The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
Wat een onzin ML.
Reply
Neeeee, dat is zeker geen onzin, dat is heel erg typisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik vermoedde het al maar kon het niet plaatsen tot deze reactie. Natuurlijk was de post van Buurs louter bedoeld om Kuiper zover te krijgen ook zijn uitslag te posten. Wat ben je toch doorzichtig Buurs Puke

Dat geloof ik niet ML en Ad. Het was vanavond toch weer gezellig en heb de echte buurs weer gezien. En niet de "forum-buurs".
Hij heeft samen met Musse en met mijn vrouw naar mijn wedstrijd gekeken en ook zij vonden het weer gezellig met ons buursie.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En toch vraag je niet hem, maar de Baakse jongens mee naar de Ordina Open...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En toch vraag je niet hem, maar de Baakse jongens mee naar de Ordina Open...

Moet ik daar serieus op antwoorden Ad... Kom op man.
Ik ga mij hier zeker niet verantwoorden voor dit soort keuzes.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:Ik vermoedde het al maar kon het niet plaatsen tot deze reactie. Natuurlijk was de post van Buurs louter bedoeld om Kuiper zover te krijgen ook zijn uitslag te posten. Wat ben je toch doorzichtig Buurs Puke

Dat geloof ik niet ML en Ad. Het was vanavond toch weer gezellig en heb de echte buurs weer gezien. En niet de "forum-buurs".
Hij heeft samen met Musse en met mijn vrouw naar mijn wedstrijd gekeken en ook zij vonden het weer gezellig met ons buursie.

[baby] hahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:En toch vraag je niet hem, maar de Baakse jongens mee naar de Ordina Open...

Moet ik daar serieus op antwoorden Ad... Kom op man.
Ik ga mij hier zeker niet verantwoorden voor dit soort keuzes.
Dat hoef je ook helemaal niet, ik constateer alleen.

En feli met je 6-0 6-0, altijd leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik vermoedde het al maar kon het niet plaatsen tot deze reactie. Natuurlijk was de post van Buurs louter bedoeld om Kuiper zover te krijgen ook zijn uitslag te posten. Wat ben je toch doorzichtig Buurs Puke

Mijn partij heeft daar natuurlijk niks mee te maken....

Kuiper won met een double baggle.
Dat vond ik wel even de moeite waard te vermelden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Wat een onzin ML.

Ongetwijfeld, en ik zou willen dat ik nog zo tegen posts van Buurs aan kan kijken. Het is gewoon opvallend dat het eerste wat ik dacht toen ik de post van Buurs las, "goh, dan zien we hier binnen een uur een post van Kuiper met zijn uitslag".
Hopelijk zit ik er helemaal naast, en is het veel onschuldiger dan ik het zie.
Reply
Ik denk dat Buurs de 6-0 6-0 van Kuiper ook wel had gepost als ie zelf had verloren. Laten we vooral niet achter alles wat hij post iets zoeken zeg. En dat Kuiper ons meenam ipv Buurs? Kuiper had die kaarten dus hij bepaald wat er mee gedaan wordt, volgende keer neemt ie mss wel ad, stille en ML mee.

Maar feli beide met de overwinning.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima, laten we het er dan maar op houden dat ik het volledig verkeerd interpreteerde. Excuus Buurs.
Reply
Prima, laten we het er dan maar op houden dat ik het volledig verkeerd interpreteerde. Excuus Buurs.
Reply
Ik zal CC eens even een veer in z'n kont steken. Vorige week won hij in de 7 een toernooi in Warsnveld, na akelig veel driesetters en urenlange intensiviteit op de baan. De finale won hij simpel van een type Youp van 't Hek, dus al teveel waarde moeten we hier ook niet aan hechten. In de 6 won hij 1 potje, maar moest hij zijn meerdere erkennen in twee spelers. Deze week speelt hij weer een toernooi in de 7. De eerste pot werd gisteren met 6-3 6-4 gewonnen. Op naar de tweede toernooizege.

Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.
Reply
Beetje flauw en inconsequent dat wij hier nu op aangesproken worden, terwijl er vrijwel niks gezegd wordt over de tenenkrommende onzin die Buurs hier dagelijks plaatst. Ja, wij (ML, Tripp en ik) zeggen er iets van, maar dan krijgen we dit als reactie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Beetje flauw en inconsequent dat wij hier nu op aangesproken worden, terwijl er vrijwel niks gezegd wordt over de tenenkrommende onzin die Buurs hier dagelijks plaatst. Ja, wij (ML, Tripp en ik) zeggen er iets van, maar dan krijgen we dit als reactie...

Nee dat zou de omgekeerde wereld zijn idd. Ik moet wel zeggen dat het beledigende er bij Buurs wel af is de laatste tijd. Hij blijft wel akelig fanatiek en arrogant. Nou moet dat arrogante jou als Ajacied toch als muziek in de oren klinken Ad. :8:
En ik zeg 't nogmaals, als je veel tegengestelde ftm-belangen met Buurs hebt is ie verschrikkelijk, ik heb me deze 2 weken nog amper aan hem geergerd, alleen met al die wedstrijd van Haas. :-&
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:Ik zal CC eens even een veer in z'n kont steken. Vorige week won hij in de 7 een toernooi in Warsnveld, na akelig veel driesetters en urenlange intensiviteit op de baan. De finale won hij simpel van een type Youp van 't Hek, dus al teveel waarde moeten we hier ook niet aan hechten. In de 6 won hij 1 potje, maar moest hij zijn meerdere erkennen in twee spelers. Deze week speelt hij weer een toernooi in de 7. De eerste pot werd gisteren met 6-3 6-4 gewonnen. Op naar de tweede toernooizege.

Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.

Ik zat al te wachten tot je hier iets over zou schrijven Skolt. Of post je dit alleen zodat ik nu ook iets over jou moet zeggen? :wink:
Tsja categorie 7, ik word er niet vrolijk van, maar ik zal uitleggen waarom ik dat speel. Omdat ik nooit toernooien of competitie speel heb ik geen ranking en dus 8 op mijn pasje. Wanneer ik me nu voor de 6 in zou schrijven loot ik automatisch de speler die als 1e geplaatst is. Dit is vaak een 6.1 oid en daar verlies ik dan van. Idee erachter was om met de 2 toernooien die ik deze week en vorige week speel(de) wat punten te sprokkelen en zodoende richting die ranking van 7 te gaan. Dan kan ik mij makkelijker voor cat 6 of evt cat 5 inschrijven en loot ik gasten die ik wel kan hebben. Ik kan nu al wel beloven(lekker arrogant Icon_twisted ) dat ik 't toernooi deze week ook weer win. Achteraf toch liever voor cat 6 gegaan. Wat een pleuris ondergrond is dat gravel toch trouwens. ](*,)
Scholten trouwens 2 fantastische 3-setters in de 4 vorige week. Leuk niveau maar wel 2x met lege handen. Vanavond speelt ie weer en er doen goeie gasten mee in zijn categorie. Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ik zal CC eens even een veer in z'n kont steken. Vorige week won hij in de 7 een toernooi in Warsnveld, na akelig veel driesetters en urenlange intensiviteit op de baan. De finale won hij simpel van een type Youp van 't Hek, dus al teveel waarde moeten we hier ook niet aan hechten. In de 6 won hij 1 potje, maar moest hij zijn meerdere erkennen in twee spelers. Deze week speelt hij weer een toernooi in de 7. De eerste pot werd gisteren met 6-3 6-4 gewonnen. Op naar de tweede toernooizege.

Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.

Ik zat al te wachten tot je hier iets over zou schrijven Skolt. Of post je dit alleen zodat ik nu ook iets over jou moet zeggen? :wink:
Tsja categorie 7, ik word er niet vrolijk van, maar ik zal uitleggen waarom ik dat speel. Omdat ik nooit toernooien of competitie speel heb ik geen ranking en dus 8 op mijn pasje. Wanneer ik me nu voor de 6 in zou schrijven loot ik automatisch de speler die als 1e geplaatst is. Dit is vaak een 6.1 oid en daar verlies ik dan van. Idee erachter was om met de 2 toernooien die ik deze week en vorige week speel(de) wat punten te sprokkelen en zodoende richting die ranking van 7 te gaan. Dan kan ik mij makkelijker voor cat 6 of evt cat 5 inschrijven en loot ik gasten die ik wel kan hebben. Ik kan nu al wel beloven(lekker arrogant Icon_twisted ) dat ik 't toernooi deze week ook weer win. Achteraf toch liever voor cat 6 gegaan. Wat een pleuris ondergrond is dat gravel toch trouwens. ](*,)
Scholten trouwens 2 fantastische 3-setters in de 4 vorige week. Leuk niveau maar wel 2x met lege handen. Vanavond speelt ie weer en er doen goeie gasten mee in zijn categorie. Ben benieuwd.

Erg lekker van de baakse jongens deze resultaten. Ik had graag ook wat gespeeld, maar het enige toernooi waar ik me voor inschreef had niet genoeg deelnemers. :|
En deze complete maand moet ik me focussen op het beachsoccer, dus veel meer zit er ook niet in voor mij! Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ik zal CC eens even een veer in z'n kont steken. Vorige week won hij in de 7 een toernooi in Warsnveld, na akelig veel driesetters en urenlange intensiviteit op de baan. De finale won hij simpel van een type Youp van 't Hek, dus al teveel waarde moeten we hier ook niet aan hechten. In de 6 won hij 1 potje, maar moest hij zijn meerdere erkennen in twee spelers. Deze week speelt hij weer een toernooi in de 7. De eerste pot werd gisteren met 6-3 6-4 gewonnen. Op naar de tweede toernooizege.

Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.

Ik zat al te wachten tot je hier iets over zou schrijven Skolt. Of post je dit alleen zodat ik nu ook iets over jou moet zeggen? :wink:
Tsja categorie 7, ik word er niet vrolijk van, maar ik zal uitleggen waarom ik dat speel. Omdat ik nooit toernooien of competitie speel heb ik geen ranking en dus 8 op mijn pasje. Wanneer ik me nu voor de 6 in zou schrijven loot ik automatisch de speler die als 1e geplaatst is. Dit is vaak een 6.1 oid en daar verlies ik dan van. Idee erachter was om met de 2 toernooien die ik deze week en vorige week speel(de) wat punten te sprokkelen en zodoende richting die ranking van 7 te gaan. Dan kan ik mij makkelijker voor cat 6 of evt cat 5 inschrijven en loot ik gasten die ik wel kan hebben. Ik kan nu al wel beloven(lekker arrogant Icon_twisted ) dat ik 't toernooi deze week ook weer win. Achteraf toch liever voor cat 6 gegaan. Wat een pleuris ondergrond is dat gravel toch trouwens. ](*,)
Scholten trouwens 2 fantastische 3-setters in de 4 vorige week. Leuk niveau maar wel 2x met lege handen. Vanavond speelt ie weer en er doen goeie gasten mee in zijn categorie. Ben benieuwd.

Jij krijgt vanavond anders een behoorlijk zware pot!
Reply
Gefeliciteerd allen die hebben gewonnen. En Baakse Boys succes deze week nog!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als ik vanavond verlies stop ik er voorlopig mee. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Als ik vanavond verlies stop ik er voorlopig mee. Icon_twisted

Die uitspraak ken ik ergens van :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Als ik vanavond verlies stop ik er voorlopig mee. Icon_twisted

Die uitspraak ken ik ergens van :wink:

Werd Stille toen ook ''weekwinnaar''? :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb de 7 gewonnen in Lochem. Wat hebben jullie gemaakt Kuip en Buurs?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kuiper heeft 1 gewonnen en 1 verloren in de HE7.

Vandaag moest Kuiper de halve finale in de HD7 35+ spelen.

Ik ben 2e geworden in de HE5.

Feli CC =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar ook al 2e Buurs? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Daar ook al 2e Buurs? Icon_twisted

Geen verrassing idd.... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
oh my fucking god, wat een avond :eeeek:

eerst krijg ik gisteravond een telefoontje dat ik als 1e reserve sta bij de regio masters noord-oost nederland.
Vandaag zegt iemand af en kom ik dus in het schema.

Speel ik tegen een 4,5 en speel echt geweldig.
Kom de eerste set met 3-5 achter, maar win uiteindelijk met 7-5 6-1, omdat ik geen enkele df meer sla :razz:

Nu mag ik in de kwartfinale waarschijnlijk tegen de als 2e geplaatst spelen.
speelsterkte is 3,8, maar ik heb vorig jaar nog in 2 sets van hem gewonnen.... [-o<

Kom ik thuis, hebben mijn beide tegenstanders afgezegd bij de clubkampioenschappen en sta ik in de finale van de HE3 :lol:

Vanavond moeten Federer en Verdasco nog even winnen om het feest compleet te maken :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuk joh, in de finale omdat de rest afzegt, ontzettende Kevin Kim!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je typt een heel verhaal maar begrijp ik 't nou goed dat 't enige ''goede'' nieuws is dat je van een 4,5 wint terwijl je zelf 5 bent? Dat je zonder te spelen een finale haalt is niet eens leuk en je krijgt er ook geen punten voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs, als je de 3 wint, hoor ik wel wanneer je het aandurft.. :wink:
Reply


Forum Jump: