over de netband ipv ertegen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-30 fedex, het zal toch niet
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Twee 2e services vanaf 0-15 en beiden returns niet binnen de lijnen, dat kan dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de derde ook, kom op nou man ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DJokovic moet toch wel snel even zijn returns gaan vinden, anders komt ie zo 2-0 achter in sets. Als ie zulke games al op 15 verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
break fedex. Teleurstellend. Wel gunstig voor bierdop
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Federer, held. Blijf het toch triest vinden dat al die anderen hem niet hebben kunnen breaken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat lelijk dit zeg. 1 bp per set heeft ie nodig. Normaal werkt Ivo 80% van de bps weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse Federer, held. Blijf het toch triest vinden dat al die anderen hem niet hebben kunnen breaken...

Fedex krijgt 1 bp per set en die maakt hij meteen, dat is 't verschil. Hij zit echt niet elke game op deuce hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
easy game!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic nu wel echt een niveau beter, Haas is lang niet zo goed meer als in de 1e set. Hij serveert zijn 2e alleen nog vol door en Djoko doet veel te weinig met die returns. Maar ik verwacht dat dat gedurende deze set wel gaat lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...

Als ie z'n games uit kiest waarom dan niet meteen de eerste game? Wachten tot 5-5 lijkt me vrij tricky, 4 aces en je zit in een TB tegen 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat klopt, maar dat hoeft ook niet. Hij kiest gewoon zijn games uit. Het is echt niet zo heel moeilijk als je het zo ziet...

Als ie z'n games uit kiest waarom dan niet meteen de eerste game? Wachten tot 5-5 lijkt me vrij tricky, 4 aces en je zit in een TB tegen 'm.
Hij kiest ze natuurlijk pas uit als Karlo een eerste volley mist of als ie op 30-30 komt. De rest kan ie laten lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelooflijk Djoko, waar ben je mee bezig man?! :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: