The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Daar heb je al een mogelijke versterking! Hij speelt in Paraguay U20 en in januari wilden Villareal, Lazio en Chievo hem nog hebben.

Quote:FC Twente test Paraguayaanse aanvaller
06/07/2009 15:54

FC Twente heeft sinds maandag een aanvaller uit Paraguay op proef. Het gaat om de achttienjarige Jorge Ortega. Ortega kwam in zijn vaderland uit voor Tacuary. Bij die club debuteerde hij op vijftienjarige leeftijd in het eerste elftal. Op de website van zijn club wordt Ortega omschreven als een technische aanvaller, die sterk is in het combinatiespel en zelf ook makkelijk tot scoren komt.

Hier nog een filmpje van hem:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=odbTpqwP_m8[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als clubs als Villarreal en Lazio hem willen zal Twente niet ver komen met die 3 miljoentjes van Elia.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik ben blij dat jij ons even op de hoogte stelt van de precieze details van de lening van de gemeente Enschede aan Fc Twente. Zat jij bij die onderhandelingen en het opstellen van de voorwaarden? En wie heeft bepaald dat het echt zo'n exorbitant deel van een lening was dat de gemeente eigenlijk niet kon uitlenen? Ben jij financieel toezichthouder bij de gemeente Enschede? Maar ze betalen in ieder geval snel een flink (?) deel terug, dus dat is al heel wat.

Is gewoon bekend gemaakt dat de gemeente een deel eigenlijk te hoog vond en daarom eiste dat meteen werd terugbetaald met 50% van de opbrengst van elke transfer totdat een reëel bedrag aan schuld overblijft.

Ze groeien dus rustig naar 42.000 plaatsen toe, net zoals Heerenveen, AZ en ook Groningen nu doen.
"Hoe meer miljoenen je hebt, hoe groter de kans dat je een waardig vervanger haalt" is natuurlijk statistiek van "lik-me-vessie". Dat je met meer miljoene, in potentie, meer mogelijkheden hebt klopt, maar de 'waarde' van een speler voor je team hangt van zoveel factoren af dat het te simpel gedacht is om alleen aan de transferwaarde te hangen.

Ik vind het zeker geen lik-me-vessie dat je met meer geld meer kans hebt dat je een goede speler haalt. De club met het meeste geld heeft de beste spelers. Zie in andere verhoudingen Real Madrid.

En hoe weet jij dat die 5-miljoen-Belg het beter gaat doen dan van Zaanen? Er zijn genoeg voorbeelden in de Eredivisie van mislukte miljoenenaankopen en wonderbaarlijke opstandingen van (bijna) gratis spelers. Het enige dat je zou kunnen zeggen voor deze Belg is dat Heerenveen er vaak een neusje voor heeft om goede spelers te kopen en voor veel meer geld weer door te verkopen, maar ook daar zitten missers tussen.

Zeker weet je niks, maar de kans is wel groter. Die 5M-Belg heeft immers meer laten zien dan Van Zaanen, anders zou ie niet meer waard zijn.

En wat zegt Munsterman daar precies?
"Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente. Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi"
Zegt hij dat Twente structureel bij de top3 hoort en daar zal blijven? Ik lees het niet, maar misschien staan er dingen tussen de regels die ik niet detecteer. Ik concludeer uit deze uitspraak alleen dat hij vindt dat Ajax, in de huidige situatie, niet meer zomaar spelers voor een fooi bij de concurrenten kan komen ophalen, puur omdat het Ajax is, met behaalde resultaten in het verleden en dat ze, zoals waf dat altijd zo mooi zegt, gewoon de poeplap moeten trekken voor spelers die ook Ajax beter maken.

Geen zin en tijd om in de baas zn tijd een overzich met Munsterman-quotes te maken, al zou dat wel een mooi overzicht worden met alle soaps. :p

En nu is Elia ineens weer een speler die het 'op hun niveau nog leuk had kunnen doen'? Zostraks zei je nog dat Elia de allerbelangrijkste speler was van Twente en dat ze het zonder hem niet gaan redden. Als jij denkt dat Elia het niet gaat maken, maar desondanks vindt dat het verreweg de beste speler van Twente is, dan moet de rest van de selectie verschrikkelijk bagger zijn. En wat een schandalige wanprestaties van Ajax, Feyenoord, PSV en Heerenveen dan dat ze afgelopen seizoen niet boven Twente zijn geeindigd, want die selecties zijn dan toch een stuk beter, of niet?

Waar zeg ik dat ik Elia de allerbest vond? Vind Arnautovic namelijk beter. Elia is mi een Wielaert. Goed en enorm belangrijk op niveau Twente, stuk minder in de top. Te weinig body om het echt te maken vermoed ik. Een beetje rechtsback van niveau vreet zo'n vlieggewicht met huid en haar op, gelukkig voor Elia kent de eredivisie niet of nauwelijks rechtsback van niveau. Een Douglas of Braafheid zie ik eerder slagen op een hoger niveau, ook al waren ze voor Twente niet belangrijker dan Elia. Hoop echter dat hij me positief verrast in Hamburg en ons komende zomer wereldkampioen maakt. En de selecties van zowel Feyenoord, Ajax als PSV zijn op papier beter dan die van Twente vind ik ja.
Reply
1) 'de gemeente' vindt elke eurocent, uitgeleend aan een commerciële toko zoals betaald voetbal teveel en dat ben ik met 'de gemeente' eens. Zelf broek ophouden! Maar het ging in dit geval om de uitbreiding van een stadion, niet om het aantrekken van spelers, dus met vastgoed als onderpand kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Maar exorbitant...om hoeveel miljoen ging het eigenlijk?

2) Maar heeft de club met de beste spelers ook het beste resultaat? Dat bedoel ik met de 'waarde' voor je club. Welke prijzen heeft Real afgelopen seizoen gewonnen? Bovendien is Real natuurlijk een non-voorbeeld, want op het niveau van de Eredivisie zeggen de (binnenlandse) transfersommen niet zo heel veel. Ajax geeft al jaren verreweg het meeste geld uit aan nieuwe spelers en hoeveel succes heeft ze dat gebracht de laatste seizoenen? Ik ben wel benieuwd naar het rendement in punten per geïnvesteerde euro in spelers van de eredivisieclubs. Dat levert vast een ander staatje op dan de huidige eindstand in de competitie.

3) Dat ie meer heeft laten zien wil nog steeds niet zeggen dat hij het bij Twente net zo goed gaat doet, dus wederom zegt dat NIETS over de 'waarde' voor FC Twente. In Italië, Spanje, Engeland en Duitsland vraagt men bedragen voor spelers die de bal amper een meter recht voor zich uit kunnen spelen waar je in bijvoorbeeld de hele selectie van Volendam (no offence) voor kunt kopen. De prijs van een speler zegt NIETS!

4) Doe dan vanavond maar eventjes, want deze quote zegt NIETS!

5)
Peter Wrote:Straks bij Arnautovic krijg je eenzelfde verhaal. Best vreemd dat ze daar extra hebben geleend van de gemeente voor een groot stadion waarna ze de helft van transfersommen moeten inleveren. Straks dus een stadion voor 42.000 man maar een dramatisch elftal omdat je je beste spelers na verkoop niet waardig kunt vervangen. Ben benieuwd of er gewoon 42.000 Tukkers komen kijken als Twente straks voor de plekken 6-10 speelt. Veel hoger zie ik ze niet eindigen als ze voor Elia en Arnautovic Hersi en Denneboom moeten gaan opstellen.

Jij zegt hier dat dat de twee beste spelers van Twente zijn, dat de rest ruk is, dat ze die onmogelijk kunnen vervangen voor dat geld, dat ze dan voor de plaatsen 6 t/m 10 spelen en dat het stadion dan niet vol komt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Real heeft de afgelopen jaren niets gewonnen omdat ze toen niet Kaka en Cristiano Ronaldo maar Drenthe in de selectie hadden. :8: Ajax is juist een slecht voorbeeld omdat die spelers halen voor bedragen die je nooit kunt terugverdienen. Met een normaal beleid wordt je als club met het meeste geld gewoon elke 2 jaar 1x kampioen.

Dat ik vind dat de marktprijs van een speler wel iets (nee, geen garanties maar zeer zeker wel een indicatie) zegt ga ik niet herhalen. Wordt zo'n kansloos welles-nietes gedoe.

En de 2 beste ja. Arnautovic 1, Elia 2. In die volgorde en zeker niet andersom. Verder heeft natuurlijk iedere eredivisieploeg een dramatisch elftal omdat goede spelers niet in Nederland ballen, maar dat terzijde. :razz: Het laatste fatsoenlijke eredivisie elftal was het PSV van 2004-2005 met een hele zwik spelers die nu in de Europese topcompetities vaste kracht zijn+Ooijer en Cocu in de vorm van hun leven. =P~
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Braafheid gaan ze echt missen, ik vind dat een potentiele international.

kanp dat jij dat vindt, vooral omdat hij al al international is. Undecided

Bedoelde meer in de vorm van een basisspeler. Zie hem ook graag op de plek van Mathijsen links in het centrum.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
'Cissé kon bij Ajax en PSV meer verdienen'
De Zutphense spelersmakelaar Erkan Alkan wist al vanaf het begin dat hij Sekou Cissé graag aan Feyenoord wilde verkopen. Alkan die ook de belangenbehartiger was van de Ivoriaanse aanvaller Arouna Koné is goed bevriend met Feyenoord-trainer Mario Been.

De zaakwaarnemer van de nieuwe Feyenoord-aanvaller laat weten dat Cissé bij PSV en Ajax veel meer had kunnen verdienen dan hij nu gaat verdienen in de Kuip, maar uiteindelijk hebben de speler en zaakwaarnemer niet voor het geld gekozen. Vanaf het begin is de insteek van Alkan geweest om Sekou bij Feyenoord onder te brengen.

Zijn salaris bij Feyenoord zal echter ook niet heel erg laag zijn, FC Twente voorzitter Joop Munsterman gaf aan “Tegen het salaris wat hij bij Feyenoord krijgt, kunnen wij niet op”.
Reply
PSV wilde hem helemaal niet maar ik geloof meteen dat hij bij PSV meer zou kunnen verdienen als de club serieuze interesse zou hebben gehad dus de zaakwaarnemer heeft gelijk.
Reply
Peter Wrote:PSV wilde hem helemaal niet maar ik geloof meteen dat hij bij PSV meer zou kunnen verdienen als de club serieuze interesse zou hebben gehad dus de zaakwaarnemer heeft gelijk.

in de media is verschenen dat ook psvee interesse had. nu weet ik niet of dat waar is, maar jij weet uiteraard ook niet of dat niet waar is.

cisse staat niet op de loonlijst bij feyenoord dit jaar trouwens.

daarbij hebben de spelers (men zegt op eigen initiatief, maar daar geloof ik geen hol van) afstand gedaan van de winstpremies ivm de situatie van de club. ze krijgen wel een premie bij het winnen van de uefa cup of het behalven van europees voetbal, maar dus niet meer per punt betaald.

en feyenoord heeft een sloveense keeper op het oog, kontebonsky of zo. komt van zenit, maar heeft daar niet heel veel gekeept geloof ik. advies is ingewonnen bij dick advocaat, maar ja, dat hadden we ook gedaan over lee. en bedankt nog dick.

tot slot hebben we interesse in een hongaarse peter. niet onze peter, maar bajzat peter. dan moet hij wel ophouden met deze rafael vd fart trucjes....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ozXWn0R-dqQ[/youtube]
Reply
Trucje is hetzelfde maar Vaart scoorde tenminste. Tegen wie was dat ook alweer :-k. Sarkalása betekent overigens hoogtepunt in het Hongaars
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:PSV wilde hem helemaal niet maar ik geloof meteen dat hij bij PSV meer zou kunnen verdienen als de club serieuze interesse zou hebben gehad dus de zaakwaarnemer heeft gelijk.

in de media is verschenen dat ook psvee interesse had. nu weet ik niet of dat waar is, maar jij weet uiteraard ook niet of dat niet waar is.

Gerucht op voetbalzone-achtige sites ja. Reker heeft vervolgens desgevraagd door 'betere' media echter de interesse ontkent. Dus moeten we dat maar aannemen. Ik ben allang bij dat hij niet naar Eindhoven is gekomen, net als dat het prima is dat Vennegoor niet komt. Houden we de Koef gewoon. Lood om oud ijzer.
Maar wel begrijpelijk dat die zaakwaarnemer het straatje van Feyenoord en Cissé ff schoon moet vegen na zo'n onnodige onnozele uitspraak van Munsterman door te stellen dat er naast Feyenoord echt wel meer clubs zijn die salarissen als dat van Cissé betalen.
Reply
Jan Reker is de meest onbetrouwbare persoon in het Nederlandse voetbal, dus als ik de uitspraken van iemand niet vertrouw, dan zijn het die van hem wel... =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Jan Reker is de meest onbetrouwbare persoon in het Nederlandse voetbal, dus als ik de uitspraken van iemand niet vertrouw, dan zijn het die van hem wel... =;

Of de voetballerij is zo verziekt dat men in achterkamertjes heeft afgesproken met zn allen Reker als één van de laatste eerlijke mensen in een kwaad daglicht te stellen. Weet jij veel. :p
Reply
peter Wrote:Gerucht op voetbalzone-achtige sites ja. Reker heeft vervolgens desgevraagd door 'betere' media echter de interesse ontkent. Dus moeten we dat maar aannemen.

we? speak ff lekker voor jezelf.

scenario:reker meldt zich bij roda. hij biedt 2 euro voor cisse. roda zegt nee, en zegt dat cisse liever naar feyenoord wil.
vervolgens ontkent reker dat psvee ooit interesse heeft gehad. zou ik ook doen ja, wie wil nou toegeven dat ze een blauwtje gelopen hebben? ja, wij hadden inderdaad interesse, maar cisse vind onze club ongelooflijk kut. jammer, gaan we de volgende proberen.

oftewel, het is allemaal net zo geloofwaardig/ongeloofwaardig. je kunt motiveren wat je geloofwaardiger vindt, maar dat wil dus niet zeggen dat het zo is.

dus.
Reply
waf Wrote:
peter Wrote:Gerucht op voetbalzone-achtige sites ja. Reker heeft vervolgens desgevraagd door 'betere' media echter de interesse ontkent. Dus moeten we dat maar aannemen.

we? speak ff lekker voor jezelf.

scenario:reker meldt zich bij roda. hij biedt 2 euro voor cisse. roda zegt nee, en zegt dat cisse liever naar feyenoord wil.
vervolgens ontkent reker dat psvee ooit interesse heeft gehad. zou ik ook doen ja, wie wil nou toegeven dat ze een blauwtje gelopen hebben? ja, wij hadden inderdaad interesse, maar cisse vind onze club ongelooflijk kut. jammer, gaan we de volgende proberen.

oftewel, het is allemaal net zo geloofwaardig/ongeloofwaardig. je kunt motiveren wat je geloofwaardiger vindt, maar dat wil dus niet zeggen dat het zo is.

dus.

We ja, want er is geen enkele reden om voetbalzone-achtige sites betrouwbaarder te achten dan Jan Reker.

En als je 2 euro voor Cissé over hebt maar de club vraagt miljoenen dan heb je toch geen blauwtje gelopen? Je loopt pas een blauwtje als je dan maar die miljoenen gaat betalen om er vervolgens achter te komen dat de speler idd maar 2 euro waard was. Zie Sulejmani bij Ajax.

Kan me overigens niet voorstellen dat die Cissé echt liever voor subtopper Feyenoord speelt dan voor een PSV of Ajax als die clubs Roda hetzelfde hadden geboden. Geloof er geen hout van dat hij als klein kind in Ivoorkust al een Feyenoord-poster boven zn bed had ofzo. Dat ie Feyenoord hoger aanslaat dan Twente op basis van verleden kan ik wel begrijpen.


Even terzijde: Simons is wel degelijk bij Brugge aangeboden door PSV, maar ze kunnen hem niet betalen en PSV wil een zeer groot Koreaans talent halen, alleen heeft het daarbij concurrentie van oa. HSV en Porto.
Reply
Milde Stevens: 'Atouba is genoeg bestraft'
19/02/2008 11:26

Huub Stevens heeft toegezegd dat Thimothee Atouba kan terugkeren in de selectie van Hamburger SV. De verdediger, die te laat terugkeerde van het toernooi om de Afrika Cup, moet echter eerst weer volledig fit worden.

Atouba is dit seizoen voortdurend omstreden. Zo eindigde een conditietest begin januari negatief, stak hij zijn middelvinger al eens op naar de HSV-fans en beledigde hij het bestuur van de Hamburgse club. HSV-manager Dietmar Beiersdorfer zegde de Kameroener daarom afgelopen vrijdag voorlopig de wacht aan.

In Bild biedt Huub Stevens Atouba nieuwe hoop: 'Als hij voor de volle honderd procent fit is, neem ik hem weer in de selectie op. Hij is nu genoeg bestraft.' De verdediger werd voor zijn wangedrag door zijn werkgever beboet met zestigduizend euro.

Zondag onderging de international een niet al te ingrijpende blaasoperatie. Binnenkort wordt hij weer op het trainingsveld verwacht.

---
Dit wordt dus de nieuwe linksback van Ajax als we het AD mogen geloven. :-({|=
Reply
Peter Wrote:We ja, want er is geen enkele reden om voetbalzone-achtige sites betrouwbaarder te achten dan Jan Reker.

de zaakwaarnemer van cisse zou het gezegd hebben en van geel zou het gezegd hebben. ik weet dat ook zij vaak poep praten, maar uitsluiten kun je het niet.

Quote:En als je 2 euro voor Cissé over hebt maar de club vraagt miljoenen dan heb je toch geen blauwtje gelopen? Je loopt pas een blauwtje als je dan maar die miljoenen gaat betalen om er vervolgens achter te komen dat de speler idd maar 2 euro waard was. Zie Sulejmani bij Ajax.

joh, dan heeft psvee 1 mio geboden en vond roda dat te weinig. en heeft cisse aangegeven dat hij liever niet weer naar een provincieclub in verval gaat.

Quote:Kan me overigens niet voorstellen dat die Cissé echt liever voor subtopper Feyenoord speelt dan voor een PSV of Ajax als die clubs Roda hetzelfde hadden geboden. Geloof er geen hout van dat hij als klein kind in Ivoorkust al een Feyenoord-poster boven zn bed had ofzo. Dat ie Feyenoord hoger aanslaat dan Twente op basis van verleden kan ik wel begrijpen.

op dit moment zegt helemaal niemand ja tegen ajakkes. bij feyenoord is meer te winnen. bovendien schijnt hij het heel goed te kunnen vinden met been. genoeg redenen lijkt mij zo.

Quote:Even terzijde: Simons is wel degelijk bij Brugge aangeboden door PSV, maar ze kunnen hem niet betalen en PSV wil een zeer groot Koreaans talent halen, alleen heeft het daarbij concurrentie van oa. HSV en Porto.

dan heeft psvee daar dus wel over gelogen? en over cisse spreken ze de waarheid?

ook toevallig!
Reply
Peter Wrote:Milde Stevens: 'Atouba is genoeg bestraft'
19/02/2008 11:26

Huub Stevens heeft toegezegd dat Thimothee Atouba kan terugkeren in de selectie van Hamburger SV. De verdediger, die te laat terugkeerde van het toernooi om de Afrika Cup, moet echter eerst weer volledig fit worden.

Atouba is dit seizoen voortdurend omstreden. Zo eindigde een conditietest begin januari negatief, stak hij zijn middelvinger al eens op naar de HSV-fans en beledigde hij het bestuur van de Hamburgse club. HSV-manager Dietmar Beiersdorfer zegde de Kameroener daarom afgelopen vrijdag voorlopig de wacht aan.

In Bild biedt Huub Stevens Atouba nieuwe hoop: 'Als hij voor de volle honderd procent fit is, neem ik hem weer in de selectie op. Hij is nu genoeg bestraft.' De verdediger werd voor zijn wangedrag door zijn werkgever beboet met zestigduizend euro.

Zondag onderging de international een niet al te ingrijpende blaasoperatie. Binnenkort wordt hij weer op het trainingsveld verwacht.

---
Dit wordt dus de nieuwe linksback van Ajax als we het AD mogen geloven. :-({|=


hij kan het niet vinden met stevens en wel met jol.

aan wie zal dat liggen? :razz:
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Jan Reker is de meest onbetrouwbare persoon in het Nederlandse voetbal, dus als ik de uitspraken van iemand niet vertrouw, dan zijn het die van hem wel... =;

Of de voetballerij is zo verziekt dat men in achterkamertjes heeft afgesproken met zn allen Reker als één van de laatste eerlijke mensen in een kwaad daglicht te stellen. Weet jij veel. :p

We hebben de laatste jaren uit zoveel verschillende bronnen gehoord dat Jan Reker een gluiperige leugenaar is dat daar wel een behoorlijke harde kern van waarheid in moet zitten. Maar geloof jij nou maar mooi dat hij een van de laatste eerlijke mensen is en dat 'de anderen' hem daarom niet mogen. Undecided

Enne, wat dat 'blauwtje lopen' betreft: neem eens een lesje 'spreekwoorden en gezegden'! Sulejmani is, op dit moment, een zogenaamde 'kat in de zak'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Jan Reker is de meest onbetrouwbare persoon in het Nederlandse voetbal, dus als ik de uitspraken van iemand niet vertrouw, dan zijn het die van hem wel... =;

Of de voetballerij is zo verziekt dat men in achterkamertjes heeft afgesproken met zn allen Reker als één van de laatste eerlijke mensen in een kwaad daglicht te stellen. Weet jij veel. :p

We hebben de laatste jaren uit zoveel verschillende bronnen gehoord dat Jan Reker een gluiperige leugenaar is dat daar wel een behoorlijke harde kern van waarheid in moet zitten. Maar geloof jij nou maar mooi dat hij een van de laatste eerlijke mensen is en dat 'de anderen' hem daarom niet mogen. Undecided

Enne, wat dat 'blauwtje lopen' betreft: neem eens een lesje 'spreekwoorden en gezegden'! Sulejmani is, op dit moment, een zogenaamde 'kat in de zak'.

Hoezo neem ik dat nou weer aan? Ik zeg dat we t niet weten en nooi zullen weten.
Reply
Aoutoba definitief naar Ajax
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Jan Reker is de meest onbetrouwbare persoon in het Nederlandse voetbal, dus als ik de uitspraken van iemand niet vertrouw, dan zijn het die van hem wel... =;

Of de voetballerij is zo verziekt dat men in achterkamertjes heeft afgesproken met zn allen Reker als één van de laatste eerlijke mensen in een kwaad daglicht te stellen. Weet jij veel. :p

We hebben de laatste jaren uit zoveel verschillende bronnen gehoord dat Jan Reker een gluiperige leugenaar is dat daar wel een behoorlijke harde kern van waarheid in moet zitten. Maar geloof jij nou maar mooi dat hij een van de laatste eerlijke mensen is en dat 'de anderen' hem daarom niet mogen. Undecided

Enne, wat dat 'blauwtje lopen' betreft: neem eens een lesje 'spreekwoorden en gezegden'! Sulejmani is, op dit moment, een zogenaamde 'kat in de zak'.

Hoezo neem ik dat nou weer aan? Ik zeg dat we t niet weten en nooi zullen weten.

Jij voert het op als mogelijkheid, dus blijkbaar vind je dat een serieuze, geloofwaardige optie. En waarom zullen WE het nooit weten? Als zoveel mensen rond hem en/of die zaken met hem hebben gedaan zeggen dat hij niet te vertrouwen is, dan kan het bijna niet anders dan dat daar een gedeelte van waar is. Maar zoals ik gisteren al zei is de enige zekerheid die we hebben.......

Heb je nou al keiharde, niet-gemanipuleerde uitspraken van Munsterman gevonden waarin hij zegt dat Twente definitief bij de Top-3 van Nederland hoort en dat ze daar nooit meer weggaan?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Heb je nou al keiharde, niet-gemanipuleerde uitspraken van Munsterman gevonden waarin hij zegt dat Twente definitief bij de Top-3 van Nederland hoort en dat ze daar nooit meer weggaan?

Zoek jij dan eerst ff die quote van mij waarin ik pretendeer dat Twente een topploeg is die nooit meer buiten de top 3 gaat eindigen. :roll: Er bestaat in heel Europa geen enkele ploeg die nooit buiten de top 3 eindigt, dus ook Twente niet. Munsterman vind iig zowel PSV als Ajax geen positieverbetering binnen NL, dus wat dan nog wel? AZ, Heerenveen en Groningen/Feyenoord is de top 3 waarna PSV, Ajax en Twente volgen? :-k
Reply
Peter Wrote:Zoek jij dan eerst ff die quote van mij waarin ik pretendeer dat Twente een topploeg is die nooit meer buiten de top 3 gaat eindigen. :roll:

Het wordt je allemaal een beetje teveel zeker met die moeilijke woorden? Waarom zou ik een quote moeten zoeken waarin jij pretendeert (?) dat Twente een topploeg is? Jij beweert toch juist dat Twente GEEN topploeg is? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Telegraaf: akkoord met Verhoeven
8 juli 2009 RvN

De Telegraaf meldt dat Ajax gisteren een akkoord heeft bereikt met Jeroen Verhoeven over een contract voor drie seizoenen. De club hoopt volgens de krant vandaag een akkoord te bereiken met Volendam. Die club zou nog 375.000 euro vragen, waar Ajax 250.000 euro heeft geboden.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Telegraaf: akkoord met Verhoeven
8 juli 2009 RvN

De Telegraaf meldt dat Ajax gisteren een akkoord heeft bereikt met Jeroen Verhoeven over een contract voor drie seizoenen, de zwaarlijvige doelman gaat bij de Amsterdamse club 7 frikandellen per week verdienen, als tekengeld heeft hij een Princess Friteuse ontvangen. De club hoopt volgens de krant vandaag een akkoord te bereiken met Volendam. Die club zou nog 375.000 euro vragen, waar Ajax 250.000 euro heeft geboden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een aankoop Undecided

Je haalt imo een 3e keeper om de jonge keepers te begeleiden en die een vrachtwagen ervaring heeft en geen gast van 29 die zich nergens heeft bewezen en nauwelijks ervaring heeft. Daarnaast vind ik dat een topclub het niet kan maken om zo'n vetklep in de selectie op te nemen. Kom maar............
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
zijn postuur maakt mij geen hol uit. het is een goeie lijnkeeper, en er is best wat voor te zeggen een keeper met eredivisieervaring als 3de keeper te hebben. vind er maar eens een die dat wil. ik begrijp het ook niet zo goed van verhoeven. hij is nu 29 en kiest nu al voor de bank. dan zal hij wel een stuk meer gaan verdienen?

de meevoetbalende kwaliteiten van verhoeven zijn slecht. wat dat betreft begrijp ik ajakkes niet.
Reply
Dat ie kwaliteit te kort komt voor Ajax lijkt me logisch...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:FC Twente strikt Zuidafrikaans international Parker
08/07/2009 08:45

EXCLUSIEF - FC Twente staat op het punt zich te versterken met de Zuidafrikaans international Bernard Parker. De Enschedese club is zo goed als rond met de 23-jarige vleugelspits van Thanda Royal Zulu.

Parker kan op beide flanken uit de voeten en maakte tijdens het recente toernooi om de Confederations Cup in zijn vaderland indruk door beide doelpunten voor zijn rekening te nemen in de wedstrijd van Zuid-Afrika tegen Nieuw-Zeeland.

Voor Thanda maakte hij in vier seizoenen 29 doelpunten in 116 competitiewedstrijden. Het afgelopen half jaar speelde Parker op huurbasis voor topclub Rode Ster Belgrado waar hij zes keer scoorde in zestien optredens. De Serviërs hadden echter geen geld om zijn nog tot medio 2013 doorlopende contract af te kopen.

FC Twente betaalt ruim één miljoen euro voor Parker die in Enschede een van de drie vleugelspitsen wordt die trainer Steve McClaren wil aantrekken ter compensatie van de aan Hamburger SV verkochte Eljero Elia en de geblesseerde Marko Arnautovic.

Kijk eens aan, Petertje! Daar heb je je vervanger al. Een international van een acceptabel voetballand die recentelijk heeft laten zien dat ie kan scoren. Wat wil je nog meer voor een miljoentje? En 6 goals in 16 optredens is een beter gemiddelde dan Elia in het afgelopen seizoen. Of wil je nu weer beweren dat de Nederlandse competitie veul moeilijker is dan de Servische?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: