The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Die gaat het gewoon 2 jaar achter elkaar presteren hoor =D>
Reply
Yeah, m'n eerste medaille van het jaar \Big Grin/

De inhaalrace is begonnen :wink:
Reply
feli monsterachtig, mitch en arco!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
laat Roddick zondag nog maar een keer stunten. Ik zou het die jongen zo erg gunnen!! Fedex gun ik het ook, maar roddick iets meer...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sorry jongens, dat ik op deze manier voorlopig de spanning uit jullie leuke tennisspel haal.Het voelt eigenlijk wel raar, bovenaan staan bij al die kenners.

Wat mijn Wimbledon taktiek en keuzes betreft.Dat was voor mij vrij duidelijk.
Federer 2000 punten.Hij speelt zijn halve tegen Blake of Haas.
Andere halve tussen de Andy's waarvan Roddick duidelijk goedkoper en al rendabel met een halve. Murray zou de finale moeten halen.En waarom zou Roddick niet van die irritante Schot kunnen winnen?!

Met het geld wat ik op deze manier overhield kon ik eigenlijk precies de spelers kopen waarvan ik verwachte dat ze minimaal of ongeveer 10 punten per 100 euri op zouden leveren.

Bedankt voor de feli.
Reply
Daar hoef je je niet voor te excuseren Vos, het is jouw verdienste, geniet ervan zou ik zeggen. Met je redenering ben ik het uiteraard helemaal eens, jouw andere alternatieven waren duidelijk beter dan degene die ik nam.
Reply
Dat worden veel dezelfde teams deze week.
Reply
15 man hetzelfde team.
Reply
Hup Cipolla Smile

Hoop niet dat het weglaten van Santoro veel punten gaat kosten Wink
Reply
andre Wrote:15 man hetzelfde team.

ik zei dat het tegen ml, nadat becker verloor dat dit ging gebeuren, en voila
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alweer 3 spelers kwijt, da's dan wel het nadeel om maamdagavond niet thuis te zijn. Daar gaat mijn goeie positie op de ran :wink: glijst.
Reply
Weinig interessante week zo, hup Groth dan maar
Reply
Ik zie dat je toch weer een team gemaakt hebt, Buurs, je zou toch geen team meer maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje jammer idd! Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, anders had ik al die weddenschappen verloren....

Ik maak gewoon iedere week snel een team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dus behalve dat je een drol bent, heb je ook nog eens geen ruggengraat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Tja, anders had ik al die weddenschappen verloren....

Ik maak gewoon iedere week snel een team.

onze weddenschap verlies je sowieso
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
andre Wrote:15 man hetzelfde team.
Dat team had ik ook...tot mijn verbinding weg viel.... :x
Reply
Resterende kanshebbers op de weekwinst:
Woerdie: Evans-Kim-Brands-Santoro
Aadje: Evans-Stakhovsky-Brands
Lazio: Stakhovsky-Kim
(rest hetzelfde)

De kans dat Lazio de weekwinst pakt, is erg klein.
Het gaat dus vooral tussen Woerdie en Aadje, waarbij Stakhovsky meer punten moet halen dan Kim en Santoro samen, wil Aadje winnen.
Reply
Ik krijg nog punten voor vorige week!
Reply
Even snel een aantal spelers aangeklikt.

Wellicht werkt dit beter... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Even snel een aantal spelers aangeklikt.

Wellicht werkt dit beter... :8:

Ik ook al, niet eens berekeningen gemaakt.
Puur op gevoel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hup Davy!

Ben gegaan voor de grote jongens die geen DC hebben gespeeld, muv Kohl, maar die is gewoon on fire. Dat er zoveel mensen voor Robredo gaan vind ik onbegrijpelijk...
Mijn enige twijfel was eigenlijk Soderling of een aantal kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup PHM!
Reply
mindlight Wrote:Hup PHM!

Ik ben er ook wederom ingetrapt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Ik krijg nog punten voor vorige week!
Kun jij dit Ad/ML of moet Mac dit doen?
Reply
Dat moet Mac doen, maar die is op vakantie volgens mij. Reken even uit wat je score is, dan kunnen we dat aan Mac doorgeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hup Davy!

Ben gegaan voor de grote jongens die geen DC hebben gespeeld, muv Kohl, maar die is gewoon on fire. Dat er zoveel mensen voor Robredo gaan vind ik onbegrijpelijk...
Mijn enige twijfel was eigenlijk Soderling of een aantal kleintjes.

Robredo speelt hier vaak goed en heeft een pisloting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat moet Mac doen, maar die is op vakantie volgens mij. Reken even uit wat je score is, dan kunnen we dat aan Mac doorgeven.
80% nummer laatst is 260
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hup Davy!

Ben gegaan voor de grote jongens die geen DC hebben gespeeld, muv Kohl, maar die is gewoon on fire. Dat er zoveel mensen voor Robredo gaan vind ik onbegrijpelijk...
Mijn enige twijfel was eigenlijk Soderling of een aantal kleintjes.

Robredo speelt hier vaak goed en heeft een pisloting.
Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat Robredo een pisloting had...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: