The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Dugarry Wrote:Je moet Wafje ook niet tegenspreken, dat weet je inmiddels toch, dan begint ie te schelden, in zn broek te pissen en op de grond te stampen (ja, inderdaad in zn eigen pis).

Nu verwar je waf met mukkus. Confused
Reply
Nee, hoor, als Mukkus jou op je plaats zet heb je dat gewoon verdiend. En nu niet mij met jou vegrelijken svp.

Hou er verder maar gewoon over op en maak die kleurplaat gewoon even netjes af.
Reply
en de deal is rond

Quote:EXCLUSIEF - Sekou Cissé speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. De Rotterdammers bereikten een akkoord met Roda JC en de aanvaller over een directe overgang. Feyenoord-trainer Mario Been liet weten dat de transfer dinsdag is afgerond.

'Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben', aldus Been tegen Voetbal International. 'Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.'

Cissé speelde sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wilde graag hogerop en leek dicht bij een transfer naar FC Twente. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.
Mijn gras is groener
Reply
3 miljoen schijnbaar waar Roda vol bleef houden 6 miljoen te willen ontvangen. Rare zaak weer. Twente had toch ook al 3M geboden en was persoonlijk rond met Císsé? Waarom is dat dan nooit rond gekomen?

Zie Munsterman er trouwens nog wel toe in staat een arbitragezaak aan te spannen omdat ie een voorcontract met Cissé heeft. Undecided

Leuke speler voor Feyenoord overigens. Zeker beter dan Biseswar.
Reply
Opmerkelijke transfers voor Feyenoord. Ze versterken zich echt echt goed imo. Nu nog een goede keeper en ze doen gewoon weer mee voor de hoogste plekken, daar ben ik van overtuigd.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:3 miljoen schijnbaar waar Roda vol bleef houden 6 miljoen te willen ontvangen. Rare zaak weer. Twente had toch ook al 3M geboden en was persoonlijk rond met Císsé? Waarom is dat dan nooit rond gekomen?

Zie Munsterman er trouwens nog wel toe in staat een arbitragezaak aan te spannen omdat ie een voorcontract met Cissé heeft. Undecided

Leuke speler voor Feyenoord overigens. Zeker beter dan Biseswar.

Volgens is het voorcontract al vervallen (datum)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:3 miljoen schijnbaar waar Roda vol bleef houden 6 miljoen te willen ontvangen. Rare zaak weer. Twente had toch ook al 3M geboden en was persoonlijk rond met Císsé? Waarom is dat dan nooit rond gekomen?

Zie Munsterman er trouwens nog wel toe in staat een arbitragezaak aan te spannen omdat ie een voorcontract met Cissé heeft. Undecided

Leuke speler voor Feyenoord overigens. Zeker beter dan Biseswar.


Een keiharde onderhandelaar, die De Ruiter! Toch mooi 5 ton eruit gesleept! Undecided Undecided Undecided

Hendriks: 'Twente wil een fooi betalen voor Cissé'
12/06/2009 10:40

Arnold Hendriks overweegt Sekou Cissé zelf te kopen en voor Roda JC te behouden als de Limburgse club vasthoudt aan een in zijn ogen te lage transfersom.

Cissé vertelde eerder deze week aan Voetbal International dat hij deze zomer het liefst naar FC Twente gaat. 'Roda blijft altijd in mijn hart, maar nu moet de club mij deze kans ook gunnen. Langer blijven is voor mij geen optie.'

Maar Nol Hendriks heeft zijn bedenkingen, blijkt uit een interview met de voormalig commissaris en geldschieter van Roda JC in Voetbal International. 'Genoeg clubs willen hem hebben, maar Roda heeft nog geen bod geaccepteerd. Gelukkig maar. Ik las dat hij 2,5 miljoen euro zou moeten kosten. Geloof mij, voor dat geld gaat hij echt niet weg. Dan koop ik hem eerder zelf en blijft hij gewoon in Kerkrade. Echt waar.'

Hendriks wees naar Arouna Koné, die in de zomer van 2005 van Roda naar PSV vertrok en inmiddels bij Sevilla onder contract staat. 'Ik vind Cissé veel beter dan Koné, en die ging voor negen miljoen naar PSV. In mijn hoofd heb ik een prijs die ik voor hem wil betalen. Alleen als andere clubs meer bieden, dan vertrekt hij.'

'FC Twente denkt hem voor een fooi te kunnen halen zeker. Ze vangen zelf vijftien miljoen euro voor Marko Arnautovic en nóg een enorm bedrag voor Eljero Elia. Terwijl Cissé een veel betere buitenspeler is dan Elia. Cissé is veel sterker aan de bal, haalt de achterlijn vaker, is tweebenig en heeft een fantastisch schot. Ik zeg je dat hij een Europese topper wordt. Roda moet zich hard durven opstellen.'
Reply
Quote:Munsterman rekent nog op Cissé
Geschreven op woensdag, 1 juli om 08:00

Mario Been meldde dinsdagavond vol blijdschap dat Sekou Cissé voor Feyenoord had gekozen, maar volgens Joop Munsterman juicht de trainer te vroeg. De voorzitter van FC Twente stelt immers dat Cissé nog altijd naar Enschede wil trekken. Munsterman zegt dat van de zaakwaarnemer van de Ivoriaan te hebben vernomen.



De Tukkers leken de strijd dinsdagavond te hebben verloren van Feyenoord toen Been in diverse media jubelde om de aanstaande komst van Cissé. “Ik ben heel blij dat we hem binnen hebben”, zei de oefenmeester onder andere. “We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.”

Munsterman is verward. “Ik heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", vertelde de voorzitter aan TC/Tubantia. “Of hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.”

Cissé liet begin juni al weten dat hij naar Twente wilde keren (‘dat heb ik Mario Been ook laten weten’), maar de Tukkers bereikten met Roda JC geen akkoord over een transfersom. Dankzij de hulp van enkele externe financiers kon Feyenoord wél met het gewenste bedrag op tafel komen. De Rotterdammers moeten echter nog wel een akkoord zien te bereiken met Cissé.

ik weet niet war dit bericht vandaan komt, maar het maakt het allemaal nog schimmiger. Undecided

volgens de telegraaf heeft feyenoord 2.8 betaald. maar je weet natuurlijk nooit wat is afgesproken als percentage bij doorverkoop, daar kan veel winst voor roda zitten.
Reply
Quote: Munsterman is verward.

Dat is ie zeker! :crazy:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die gast drinkt teveel Grolsch, zn hersenen zijn gewoon een beetje verweekt.
Reply
Tripplexxx Wrote:Opmerkelijke transfers voor Feyenoord. Ze versterken zich echt echt goed imo. Nu nog een goede keeper en ze doen gewoon weer mee voor de hoogste plekken, daar ben ik van overtuigd.

Nou niet gaan overdrijven he. Cissé gaat er niet voor zorgen dat ze van een moeizame plek 7 opeens weer de top 3 binnen stormen en met zo'n Servische slager is het ook nog maar afwachten of die zoveel beter is dan Hofland die er nu staat. En dat zijn toch de enige versterkingen tot dusver?

@Joop Munsterman -> Undecided :crazy:
Reply
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Opmerkelijke transfers voor Feyenoord. Ze versterken zich echt echt goed imo. Nu nog een goede keeper en ze doen gewoon weer mee voor de hoogste plekken, daar ben ik van overtuigd.

Nou niet gaan overdrijven he. Cissé gaat er niet voor zorgen dat ze van een moeizame plek 7 opeens weer de top 3 binnen stormen en met zo'n Servische slager is het ook nog maar afwachten of die zoveel beter is dan Hofland die er nu staat. En dat zijn toch de enige versterkingen tot dusver?

je hebt ook nog vlaar he. die servier is extra, normaal gesproken op de bank. en dan nog fernandez die het in die 2 wedstrijden niet onaardig deed.

naar verwachting gaan nieveld, darley, janota, erasmus en pattinama excelsior versterken.
Reply
Pattinama, is die niet wat aan de oude kant?

Het zullen zijn tweelingzoons zijn die nu ballen, al ken ik ze niet verder kwa clubs oid. Feyenoord en Willen II of NAC dacht ik.

Het is voor de ontwikkeling van jonge spelers goed dat ze bij excelsior aan de bak kunnen, zo is ook Buffel erg gegroeid.

Afgelopen zaterdag sprak ik nog met Rene van Dieren, die is nog steeds clubloos.... (Wilde zelf het contact niet verlengen en wil graag naar het buitenland voor een paar jaar.)
Reply
deed het niet onversdienstelijk bij excelsior, maar hij kreeg die trombose dacht ik. vanaf dat moment was het gedaan...
Reply
Wigan speler Valencia is inmiddels Mancunian en heeft getekend bij Sir Alex.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Opmerkelijke transfers voor Feyenoord. Ze versterken zich echt echt goed imo. Nu nog een goede keeper en ze doen gewoon weer mee voor de hoogste plekken, daar ben ik van overtuigd.

Nou niet gaan overdrijven he. Cissé gaat er niet voor zorgen dat ze van een moeizame plek 7 opeens weer de top 3 binnen stormen en met zo'n Servische slager is het ook nog maar afwachten of die zoveel beter is dan Hofland die er nu staat. En dat zijn toch de enige versterkingen tot dusver?

je hebt ook nog vlaar he. die servier is extra, normaal gesproken op de bank. en dan nog fernandez die het in die 2 wedstrijden niet onaardig deed.

naar verwachting gaan nieveld, darley, janota, erasmus en pattinama excelsior versterken.

Vlaar heb ik eerlijk gezegd al afgeschreven. Fernandez is leuk als je je 7e plek wilt handhaven denk ik. We gaan het allemaal wel zien. Heerenveen en Groningen kun je best voorbij, die hebben zich (nog) niet versterkt deze zomer en zijn beide hun beste speler kwijt (Jans zei dat Berg op zeker vertrekt).
Reply
Peter Wrote:Vlaar heb ik eerlijk gezegd al afgeschreven. Fernandez is leuk als je je 7e plek wilt handhaven denk ik. We gaan het allemaal wel zien. Heerenveen en Groningen kun je best voorbij, die hebben zich (nog) niet versterkt deze zomer en zijn beide hun beste speler kwijt (Jans zei dat Berg op zeker vertrekt).

je blijft volhouden he? rare flapdrol die je bent.

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat (en dat is niet omdat jij psver bent, maar omdat het het beste voorbeeld is naast Heerenveen zelf) PSV jarenlang kampioen kon worden, ondanks dat telkens de beste spelers weg gingen. Ploegen die dachten dat ze hun slag konden slaan, liepen zich toch elk jaar weer stuk op psv, iets wat je ieder jaar met trots bleef herhalen. Ze versterkten zich dus toch ieder jaar, ondanks dat 'bepalende' spelers vertrokken.

Dat zoiets ook voor andere clubs op kan gaan is blijkbaar onmogelijk. Alves, Bradley, Huntelaar, Sulejmani, bepalende spelers die vertrokken, waar ook weer onbekende spelers voor terug werden gehaald. Het eerste halfjaar onder Sollied ging erg matig, het tweede stond de boel op de rails. Je blijft het aantal tegendoelpunten herhalen; 2/3 daarvan komt van die eerste helft. Om een vreemde reden weiger je vooruitgang te zien gedurende een jaar.
Het is niet gek dat een nieuwe trainer, die een systeem gaat spelen waar geen enkele speler mee bekend was, een periode van inwerken nodig heeft. Een tweede jaar zal dan logischerwijs een stuk beter gaan. Dat mag je tenminste wel verwachten. Voeg daaraan toe dat Elm en Ingelsten sinds de winterstop zijn ingewerkt, er enkele gerichte aankopen zijn gedaan en de selectie enkel Pranjic kwijt is geraakt.

Maar goed, blijf maar denken dat Heerenveen niet sterker zal zijn. Maar dan ook niet zeuren achteraf :-$
Mijn gras is groener
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Opmerkelijke transfers voor Feyenoord. Ze versterken zich echt echt goed imo. Nu nog een goede keeper en ze doen gewoon weer mee voor de hoogste plekken, daar ben ik van overtuigd.

Nou niet gaan overdrijven he. Cissé gaat er niet voor zorgen dat ze van een moeizame plek 7 opeens weer de top 3 binnen stormen en met zo'n Servische slager is het ook nog maar afwachten of die zoveel beter is dan Hofland die er nu staat. En dat zijn toch de enige versterkingen tot dusver?

je hebt ook nog vlaar he. die servier is extra, normaal gesproken op de bank. en dan nog fernandez die het in die 2 wedstrijden niet onaardig deed.

naar verwachting gaan nieveld, darley, janota, erasmus en pattinama excelsior versterken.

Vlaar heb ik eerlijk gezegd al afgeschreven. Fernandez is leuk als je je 7e plek wilt handhaven denk ik. We gaan het allemaal wel zien. Heerenveen en Groningen kun je best voorbij, die hebben zich (nog) niet versterkt deze zomer en zijn beide hun beste speler kwijt (Jans zei dat Berg op zeker vertrekt).

ik wee niet wat zo'n knie kan hebben, maar afschrijven doe ik hem niet. het eerste halfjaar kunnen we kijken hoe nievelt zich ontwikkelt bij excelsior. dan hebben we voor het centrum vlaar, igjna, hofland en baia (en evt landzaat).

ik vind de selectie niet zoveel zwakker dan psvee. vorig jaar ook al niet, waren tal van andere redenen waarom het niet liep. ik denk dat mario wel een goeie instelling kan creeeren.

heerenveen is nog niet zoveel beter. ook niet veel slechter. maar ook vorig jaar vond ik onze selectie al beter. ik zie echt weinig spelers van psvee en heerenveen waar wij veel beter van zouden worden.
Reply
Sibon Undecided
Reply
Amor Fati Wrote:je blijft volhouden he? rare flapdrol die je bent.

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat (en dat is niet omdat jij psver bent, maar omdat het het beste voorbeeld is naast Heerenveen zelf) PSV jarenlang kampioen kon worden, ondanks dat telkens de beste spelers weg gingen. Ploegen die dachten dat ze hun slag konden slaan, liepen zich toch elk jaar weer stuk op psv, iets wat je ieder jaar met trots bleef herhalen. Ze versterkten zich dus toch ieder jaar, ondanks dat 'bepalende' spelers vertrokken.

Dat zoiets ook voor andere clubs op kan gaan is blijkbaar onmogelijk. Alves, Bradley, Huntelaar, Sulejmani, bepalende spelers die vertrokken, waar ook weer onbekende spelers voor terug werden gehaald. Het eerste halfjaar onder Sollied ging erg matig, het tweede stond de boel op de rails. Je blijft het aantal tegendoelpunten herhalen; 2/3 daarvan komt van die eerste helft. Om een vreemde reden weiger je vooruitgang te zien gedurende een jaar.
Het is niet gek dat een nieuwe trainer, die een systeem gaat spelen waar geen enkele speler mee bekend was, een periode van inwerken nodig heeft. Een tweede jaar zal dan logischerwijs een stuk beter gaan. Dat mag je tenminste wel verwachten. Voeg daaraan toe dat Elm en Ingelsten sinds de winterstop zijn ingewerkt, er enkele gerichte aankopen zijn gedaan en de selectie enkel Pranjic kwijt is geraakt.

Maar goed, blijf maar denken dat Heerenveen niet sterker zal zijn. Maar dan ook niet zeuren achteraf :-$

Hihi Mukkie is duidelijk de niet de enige Heerenveen'er die niet tegen kritiek kan. Moet ik dan maar gaan schrijven dat ik vind dat Heerenveen zich geweldig versterkt heeft tov van vorig jaar om jullie te vriend te houden? Daar bedankt ik voor. Ik zeg liever gewoon wat ik denk. Achteraf zal ik niet zeuren want het gaat in discussie niet altijd om gelijk hebben. Iedereen mag vinden wat ie wil.

PSV werd steeds minder overtuigend kampioen doordat steeds minder goed werd ingekocht. Heerenveen heeft de afgelopen jaren goed ingekocht waardoor ze het vertrek van belangrijke spelers konden opvangen (Alves -> Sulejmani bleek geen verzwakking. Pranjic->Papadinges zeer waarschijnlijk wel omdat die Papadinges al meerdere keren is geflopt in West-Europa), maar dit jaar vind ik het niks. Ingelsten die je noemt vind ik bv. gewoon geen goede spelers, Elm is een aardige versterking maar die gaat die het gat dat Pranjic achterlaat (betrokken bij 30 goals ofzo afgelopen jaar en de echte leider van de ploeg) niet opvullen hoor (vergelijkbaar met als Suarez nu zou vertrekken bij Ajax, dan stort daar ook veel in. Of bij PSV Afellay.). Achterin staat t mss sinds een tijdje al beter, voorin lever je veel in. Werd t vorig jaar in de 1e seizoenshelft vaak 2-2 dan zal het nu vaker 0-0 zijn. In punten maakt dat niet veel uit toch? Ik schat Feyenoord voorlopig hoger in dan Heerenveen, that's all.
Reply
waf Wrote:ik zie echt weinig spelers van psvee waar wij veel beter van zouden worden.

Ik zie zelfs echt geen enkele speler van Feyenoord waar wij veel beter van zouden worden. :razz:

De Feyenoordselectie is hooguit in de breedte wat sterker (de PSV-bank is echt belabberd) maar de basiself echt zeker niet. Op welke positie vind jij dat Feyenoord qua basiself een betere speler heeft dan PSV? Ik eerlijk gezegd op geen enkele.
Ik zie (zelfs) Isaksson liever in de goal dan een jeugdkeeper zonder ervaring of Van Dijk.
Ooijer-Marcellis-Simons-Salcido is ook op elke positie een betere achterhoede dan die van Feyenoord.
Engelaar/Gio maakt niet veel (Gio was vroeger beter maar is gewoon niet meer top), Afellay en Dzsudzsak zouden zonder twijfel versterkingen zijn voor Feyenoord tov Tomasson en Biseswar/Cissé. Voor Toivonen/Makaay geldt hetzelfde als Engelaar/Gio. Houdt je nog maar 2 posities over. Wijnaldum is wellicht iets beter dan Amrabat maar dat zijn verschillende types op rechts dus moeilijk te vergelijken. Bakkal of Mendez vs Fer of Landzaat maakt elkaar ook niet zoveel.
Reply
We zullen wel zien wie er sterker is na 34 wedstridjen aankomend seizoen. Afgelopen jaar was dat duidelijk Pisvee, de afgelopen 25 jaar kan ik beter zeggen.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:ik zie echt weinig spelers van psvee waar wij veel beter van zouden worden.

Ik zie zelfs echt geen enkele speler van Feyenoord waar wij veel beter van zouden worden. :razz:

De Feyenoordselectie is hooguit in de breedte wat sterker (de PSV-bank is echt belabberd) maar de basiself echt zeker niet. Op welke positie vind jij dat Feyenoord qua basiself een betere speler heeft dan PSV? Ik eerlijk gezegd op geen enkele.
Ik zie (zelfs) Isaksson liever in de goal dan een jeugdkeeper zonder ervaring of Van Dijk.
Ooijer-Marcellis-Simons-Salcido is ook op elke positie een betere achterhoede dan die van Feyenoord.
Engelaar/Gio maakt niet veel (Gio was vroeger beter maar is gewoon niet meer top), Afellay en Dzsudzsak zouden zonder twijfel versterkingen zijn voor Feyenoord tov Tomasson en Biseswar/Cissé. Voor Toivonen/Makaay geldt hetzelfde als Engelaar/Gio. Houdt je nog maar 2 posities over. Wijnaldum is wellicht iets beter dan Amrabat maar dat zijn verschillende types op rechts dus moeilijk te vergelijken. Bakkal of Mendez vs Fer of Landzaat maakt elkaar ook niet zoveel.

ik zeg ook, ik zie weinig spelers waar wij veel beter van worden. er zijn dus spelers waar wij wel veel beter van worden en spelers waar wij misschien een beetje beter van worden.

ik vind psvee achterin niet zo goed als jij suggereert. feyenoord heeft ook geen sterke achterhoede. helemaal niemand in nederland heeft namelijk imo een sterke achterhoede. ik vind het allemaal om het even. de ploeg die het middenveld het best op orde heeft in spekkoper. voetballen met types als schaars die de verdediging ontlasten.

mijn stelling is dus eigenlijk dat als je de achterhoede van az of psvee vorig jaar bij feyenoord had neergezet, het niet veel beter was gegaan. sterker nog, ik denk dat marcellis compleet door het ijs was gezakt.

appelvlaai is aardig en is voor elke ploeg een versterking (hoewel wij sterven van de middenvelders en ik vind dat appelvlaai niet echt doorpakt, nog altijd een beetje net niet voor de echte top) en toivonen zou ons sterker maken, vnl gezien zijn lengte. doedelzak vind ik niet zo bijzonder, amrabat vind ik niveau slory, isakson vind ik oprecht minder dan van dijk, engelaar heb ik altijd overschat gevonden. speelt te sloom, teveel in 1 tempo. ik hoop dat been gio op linksback zet trouwens en met de verdedigende middenvelders fer en amadi gaat spelen. ook hoop ik dat hij wijnaldum op 10 zet, veruit zijn beste positie. met biseswar en cisse moet dat kunnen....

hoe het ook zij, ik wilde maar aangeven dat de verschillen in nederland niet echt groot zijn. das mijn mening he. maar de psvee verdediging heeft wel de nul gehouden gister, las ik. :razz:
Reply
Quote:'Munsterman sprak met huisvriend Cissé'
In Voetbal International was onlangs al te lezen dat Sekou Cissé meerdere zaakwaarnemers zou hebben. Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman. De voorzitter van FC Twente kreeg van de huisvriend te horen dat Cissé nog steeds dolgraag naar Enschede zou willen komen, maar dit blijkt achteraf niet waar te zijn. Cissé bood hiervoor vandaag telefonisch zijn excuses aan aan de voorzitter van de Tukkers.

Undecided
Reply
=D>
Reply
Ruiz wil naar Heerenveen

sc Heerenveen lijkt de strijd om Bryan Ruiz te winnen. De 23-jarige aanvaller hoopt zelf naar Friesland te kunnen.
- advertentie -
Heerenveen-trainer Trond Sollied zocht vorige week contact met de zaakwaarnemer van Ruiz. "Ik heb Sollied eerder als trainer gehad in Gent en vind hem een uitstekende coach. Hij hanteert bovendien een speelwijze waarin ik het best tot mijn recht kom: als linkeraanvaller in een 4-3-3-systeem", aldus Ruiz in De Telegraaf.

"Ik wil graag naar Heerenveen, maar er zijn meer clubs in me geïnteresseerd", vertelt de speler van AA Gent. Onder meer FC Twente, PSV en 1899 Hoffenheim volgen de aanvaller met grote belangstelling. Hij zou zo'n vijf miljoen euro moeten kosten.
-------------------

Heerenveen moet dus ook al 5 mio neertellen voor een speler. Tja dat krijg je als je geld hebt.
Ik zou die gast wel in de spits willen hebben hoor
[Image: notes%201.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Quote:Naar aanleiding van het bericht dat Twente preses Joop Munsterman met een huisvriend en niet met een zaakwaarnemer van Sekou Cissé rond de tafel heeft gezeten laat de voorzitter in een korte reactie weten dat een vergissing menselijk is. "Maar ik kan hier niet al te lang over praten want ik heb over een uur een belangrijke bespreking met Peter Beense van Ajax om de transfer van Elia af te ronden" aldus Munsterman.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:appelvlaai is aardig en is voor elke ploeg een versterking (hoewel wij sterven van de middenvelders en ik vind dat appelvlaai niet echt doorpakt, nog altijd een beetje net niet voor de echte top) en toivonen zou ons sterker maken, vnl gezien zijn lengte. doedelzak vind ik niet zo bijzonder, amrabat vind ik niveau slory, isakson vind ik oprecht minder dan van dijk,


hoe het ook zij, ik wilde maar aangeven dat de verschillen in nederland niet echt groot zijn. das mijn mening he. maar de psvee verdediging heeft wel de nul gehouden gister, las ik. :razz:

Afellay pakt idd niet echt door maar daar ben ik persoonlijk erg blij mee. Zijn niveau is nu meer dan goed genoeg voor een club als PSV en als hij echt had doorgepakt was hij vorige zomer al weggeweest. Nu blijft hij hoogstwaarschijnlijk zelfs nog een jaar.
Toivonen moet zich dit jaar gaan bewijzen, maar Dzsudzsak heb je de 2e seizoenshelft niet vaak zien spelen ofzo? Beter en effectiever dan Afellay. En dan niet incidenteel maar de hele 2e seizoenhelft lang was hij echt DE man bij PSV. Zie hem eerlijk gezegd zelfs verder komen in de top dan Afellay. Veel minder geblesseerd en linksbuitens die net zo makkelijk als Dzsudzsak tegenstanders voorbij gaan en de achterlijn halen zijn schaars tegenwoordig. Amrabat is zeker beter dan Slory en Isaksson sinds hij zn draai in Eindhoven heeft gevonden ook dan Van Dijk.
Maar meningen mogen verschillen zal ik er maar vast bijzeggen voordat sommige forummers weer beginnen te blaten dat ik homo of een klein kind ben omdat dit mijn mening is. Wink En gister idd een degelijke 0-1 zege geboekt, waren het niet Feyenoord en Ajax die de afgelopen jaren zelfs van amateus verloren? Wij pakken in zo'n pot toch maar even netjes 3 punten. :p
Reply
Bumme Wrote:
Quote:Naar aanleiding van het bericht dat Twente preses Joop Munsterman met een huisvriend en niet met een zaakwaarnemer van Sekou Cissé rond de tafel heeft gezeten laat de voorzitter in een korte reactie weten dat een vergissing menselijk is. "Maar ik kan hier niet al te lang over praten want ik heb over een uur een belangrijke bespreking met Peter Beense van Ajax om de transfer van Elia af te ronden" aldus Munsterman.

[-o<
Reply
Bumme Wrote:
Quote:Naar aanleiding van het bericht dat Twente preses Joop Munsterman met een huisvriend en niet met een zaakwaarnemer van Sekou Cissé rond de tafel heeft gezeten laat de voorzitter in een korte reactie weten dat een vergissing menselijk is. "Maar ik kan hier niet al te lang over praten want ik heb over een uur een belangrijke bespreking met Peter Beense van Ajax om de transfer van Elia af te ronden" aldus Munsterman.

:lol:
Reply


Forum Jump: